SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De characters zien er zo fenomenaal uit, ongekend. Heb nog nooit zo lekker ding gezien als Tifa, mijn god zeg
En de muziek!!
Veel nummers uit het spel zijn gebruikt en opnieuw gemaakt waardoor je echt een grote verbondenheid met de fillm krijgt.
Square heeft echt de goede keus gemaakt om een film maken ipv een spel, die, als je eerlijk bent, niet bij zijn voorganger had kunnen meten.
Aan het begin van de film wordt er eventjes terug geblikt op het spel. Nou, zal het toegeven;
tranen in me ogen
Je krijgt echt een gevoel dat je de personages hebt gemist, en na dik 8 lange jaren je ze eindelijk weer terugziet.
Heel vreemd gevoel, kan het niet plaatsen, lijkt net of je je verloren vader na 8 jaar weer terugziet. Je krijgt meteen weer dat oude FFVII gevoel. Aeris's dood in CGI...
Ik benoem deze film alvast film van het jaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal onder even een stukje muziek plaatsen uit de OST. Mensen die de film hebben gezien weten meteen welke scene erachter schuilt
Dit is de FF film die we wilden, geen gezeik met geesten in plantjes ofzo maar keiharde actie met magic, limit breaks summons, humor van de turks, tifa, materia, muziek en animatie's waar je spontaan van klaarkomt...dit......
is het gewoon.
Het is in principe een vervolg, maar ook weer niet. Zie het als een aanvulling op FFVII.
AC moet je ook vooral zien als een film voor de fans, die o zo graag weer iets wilden zijn van Cloud (blijft de ultieme game held) en consorten.
Square, bedankt
http://pspmedia.ign.com/p(...)0041209065803479.jpg
(nogal groot)
Stukje muziek (sorry voor de manier van hosten)
Die muziekVanaf 02.15
![]()
Film is dus wel ok![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Kuraudo.Sutoraifu op 26-01-2006 00:28:37 ]
Dàt komt in ieder geval heel duidelijk naar voren in je verhaal!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:22 schreef Kuraudo.Sutoraifu het volgende:
Als een van de grootste FFVII fans...
Om over de nickname maar te zwijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef P-Style het volgende:
Dàt komt in ieder geval heel duidelijk naar voren in je verhaal!
Mooie recensie! Ik kan dan ook zeggen dat ik het er roerend mee eens ben.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:22 schreef Kuraudo.Sutoraifu het volgende:
Als een... ontzettend lange lap tekst.... dus wel ok![]()
![]()
Echt, raad jullie aan om toch even te downen, het spijt mequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:22 schreef Kuraudo.Sutoraifu het volgende:
Stukje muziek (sorry voor de manier van hosten)
Die muziekVanaf 02.15
![]()
Play heeft hem op 20-2 staan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil het niet lezen en ik wil het niet horenWanneer komt die godvergeten DVD nou in Europa uit
13 april toch pas? Bol.comquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Play heeft hem op 20-2 staan.
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=R2&title=815345
Ik heb geen xvid zitten kijken, gewoon de japanse dvd met nederlandse fan subs. Die aardig klopte, misschien niet 100%, maar voldoende voor de komende maandenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:29 schreef InsertCredit het volgende:
Kijk dat iedereen hem origineel wil hebben dat snap ik, mijn pre-order staat ook alweer een eeuwigheid..
Maar dat mensen zo'n brakke XviD gaan kijkn.
De dag na de 'BiEN' -dvdrip was er al een echte DVDR uit.
Weliswaar Japanse subs, maar met een beetje IFO-editten kon je de eng-fansubs er gewoon aan toevoegen.
Heerlijke film overigens![]()
Why? Explain yourselfquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:49 schreef H.Flick het volgende:
Ik blijf het een grote teleurstelling vinden, maar toch leuk om te zien dat er ook mensen zijn die er echt van genieten.
Het enige leuke was het herkennen van de limit breaks en het weerzien met de personages. Verder sloeg het verhaal helemaal nergens op, vond ik het suf dat Sephiroth opeens weer terug was en ging het veel te veel om de actie.quote:
Nergens op sloeg? Vond het in de FFVII wereld heel erg..hoe zeg ik dat....quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het enige leuke was het herkennen van de limit breaks en het weerzien met de personages. Verder sloeg het verhaal helemaal nergens op, vond ik het suf dat Sephiroth opeens weer terug was en ging het veel te veel om de actie.
Ik snap ook wel dat je in een relatief korte film niet zo'n uitgebreid verhaal kunt vertellen als in de game, maar daarom had ik ook liever gezien dat ze heel die film niet hadden gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik het gedeeltelijk ook mee eens. En daar was ik dan in de eerste instantie bang voor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef H.Flick het volgende:
Ik snapte het verhaal wel, maar het had van mij allemaal niet gehoeven. Ik vond het einde van FFVII juist prachtig. 500 jaar later, alleen RedXIII en zijn kinderen. Je kon nog blijven speculeren over wat er nou precies gebeurde met Holy en Meteor... dat is nu allemaal weg.
Weet je... Èigenlijk hè... als je FFVII (het spel) helemaal gaat uitpluizen, analiseren en kritisch gaat bekijken, dan slaat dat verhaal óók nergens op!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:58 schreef H.Flick het volgende:
Verder sloeg het verhaal helemaal nergens op...
Klopt. Maar dat is het punt nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Weet je... Èigenlijk hè... als je FFVII (het spel) helemaal gaat uitpluizen, analiseren en kritisch gaat bekijken, dan slaat dat verhaal óók nergens op!
ach zolang het me maar bezig houdt tot aprilquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef H.Flick het volgende:
Het schijnt wel leuk te zijn, als je het battle systeem trekt... ik kon het niet aan.
Het spel is goed, heb ik me ook tijden mee vermaakt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wou even melden dat ik over enkele dagen
Star Ocean + Bonus Dvd met FF12 trailer binnenkrijg![]()
Ben benieuwd wat ik ervan kan verwachten![]()
[afbeelding]
Trok het chaotische battle systeem niet..... voor de rest zag het er goed uit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wou even melden dat ik over enkele dagen
Star Ocean + Bonus Dvd met FF12 trailer binnenkrijg![]()
Ben benieuwd wat ik ervan kan verwachten![]()
[afbeelding]
Herkenbaar...dit jaar wil ik hem gamen...als voorbereiding op FFXIIquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:09 schreef chibibo het volgende:
Vandaag in de auto de OST van FF7 geluisterd. Nu heb ik weer zin om het te gaan spelen.
Sjee ..zou die nog ergens te koop zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:09 schreef chibibo het volgende:
Vandaag in de auto de OST van FF7 geluisterd. Nu heb ik weer zin om het te gaan spelen.
Heb nu AC OST in de autoquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:09 schreef chibibo het volgende:
Tweedehands op eBay of Marktplaats misschien. Niet dat het voor mij nodig is, want ik heb 'm al vanaf dag 1.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef BobbyJames het volgende:
Sjee ..zou die nog ergens te koop zijn?
Ja ze verklaren mij ook vaak voor gek maar game OST's zijn zo fantastisch...... !!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:35 schreef Kuraudo.Sutoraifu het volgende:
Heb even dat stukje OST op een andere hosting gezet, wat makkelijker downloadbaar
Hier kan je hem downloaden
Ben benieuwd wat jullie er van vinden![]()
![]()
![]()
Laat maar, lukt niet
[..]
Heb nu AC OST in de autoMeeste mensen hebben normale muziek, wij game muziek
Ben nu ongeveer 5 uur in het spelquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trok het chaotische battle systeem niet..... voor de rest zag het er goed uit.
Dat wordt genieten, Gijs! FF4 is erg cool.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens op aanraden van Roy FFIV voor de GBA besteld. Ik ben erg benieuwd!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:15 schreef Kuraudo.Sutoraifu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: Puddled_nl
1x Japans,.... 4x US en 1x PAL !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem intussen al 3x uitgespeeld!
1x tot aan Sephiroth en toen ging ik niet meer verderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem intussen al 3x uitgespeeld!
is wel een beetje heel erg veel reservequote:
Och, HDtvout @ 1940x1080 en dan je gewone ps2 controller via usb.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:31 schreef H.Flick het volgende:
Alleen speelt het op de PC enorm klote natuurlijk. Het is een typisch bank-zit spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |