Oh ja, 2015.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef peristilius het volgende:
Zeker als je nu nog steeds FF VII speelt.
Ja zeg, ik had em pas 2 keer uitgespeeldquote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef peristilius het volgende:
Zeker als je nu nog steeds FF VII speelt.
Absoluut, maar voor een realistisch antwoord, zit je in het verkeerde topicquote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef IbeBen het volgende:
Heb geen ps2 ofzo, is het eigenlijk aan te raden die voor een prikkie te scoren voor FF10 en volgende?![]()
Hey, een Final Fantasy fanboy kan niet zonder PS2!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Absoluut, maar voor een realistisch antwoord, zit je in het verkeerde topic.
Amen.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey, een Final Fantasy fanboy kan niet zonder PS2!
Wat?!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef peristilius het volgende:
Ik heb hem nog nooit uitgespeeld.
Zit nog steeds bij Sephiroth, moet het toch echt weer een keer gaan spelen.
Als je nu nog steeds geen FF X gespeelt heb (teken van véééél geduld), kan je beter wachten met het kopen van PS2... PS3 is immers ook backwards compatible...(HDTV ondersteuning voor de nieuwe gamesquote:Op zondag 22 januari 2006 21:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey, een Final Fantasy fanboy kan niet zonder PS2!
Als je nu nog steeds geen FFX gespeeld hebt kun je beter voor een prikke een PS2 kopen en dan over 6 jaar voor een prikkie een PS3 om FFXIII te spelenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Als je nu nog steeds geen FF X gespeelt heb (teken van véééél geduld), kan je beter wachten met het kopen van PS2... PS3 is immers ook backwards compatible...(HDTV ondersteuning voor de nieuwe games).
Correct me If i'm wrong: maar dit IS toch het final fantasy topic?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Absoluut, maar voor een realistisch antwoord, zit je in het verkeerde topic.
Daar zit mijn gedachte dus ookquote:Op zondag 22 januari 2006 21:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als je nu nog steeds geen FFX gespeeld hebt kun je beter voor een prikke een PS2 kopen en dan over 6 jaar voor een prikkie een PS3 om FFXIII te spelen
SCHANDE!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef peristilius het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:52 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
SCHANDE!
bij deze stel ik voor dat peristilius zichzelf bant totdat ie em uitgespeeld heeft
![]()
![]()
Ja ik moet dus een beetje trainen en daar heb ik nou juist een hekel aan.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:46 schreef IbeBen het volgende:
Doe dat dan ook ffVooral die aanval dat ie iedereen van je party op 1 leven zet is behoorlijk irri..
..................................................................quote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef peristilius het volgende:
idem , weet niet hoe vaak tot het einde, 1 keer met iedereen lvl op 99 en alle materia gegrowth (3xKnight of the roundquote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef peristilius het volgende:
onderbouwing?quote:Op maandag 23 januari 2006 08:47 schreef chibibo het volgende:
Sephiroth is ook een stuk moelijker als je op level 99 zit.
De moeilijkheidsgraad van Sephiroth is afhankelijk van Cloud's experience. Wanneer je op level 99 zit, heeft Sephiroth meer HP, en valt hij agressiever aan, dan wanneer je op bijv. level 62 zit.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:24 schreef IbeBen het volgende:
onderbouwing?
Zou best kunnen kloppen.... had het goed zwaar met het einde van FF7,... terwijl ik in FF8 en FF10 de eindbaas ownde.....quote:Op maandag 23 januari 2006 10:10 schreef chibibo het volgende:
[..]
De moeilijkheidsgraad van Sephiroth is afhankelijk van Cloud's experience. Wanneer je op level 99 zit, heeft Sephiroth meer HP, en valt hij agressiever aan, dan wanneer je op bijv. level 62 zit.
Dit heb ik zelf niet getest, trouwens.
Ik vrees eindbazen altijdquote:Op maandag 23 januari 2006 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had het alleen makkelijk in FFIX, daar had Zidane auto-life en auto-regen, ik kon niet doodVoor de rest is het altijd zo dat ik under-powered bij de eindbaas kom, in elke RPG muv Tales of Symphonia.
FF heeft vaak van die gruwelijke eindbazen..... die ene waarin je complete party ineens op HP1 beland....... nog nooit zo snel en nerveus 2x curaga moeten doenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de eindbazen altijd zo ontzettend sterk. Het hele spel kan je gewoon spelen door te spelen. Nergens per se levelen oid, maar dan ineens, de eindbaas. BOEM, in één klap iedereen dood
Of die aanvallen die lang duren en van die bizarre namen hebben 'Mega dit' of 'Ultra dat'quote:Op maandag 23 januari 2006 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FF heeft vaak van die gruwelijke eindbazen..... die ene waarin je complete party ineens op HP1 beland....... nog nooit zo snel en nerveus 2x curaga moeten doen
Ik had het persoonlijk wel een stukkie moeilijker op level 60 party dan met level 99 party hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 10:10 schreef chibibo het volgende:
[..]
De moeilijkheidsgraad van Sephiroth is afhankelijk van Cloud's experience. Wanneer je op level 99 zit, heeft Sephiroth meer HP, en valt hij agressiever aan, dan wanneer je op bijv. level 62 zit.
Dit heb ik zelf niet getest, trouwens.
Weapons waren juist leukquote:Op maandag 23 januari 2006 12:08 schreef BtjeFlauw het volgende:
Een soort van anti-held. Veel meer moeite had ik vaak met die supermonsters verstopt in het spel. Ruby, Emerald, Ozma, Nemesis, Omega Weapon. En ik werd helemaal gek van Abyssion (Tales of Symphonia).
Ik meen me overigens te herinneren dat het pas bij lvl 98 en 99 was, maar dat weet ik niet meer zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:33 schreef H.Flick het volgende:
In Advent Children was het ook gewoon suf natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:34 schreef peristilius het volgende:
[..]In FFVII was het wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Speel jij het spel nou eerst maar eens uitquote:Op maandag 23 januari 2006 15:09 schreef peristilius het volgende:
Voor ik mijn conclusies trek over het verhaal wil ik een fatsoenlijke vertaling zien, de animaties zijn in ieder gevaldat maakt het voor mij eigenlijk al goed.
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:25 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Speel jij het spel nou eerst maar eens uit.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben inmiddels weer bij het punt waarop het mis ging met mijn savegame bij Skies of Arcadia. Ik heb meteen 4 saves gemaakt van dat punt.
Wel respect dat je doorgaat.... Skies is geweldigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben inmiddels weer bij het punt waarop het mis ging met mijn savegame bij Skies of Arcadia. Ik heb meteen 4 saves gemaakt van dat punt.
Zo ver was ik nog niet. Ik ben nu bij dat stadje in de woestijn waar je met die roze beesten rond moet rijden. Volgens mij ga ik nu naar die tempel toe.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel respect dat je doorgaat.... Skies is geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |