Via Paiq?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:48 schreef kastanova het volgende:
Ik heb op dit moment een behoorlijk hartverwarmend emailcontact.
Nope, fokquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Via Paiq?
Enne Capa: Kom eens op met dat dateverhaal!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:55 schreef Copycat het volgende:
Dus je mededeling heeft helemaal geen fok met datingsites te maken?
In het kader van een goed begin is het halve werk?
Euuh, okay, dan heb ik haar via paiq leren kennen...quote:
Wel, in het kader van de laatste trends had ik vanmiddag dus een date.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:52 schreef Copycat het volgende:
Enne Capa: Kom eens op met dat dateverhaal!
Leuk om te horen! Ben benieuwd naar verdere verhalen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Capa het volgende:
[..]
Het is niet eens een fiasco geworden. Eigenlijk was het best leuk.
Leuk dat het toch goed bevallen isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Capa het volgende:
Al met al een geslaagd experiment. Vaker doen.
Haalt zo'n datingsite niet al het spontane uit een date waardoor je die mixed gevoelens hebt? Van tevoren al excuusjes e.d. verzinnen getuigt nou niet echt van daverend enthousiasme. En je hebt nu wat gedronken met dat meisje, maar het zal neem ik aan niks worden. Denk je dat je wel 'de ware' ooit vindt op deze manier?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Capa het volgende:
[..]
Wel, in het kader van de laatste trends had ik vanmiddag dus een date.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Denk je dat je wel 'de ware' ooit vindt op deze manier?
Exact, bovendien is internetdating tegenwoordig echt heel erg hip. Op de radio hoor je ook steeds meer reclames voor sites als www.wannadate.nl of www.stayclose.nl. Ook sites als www.hyves.nl zijn erg "in" dus volgens mij "mag" het gewoon hoor. Je partner via internet ontmoeten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:29 schreef bateend het volgende:
Eigelijk wel gek, dat mensen zich ongemakkelijk voelen als er gevraagd wordt hoe de ontmoeting tot stand is gekomen.
De hoeveelheid mensen die zich voor datingsites aanmelden zegt genoeg.
Party on![]()
Er lijkt een verborgen taboe te rusten op het 'internetdaten'.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Exact, bovendien is internetdating tegenwoordig echt heel erg hip. Op de radio hoor je ook steeds meer reclames voor sites als www.wannadate.nl of www.stayclose.nl. Ook sites als www.hyves.nl zijn erg "in" dus volgens mij "mag" het gewoon hoor. Je partner via internet ontmoeten.
Mijn ex heb ik via internet leren kennen, en dat was destijds nogal ongewoon (vijf jaar geleden). En de jongen die ik nu leuk vind, ken ik eigenlijk ook via internet, maar ook via-via. Dus dat zeg ik dan meestal, als mensen ernaar vragen. Er rust inderdaad een beetje een taboe op...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:56 schreef bateend het volgende:
[..]
Er lijkt een verborgen taboe te rusten op het 'internetdaten'.
Zeg meestal dat ik dr via 'vrienden' heb leren 'kennen'..![]()
ik zie het al tegen mn kleinkinderen vertellen : 'ja , opa leerde alles via het internetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn ex heb ik via internet leren kennen, en dat was destijds nogal ongewoon (vijf jaar geleden). En de jongen die ik nu leuk vind, ken ik eigenlijk ook via internet, maar ook via-via. Dus dat zeg ik dan meestal, als mensen ernaar vragen. Er rust inderdaad een beetje een taboe op...
Tegen die tijd weten zij niet beter johquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:59 schreef bateend het volgende:
[..]
ik zie het al tegen mn kleinkinderen vertellen : 'ja , opa leerde alles via het internet!'
![]()
![]()
Precies hetzelfde als in de gewone wereld: lang niet iedere vrouw waarmee ik leuk kan praten is een huwelijkskandidaatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef Christine het volgende:
Oja, iets wat ik me afvraag he... in hoeverre hopen of verwachten jullie iemand te vinden op zo'n site? Ikzelf verwacht in principe heel weinig, maar mijn uitgangspunt is toch wel: het vinden van een serieuze en vaste relatie. Toch hoor ik dat ik daarin misschien wel een van de weinige vrouwen ben (of misschien een van de weinigen die dat toe durft te geven) dus ik vroeg me af wat jullie ervaringen daarmee zijn.
Ik zou het in principe wel leuk vinden als ik een partner zou vinden, maar ik denk alleen dat de kans erg klein is..Dus daarom heb ik ook heel weinig hoopquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Tegen die tijd weten zij niet beter joh
Ik heb trouwens ook van die "singles" boekjes, waarin vanalles staat geschreven over dating, etc. en daar worden datingsites ook altijd genoemd, alleen niet altijd even positief. Misschien wel omdat mensen op zulke sites echt overduidelijk "op zoek" zijn.
Overigens vertelde een collegaatje van me dat zij haar vriend heeft leren kennen via Lexa, en gek genoeg vond ik dat heel gewoon. En de andere collega's die erbij waren, vonden het ook heel gewoon. En zo heb ik wel eens vaker "bekenden" gezien op een datingsite... het taboe zit misschien meer in je hoofd dan dat het echt bestaat.
Ook wanneer je mensen erover vertelt, dan willen ze vaak vanalles erover weten. Hoe dat nou gaat op zo'n site, bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:08 schreef bateend het volgende:
De eerste reactie die ik kreeg van een vriend : ' Je moet dames niet via internet leren kennen.'
Je bedoelt dat mensen in Spanje of Italië intensiever met elkaar omgaan? Of op een aangenamere manier?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:24 schreef bateend het volgende:
Het schijnt dat de datingsites het beter doen omdat de sociale omgang in NL een stuk minder is vergeleken met landen zoals Spanje & Italie.
Ergens kan ik me daar wel in vinden.
Ja misschien zijn we hier wat kouwelijk en gaan we zakelijker met onze contacten om.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:27 schreef bateend het volgende:
Ik denk minder afstandelijk, een meer warmer en intensiever contact. Komt door de zon![]()
quote:Je dating life komt pas echt op gang als je continu warm bent.
Zeg hoi tegen meisjes in de stad. Lach naar knappe meisjes (geen dromerige psycho lach, geen gekwijl). Spreek meisjes aan in clubs. Flirt met elk lekker ding die ontvankelijk is, of ze vriend heeft of niet. Praat met mensen in het algemeen. Ouwehoer met bejaarden, kinderen, huisvrouwen etc.
Het is een numbers game. Als je per dag 10 nieuwe vrouwen spreekt kan je sowieso elke dag een date hebben. Maar je wil geen date. Wat je echt wil is iemand die helemaal top is. Niet "een vrouw"... maar DE vrouw. Top kwaliteit... en die kom je pas tegen als je goed warm bent en sociaal als een vis in het water (zijn vrouwen gek op)
Begin vandaag met hoi zeggen tegen tenminste 3 leuke vrouwen... ik ben net weer single en ik weet dat als ik echt weer zin heb in iets nieuws (nu nog niet) dat dit de beste manier is om een bijzonder iemand te ontmoeten.
Als je het moet doen met wat "op je af komt" verlaag je je kansen en potentie enorm
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:41 schreef bateend het volgende:
Die passage ben ik eerder in dat boek tegen gekomen![]()
Ik dacht de slechte vertaling al ergens van te herkennen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef bateend het volgende:
David DeAngelo is de auteur, heeft wat materiaal op zn naam staan.
Niet dat z'n tips helpen in een dorp met een overschot van 1000 mannen![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Over 4,5 uurtjes is ze weer hier
Ja, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb je mijn foto's langs zien komen?
Verstuurd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:24 schreef kletskop het volgende:
zou iemand mij een uitnodiging kunnen sturen voor Paiq?
ben nu toch ook wel benieuwd geworden![]()
ohw mn mail is winterwortel%gmail%com
no % ofcourse
Ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:26 schreef Christine het volgende:
Ik heb juist een paar hele leuke matches op paiq nu
Bij mij stijgt het cijfer alleen maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:23 schreef woutabest het volgende:
Op Paiq heb ik ineens heel erg veel matches hoor, allemaal contactgestoorde vago's.
Die foto van mij, stond eerst op 8.5, en nu, 2 dagen later, op 6.8!
Waarom?
Je moet het zelf instellen bij instellen, iets van 'fotoscore tonen' aanvinken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:45 schreef kletskop het volgende:
waa kun je dat cijfer vinden dan?
Dat zeggen ze allemaal. Je moet het goed lezen. Er staat eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:58 schreef bateend het volgende:
'Ik ben niet wanhopig op zoek, maar een relatie zou wel leuk zijn.'
'Echt?'
ZIjn alle vrouwen telepathisch met elkaar verbonden dat ze dezelfde dingen zeggen..
Die vragen, pfft 61 stuks heb ik er beantwoord (komen er nog meer??). Er staan er een aantal bij waar ik het nut niet echt van inzie. Maar goed, zal wel een doel hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Je moet het goed lezen. Er staat eigenlijk.
'Ik wil ontzettend graag weer eens lekker genomen worden, maar ik kan geen vrijwilligers vinden.'![]()
Nee even zonder dollen, dat is vrij standaard op paiq.
Ik vind overigens het idee van vragen invullen wel leuk, maar ik ben allang door die vragen heen. Komen er nieuwe vragen Jelmer?
"Jonge god zoekt gewillige ketters!'quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef Roeji het volgende:
Wat ik rampzalig vind (en dus niet eens verder lees) is al een vent van boven de dertig zegt: "Leuke jongen zoekt....". Of iemand die iets zegt in de trant van: "ik, blonde/donkere adonis" of "jonge god". Oh help, dan klik ik meteen verder.
Mij werd laatst ook gevraagd waarom ik nou eigenlijk op Paiq zat, zei ook maar zoiets dergelijks. Direct voorgenomen om iets beters te verzinnen, maar heb nu nog niets bedachtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef bateend het volgende:
Deze dame in kwestie zei het uit dr eigen.
En je komt het ook teveel tegen op datingsites...zeg dan niks![]()
Oh, dat heb ik zelfs met mijn leeftijdsgenoten. Lekkregurlxx soekt slime intuligente jongens!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef Roeji het volgende:
Wat ik rampzalig vind (en dus niet eens verder lees) is al een vent van boven de dertig zegt: "Leuke jongen zoekt....". Of iemand die iets zegt in de trant van: "ik, blonde/donkere adonis" of "jonge god". Oh help, dan klik ik meteen verder.
hahaha, ik weet niet waarom sommige dat doen. Maar het is zo'n afknapper.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef bateend het volgende:
[..]
"Jonge god zoekt gewillige ketters!'
klinkt dat beter?![]()
Ook veel voorkomend : een hele waslijst aan wensen en eisen waar iemand aan moet voldoen.
Mag ik de salaris onderhandelingen starten![]()
F5quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:07 schreef kletskop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe kies je hier in hemelsnaam tussen?![]()
Tja, als je f5't krijg je hem steeds opnieuw tot paiq een beoordeling van die foto's heeft. Waar blijven je eigen foto's eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:12 schreef Roeji het volgende:
burgermiep versus gabbertruus![]()
Tja het is waar je van houd![]()
Zo kreeg ik 2 foto's voorgezet: een met een matje tot op zn schouders en de ander was zo kaal als wat(en ik kreeg die combi dus niet 1 keer, maar totnutoe al 4 keer!!! Alsof dat mijn beste matches zijn
Dan ziet het er toch wel erg somber voor me uit.
![]()
Uitstel van executiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Tja, als je f5't krijg je hem steeds opnieuw tot paiq een beoordeling van die foto's heeft.
Dat vroeg ik me van Dutchman77 ook afquote:Waar blijven je eigen foto's eigenlijk?
Oh dat wist ik dus niet van dat f5-en. Dan ga ik maar met mn ogen dicht een keus makenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Tja, als je f5't krijg je hem steeds opnieuw tot paiq een beoordeling van die foto's heeft. Waar blijven je eigen foto's eigenlijk?
uchum!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef Roeji het volgende:
Maar goed ik laat t daten voor vandaag even voor wat het is. Morgen weer een nieuwe dag![]()
In de lucht?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef thabit het volgende:
Goed dat deze reeks weer in de lucht is!
zou voor mij niets uitmaken hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef Roeji het volgende:
mmm ik heb een foto gevonden van mezelf. Ik sta er goddank een beetje normaal op.
Maarre het is een foto met een mega-tweety erbij. Aan te raden om zoiets te gebruiken? Of word dat al meteen door mannen als 'not-done' ervaren?
Nou ik lach er tenminste op en mn gezicht is te zien. En of ik do-able ben? Dat kan ik niet beoordelen, dat mogen de heren geinteresseerden doen op de sites waar ik rondhangquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:37 schreef UberPhreak het volgende:
ligt eraan of je zelf do-able bent:D:D
fotoboek aanmakenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef Roeji het volgende:
[..]
Nou ik lach er tenminste op en mn gezicht is te zien. En of ik do-able ben? Dat kan ik niet beoordelen, dat mogen de heren geinteresseerden doen op de sites waar ik rondhang![]()
idd, fotoboek of hier posten dan hahahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef Roeji het volgende:
[..]
Nou ik lach er tenminste op en mn gezicht is te zien. En of ik do-able ben? Dat kan ik niet beoordelen, dat mogen de heren geinteresseerden doen op de sites waar ik rondhang![]()
nou kun je fok als datingsite gebruiken, doe je et niequote:
Leuk dat het zo goed bevallen is en dat je niet gelijk na 5 minuten hoefde weg te rennenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Capa het volgende:
[..]
Wel, in het kader van de laatste trends had ik vanmiddag dus een date.![]()
Het is niet eens een fiasco geworden. Eigenlijk was het best leuk.
Al met al een geslaagd experiment. Vaker doen.
Ik verwacht ook niet heel veel voor een date, zie wel hoe het gaat en als het klikt is het mooi meegenomen en als het niet klikt ben je weer een ervaring rijker. Als je er teveel van gaat verwachten dan gaat het sneller mis als het niet gaat zoals je verwacht had.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, iets wat ik me afvraag he... in hoeverre hopen of verwachten jullie iemand te vinden op zo'n site? Ikzelf verwacht in principe heel weinig, maar mijn uitgangspunt is toch wel: het vinden van een serieuze en vaste relatie. Toch hoor ik dat ik daarin misschien wel een van de weinige vrouwen ben (of misschien een van de weinigen die dat toe durft te geven) dus ik vroeg me af wat jullie ervaringen daarmee zijn.
hetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:09 schreef richsli het volgende:
kan iemand me een uitnodiging voor paiq sturen. ben reuze benieuwd of het daar wel lukt.
richsli78@hotmail.com
Die plaats je niet bij foto's. Die stuur je naar de mensen op de foto, als je iemand interessant vindt. En als de oneliner leuk genoeg is, dan kunnen ze je toevoegen als "match"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:33 schreef thabit het volgende:
Wat voor oneliners zijn nu eigenlijk leuk om bij foto's te plaatsen?
Okee. Wat voor oneliners zijn leuk om naar mensen op de foto te sturen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:43 schreef Quarktaart het volgende:
[..]
Die plaats je niet bij foto's. Die stuur je naar de mensen op de foto. En als de oneliner leuk genoeg is, dan kunnen ze je toevoegen als "match"
wat is niet leuk: - hey moppiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Okee. Wat voor oneliners zijn leuk om naar mensen op de foto te sturen?
Of beter nog: wat is eigenlijk NIET leuk?
Ja, maar wat moet je bij slechts een foto over het diepe innerlijk van die persoon zeggen? Je weet niks.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:04 schreef v-girl het volgende:
[..]
wat is niet leuk: - hey moppie
- hey lekker wijffie
- hey lekkertje
en dergelijke![]()
Ja over het innerlijk kun je natuurlijk niets zeggen, maar dan moet je niet zo boers lekker wijf gaan roepen natuurlijk, tenminste tege mij nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet je bij slechts een foto over het diepe innerlijk van die persoon zeggen? Je weet niks.
uitlachenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:13 schreef heiden6 het volgende:
Gewoon een beetje inhaken op iets geks wat ze aanheeft, of een gek kapsel of iets dergelijks.
Inderdaad, je weet namelijk niet wanneer die foto genomen is en of ze dat kapsel nou nog steeds heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:26 schreef v-girl het volgende:
[..]
Maar dan natuurlijk niet van: wat heb jij nou een gek kapsel![]()
![]()
Precies, net als je in een café of elders zou doen.quote:
9 van de 10 keer is z'n match ook helemaal niks. Het gaat dan ook om die ene keer dat het wel wat is.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:40 schreef Mikado het volgende:
Het nadeel van paiq vind ik toch dat chatten zelf. Natuurlijk is het makkelijk en toegankelijk maar mijn god, daar moet je natuurlijk wel ff energie insteken. Hoevaak geef ik open antwoorden, vragende antwoorden of vervolgvragen op dingen die ik zelf aangeef.... en vrijwel nooit komt daar een fatsoenlijk gesprek uit. een echte hook heb ik nu, na 6 matches nog niet kunnnen vinden. En dat vind ik jammer, want zo wordt je dus wel uit een contactlijstje geslingerd nog voordat je ook maar enigszins naar de kern van een persoon doorgedrongen bent.
Maar goed, ik kijk het nog even aan hoe zich zoiets ontwikkeld. Misschien zijn andere sites daarvoor beter geschikt....
of zou Fok voor mij een uitkomst zijn?
Weg ermee.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef vrijdags het volgende:
wat doen jullie met matches die geen single zijn? misschien dat ze dat ook ff een optie moeten maken.
Idem met degene die alleen willen chatten.quote:
Idem ook met degenen waarbij ik bij de foto niet meteenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Idem met degene die alleen willen chatten.
Hoeveel matches heb jij nog over?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef thabit het volgende:
[..]
Idem ook met degenen waarbij ik bij de foto niet meteendenk.
Nee, dat gaat echt te ver.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef Christine het volgende:
Oké ik heb net iemand uit mijn matches verwijderd die als ondertitel had staan: "vandaag is ales beter".
Of ben ik nou te kritisch?
als ik zelf ook een relatie heb dan gooi ik ze niet gelijk weg, omdat ik dan zelf gewoon op zoek ben naar stapmaatje/vriendschap en dan maakt het mij dus ook niet uit of die ander een relatie heeft of niet. Als ik zelf vrijgezel ben dan heb ik wel het liefst ook mensen die op zoek zijn naar een relatiequote:Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef vrijdags het volgende:
wat doen jullie met matches die geen single zijn? misschien dat ze dat ook ff een optie moeten maken.
Die hou ik juist aan.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef vrijdags het volgende:
Ik wel, maar ik denk sowieso niets te gaan vinden op zo'n site.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:19 schreef Sylvana het volgende:
Niet zo dat ik mensen gelijk afschrijf als er wel een vriendschappelijke klik is maar nog geen relatieklik, die kan altijd nog komen
Bij m'n volgende opschoonbeurt zijn er 2 die er zeker in blijven staan. Echter, er zijn er 3 van wie ik nog geen foto gezien heb.quote:
Zet op een cryptische manier je e-mail adres in je profiel en stuur een kusje terug. Tenminste, zo heb ik het een keer gedaan. Het feit dat ze m'n puzzel wist op te lossen maakte haar voor mij extra aantrekkelijk. Helaas kwam ze de msn-gesprekken die erop volgen wat oppervlakkig over, dus dat chatcontact bloedde vrij snel dood.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:48 schreef MegaMarc het volgende:
mensen ik zit met een probleem. kreeg op RP een interesse-berichtje van een mooie meid. ik denk ff reageren.
moet ik daar voor betalend lid worden!
is er een manier om gratis te reageren op berichten op relatieplanet.nl?
dat was ik ook zeker niet van plan...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef thabit het volgende:
[..]
knip
Moraal van het verhaal: niet betalen dus.
Probeer het anders langer dan 1 minuut voor je iets afkraaktquote:Op zondag 8 januari 2006 15:00 schreef Neokyboy het volgende:
Vin die Paiq maar wazig.... al die vragen ... pufff wat een gedoe...heb toch veel liever een site zoals needlove.nl of lexa kan je teminste beetje "relax" zonder gelijk te hoeven chatten.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Pinging www.paiq.nl [82.192.70.53] with 32 bytes of data: Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. |
post die puzzel hier eensquote:Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef thabit het volgende:
[..]
Zet op een cryptische manier je e-mail adres in je profiel en stuur een kusje terug. Tenminste, zo heb ik het een keer gedaan. Het feit dat ze m'n puzzel wist op te lossen maakte haar voor mij extra aantrekkelijk. Helaas kwam ze de msn-gesprekken die erop volgen wat oppervlakkig over, dus dat chatcontact bloedde vrij snel dood.
Moraal van het verhaal: niet betalen dus.
Jaquote:Op zondag 8 januari 2006 16:13 schreef dyna18 het volgende:
Kunnen jullie paiq op dit moment bereiken?
Ik had een zinnetje gemaakt zodanig dat de beginletters van de woorden achterelkaar gelezen m'n e-mail adres vormen. Als hint had ik het woord acrostichon erin verwerkt en de laatste 3 woorden (van .com) waren "cryptisch omschreven mededeling".quote:Op zondag 8 januari 2006 16:21 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
post die puzzel hier eensik zit ook een cryptische vertaling voor mijn email adres te verzinnen maar dat lukt niet echt.
![]()
geniaal!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:43 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik had een zinnetje gemaakt zodanig dat de beginletters van de woorden achterelkaar gelezen m'n e-mail adres vormen. Als hint had ik het woord acrostichon erin verwerkt en de laatste 3 woorden (van .com) waren "cryptisch omschreven mededeling".
Kan je ook in je instellingen wijzigenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:13 schreef dyna18 het volgende:
Hoe zie je mensen met dezelfde waardering? Ik zie alleen maar de top 10 met die gozer in het pak.
77x: 9.2quote:Op zondag 8 januari 2006 18:14 schreef Tranceptor het volgende:
Ik sta gemiddeld op een 9, hoogst onterecht natuurlijk. Ik zie er niet uit!
* Tranceptor veinst bescheidenheid
naaktfoto'squote:Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef dyna18 het volgende:
En om het iets algemener te trekken? met wat voor foto heb je het meest succes op een dating site?
Wasda? Ik moet ff een leesachterstand inhalen. Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uitstel van executie.
[..]
Dat vroeg ik me van Dutchman77 ook af.
Volgens mij was jij een van mijn invites die nog geen foto's had geupload. Altijd even kijken hoe de concurrentie eruit zietquote:Op zondag 8 januari 2006 19:23 schreef Dutchman77 het volgende:
[..]
Wasda? Ik moet ff een leesachterstand inhalen. Waar gaat dit over?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |