abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33585722
Zou wel fijn zijn als we het ook over andere sites naast paiq kunnen hebben
pi_33585763
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:23 schreef dyna18 het volgende:
Wie houdt je tegen dan .
I was an atheist until I realized I was God
pi_33585841
wat bedoel je?
Ik bedoel dat iedereen in het vorige deel alleen nog maar om invites ging vragen.
pi_33585877
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:23 schreef dyna18 het volgende:
Maak een begin zou ik zeggen

Ja het gaat vaak over Paiq... Maar ja, merendeel heeft daar het meeste "succes" denk ik...En de meeste Fok!kers zitten er, ook omdat het gratis is.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:32:33 #6
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33585978
Ik vind paiq niet zo leuk, hoewel ik gisteren wel een leuke speeddate heb gehad.
Ik heb me trouwens weer aangemeld op Relatieplanet, waar ik intussen een paar berichtjes heb gehad waar ik misschien wat mee wil gaan doen.
pi_33585981
Define succes?
Ik hoor maar weinig mensen die tot nu toe echt dates scoren. Mij wil het dus ook voor geen meter lukken
pi_33586047
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef dyna18 het volgende:
Define succes?
Ik hoor maar weinig mensen die tot nu toe echt dates scoren. Mij wil het dus ook voor geen meter lukken
Ik hoor nog minder (beter gezegd niemand) over Rp of Lexa....
Als er succesverhalen komen, is het via Paiq "gebeurd"
And know what you want,
pi_33586056
quote:
Define succes?
Een date scoren is niet zo moelijk, een relatie beginnen is des te moeilijker
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33586071
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef Christine het volgende:
Ik vind paiq niet zo leuk, hoewel ik gisteren wel een leuke speeddate heb gehad.
Ik heb me trouwens weer aangemeld op Relatieplanet, waar ik intussen een paar berichtjes heb gehad waar ik misschien wat mee wil gaan doen.
Heb jij dan ook weer een abonnement genomen of reageer je niet via berichtjes, maar voeg je ze toe aan Msn?
And know what you want,
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:36:15 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33586097
quote:
Define succes?
Het ligt inderdaad aan je definitie van succes
Qua succes heb ik denk ik nog het meeste gehad aan knuz... daar heb ik twee supergoede vrienden aan over gehouden. Al waren dat alletwee ook fokkers, dus het is een beetje vechten om de eer tussen die twee sites
Verder heb ik een echte serieuze "fling" gehad via match.com en via fok.nl, de rest eigenlijk niet
pi_33586100
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:34 schreef Metro2005 het volgende:

Een date scoren is niet zo moelijk, een relatie beginnen is des te moeilijker
Ja zeg, heb je nou nog zin in morgen of niet? Beetje motivatie graag
And know what you want,
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:37:18 #13
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33586126
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:35 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Heb jij dan ook weer een abonnement genomen of reageer je niet via berichtjes, maar voeg je ze toe aan Msn?
Nee ik heb dit keer geen abonnement genomen. Had ik eerst wel, maar dit keer niet.
Ik voeg ze inderdaad toe op msn, of stuur ze een gewone mail...
pi_33586127
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:36 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ja zeg, heb je nou nog zin in morgen of niet? Beetje motivatie graag
Ikke wel hoor maar dat is pas de eerste date waarbij ik het gevoel heb dat het meer kan worden

Rest was meer voor de gezelligheid
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33586168
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:36 schreef Christine het volgende:

Het ligt inderdaad aan je definitie van succes
Qua succes heb ik denk ik nog het meeste gehad aan knuz... daar heb ik twee supergoede vrienden aan over gehouden. Al waren dat alletwee ook fokkers, dus het is een beetje vechten om de eer tussen die twee sites
Verder heb ik een echte serieuze "fling" gehad via match.com en via fok.nl, de rest eigenlijk niet
Ik vind Paiq ook 3x niks, doe er ook niks meer mee... en nog nooit een speeddate gevoerd. Is mijn ding gewoon niet. Rp vond ik wel leuk, alleen de sneeuwstorm van berichten niet net als het feit, dat het niet gratis is.

Maar hier hoor ik alleen maar "datende mensen" over Paiq.
Dus dan lijkt Paiq hier het meest succesvol...
And know what you want,
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:42:41 #16
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33586274
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:38 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik vind Paiq ook 3x niks, doe er ook niks meer mee... en nog nooit een speeddate gevoerd. Is mijn ding gewoon niet. Rp vond ik wel leuk, alleen de sneeuwstorm van berichten niet net als het feit, dat het niet gratis is.

Maar hier hoor ik alleen maar "datende mensen" over Paiq.
Dus dan lijkt Paiq hier het meest succesvol...
Heb jij al gedate eigenlijk?
Ik heb mijn zoekinstellingen op relatieplanet nu anders ingesteld, waardoor ik veel minder matches krijg, maar wel veel meer matches die beter bij me passen. I like it
pi_33586487
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:42 schreef Christine het volgende:

Heb jij al gedate eigenlijk?
Ik heb mijn zoekinstellingen op relatieplanet nu anders ingesteld, waardoor ik veel minder matches krijg, maar wel veel meer matches die beter bij me passen. I like it
Nee nooit gedate, totaal geen zin om met iemand af te spreken, waar ik van te voren al niks anders dan vriendschap in zie... En vrienden heb ik al genoeg
Het hele internetdaten is mijn ding gewoon niet, of ze zijn desperate en willen 2 dagen na de eerste chat afspreken, of types die me totaal niet aanspreken.
Willekeurig avondje stappen ontmoet ik veel makkelijker mannen die ook écht mijn interesse wekken... en weet ik veel sneller wat voor vlees ik in de kuip heb. Heb maanden geleden ook een leuke jongen ontmoet, wat misschien "relatiemateriaal" is, alleen zit ik nu niet op een relatie te wachten, over een tijdje wel weer...nu iig niet.
Maar dit topic meelezen is wel leuk
And know what you want,
pi_33586885
Ik heb gisteren succes geboekt nav een datingsite. Had weliswaar al lang contact, maar elkaar nog nooit ontmoet. Ze is de eerst nacht direct blijven slapen en volgende week spreken we elkaar weer.

Dus wat dat betreft kan er toch nog enig succes genoteerd worden
pi_33586973
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 18:05 schreef Chewbacca het volgende:
Ik heb gisteren succes geboekt nav een datingsite. Had weliswaar al lang contact, maar elkaar nog nooit ontmoet. Ze is de eerst nacht direct blijven slapen en volgende week spreken we elkaar weer.

Dus wat dat betreft kan er toch nog enig succes genoteerd worden
Leuk joh!
And know what you want,
pi_33587418
Het scheelt op PaiQ volgens mij ook wel dat het verschil in berichten tussen mannen en vrouwen een stuk minder scheef is. Waar op een "normale" site vrouwen helemaal ondergesneeuwd worden met berichten en je als man dus met hordes concurrenten te maken hebt, zit je op PaiQ met een maximum aan matches wat ook nog eens mondjesmaat verdeeld wordt. Meer ruimte dus om gewoon een beetje te kletsen en te zien of je elkaar ligt ipv. de "ik moet nu scoren, anders kom ik er niet meer in"-mentaliteit die op andere sites nog wel eens zichtbaar is. Alhoewel de speeddates/battledates die optie nog steeds openhouden voor degene die daarin geinteresseerd zijn .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_33587777
Ik heb het één keer over m'n ruige bos haar, zijn dit tegenwoordig m'n GoogleAds:

zaterdag 31 december 2005 @ 18:44:31 #22
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33587974
hehe

ik voeg net iemand van RP toe op msn, hij ziet mijn foto en is gelijk offline...
au
pi_33588919
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 18:44 schreef Christine het volgende:
hehe

ik voeg net iemand van RP toe op msn, hij ziet mijn foto en is gelijk offline...
au
whehehe, orde van de dag voor mij.
Mensen die direct blokken zijn toch oppervlakkige types.
pi_33589091
quote:
hehe

au
** Checked fotoboek **

Ja maar....
Jij ziet er toch heel leuk uit

[ Bericht 2% gewijzigd door FilmFanaat op 31-12-2005 19:32:41 (Typo) ]
Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_33589100
quote:
hehe

au
Dat is ook wel zwaar lullig, zeg dan op zijn minst dat je zijn type niet bent ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')