Wie houdt je tegen danquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:23 schreef dyna18 het volgende:
Zou wel fijn zijn als we het ook over andere sites naast paiq kunnen hebben
Maak een begin zou ik zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:23 schreef dyna18 het volgende:
Zou wel fijn zijn als we het ook over andere sites naast paiq kunnen hebben
Ik hoor nog minder (beter gezegd niemand) over Rp of Lexa....quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef dyna18 het volgende:
Define succes?
Ik hoor maar weinig mensen die tot nu toe echt dates scoren. Mij wil het dus ook voor geen meter lukken
Een date scoren is niet zo moelijk, een relatie beginnen is des te moeilijkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef dyna18 het volgende:
Define succes?
Ik hoor maar weinig mensen die tot nu toe echt dates scoren. Mij wil het dus ook voor geen meter lukken
Heb jij dan ook weer een abonnement genomen of reageer je niet via berichtjes, maar voeg je ze toe aan Msn?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef Christine het volgende:
Ik vind paiq niet zo leuk, hoewel ik gisteren wel een leuke speeddate heb gehad.
Ik heb me trouwens weer aangemeld op Relatieplanet, waar ik intussen een paar berichtjes heb gehad waar ik misschien wat mee wil gaan doen.
Het ligt inderdaad aan je definitie van succesquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef dyna18 het volgende:
Define succes?
Ja zeg, heb je nou nog zin in morgen of niet? Beetje motivatie graagquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:34 schreef Metro2005 het volgende:
Een date scoren is niet zo moelijk, een relatie beginnen is des te moeilijker
Nee ik heb dit keer geen abonnement genomen. Had ik eerst wel, maar dit keer niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb jij dan ook weer een abonnement genomen of reageer je niet via berichtjes, maar voeg je ze toe aan Msn?
Ikke wel hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja zeg, heb je nou nog zin in morgen of niet? Beetje motivatie graag![]()
Ik vind Paiq ook 3x niks, doe er ook niks meer mee... en nog nooit een speeddate gevoerd. Is mijn ding gewoon niet. Rp vond ik wel leuk, alleen de sneeuwstorm van berichten niet net als het feit, dat het niet gratis is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:36 schreef Christine het volgende:
Het ligt inderdaad aan je definitie van succes
Qua succes heb ik denk ik nog het meeste gehad aan knuz... daar heb ik twee supergoede vrienden aan over gehouden. Al waren dat alletwee ook fokkers, dus het is een beetje vechten om de eer tussen die twee sites
Verder heb ik een echte serieuze "fling" gehad via match.com en via fok.nl, de rest eigenlijk niet
Heb jij al gedate eigenlijk?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind Paiq ook 3x niks, doe er ook niks meer mee... en nog nooit een speeddate gevoerd. Is mijn ding gewoon niet. Rp vond ik wel leuk, alleen de sneeuwstorm van berichten niet net als het feit, dat het niet gratis is.
Maar hier hoor ik alleen maar "datende mensen" over Paiq.
Dus dan lijkt Paiq hier het meest succesvol...
Nee nooit gedate, totaal geen zin om met iemand af te spreken, waar ik van te voren al niks anders dan vriendschap in zie... En vrienden heb ik al genoegquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:42 schreef Christine het volgende:
Heb jij al gedate eigenlijk?
Ik heb mijn zoekinstellingen op relatieplanet nu anders ingesteld, waardoor ik veel minder matches krijg, maar wel veel meer matches die beter bij me passen. I like it
Leuk joh!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:05 schreef Chewbacca het volgende:
Ik heb gisteren succes geboekt nav een datingsite. Had weliswaar al lang contact, maar elkaar nog nooit ontmoet. Ze is de eerst nacht direct blijven slapen en volgende week spreken we elkaar weer.
Dus wat dat betreft kan er toch nog enig succes genoteerd worden![]()
whehehe, orde van de dag voor mij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:44 schreef Christine het volgende:
hehe
ik voeg net iemand van RP toe op msn, hij ziet mijn foto en is gelijk offline...
au
** Checked fotoboek **quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:44 schreef Christine het volgende:
hehe
ik voeg net iemand van RP toe op msn, hij ziet mijn foto en is gelijk offline...
au
Dat is ook wel zwaar lullig, zeg dan op zijn minst dat je zijn type niet bent ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:44 schreef Christine het volgende:
hehe
au
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |