quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:04 schreef Capa het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, maar ik heb nog steeds niets ontvangen?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik hoop dat degene op capa@yahoo.com blij is met zijn invite
.
Alsnog naar het goede adres verstuurd.
Ja, lach maar. Het is diep triest, voor je het weet heef Capa gisteren de vrouw van zijn leven gemist en dan is dat mijn schuldquote:
Die heeft zijn droomvrouw allang gevonden!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Het is diep triest, voor je het weet heef Capa gisteren de vrouw van zijn leven gemist en dan is dat mijn schuld.
Ik had er ook 2 maar dat is inmiddels gegroeid naar 8, waarbij 2 verwijderd zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:54 schreef EdPowers het volgende:
Zo he! Ik heb me aangemeld bij paiq en heb maar liefst 2 matches!!! Wow.
Hoeveel matches hebben 'normale mensen' gemiddeld? :p
Leuk johquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:42 schreef Metro2005 het volgende:
Paiq in de ijskast
knuz in de ijskast
datecom in de ijskast
Geen datingsites meer voor deze jongen![]()
Gisteren 2e date gehad en weer super verlopen![]()
Ik heb 2 keer op RP gehad, dat ik al helemaal in de startblokken stond om een berichtje terug te sturen, 1e foto was meer dan goed... en toen klikte ik op foto 2quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Nog niemand gevonden en het gaat inderdaad om meerdere foto's
Heb iemand gevonden die me erg leuk lijkt, en hij heeft vijf foto's staan en ik kan alleen maar de eerste zien, vandaar. En ik ben te ongeduldig om op zijn email te wachten (heb er al 1 gehad, maar nog geen antwoord op mijn reactie) dus daarom probeer ik het ff zo
En Litpho, waag het eens je er mee te bemoeien
Of vrouwen met een foto die dusdanig bewerkt is dat je er echt helemaal níets meer op zietquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer op RP gehad, dat ik al helemaal in de startblokken stond om een berichtje terug te sturen, 1e foto was meer dan goed... en toen klikte ik op foto 2en 3 en 4
![]()
En nou snap ik best dat niet elke foto even geweldig is, maar gewoon heel ander type![]()
en dan verwijdert ze jou zeker als jouw gezicht haar niet aanstaat...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of vrouwen met een foto die dusdanig bewerkt is dat je er echt helemaal níets meer op ziet.
1 van m'n matches:
[afbeelding]
Lijkt een beetje op m'n buurvrouw schuin t.o... en ik zie haar wel nachten lang achter de pc, dus wie weet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of vrouwen met een foto die dusdanig bewerkt is dat je er echt helemaal níets meer op ziet.
1 van m'n matches:
[afbeelding]
Mwooah, al een paar keer met haar gebabbeld en ze staat al een week of 4 in het lijstje, dus dat zit wel goed... Maar nee, dit soort foto's schiet niet echt op...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef woutabest het volgende:
[..]
en dan verwijdert ze jou zeker als jouw gezicht haar niet aanstaat...
Regel ff haar email!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op m'n buurvrouw schuin t.o... en ik zie haar wel nachten lang achter de pc, dus wie weet.
Heeft wel een goeie kont Kasta![]()
Ze is wel rond op alle fronten, maar geeft niet toch?quote:
Zolang het beperkt blijft tot 1 kin en buik, wil ik er iig wel ff naar kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:20 schreef -Delta- het volgende:
Ze is wel rond op alle fronten, maar geeft niet toch?Beter te dik dan te dun toch?
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zolang het beperkt blijft tot 1 kin en buik, wil ik er iig wel ff naar kijken.
quote:
Dan laat maar zitten, dan is het sowieso niet die match van mequote:
Moeilijke ventquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:25 schreef kastanova het volgende:
Dan laat maar zitten, dan is het sowieso niet die match van me.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:16 schreef Litpho het volgende:. Ik hoop dat degene op capa@yahoo.com blij is met zijn invite
.
Alsnog naar het goede adres verstuurd.
Dat taboe zal ik proberen te doorbreken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:39 schreef Tranceptor het volgende:
Na 28 topics nog steeds niemand bij een datingsite geslaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |