Bij m'n volgende opschoonbeurt zijn er 2 die er zeker in blijven staan. Echter, er zijn er 3 van wie ik nog geen foto gezien heb.quote:
Zet op een cryptische manier je e-mail adres in je profiel en stuur een kusje terug. Tenminste, zo heb ik het een keer gedaan. Het feit dat ze m'n puzzel wist op te lossen maakte haar voor mij extra aantrekkelijk. Helaas kwam ze de msn-gesprekken die erop volgen wat oppervlakkig over, dus dat chatcontact bloedde vrij snel dood.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:48 schreef MegaMarc het volgende:
mensen ik zit met een probleem. kreeg op RP een interesse-berichtje van een mooie meid. ik denk ff reageren.
moet ik daar voor betalend lid worden!
is er een manier om gratis te reageren op berichten op relatieplanet.nl?
dat was ik ook zeker niet van plan...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef thabit het volgende:
[..]
knip
Moraal van het verhaal: niet betalen dus.
Probeer het anders langer dan 1 minuut voor je iets afkraaktquote:Op zondag 8 januari 2006 15:00 schreef Neokyboy het volgende:
Vin die Paiq maar wazig.... al die vragen ... pufff wat een gedoe...heb toch veel liever een site zoals needlove.nl of lexa kan je teminste beetje "relax" zonder gelijk te hoeven chatten.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Pinging www.paiq.nl [82.192.70.53] with 32 bytes of data: Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. |
post die puzzel hier eensquote:Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef thabit het volgende:
[..]
Zet op een cryptische manier je e-mail adres in je profiel en stuur een kusje terug. Tenminste, zo heb ik het een keer gedaan. Het feit dat ze m'n puzzel wist op te lossen maakte haar voor mij extra aantrekkelijk. Helaas kwam ze de msn-gesprekken die erop volgen wat oppervlakkig over, dus dat chatcontact bloedde vrij snel dood.
Moraal van het verhaal: niet betalen dus.
Jaquote:Op zondag 8 januari 2006 16:13 schreef dyna18 het volgende:
Kunnen jullie paiq op dit moment bereiken?
Ik had een zinnetje gemaakt zodanig dat de beginletters van de woorden achterelkaar gelezen m'n e-mail adres vormen. Als hint had ik het woord acrostichon erin verwerkt en de laatste 3 woorden (van .com) waren "cryptisch omschreven mededeling".quote:Op zondag 8 januari 2006 16:21 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
post die puzzel hier eensik zit ook een cryptische vertaling voor mijn email adres te verzinnen maar dat lukt niet echt.
![]()
geniaal!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:43 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik had een zinnetje gemaakt zodanig dat de beginletters van de woorden achterelkaar gelezen m'n e-mail adres vormen. Als hint had ik het woord acrostichon erin verwerkt en de laatste 3 woorden (van .com) waren "cryptisch omschreven mededeling".
Kan je ook in je instellingen wijzigenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:13 schreef dyna18 het volgende:
Hoe zie je mensen met dezelfde waardering? Ik zie alleen maar de top 10 met die gozer in het pak.
77x: 9.2quote:Op zondag 8 januari 2006 18:14 schreef Tranceptor het volgende:
Ik sta gemiddeld op een 9, hoogst onterecht natuurlijk. Ik zie er niet uit!
* Tranceptor veinst bescheidenheid
naaktfoto'squote:Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef dyna18 het volgende:
En om het iets algemener te trekken? met wat voor foto heb je het meest succes op een dating site?
Wasda? Ik moet ff een leesachterstand inhalen. Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uitstel van executie.
[..]
Dat vroeg ik me van Dutchman77 ook af.
Volgens mij was jij een van mijn invites die nog geen foto's had geupload. Altijd even kijken hoe de concurrentie eruit zietquote:Op zondag 8 januari 2006 19:23 schreef Dutchman77 het volgende:
[..]
Wasda? Ik moet ff een leesachterstand inhalen. Waar gaat dit over?![]()
Haha, ik kijk inderdaad altijd eerst de kat uit de boom. Maar ik kan niet zien hoe de concurrentie eruit ziet hoor (alleen de top 10 dan).quote:Op zondag 8 januari 2006 19:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij was jij een van mijn invites die nog geen foto's had geupload. Altijd even kijken hoe de concurrentie eruit ziet.
Neuh, goed gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef Christine het volgende:
Oké ik heb net iemand uit mijn matches verwijderd die als ondertitel had staan: "vandaag is ales beter".
Of ben ik nou te kritisch?
Klopt, maar als ik naar mezelf kijk... Bij 98% van de mensen zie ik meteen al dat het nooit meer dan vriendschappelijk kan/zal worden... dus heeft weinig nut.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:19 schreef Sylvana het volgende:
Niet zo dat ik mensen gelijk afschrijf als er wel een vriendschappelijke klik is maar nog geen relatieklik, die kan altijd nog komen
Hoe merk je dat eigenlijk? Ik kan wel meteen zien wanneer het niks wordt: Als de gesprekken blijven hangen in van dat oppervlakkige geneuzel. Koetjes en kalfjes kolder. Als iedere poging om een gesprek serieuzer te maken wordt beantwoord met "mwoah", "neeej" of "jah".quote:Op zondag 8 januari 2006 19:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik naar mezelf kijk... Bij 98% van de mensen zie ik meteen al dat het nooit meer dan vriendschappelijk kan/zal worden... dus heeft weinig nut.
En al wil je wel een keer gewoon iets vriendschappelijks opbouwen, dan nog blijven ze hopen en denken, dat je wel overstag gaatJe komt er niet meer vanaf
![]()
Als iemands gezicht me niet warm of koud laat worden...quote:Op zondag 8 januari 2006 19:46 schreef Dutchman77 het volgende:
[..]
Hoe merk je dat eigenlijk? Ik kan wel meteen zien wanneer het niks wordt: Als de gesprekken blijven hangen in van dat oppervlakkige geneuzel. Koetjes en kalfjes kolder. Als iedere poging om een gesprek serieuzer te maken wordt beantwoord met "mwoah", "neeej" of "jah".
You've got mail, nog vrouwen intresse, mag nog 99vrouwen uitnodigenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:48 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
heeft er iemand een invite van paiq.nl voor me?
z e i t g e i s t at h o m e . n l
Nog geen mail ontvangen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:34 schreef Ac1D het volgende:
[..]
You've got mail, nog vrouwen intresse, mag nog 99vrouwen uitnodigen![]()
![]()
hmm heb copy paste gedaan en toen de spaties eruit gehaald en de at vervangen door @.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:45 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Nog geen mail ontvangen.![]()
Of @home is weer eens traag of misschien een typefoutje gemaakt?![]()
Hm vreemd. Ik heb nog geen mail ontvangen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:48 schreef Ac1D het volgende:
[..]
hmm heb copy paste gedaan en toen de spaties eruit gehaald en de at vervangen door @.
Dit staat er op paiq:
Tonny (zeitgeist@home.nl)
nog geen reactie
8/01/06, 20:33
Ik denk er exact hetzelfde over.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:24 schreef -Delta- het volgende:
Als iemands gezicht me niet warm of koud laat worden...
Qua karakter is het moeilijker, t'is makkelijk om meteen op 1 of 2 puntjes af te knappen terwijl iemand best heel erg leuk kan zijn... Sommige mensen zijn op Msn heel anders dan irl. Komen ze gewoon niet goed uit de verf...
Bij een twijfelgeval qua karakter zou ik toch nog contact houden. Als het uiterlijk me echt geen bal doet, jammer, helaas, volgende![]()
Toch heb ik dat ook. Uiterlijk is behoorlijk belangrijk. Het gaat er niet om of iemand knap of lelijk is, het uiterlijk moet je aanstaan. Sommige knappe meisjes doen me niks en andere meisjes die alles behalve knap zijn kunnen helemaalquote:Op zondag 8 januari 2006 20:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als iemands gezicht me niet warm of koud laat worden...
Als het uiterlijk me echt geen bal doet, jammer, helaas, volgende![]()
Dat is bij mij ook, alleen mijn definitie schoonheid komt niet per se overeen met het gewogen gemiddelde van uiterlijke schoonheid.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef Dutchman77 het volgende:
Als je het schuifje "hoe belangrijk is het uiterlijk" op meer dan 80% zet, lijkt het net of je alleen op knappe meiden valt.
Idd. Achteraf denk ik nu wel, heb ik wel de goeie mensen afgewezen?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef Dutchman77 het volgende:
Toch heb ik dat ook. Uiterlijk is behoorlijk belangrijk. Het gaat er niet om of iemand knap of lelijk is, het uiterlijk moet je aanstaan. Sommige knappe meisjes doen me niks en andere meisjes die alles behalve knap zijn kunnen helemaalzijn.
Wat is het gemiddelde?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef Tranceptor het volgende:
Dat is bij mij ook, alleen mijn definitie schoonheid komt niet per se overeen met het gewogen gemiddelde van uiterlijke schoonheid.
Ja, over een maand ben ik alweer 27.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef k_i_m het volgende:
Mijn matches worden steeds ouderHebben jullie daar ook last van?
Iedereen wordt ouder, k_i_mquote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef k_i_m het volgende:
mijne juist steeds jonger...... negentien, achttien en zelfs zeventienquote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg juist steeds betere matches qua afstandquote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef MouseOver het volgende:
Leeftijd matcht hier sowieso best aardig. itt afstand dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |