abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33804359
ligt eraan of je zelf do-able bent :D:D
And then there were syntax-errors
pi_33804381
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef Roeji het volgende:
mmm ik heb een foto gevonden van mezelf. Ik sta er goddank een beetje normaal op.
Maarre het is een foto met een mega-tweety erbij. Aan te raden om zoiets te gebruiken? Of word dat al meteen door mannen als 'not-done' ervaren?
zou voor mij niets uitmaken hoor
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:43:11 #89
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_33804511
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:37 schreef UberPhreak het volgende:
ligt eraan of je zelf do-able bent :D:D
Nou ik lach er tenminste op en mn gezicht is te zien. En of ik do-able ben? Dat kan ik niet beoordelen, dat mogen de heren geinteresseerden doen op de sites waar ik rondhang
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_33804543
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef Roeji het volgende:

[..]

Nou ik lach er tenminste op en mn gezicht is te zien. En of ik do-able ben? Dat kan ik niet beoordelen, dat mogen de heren geinteresseerden doen op de sites waar ik rondhang
fotoboek aanmaken
pi_33804648
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef Roeji het volgende:

[..]

idd, fotoboek of hier posten dan hahaha
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:49:07 #92
63411 Roeji
pi_33804676
you wish!!
Ik ben zo blij, zo blij
pi_33804850
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:49 schreef Roeji het volgende:
you wish!!
nou kun je fok als datingsite gebruiken, doe je et nie

wie weet is een van ons wel de ware voor je
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:55:09 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33804892
Mind the slowchat, please.

Zie OP voor toevoeging...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33804925
excuse me....

i will stfu
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:59:25 #96
63411 Roeji
pi_33805027
sorry. zal eraan denken om niet meer te slowchatten.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_33805431
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Capa het volgende:

[..]

Wel, in het kader van de laatste trends had ik vanmiddag dus een date.

Het is niet eens een fiasco geworden. Eigenlijk was het best leuk.

Al met al een geslaagd experiment. Vaker doen.
Leuk dat het zo goed bevallen is en dat je niet gelijk na 5 minuten hoefde weg te rennen

Die jongen waar ik contact mee had op Lexa heeft me eindelijk toegevoegd op msn, dus ben benieuwd of het een beetje klikt met chatten enzo
pi_33805580
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef Christine het volgende:

[..]

Oja, iets wat ik me afvraag he... in hoeverre hopen of verwachten jullie iemand te vinden op zo'n site? Ikzelf verwacht in principe heel weinig, maar mijn uitgangspunt is toch wel: het vinden van een serieuze en vaste relatie. Toch hoor ik dat ik daarin misschien wel een van de weinige vrouwen ben (of misschien een van de weinigen die dat toe durft te geven) dus ik vroeg me af wat jullie ervaringen daarmee zijn.
Ik verwacht ook niet heel veel voor een date, zie wel hoe het gaat en als het klikt is het mooi meegenomen en als het niet klikt ben je weer een ervaring rijker. Als je er teveel van gaat verwachten dan gaat het sneller mis als het niet gaat zoals je verwacht had.

En ik ben ook op zoek naar een serieuze relatie, maar dat kan ook voortkomen uit een vriendschappelijk contact dat ik heb leren kennen Niet zo dat ik mensen gelijk afschrijf als er wel een vriendschappelijke klik is maar nog geen relatieklik, die kan altijd nog komen
pi_33806094
Ik moet zeggen dat Paiq me wel goed bevalt. Ik vond het concept opzich al erg orgineel, maar het werkt ook leuk.

Leuke mensen tegen gekomen al. Dus dat "matchen" lijkt opzich wel aardig te werken (soms ook totaal niet maar goed,niks is 100% zullen we maar zeggen )
pi_33806690
1 slowchatding nog: Roeji, je fotoboek kan ik niet in terugreageren omdat hij geblokkeerd is...
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:57:59 #101
63411 Roeji
pi_33806780
komt omdat ik er nog geen heb
Volgt nog... ooit.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_33809668
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:09 schreef richsli het volgende:
kan iemand me een uitnodiging voor paiq sturen. ben reuze benieuwd of het daar wel lukt.

richsli78@hotmail.com
het wat bedoel je en wat verwacht je van paiq dan?
pi_33810407
Wat voor oneliners zijn nu eigenlijk leuk om bij foto's te plaatsen?
pi_33810788
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:33 schreef thabit het volgende:
Wat voor oneliners zijn nu eigenlijk leuk om bij foto's te plaatsen?
Die plaats je niet bij foto's. Die stuur je naar de mensen op de foto, als je iemand interessant vindt. En als de oneliner leuk genoeg is, dan kunnen ze je toevoegen als "match"
pi_33810856
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:43 schreef Quarktaart het volgende:

[..]

Die plaats je niet bij foto's. Die stuur je naar de mensen op de foto. En als de oneliner leuk genoeg is, dan kunnen ze je toevoegen als "match"
Okee. Wat voor oneliners zijn leuk om naar mensen op de foto te sturen?

Of beter nog: wat is eigenlijk NIET leuk?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:58:54 #106
63411 Roeji
pi_33811430
Das een goeie, thabit. Ik ben ook zo enorm waardeloos in dat soort originele uitspraken. En bij paiq is dat toch net datgene wat het m doet.
Foto's waar iemand met een leuke achtergrond opstaat zijn nog wel te doen, maar die (selfmade-)portret-foto's, vind ik toch net wat moeilijker om iets origineels bij te verzinnen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_33811659
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:44 schreef thabit het volgende:

[..]

Okee. Wat voor oneliners zijn leuk om naar mensen op de foto te sturen?

Of beter nog: wat is eigenlijk NIET leuk?
wat is niet leuk: - hey moppie
- hey lekker wijffie
- hey lekkertje

en dergelijke
pi_33811734
en hey leuk gezichtje ?
pi_33811785
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 21:04 schreef v-girl het volgende:

[..]

wat is niet leuk: - hey moppie
- hey lekker wijffie
- hey lekkertje

en dergelijke
Ja, maar wat moet je bij slechts een foto over het diepe innerlijk van die persoon zeggen? Je weet niks.

Nu moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat de enige oneliner die ik tot dusver geplaatst heb ook niet veel beter was dan bovenstaande, alleen met een iets lager "hey dushi"-gehalte, en die leverde me een extra match op .

[ Bericht 21% gewijzigd door Litpho op 07-01-2006 21:27:56 ]
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 7 januari 2006 @ 21:10:42 #110
63411 Roeji
pi_33811906
ja oke, zover kwam ik zelf gelukkig ook nog Dat zijn idd de dingen die geen mens wilt horen.
Ik ga gewoon eens wat proberen. Ik zie t wel. Ik kan hooguit geen reactie krijgen of afgewezen worden.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_33812015
Gewoon een beetje inhaken op iets geks wat ze aanheeft, of een gek kapsel of iets dergelijks.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_33812499
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ja, maar wat moet je bij slechts een foto over het diepe innerlijk van die persoon zeggen? Je weet niks.
Ja over het innerlijk kun je natuurlijk niets zeggen, maar dan moet je niet zo boers lekker wijf gaan roepen natuurlijk, tenminste tege mij niet En denk dat idd het beste is om gewoon wat te proberen haha. Je ziet wel of het aanslaat of niet, zo ja kan je die vaker gebruiken En heiden op zich is dat ook wel een goed idee, als daar de mogelijkheid toe is! Maar dan natuurlijk niet van: wat heb jij nou een gek kapsel
pi_33812534
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 21:13 schreef heiden6 het volgende:
Gewoon een beetje inhaken op iets geks wat ze aanheeft, of een gek kapsel of iets dergelijks.
uitlachen
pi_33812836
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 21:26 schreef v-girl het volgende:

[..]

Maar dan natuurlijk niet van: wat heb jij nou een gek kapsel
Inderdaad, je weet namelijk niet wanneer die foto genomen is en of ze dat kapsel nou nog steeds heeft.
pi_33813032
Het nadeel van paiq vind ik toch dat chatten zelf. Natuurlijk is het makkelijk en toegankelijk maar mijn god, daar moet je natuurlijk wel ff energie insteken. Hoevaak geef ik open antwoorden, vragende antwoorden of vervolgvragen op dingen die ik zelf aangeef.... en vrijwel nooit komt daar een fatsoenlijk gesprek uit. een echte hook heb ik nu, na 6 matches nog niet kunnnen vinden. En dat vind ik jammer, want zo wordt je dus wel uit een contactlijstje geslingerd nog voordat je ook maar enigszins naar de kern van een persoon doorgedrongen bent.
Maar goed, ik kijk het nog even aan hoe zich zoiets ontwikkeld. Misschien zijn andere sites daarvoor beter geschikt....

of zou Fok voor mij een uitkomst zijn ?
pi_33813138
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 21:27 schreef snellejelle het volgende:

[..]

uitlachen
Precies, net als je in een café of elders zou doen.
pi_33813213
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 21:40 schreef Mikado het volgende:
Het nadeel van paiq vind ik toch dat chatten zelf. Natuurlijk is het makkelijk en toegankelijk maar mijn god, daar moet je natuurlijk wel ff energie insteken. Hoevaak geef ik open antwoorden, vragende antwoorden of vervolgvragen op dingen die ik zelf aangeef.... en vrijwel nooit komt daar een fatsoenlijk gesprek uit. een echte hook heb ik nu, na 6 matches nog niet kunnnen vinden. En dat vind ik jammer, want zo wordt je dus wel uit een contactlijstje geslingerd nog voordat je ook maar enigszins naar de kern van een persoon doorgedrongen bent.
Maar goed, ik kijk het nog even aan hoe zich zoiets ontwikkeld. Misschien zijn andere sites daarvoor beter geschikt....

of zou Fok voor mij een uitkomst zijn ?
9 van de 10 keer is z'n match ook helemaal niks. Het gaat dan ook om die ene keer dat het wel wat is.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:30:13 #118
63411 Roeji
pi_33817285
Maar dat geld voor elke datingsite/relatie-bemiddelings-toestand. Een ander (of een computer) kan toch echt niet voor 100% bepalen of die ander voor mij de ware is. Dat moet je toch echt zelf uitvinden.
Ik zie dit dan ook meer als een andere manier van contactleggen, dan de standaard plekken als cafe, supermarkt, oid. Het voordeel van datingsites is toch dat je met gelijkgestemden in contact komt. Je weet dat die ander een relatie wil en niet een one-night-stand.
Voorlopig ga ik dus nog vol goede moed ermee verder.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_33818614
wat doen jullie met matches die geen single zijn? misschien dat ze dat ook ff een optie moeten maken.
pi_33818691
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef vrijdags het volgende:
wat doen jullie met matches die geen single zijn? misschien dat ze dat ook ff een optie moeten maken.
Weg ermee.
pi_33818821
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:16 schreef thabit het volgende:

[..]

Weg ermee.
Idem met degene die alleen willen chatten.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_33819894
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef Litpho het volgende:

[..]

Idem met degene die alleen willen chatten.
Idem ook met degenen waarbij ik bij de foto niet meteen denk.
  zondag 8 januari 2006 @ 01:31:32 #123
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33820639
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef thabit het volgende:

[..]

Idem ook met degenen waarbij ik bij de foto niet meteen denk.
Hoeveel matches heb jij nog over?
  zondag 8 januari 2006 @ 01:38:54 #124
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33820783
Oké ik heb net iemand uit mijn matches verwijderd die als ondertitel had staan: "vandaag is ales beter".
Of ben ik nou te kritisch?
pi_33820838
quote:
Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef Christine het volgende:
Oké ik heb net iemand uit mijn matches verwijderd die als ondertitel had staan: "vandaag is ales beter".
Of ben ik nou te kritisch?
Nee, dat gaat echt te ver.
pi_33828248
quote:
als ik zelf ook een relatie heb dan gooi ik ze niet gelijk weg, omdat ik dan zelf gewoon op zoek ben naar stapmaatje/vriendschap en dan maakt het mij dus ook niet uit of die ander een relatie heeft of niet. Als ik zelf vrijgezel ben dan heb ik wel het liefst ook mensen die op zoek zijn naar een relatie
pi_33828311
quote:
Die hou ik juist aan.

Punt 1: ik ben zelf ook meer 'op zoek' naar chatcontact/vriendschap
Punt 2 :als het er dan toch van moet komen, is het tenminste een beetje een uitdaging.
pi_33828417
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:19 schreef Sylvana het volgende:
Niet zo dat ik mensen gelijk afschrijf als er wel een vriendschappelijke klik is maar nog geen relatieklik, die kan altijd nog komen
Ik wel, maar ik denk sowieso niets te gaan vinden op zo'n site.

Het is meer voor de lol en die heb ik er wel.

Gisteren had ik een meisje in mn matches die een vriendje had, maar die was veel weg. Ze wilde wel een keer een flink robbertje pimpampetten, maar ze had zo weinig tijd. Damn, je zal maar geen tijd hebben vreemd te gaan.
pi_33832189
Vin die Paiq maar wazig.... al die vragen ... pufff wat een gedoe...heb toch veel liever een site zoals needlove.nl of lexa kan je teminste beetje "relax" zonder gelijk te hoeven chatten.
aighttt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')