Idem met degene die alleen willen chatten.quote:
Idem ook met degenen waarbij ik bij de foto niet meteenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Idem met degene die alleen willen chatten.
Hoeveel matches heb jij nog over?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef thabit het volgende:
[..]
Idem ook met degenen waarbij ik bij de foto niet meteendenk.
Nee, dat gaat echt te ver.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef Christine het volgende:
Oké ik heb net iemand uit mijn matches verwijderd die als ondertitel had staan: "vandaag is ales beter".
Of ben ik nou te kritisch?
als ik zelf ook een relatie heb dan gooi ik ze niet gelijk weg, omdat ik dan zelf gewoon op zoek ben naar stapmaatje/vriendschap en dan maakt het mij dus ook niet uit of die ander een relatie heeft of niet. Als ik zelf vrijgezel ben dan heb ik wel het liefst ook mensen die op zoek zijn naar een relatiequote:Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef vrijdags het volgende:
wat doen jullie met matches die geen single zijn? misschien dat ze dat ook ff een optie moeten maken.
Die hou ik juist aan.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef vrijdags het volgende:
wat doen jullie met matches die geen single zijn? misschien dat ze dat ook ff een optie moeten maken.
Ik wel, maar ik denk sowieso niets te gaan vinden op zo'n site.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:19 schreef Sylvana het volgende:
Niet zo dat ik mensen gelijk afschrijf als er wel een vriendschappelijke klik is maar nog geen relatieklik, die kan altijd nog komen
Bij m'n volgende opschoonbeurt zijn er 2 die er zeker in blijven staan. Echter, er zijn er 3 van wie ik nog geen foto gezien heb.quote:
Zet op een cryptische manier je e-mail adres in je profiel en stuur een kusje terug. Tenminste, zo heb ik het een keer gedaan. Het feit dat ze m'n puzzel wist op te lossen maakte haar voor mij extra aantrekkelijk. Helaas kwam ze de msn-gesprekken die erop volgen wat oppervlakkig over, dus dat chatcontact bloedde vrij snel dood.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:48 schreef MegaMarc het volgende:
mensen ik zit met een probleem. kreeg op RP een interesse-berichtje van een mooie meid. ik denk ff reageren.
moet ik daar voor betalend lid worden!
is er een manier om gratis te reageren op berichten op relatieplanet.nl?
dat was ik ook zeker niet van plan...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef thabit het volgende:
[..]
knip
Moraal van het verhaal: niet betalen dus.
Probeer het anders langer dan 1 minuut voor je iets afkraaktquote:Op zondag 8 januari 2006 15:00 schreef Neokyboy het volgende:
Vin die Paiq maar wazig.... al die vragen ... pufff wat een gedoe...heb toch veel liever een site zoals needlove.nl of lexa kan je teminste beetje "relax" zonder gelijk te hoeven chatten.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Pinging www.paiq.nl [82.192.70.53] with 32 bytes of data: Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. |
post die puzzel hier eensquote:Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef thabit het volgende:
[..]
Zet op een cryptische manier je e-mail adres in je profiel en stuur een kusje terug. Tenminste, zo heb ik het een keer gedaan. Het feit dat ze m'n puzzel wist op te lossen maakte haar voor mij extra aantrekkelijk. Helaas kwam ze de msn-gesprekken die erop volgen wat oppervlakkig over, dus dat chatcontact bloedde vrij snel dood.
Moraal van het verhaal: niet betalen dus.
Jaquote:Op zondag 8 januari 2006 16:13 schreef dyna18 het volgende:
Kunnen jullie paiq op dit moment bereiken?
Ik had een zinnetje gemaakt zodanig dat de beginletters van de woorden achterelkaar gelezen m'n e-mail adres vormen. Als hint had ik het woord acrostichon erin verwerkt en de laatste 3 woorden (van .com) waren "cryptisch omschreven mededeling".quote:Op zondag 8 januari 2006 16:21 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
post die puzzel hier eensik zit ook een cryptische vertaling voor mijn email adres te verzinnen maar dat lukt niet echt.
![]()
geniaal!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:43 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik had een zinnetje gemaakt zodanig dat de beginletters van de woorden achterelkaar gelezen m'n e-mail adres vormen. Als hint had ik het woord acrostichon erin verwerkt en de laatste 3 woorden (van .com) waren "cryptisch omschreven mededeling".
Kan je ook in je instellingen wijzigenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:13 schreef dyna18 het volgende:
Hoe zie je mensen met dezelfde waardering? Ik zie alleen maar de top 10 met die gozer in het pak.
77x: 9.2quote:Op zondag 8 januari 2006 18:14 schreef Tranceptor het volgende:
Ik sta gemiddeld op een 9, hoogst onterecht natuurlijk. Ik zie er niet uit!
* Tranceptor veinst bescheidenheid
naaktfoto'squote:Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef dyna18 het volgende:
En om het iets algemener te trekken? met wat voor foto heb je het meest succes op een dating site?
Wasda? Ik moet ff een leesachterstand inhalen. Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uitstel van executie.
[..]
Dat vroeg ik me van Dutchman77 ook af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |