per ongeluk.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:12 schreef Biancavia het volgende:
Hoe kwam je aan je vorige vriendinnen?
Heb je die dames bij de aldi of de lidl al eens goed bekeken?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:13 schreef webspider het volgende:
Begin eens met een cassiere te versieren!
Je komt ze in ieder geval niet op fok tegen... Juist in de echte mensen wereld kom je ze tegen, met uitgaan bijvoorbeeld; alcohol maakt iedereen wat losser, en je hebt zo een gesprekje en misschien meer.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:11 schreef Mauro het volgende:
Ik werk hele dagen in een mannenwereld, ga soms sporten met een vriend van me (squash), ga zelden uit (al denk ik dat je daar geen vriendin zult vinden) en kom dus eigenlijk weinig vrouwen tegen (behalve in de supermarkt).
Ik heb me ingeschreven bij zo'n on-line datingding maar zie dat eigenlijk niet zo zitten. Te afstandelijk.
Kijkt naar balkon, ziet kratje brouwmeester staan.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]altijd nat je kunt er meerdere achterelkaar pakken staat altijd voor je klaar
Ja, maar om nou naar Café De Laatste Eisprong te gaan...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je komt ze in ieder geval niet op fok tegen... Juist in de echte mensen wereld kom je ze tegen, met uitgaan bijvoorbeeld; alcohol maakt iedereen wat losser, en je hebt zo een gesprekje en misschien meer.
`quote:Op woensdag 28 december 2005 12:16 schreef Mauro het volgende:
Ik zoek dus geen meisje.
Leeftijd moet wel 27+ zijn. Dus een vrouw.
Goeie!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:22 schreef Skv het volgende:
[..]
`
Krantenadvertenties ofzo.
Buuf heef dat ook gedaan, en die woont nu al twee jaar samen
Daar is je antwoord.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
per ongeluk.
eerste lange relatie op de 5 mei viering in Wageningen, ergens in 1998.
tweede was de ex van een bekende van me. Dus die kende ik al.
Jij bent niet heel erg kieskeurig he?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:23 schreef SHE het volgende:
ben je knap?
vermogend?
humor?
kun je fatsoenlijke espresso maken?
*check*
Tip: Appie is leukerquote:Op woensdag 28 december 2005 12:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je die dames bij de aldi of de lidl al eens goed bekeken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |