per ongeluk.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:12 schreef Biancavia het volgende:
Hoe kwam je aan je vorige vriendinnen?
Heb je die dames bij de aldi of de lidl al eens goed bekeken?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:13 schreef webspider het volgende:
Begin eens met een cassiere te versieren!
Je komt ze in ieder geval niet op fok tegen... Juist in de echte mensen wereld kom je ze tegen, met uitgaan bijvoorbeeld; alcohol maakt iedereen wat losser, en je hebt zo een gesprekje en misschien meer.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:11 schreef Mauro het volgende:
Ik werk hele dagen in een mannenwereld, ga soms sporten met een vriend van me (squash), ga zelden uit (al denk ik dat je daar geen vriendin zult vinden) en kom dus eigenlijk weinig vrouwen tegen (behalve in de supermarkt).
Ik heb me ingeschreven bij zo'n on-line datingding maar zie dat eigenlijk niet zo zitten. Te afstandelijk.
Kijkt naar balkon, ziet kratje brouwmeester staan.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]altijd nat je kunt er meerdere achterelkaar pakken staat altijd voor je klaar
Ja, maar om nou naar Café De Laatste Eisprong te gaan...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je komt ze in ieder geval niet op fok tegen... Juist in de echte mensen wereld kom je ze tegen, met uitgaan bijvoorbeeld; alcohol maakt iedereen wat losser, en je hebt zo een gesprekje en misschien meer.
`quote:Op woensdag 28 december 2005 12:16 schreef Mauro het volgende:
Ik zoek dus geen meisje.
Leeftijd moet wel 27+ zijn. Dus een vrouw.
Goeie!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:22 schreef Skv het volgende:
[..]
`
Krantenadvertenties ofzo.
Buuf heef dat ook gedaan, en die woont nu al twee jaar samen
Daar is je antwoord.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
per ongeluk.
eerste lange relatie op de 5 mei viering in Wageningen, ergens in 1998.
tweede was de ex van een bekende van me. Dus die kende ik al.
Jij bent niet heel erg kieskeurig he?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:23 schreef SHE het volgende:
ben je knap?
vermogend?
humor?
kun je fatsoenlijke espresso maken?
*check*
Tip: Appie is leukerquote:Op woensdag 28 december 2005 12:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je die dames bij de aldi of de lidl al eens goed bekeken?
Ja, ik vind van wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:23 schreef SHE het volgende:
ben je knap?
vermogend?
humor?
kun je fatsoenlijke espresso maken?
*check*
Maar gebruik ze gewoon als uitprobeersel om eens een leuke babbel voer koetjes en kalfjes met een dame te houden. Je hoeft ze niet meteen de kleren van het lijf te rukken hoor,quote:Op woensdag 28 december 2005 12:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je die dames bij de aldi of de lidl al eens goed bekeken?
lees de mijne dan ook...ik verhuis per 31-12 naar een nieuw stulpjequote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel.
Redelijk. Eigen huis, vaste baan en een auto. Lees mijn postgeschiedenis zou ik zeggen. Is Senseo ook goed? Anders klop ik wel wat melk op!
Situatie: Ik Groningen, zus Haarlem, Ouders Eindhoven.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:25 schreef freud het volgende:
Heb je een zus met vriendinnen? Verjaardagen zijn ook prima hoor!
* checkt fotoboek *quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef SHE het volgende:
[..]
lees de mijne dan ook...ik verhuis per 31-12 naar een nieuw stulpje
kom je mijn melk kloppen?![]()
Dat weet ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:29 schreef ArtyShock het volgende:
Hoe? Doe's een spontane Fok! meet. Werkte voor mij.Maar ja, ik was dan ook totaal niet op zoek.
Oftewel, 't kan overal gebeuren tenzij je zo'n gefrustreerde instelling hebt dat je een vriendin moet hebben. Vrouwen ruiken dat en rennen dan heel hard een andere kant op.
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:13 schreef webspider het volgende:
Begin eens met een cassiere te versieren!
kben al bezetquote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef SHE het volgende:
nou, deze combi is anders best lastig te vinden![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef Mauro het volgende:
Dat weet ik.
Een vriend van me zoekt al 10 jaar een vriendin. Desperaat.
Stuurt de secretaresses van zijn bedrijf kaartjes met een uitnodiging om uit te gaan.
En als ze dan uitgaan met elkaar, dan kan hij het alleen hebben over zeer lange relaties en wat hij verwacht van een vriending.
Nee, dat werkt niet!
Typoquote:Op woensdag 28 december 2005 12:45 schreef ArtyShock het volgende:
Tja, als je er openlijk voor uitkomt vrouwen als objecten te zien, wordt het nooit wat.
Ik heb wel hobbies. Alleen dat zijn meer van die mono-hobbies.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:45 schreef MouseOver het volgende:
Zoek een hobby waar ook vrouwen zitten. Dat mannetje/vrouwtje gedoe komt vanzelf wel, maar je moet ze natuurlijk wel eerst tegenkomen
Trouwens, bij mannen werkt de tijd in hun voordeel
Ook geen (grote) vriendengroep met wat vrouwen erin? Werkt best kan ik uit ervaring vertellenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Situatie: Ik Groningen, zus Haarlem, Ouders Eindhoven.
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:35 schreef Little_Meanie het volgende:
ik ben ook vrijgezel, vind het best zo
kan ik lekker uitgaan en op reis gaan met vrienden zonder verplichtingen
oh ja, heb wel een sexpartner
Ik zei niet dat je een hobby moest zoeken. Ik zei dat je een hobby moest zoeken waar ook vrouwen rondrennenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Mauro het volgende:
Ik heb wel hobbies. Alleen dat zijn meer van die mono-hobbies.
Ben sportduiker, rijd motor en fotografeer er lustig op los.
Voornemen gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef LikeRedRum het volgende:
Je dating life komt pas echt op gang als je continu warm bent.
Zeg hoi tegen meisjes in de stad. Lach naar knappe meisjes (geen dromerige psycho lach, geen gekwijl). Spreek meisjes aan in clubs. Flirt met elk lekker ding die ontvankelijk is, of ze vriend heeft of niet. Praat met mensen in het algemeen. Ouwehoer met bejaarden, kinderen, huisvrouwen etc.
Het is een numbers game. Als je per dag 10 nieuwe vrouwen spreekt kan je sowieso elke dag een date hebben. Maar je wil geen date. Wat je echt wil is iemand die helemaal top is. Niet "een vrouw"... maar DE vrouw. Top kwaliteit... en die kom je pas tegen als je goed warm bent en sociaal als een vis in het water (zijn vrouwen gek op)
Begin vandaag met hoi zeggen tegen tenminste 3 leuke vrouwen... ik ben net weer single en ik weet dat als ik echt weer zin heb in iets nieuws (nu nog niet) dat dit de beste manier is om een bijzonder iemand te ontmoeten.
Als je het moet doen met wat "op je af komt" verlaag je je kansen en potentie enorm
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |