Frank jongen..reageer nuw wens wat enthousiaster..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
De OP is verneukt.
Als format c: al een 48 uur ban geeft wat geeft dit dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:28 schreef rihago het volgende:
een noob die niet snapt hoe plaatjes posten werkt...
Verder nog wat nuttigs te melden ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:28 schreef rihago het volgende:
nee de vorige topic was vol, dus ik heb de vorige OP gequote, en dan krijg je dus urls, geen zin om al die links te veranderen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:28 schreef rihago het volgende:
Ja vind je het gek, tegenwoordig speelt iedereen met een BoF tagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef jpjedi het volgende:
Je ziet trouwnes nu al wel dat de Boffers allemaal hoog eindigen.
Mee Eens!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Frank jongen..reageer nuw wens wat enthousiaster..Enneh kom weer eens BF2 spelen. We missen je.
![]()
Ik heb ook die extreme 3D pro en na wat uren oefenen ben ik er echt wild van. Die sticks zonder veer-weerstand vind ik vreselijk. Die extreme vind ik een heerlijk ding maar ja een mening is natuurlijk persoonlijk en dus voor iedereen anders. Verder hoor ik jullie over het stilhangen van een heli terwijl dat iets is dat ik altijd probeer te vermijden eigenlijk. Waar ik me bij het chopperen en jetten nog het meeste over erger is die mensen die als gunner instappen en dan niet weten hoe de TV guided of the laser lock missile werkt.. Aaaargh Dan kan ik mijn joystick wel opvreten. Ook andersom is het irritant als iemand met een attackheli constant vlaggen gaat lopen veroveren of iemand die met de bomber een dogfight gaat doen.![]()
Als je met die Su-34 gewoon recht over het veld vliegt heeft die laserlock gewoon 100% hitrate![]()
Die Inco kreeg gisteren weer een berg badges zeg..Voor mij is dat weer weken geleden man. Heb er eigenlijk nooit op gelet maar nu het ter sprake komt en ik die site ken waar je kunt zien wat je hebt en wat je er nog voor moet doen om een bepaalde badge te halen ga ik toch een spieken.
Wat ook wel weer eens leuk is om te doen, nu het weer erg druk is op de server met Boffers, is om weer echte squads te vormen van TS-ers en dan als squad opereren. We spelen nu wel erg veel samen maar buiten de samenwerking aan boord is er weinig sprake van samen opereren. We moeten nu topch wel een niveau hebben samen waar we een map mee kunnen ownen. Je ziet trouwnes nu al wel dat de Boffers allemaal hoog eindigen.
Lol, dat is wel waar.. soms zie ik namen dan denk ik van wie ben jij dan weer !! Laatst eentje: llueasgo1980 ofzo? In ieder geval iets met een 8 in zijn naam.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, tegenwoordig speelt iedereen met een BoF tag![]()
Ik stel voor om morgen daar definitief een einde aan te maken, ben morgen vrij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, tegenwoordig speelt iedereen met een BoF tag![]()
http://www.ultimategroover.com/quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Oja iemand een site waar alle medals, badges, ranks, weapons etc staan?
Ik ben er morgen ook, houden we grote schoonmaak en verwijderen we meteen alle inactieve accounts op t forumquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:59 schreef escape_nl het volgende:
Ik stel voor om morgen daar definitief een einde aan te maken, ben morgen vrij.
Dus alle mensen waarvan ik nog nooit een geschreven woord op het forum heb gezien gaat eruit, we hebben het er allang over gehad maar er worden geen daden verrricht.
Dus mensen die een BoF tag hebben en die lezen maar zich nog NOOIT hebben voorgesteld hebben vandaag nog de tijd om dat te doen, anders is het over.
Amen
TV guided is gewoon klikken op het doel en als je ergens anders klikt gaat hij die baan aanhouden. Je kunt tot op verre afstand een vette BH afknallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mee Eens!!Maar hoe stuur je zo'n TV Guided nou precies?? Sowieso moet je in het vierkantje blijven wil je hem kunnen afschieten maar dan? hoe sturen...? Sommige zie ik hele bochten en wegen afleggen?? Is dat gewoon met de muis of de looptoetsen.. Meestal w8 ik gewoon totdat die heli er goed voor hangt.. Laatst nog heel eventjes met Domo meegevlogen en toen ging het wel redelijk met die tv guided.. Alleen soms schiet hij dus niet en klik ik me rot... de laadtijden tussen die dingen duren ook vaak erg lang!
Verder moeten we idd eens meer squads vormen en met name alle BoFfers in EEN team proberen wanneer dat kan. Wellicht eens met zn allen een andere server opzoeken op een visitekaartje af te geven ??![]()
Laatst werkte teamspeak niet bij mij, althans me BF ging enorm haperen terwijl teamspeak aanstond. Teamspeak zelf ook trouwens. Erg vreemd, heb er nooit last van gehad. Misschien was het tijdelijk, laten we het hopen.
Zijn beide ook vaste TS-ers geworden! chapeau zeg ik dan!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Arie zie ik al op t BoF forum en Ansjo heb ik hier net nog half gesproken
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:52 schreef Dagonet het volgende:
OP gefixed, ik stel voor de OP op wiki.fok.nl te zetten trouwens, makkelijker qua onderhoud.
Niet alle mensen die van buitenaf komen hebben moeite met integrerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:10 schreef jpjedi het volgende:
Zijn beide ook vaste TS-ers geworden! chapeau zeg ik dan!
Geldt dit ook voor mij?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:59 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ik stel voor om morgen daar definitief een einde aan te maken, ben morgen vrij.
Dus alle mensen waarvan ik nog nooit een geschreven woord op het forum heb gezien gaat eruit, we hebben het er allang over gehad maar er worden geen daden verrricht.
Dus mensen die een BoF tag hebben en die dit lezen maar zich nog NOOIT hebben voorgesteld hebben vandaag nog de tijd om dat te doen, anders is het over.
Amen
Ik ben ook op het BOF forum hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Arie zie ik al op t BoF forum en Ansjo heb ik hier net nog half gesproken
Ik heb je naam al een keer of 5 zien vallen door verschillende members dus reken er maar niet op dat je van ons af komt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:17 schreef Ansjo het volgende:
Geldt dit ook voor mij?
Hahahahquote:
Wat een geruststellingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb je naam al een keer of 5 zien vallen door verschillende members dus reken er maar niet op dat je van ons af komt.
84.244.130.114 standaard poortquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik kom niet op de server :S. Staat hij gewoon in de lijst?
We hebben meer mensen nodig uit Holland! (zuid/noord) Al die rare Brabo'squote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
(Jedi vraagt zich nu af of Christiaan toch geen " oostelijke" is, die hebben we al genoeg)
![]()
*Braboquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:35 schreef RudyCarell het volgende:
We hebben meer mensen nodig uit Holland! (zuid/noord) Al de rare Brabo's
Hahahaha geweldig als je dit zo leestquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:31 schreef jpjedi het volgende:
Oh ja jongens..
Er is weer nieuwes over misterfox, wist u dat:
-We hem nu moeten aanspreken met zijn nieuwe naam: Mistahfoxie
-Hij al op zijn 16e naar de hoeren mag maar niet naar onze lans
-Hij een paardelul heeft
-Hij dit niet graag zegt aangezien hij ons niet in verlegenheid wil brengen
-Zijn microfoon kapot is en hij sponosring vraagt voor een nieuwe
Sorry maar ik blijf dubbel liggen met die kwast.![]()
Ja ze d88 dat ik ook uit het oosten kwam maar dat viel ff tegen ik kom uit het hoge noordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
We hebben meer mensen nodig uit Holland! (zuid/noord) Al die rare Brabo's![]()
http://game-monitor.com/GameServer/84.244.130.114:16567/quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Met de nieuwe patch krijg ik ook "Verbinden mislukt". welke map is er nu op dan zoek ik op map
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:31 schreef jpjedi het volgende:
Oh ja jongens..
Er is weer nieuwes over misterfox, wist u dat:
-We hem nu moeten aanspreken met zijn nieuwe naam: Mistahfoxie
-Hij al op zijn 16e naar de hoeren mag maar niet naar onze lans
-Hij een paardelul heeft
-Hij dit niet graag zegt aangezien hij ons niet in verlegenheid wil brengen
-Zijn microfoon kapot is en hij sponosring vraagt voor een nieuwe
Sorry maar ik blijf dubbel liggen met die kwast.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |