Ik zou zelfs voor een console niet in zo'n kutland als Amerika willen zijnquote:Op maandag 21 november 2005 19:32 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wou ook wel dat ik in Amerika was, maar niet voor een console
In welke winkel moet je hem dan kopen, je kunt toch niet naar de plaatselijke MM gaan en daar je pre-order kit inleveren...???? En vervolgens naar buiten lopen met een XBOX360 onder je arm?quote:Op maandag 21 november 2005 13:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand een pre-order kit kopen? ¤ 40,-.
Dan moet je naar de winkel van de bonquote:Op maandag 21 november 2005 19:40 schreef fleshie het volgende:
[..]
In welke winkel moet je hem dan kopen, je kunt toch niet naar de plaatselijke MM gaan en daar je pre-order kit inleveren...???? En vervolgens naar buiten lopen met een XBOX360 onder je arm?
Klopt.quote:Op maandag 21 november 2005 19:40 schreef fleshie het volgende:
[..]
In welke winkel moet je hem dan kopen, je kunt toch niet naar de plaatselijke MM gaan en daar je pre-order kit inleveren...???? En vervolgens naar buiten lopen met een XBOX360 onder je arm?
Gefeliciteerd met je dochterquote:
Waag het niet haar een nintendo te geven he, ook al zal ze daar misschien op een gegeven moment om vragen het is maar een fase als ze oud genoeg wordt dan komt ze eroverheen.quote:Op maandag 21 november 2005 23:18 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nog even gepast, maar nee, de xbox controller kan ze nog niet vasthouden![]()
Dat linkse gedeelte kan de PS2 ook nog aan volgens mij.quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:40 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
You can't do this on the xbox.
Links = PD0 op de Xbox 360.
Ik snap het niet meer hoor, ik ga gewoon die hele review doorlezen, en dan bekijk ik het wel, want de gematigde en heilige kritieken wisselen elkaar veel te veel af.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:42 schreef Chocobo het volgende:
Gamespot review van PD0
9.0 superb
Gameplay 9
Graphics 9
Sound 9
Value 9
Tilt 9
This awesome, high-tech first-person shooter champions the Xbox 360 with its excellent assortment of single- and multiplayer game types, as well as its incredible good looks and dynamic, intense action.
http://www.gamespot.com/x(...)darkzero/review.html
Dan ga ik voor deze ipv CoD2
[afbeelding]
Ze word verstandig opgevoed inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:18 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Waag het niet haar een nintendo te geven he, ook al zal ze daar misschien op een gegeven moment om vragen het is maar een fase als ze oud genoeg wordt dan komt ze eroverheen.
![]()
Je moet ook gewoon wachten op de reviews.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer hoor, ik ga gewoon die hele review doorlezen, en dan bekijk ik het wel, want de gematigde en heilige kritieken wisselen elkaar veel te veel af.
De cijfers zijn nogal fanboy achtig ben ik bang:quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon wachten op de reviews.....![]()
Gamespot en IGN neem ik gewoon serieus hoor,... niks fanboys achtig aan. Je moet gewoon kijken of je het soort spel trekt..... zelf je keuze maken en ook niet alles aan reviewers over laten. Zo haal ik Kameo ook ondanks de gemiddelde 80% scoresquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
De cijfers zijn nogal fanboy achtig ben ik bang:
Team Xbox: 8.8
Talk Xbox 9.7 yeah right
Gamers Report 8.8
Gamespot 9.0
dat dacht ik dus ook, maar die controller is echt fijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:45 schreef Roolio het volgende:
Bij die nieuwe Xbox kan je zeker geen grote controllers meer kopen he? Kan je de oude nog gebruiken? Ik vind de grote echt 3 keer fijner dan die S controllertjes..
Veel gamesites gaan vaak met de hype mee. Zie IGN en Gamespot met Nintendogs. Ik heb Halo en Halo 2 gespeeld, console shooters zijn prima en zo. Maar geod, ik zie volgende week ook wel/.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gamespot en IGN neem ik gewoon serieus hoor,... niks fanboys achtig aan. Je moet gewoon kijken of je het soort spel trekt..... zelf je keuze maken en ook niet alles aan reviewers over laten. Zo haal ik Kameo ook ondanks de gemiddelde 80% scores
We zijn dan meestal wat later, we proberen wel altijd een goed oordeel te vellen. Gelukkig dat je het dan ook met ons eens bent. We zullen wel zien wat de punten voor de 360 games wordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:48 schreef Morthill het volgende:
(Roy reviewt hem? zo ja, dan vertrouw ik wel in een objectieve review, want hoe geschokt ik ook was door Nintendogs, ik ben het er achteraf 100% mee eens)
Ik doe iig Kameo, de rest is nog niet bekend. We hebben iig genoeg crew die strax een 360 heeft geloof ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
De cijfers zijn nogal fanboy achtig ben ik bang:
Team Xbox: 8.8
Talk Xbox 9.7 yeah right
Gamers Report 8.8
Gamespot 9.0
Tsja, Talk xbox zullen we dan ook maar buiten beschouwing laten. Jullie van Fok komen gok ik met een cijfer rond de 7.5. Maar goed, dit is alleen als de game idd teleur stelt. (Roy reviewt hem? zo ja, dan vertrouw ik wel in een objectieve review, want hoe geschokt ik ook was door Nintendogs, ik ben het er achteraf 100% mee eens)
Fliep, Kepler, Washandje en ik iig. Das al meer als bij de DS of PSP geloof ik...quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:30 schreef Retuobak het volgende:
Mwoh Strol heeft geannuleerd en V_H haalt er niet direct een geloof ik Roy. Daarnaast meot jij dat ding dat je nu hebt terugsturen. Dus volgens mij worden het er niet extreem veel.
Ach, het is wachten op de eerste meldingen van kapotte Xboxen en andere rare gebeurtenissen daar. Zulke negatieve berichten gaan supersnel het internet over (zie ook dode pixels bij de DS en PSP) terwijl het maar een klein deel is dat écht last heeft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:35 schreef moz het volgende:
Die complete chaos in amerikaLeuke launch, ben benieuwd naar de eerste commentaren
tainquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fliep, Kepler, Washandje en ik iig. Das al meer als bij de DS of PSP geloof ik...
En Kwarts natuurlijk. Zie je, mensen genoegquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:39 schreef Chocobo het volgende:
Rellen gewoonEn idd,... er zijn er niet genoeg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik snap t niequote:Op dinsdag 22 november 2005 09:39 schreef Chocobo het volgende:
Rellen gewoonEn idd,... er zijn er niet genoeg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fliep, Kepler, Washandje en ik iig. Das al meer als bij de DS of PSP geloof ik...
Hij wordt niet gearresteerd. Hij krijgt beveiliging omdat die werknemer moet zeggen dat ze er nog maar 20 hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:57 schreef johnneman het volgende:
[..]
ik snap t niewaarom word die kerel ingerekent dan
Verstandige keuze.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:12 schreef moz het volgende:
Na alle kritieken gehoord te hebben ga ik denk voor PGR3 in combinatie met Live
A) Omdat ik geen live heb nu, en dat lijkt me wel een belevenis
B) Omdat ik geen PGR2 of 1 heb gespeeld en toch wel houdt van racespellen
En nee, ik mag me geen gamekenner noemen
Ik was van plan om Kameo te halen, maar die haal ik wel uit een of andere actie bij play
En dan noem je even een paar bout spellen op, op Quake 4 na dan, maar dat die niet fatsoenlijk draait is echt slecht gewoon.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:05 schreef Edenoniphobic het volgende:
IGN blijft reviews van launchgames uitpoepen :
Tiger Woods is dikke tegenvaller : 6.8
Ridge Racer 6 : 7.0
Kweek 4 : 8.1 (frameratetroubles...)
Het gehypte Hexic HD, puzzlegame van de Tetris-maker : 7.5.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:45 schreef Roolio het volgende:
Bij die nieuwe Xbox kan je zeker geen grote controllers meer kopen he? Kan je de oude nog gebruiken? Ik vind de grote echt 3 keer fijner dan die S controllertjes..
Selectief posten is ook een kunst he?quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:40 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Tiger Woods scoort altijd erg hoog op de oudere platformen (veel 9's), en is een behoorlijk populaire game, maar als ik de review lees scheelt er een hele hoop aan bij deze 360 conversie, vooral in de gameplay. Net als RR 6. Alweer 2 spellen die een heel stuk minder gameplezier geven op de 360 dan ze deden op de huidige consoles. De term gerushed valt weer een aantal maal. Wat mij betreft is dat echt enorm zonde en dom.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En dan noem je even een paar bout spellen op, op Quake 4 na dan, maar dat die niet fatsoenlijk draait is echt slecht gewoon.
Ik denk dat je met PD0 ook een hele aardige FPS hebt. Je moet wel een enorme FPS junkie zijn om daar niet genoeg aan te hebben, en dan nog, in dat geval had je al een gepimpte PCquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:16 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Tiger Woods scoort altijd erg hoog op de oudere platformen (veel 9's), en is een behoorlijk populaire game, maar als ik de review lees scheelt er een hele hoop aan bij deze 360 conversie, vooral in de gameplay. Net als RR 6. Alweer 2 spellen die een heel stuk minder gameplezier geven op de 360 dan ze deden op de huidige consoles. De term gerushed valt weer een aantal maal. Wat mij betreft is dat echt enorm zonde en dom.
En Quake 4 die onder de 30 fps dropt waarbij het hinderlijk wordt in de gameplay naar verluid, dat ligt wederom niet aan de 360 maar aan het te snel de gamecode erdoorheen rammen zonder optimalisatie's te doen. Dat kan echt niet door de beugel.
Gears of War is geen FPSquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gears of War lijkt me meer de killer FPS te zijn.
Helaas voor jou wordt Gears of War nooit een killer FPS.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
Gears of War lijkt me meer de killer FPS te zijn.
Jezus welke celebrities lopen er daar op te bieden zeg?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:30 schreef moz het volgende:
Kijk dit nou
Link
Link
Link
Lucratief zaakje!
Ik vind inderdaad de tussenvorm tussen 3rd person en 1st person genoeg om het een FPS te noemen. Ik vond RE4 namelijk ook heel erg FPS spelen. GoW lijkt me hetzelfde gevoel te geven.quote:
quote:Impressions: PDZ is beautiful. I was literaly blown away. Played about 2 missions into the single player campaign, then jumped online for some fun. It's nice to play whenever everyone else is new to the game too. It really has that N64 feel too it, like a modern update to Goldeneye.
BMH, kappen nu.quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:40 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
ik geloof dat je het echt in beweging moet zien op je eigen TV, want dit maakt eigenlijk ook geen indrukquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:57 schreef Pecker het volgende:
Dit is PDZ zoals het er bij de mensen thuis uit komt te zien. You can't do this on XBOX indeed....
[afbeelding]![]()
Owned!!!
Dat plaatje ziet er ook niet uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:57 schreef Pecker het volgende:
[..]
BMH, kappen nu.
Dat linker plaatje is van een HELE oude build (minstens 1 jaar oud) en het plaatje van Halo 2 is een render!
Wat probeer je in godsnaam duidelijk te maken? Dat je geen andere manier kan vinden om de 360 naar beneden te halen?
Dit is PDZ zoals het er bij de mensen thuis uit komt te zien. You can't do this on XBOX indeed....
[afbeelding]![]()
Owned!!!
Zeker weten..... spel scoort goed op graphics gebied !quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik geloof dat je het echt in beweging moet zien op je eigen TV, want dit maakt eigenlijk ook geen indruk
De Telegraaf vond het geen geweldige gamequote:
Ik kan geen PDZ preview vinden op Telegraafquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De Telegraaf vond het geen geweldige game
En de andere games (Kameo, PGR) vonden ze wel tof. Dusja.
Ik weet niet hoeveel voorraad er was, en hoe de doorverkoop is, maar de eerste lading is weg denk ikquote:Just came from trying to score one. Every single store (small and big) had more people in line than systems available.
In de krant, in de extra Digitaal.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan geen PDZ preview vinden op Telegraaf
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:25 schreef H.Flick het volgende:
Auw.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61759
Wie zegt dat ik MW niet speel?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:07 schreef pkwarts het volgende:
<Kabouter> Dat maakt NFS:MW ook zoveel beter dan PGR3
<Kabouter> De garantie dat Twi het niet speelt
Ik ben nu wel weer aan het twijfelen of ik Kameo wel ga halen. Bovendien haal ik denk ik toch maar 1 game, want ik zit nu volop in Dragon Quest en die moet ik ook nog eerst uitspelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens
De telegraaf ook echtquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan geen PDZ preview vinden op Telegraaf
Inderdaad, ik ben vandaag naar de Bart Smit gegaan om effe op een X360 te spelen, CoD2. Het leek wel een PC game...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:45 schreef Woutervn het volgende:
Ik zag een xbox360 demo staan in de media markt. Ik heb even staan kijken, maar ik vind wel dat er te hoge verwachtingen zijn van de graphics. Ik vond ze echt niet schokkend en het leek wel of er geen anti aliasing werd gebruikt.
Euh... als het eruit ziet als een high-res PC-game dan is het dus wel een verbetering tov van de current-gen consoles hequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben vandaag naar de Bart Smit gegaan om effe op een X360 te spelen, CoD2. Het leek wel een PC game...De HDTV maakte ook geen bal uit, het zag eruit als een PC monitor.
Enige pluspuntje was de controller, de S-controller (en waarschijnlijk ook wel de orignele Xbox controller) is echt een boutding. Maar de X360 controller is toch echt wel comfortabel!
Tsja, de hogere reso zorgt inderdaad voor een meer PC look. Dat was te verwachten, en of dat leuk is, tsja, mja, ach, dat hangt er maar net van af. Zal wel voor iedereen anders zijn. Overigens is de kwaliteit van de TV's bij demopods nou ook vaak om te janken, maar goed dat zou ik bij de 360's niet kunnen hardmaken, daar ik geen idee heb wat voor TV's gebruikt wordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben vandaag naar de Bart Smit gegaan om effe op een X360 te spelen, CoD2. Het leek wel een PC game...De HDTV maakte ook geen bal uit, het zag eruit als een PC monitor.
Enige pluspuntje was de controller, de S-controller (en waarschijnlijk ook wel de orignele Xbox controller) is echt een boutding. Maar de X360 controller is toch echt wel comfortabel!
MS verplicht de ontwikkelaars om dat te doen. Minimaal 2x trouwens.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:37 schreef Yankee_One het volgende:
De launchgames maken toch wel gebruik van AA?
Nou... ik verwacht next-gen graphics... je weet wel...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:38 schreef H.Flick het volgende:
Wat is er dan mis met hoe een PC-game er uit ziet?
Dus iets als FMV?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou... ik verwacht next-gen graphics... je weet wel...
Oh ok, dan is het goed. Was wel een beetje verrast om te zien dat CoD er geen gebruik van maakt op de demopods. Dit is natuurlijk wel een demo, maar toch...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
MS verplicht de ontwikkelaars om dat te doen. Minimaal 2x trouwens.
UE3 is vrij next-gen ja, maar ik denk dat we pas in 2006 echte next-gen graphics gaan zien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:41 schreef Baris het volgende:
[..]
Dus iets als FMV?
Dan kun je nog lang wachten denk ik. GoW is next-gen als je het mij vraagt.
Ik verwacht eigenlijk deze generatie (Xbox 360, PS3, Revolution) nog niet echt foto realistische graphics. Maar ja, we zullen zien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
UE3 is vrij next-gen ja, maar ik denk dat we pas in 2006 echte next-gen graphics gaan zien.![]()
Eurogamer was toch je heilige graal?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:25 schreef H.Flick het volgende:
Auw.
quote:So I picked up the 360 last night and hooked it all up and to my surprise the system is the loudest electronics I have ever heard. Its fine if there is no game in it but once you put a game in there and the dvd drive starts spining it gets really loud! Is this normal? I called gamestop and they said that their 360 are really loud too :/ I would have thought with the power supply being seperate that it would be less hot and quieter, boy was I wrong. So how loud is everyone elses 360? Is it on the side or vertical??
Ik wíl niet eens foto realistische graphicsquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:48 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk deze generatie (Xbox 360, PS3, Revolution) nog niet echt foto realistische graphics. Maar ja, we zullen zien.
Nou ja, ik ben het wel vaak eens met hun reviews.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eurogamer was toch je heilige graal?
Inderdaad. Een echte dikke italiaan in een loodgieterspakje is toch minderquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wíl niet eens foto realistische graphics
Hierom is Eurogamer dus mijn heilige graalquote:I used to live down a road that curved left, banana-like round to my house at the end. To get onto it you had to do a 90-degree right turn. What I used to do when I drove in was lock the steering hard right to enter, and then see how far I could get up the road as the steering wheel unravelled itself before the indicator registered the straightening and clicked off. Until it did that, it sounded like Kudos-clicking. That's about as close as I've ever come to PGR in real life.
ik kan inderdaad niet zeggen dat tie stil is, maar hij is echt niet extreem lawaaiig. Als je op normale afstand van je TV en met het geluid aanzit dan valt het echt niet op.quote:
Je gelooft dit plaatje echt?!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat plaatje ziet er ook niet uit
Trouwens..
[afbeelding]
Ben je nou serieus of wat?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat plaatje ziet er ook niet uit
Trouwens..
[afbeelding]
de 360 stond bij Roy...quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef twi het volgende:
Kepler, jij hebt toch ook een PS2? Leg die er dan even naast, kunnen we gelijk de discussie afsluiten...
Echt veel mensen hebben er nog niet geboden.quote:
De 360 is echt veel groter dan de PStwo hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:21 schreef kepler het volgende:
[..]
[afbeelding]
er gaat bij jouw ergens iets fout in het plaatje
of bij dit plaatje natuurlijk
Lol, dat plaatje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:21 schreef kepler het volgende:
[..]
[afbeelding]
er gaat bij jouw ergens iets fout in het plaatje
of bij dit plaatje natuurlijk
niks eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360 is echt veel groter dan de PStwo hoorWat maakt het overigens uit?
Dat denk ik ook ja, eind 2006 komt nl. DirectX 10 (en daarmee Direct3D 10) uit, met een hele zooi aan nieuwe technieken die zowel het leven makkelijker maken voor developers als dat ze de performance en beeldkwaliteit verhogen. Een echte nieuwe generatiequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
maar ik denk dat we pas in 2006 echte next-gen graphics gaan zien.![]()
Tja, personal preference, maar ik wilde alleen laten zien dat de X360 en PS3 gewoon evengroot zijn hoor...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:30 schreef H.Flick het volgende:
Wat maakt het in godesnaam allemaal uit?! Oe, de revo is klein! Oe, de Xbox is groot! Dat is toch alleen in Japan een issue.
Nou als het 5 keer beter is dan wat ik gezien heb, dan moeten ze wel buitenaardse technologie gebruiken ofzo, want dat is echt niet mogelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:13 schreef Pimmy het volgende:
Mensen spreken van 5 keer betere graphics dan in de winkel op de pods...
Ik voorspel dat er weinig mensen het met je eens zullen zijn. Als er straks alleen nog maar HD tv's zijn, en je tv is kapot, ga je dan een vervagingsbril kopen zodat het lijkt op de oude tv?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:17 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of wat?
Ik ben er overigens over uit, HD TV is kut. Het ziet er gewoon uit als ene pc en dat is lelijk. Het moet een beetje het rouwe hebben van een console en dat kan alleen op een echte tv en geen HD TV dus fuk die hele HD shit. Amen.
alsof je ooit een console gaat kopenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou... ik verwacht next-gen graphics... je weet wel...
Vroeger, toen ik nog wel eens PC games speelde, vond ik de games op belachelijk hoger resoluties (1600x1200) altijd minder mooi dan op lagere resoluties omdat het er dan zo hoekig uitzag allemaal. Dus ik snap het argument wel een beetje. Maar als ze meer polygonen gaan gebruiken wordt dat vanzelf minder, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:14 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik voorspel dat er weinig mensen het met je eens zullen zijn. Als er straks alleen nog maar HD tv's zijn, en je tv is kapot, ga je dan een vervagingsbril kopen zodat het lijkt op de oude tv?
Resolutie is best belangrijk, maar details staan toch wel ff 50 plaatsen hoger op mijn lijst. Details gaan niet snel verloren bij gebruik van een normale TV, resolutie wel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog wel eens PC games speelde, vond ik de games op belachelijk hoger resoluties (1600x1200) altijd minder mooi dan op lagere resoluties omdat het er dan zo hoekig uitzag allemaal. Dus ik snap het argument wel een beetje. Maar als ze meer polygonen gaan gebruiken wordt dat vanzelf minder, natuurlijk.
Joannaquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:03 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Resolutie is best belangrijk, maar details staan toch wel ff 50 plaatsen hoger op mijn lijst. Details gaan niet snel verloren bij gebruik van een normale TV, resolutie wel.
Het zijn juist de developers en hun oog voor optisch detail die de consoles groot maken, niet hoe hoog het apparaat zelf kan gaan kwa resolutie.
Belichting, schaduw, reflecties, baan en/of leveldesign en besturing, daar gaat het om. Deze factoren dragen bij aan de gehele ervaring en zorgen er met name voor dat er een bepaalde sfeer neergezet kan worden (in mijn optiek). Resolutie? Bah....
Edit: En weer een dik cijfer voor onze roodharige (ook van onder?) Joanna!
Gamespot vindt t blijkbaar een lekker wijf waar je mee kunt stoeien!!
Onzin, je kan toch die films van Pixar toch ook prima zien op een SDTV? Laat staan normale films. Een betere resolutie is helemaal niet nodig, maar het is ongetwijfeld beter.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef rashudo het volgende:
Natuurlijk is detail belangrijker als resolutie. Maar PAL/NTSC is zo laag, dat je de details die je graag wilt laten zien, niet eens kan laten zien.
Onzin, bij Gran Turismo op de Ps2 zie je ook de badges op de auto's haarscherp. Dat soort details gaat het mij om.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef rashudo het volgende:
Natuurlijk is detail belangrijker als resolutie. Maar PAL/NTSC is zo laag, dat je de details die je graag wilt laten zien, niet eens kan laten zien.
´Tard packquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:28 schreef =HellFire= het volgende:
KATRINA LOOTING ALL OVER.
Doen wequote:Op dinsdag 22 november 2005 21:32 schreef =HellFire= het volgende:
Geniale pic trouwens voor verzin-een-ondertitel.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
dWc_RuffRyder koopt na een jaar lang vakkenvullen het verkeerde xbox pakket
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Hehe die is goedquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Er komen ook geen grote versies van de nieuwe Xbox beschikbaar?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, je kan de oude niet meer gebruiken
Vind m groot zat!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef Roolio het volgende:
[..]
Er komen ook geen grote versies van de nieuwe Xbox beschikbaar?
Hahaha.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Ach dat zijn die vervelende fp pubers bij gamer.nl hequote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahaha.
http://www.gamer.nl/nieuws/28532 heb er ook maar effe een nieuwspost van gemaakt. Jammer dat niet iedereen het kan waarderen.
Das toch gewoon asociaal, je weet dat er een tekort is, en vervolgens ga je de mensen naaien die echt de console willen hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahaha.
http://www.gamer.nl/nieuws/28532 heb er ook maar effe een nieuwspost van gemaakt. Jammer dat niet iedereen het kan waarderen.
Wat een leuk (matige) grapquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahaha.
yup, maar zoals eerder gepost: ik speel nog steeds met de grote controller, maar vind de 360 controller echt primaquote:Op woensdag 23 november 2005 00:00 schreef Roolio het volgende:
[..]
Die van de X360 zijn toch even groot als de S controllers van de 'oude' xbox?
Doe maar, nintendo producten zijn toch niet stuk te krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:02 schreef Gamedemon het volgende:
als ze bij de revo tekort komen ga ik storten
Nou, denk dat die handige harries dat dingetje zeker wel aan diggelen krijgen, maar goed. Als je wil kan alles wel stuk... jammer voor de echte console-liefhebberss.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:10 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Doe maar, nintendo producten zijn toch niet stuk te krijgen.
Nou met 3 verkochte pre-order kits in het filiaal waar ik m'n X360 haal ben ik er nog wel redelijk gerust opquote:Op woensdag 23 november 2005 00:10 schreef GokuSFE het volgende:
MediaMarkt Maastricht krijgt maar 16 van de 240 bestelde 360's... Beter is je pre-order kit een echte zekerheid voor een 360 op 2 dec, anders komt er echt een massale raid op het MS-kantoor!![]()
Ik heb bij de Dimension Plus (tot grote humor bij enkele fokkers toequote:Op woensdag 23 november 2005 00:10 schreef GokuSFE het volgende:
MediaMarkt Maastricht krijgt maar 16 van de 240 bestelde 360's... Beter is je pre-order kit een echte zekerheid voor een 360 op 2 dec, anders komt er echt een massale raid op het MS-kantoor!![]()
Komt wel goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 03:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik heb bij de Dimension Plus (tot grote humor bij enkele fokkers toe) wel een aanbetaling gedaan maar geen kit gekregen. Ben hoogstwaarschijnlijk hard genaaid maar ze beloven wel dat ik hem meteen bij launch krijg.
Mocht het niet zo zijn dan ga ik eerst rellen, dan naar huis, s'avonds terug en dan steek ik die hele tent in de fik.
dat soort verhalen krijg je altijd. Er zijn een paar mensen die er last van hebben en schreeuwen dit van de daken, maar de mensen die nergens last van hebben hoor je niks van. Iedere console heeft zulke problemen als je de mensen op het internet mag gelovenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:12 schreef pkwarts het volgende:
Schijnt dat erg veel 360's crashen. (Ik had niet anders verrwacht eigenlijk)
Truc schijnt wel te zijn om je 360 gewoon open en bloot neer te zetten en niet in een kastje te proppen. Hij schijnt erg makkelijk overheated te raken.
Dat komt denk ik door de externe voeding waardoor ze minder aan de interne koeling hebben gedaan. Maar agh, mijn notebook wordt ook pokkeheet als ik ff WoW speel, dus zo extreem zal het niet zijn. En als die demopods het in een afgesloten ruimte trekken. Het zijn gewoon selectieve overdreven berichten net als met de dode pixels. Ik heb in mijn leven nog nooit een dode pixel gezien. Niet op mijn TFT schermen, niet op mijn PSP en niet op mijn DS.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:12 schreef pkwarts het volgende:
Schijnt dat erg veel 360's crashen. (Ik had niet anders verrwacht eigenlijk)
Truc schijnt wel te zijn om je 360 gewoon open en bloot neer te zetten en niet in een kastje te proppen. Hij schijnt erg makkelijk overheated te raken.
Niet dat ik er problemen mee heb (heb geeneens een mooi kastje waar het in kan), maar dit vind ik toch best slecht ontworpen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 08:15 schreef kepler het volgende:
[..]
dat soort verhalen krijg je altijd. Er zijn een paar mensen die er last van hebben en schreeuwen dit van de daken, maar de mensen die nergens last van hebben hoor je niks van. Iedere console heeft zulke problemen als je de mensen op het internet mag geloven
toch pijnlijk.quote:I personally suffered this problem with my premium system, and my gamestop told me of the 4 systems they sold 3 were defective (2 with the lockup problem, 1 wont even boot it just turns on and sits). they havent heard from the fourth person, but they were going to call and ask him just to see if his was ok.
tja, ligt het dan niet aan gamestopquote:
Zelfs dit soort berichten hoorde ik bij de DS en PSP releases.quote:
Ja joh, gezeik altijdquote:Op woensdag 23 november 2005 08:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zelfs dit soort berichten hoorde ik bij de DS en PSP releases.
Daarom, mensen willen een console nu eenmaal snel negatief in het nieuws hebben als ie bij hun kapot is en ze daar boos over zijn. Uiteindelijk gaat het om een klein percentage wat daadwerkelijk kapot is en wat dan toch vervangen zal worden door Microsoft. Alleen niet direct omdat er wat weinig zijn. Naja, ik zal die van mij iig op tijd binnen hebben. Ga iig mijn eerste college van de dag skippen om hem te testenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja joh, gezeik altijdDe test 360 die ik had heeft ook 7u constant aangestaan, geen problemen gehad hoor.
Onterechtquote:Op woensdag 23 november 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
Kameo wordt afgemaakt bij Eurogamer![]()
corequote:Op woensdag 23 november 2005 09:52 schreef Fliepke het volgende:
Oh, ik hoorde gisteren bij microsoft dat er wel meer Xbox 360's bij de launch aanwezig zullen zijn dan dat er pre-order kits waren, maar dat dit vooral core editions betreffen
Welnee, hij voelt zich daar helemaal thuis!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:42 schreef Gamedemon het volgende:"Bill gates : OMFG what a bunch of retards get me out of here!"
Hahaha, goud ook, precies die tv had ik ook op mn kamer tot 2 jaar geleden. Toen maar ff een breedbeeldje gescoordquote:Op woensdag 23 november 2005 08:14 schreef wc-eend het volgende:
Wat een gezeur allemaal over die hd tv's
Ik heb gewoon zo'n tv staan:
[afbeelding]
Daar wordt mijn 360 op aangesloten :p
Als jequote:Op woensdag 23 november 2005 12:24 schreef H.Flick het volgende:
Vanavond ga ik plaats maken voor de Xbox360 in mijn TV-meubel en ga ik mijn live-account van mijn huidige Xbox opzeggen omdat ik een nieuwe gamertag wil bij de Xbox360.
Iemand nog een leuk idee?
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:26 schreef Chocobo het volgende:
PDZ
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe benut ik zo min mogelijk van de grafische kracht van de Xbox 360?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:26 schreef Chocobo het volgende:
PDZ
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We moeten niet meteen verwend rakenquote:Op woensdag 23 november 2005 12:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoe benut ik zo min mogelijk van de grafische kracht van de Xbox 360?
de Xbox is niet FC met de 360quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de Xbox is niet BC met de 360
kut console
Ja idd, ik vind het ook zwaar matigquote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de Xbox is niet BC met de 360
kut console
das een kut ding dat je nodig had bij 3 spellenquote:
Idd. Met dat ding kon je Perfect Dark 1 op een hogere resolutie spelen. Gelukkig kreeg je em bij Perfect Dark en was ie geen 400 euro.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
das een kut ding dat je nodig had bij 3 spellen
je kon de SP geeneens spelen zonder dat dingquote:Op woensdag 23 november 2005 12:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. Met dat ding kon je Perfect Dark 1 op een hogere resolutie spelen. Gelukkig kreeg je em bij Perfect Dark en was ie geen 400 euro.
Briljant!!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:14 schreef kepler het volgende:
http://www.adjab.com/files/2005/11/xboxstandoff.wmv
fantastische reclame![]()
Ach, een heleboel amerikanen die wel een 360 hadden zijn ook boos, 't ding schijnt namelijk zo onstabiel als de tering te zijn.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:23 schreef piet_pelle het volgende:
Ik zag vandaag op CNN allemaal boze Amerikanen die geen 360 hadden omdat ze niet ge pre-ordered hadden.
allemaal eigen ervaringenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef moz het volgende:
Volgens mij willen wij hier ook alleen de positieve berichten horen
Ding is onstabiel: ach, das onzin
Kameo is kut volgens eurogamer: Dat is onterecht
Je hebt een HDTV nodig: Das bullshit
Geen geval van door een roze bril kijken?
Ik heb nog nooit een PSP in 't echt gezienquote:Op woensdag 23 november 2005 15:49 schreef H.Flick het volgende:
Ding is onstabiel: Je hoort altijd de negatieve berichten. Bij de PSP hoorde je ook alleen maar verhalen over dode pixels, maar ik heb ze nog nooit gezien op een PSP.
LOL!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:14 schreef kepler het volgende:
Anders koop je ene KVM switch.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:56 schreef Fillipe het volgende:
Alleen moet ik dan continue het kabeltje uit de pc trekken en hem vervolgens aansluiten op m'n x360 of zit er een soort splitter tussen?
nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:59 schreef Replay het volgende:
Als je een Xbox 360 koopt in de USA koopt kan je dan daar gewoon de Nederlandse spellen op spelen?
Eurogamer is een site met absurde reviews en absurde cijfers. Ik vertrouw de PU zo'n beetje nog meer.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:49 schreef H.Flick het volgende:
Ding is onstabiel: Je hoort altijd de negatieve berichten. Bij de PSP hoorde je ook alleen maar verhalen over dode pixels, maar ik heb ze nog nooit gezien op een PSP.
Kameo is kut volgens eurogamer: daarom ga ik hem waarschijnlijk toch niet halen.
Je hebt een HDTV nodig: Als het echt zoveel scheelt sluit ik hem wel aan op mijn PC monitor.
Wat nou roze bril?
Das ook gelul. Eurogamer is de beste site die er isquote:Op woensdag 23 november 2005 17:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Eurogamer is een site met absurde reviews en absurde cijfers. Ik vertrouw de PU zo'n beetje nog meer.
Xboxquote:Op woensdag 23 november 2005 17:22 schreef LuukBes het volgende:
Coole crash in PGR3. Burn Out is er niks bij.
http://files.360updates.qj.net/cgi-bin/cfiles.cgi?0,1,0,0,33,83
Het ziet er gewoon goed uit op een normale tv hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 17:27 schreef Fillipe het volgende:
Notorious_Roy jij hebt de X360 toch gespeeld op een 'normale tv' en wat zijn jou bevindingen? Is het zo slecht op een HD TV of valt het wel mee met de karteltjes etc?
Whahaahquote:Op woensdag 23 november 2005 15:14 schreef kepler het volgende:
En het is toch niet zo enorm kartelig mag ik hopen?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon goed uit op een normale tv hoor![]()
Nee. Kameo iig niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
En het is toch niet zo enorm kartelig mag ik hopen?
Bedankt, dan zullen PGR3 en FIFA ook wel meevallen aangezien die er op de huidige Xbox al vrij strak uitzagenquote:
AA jippie jippie jee.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:08 schreef piet_pelle het volgende:
Het wordt kartelig op een HD TV.
Als je maar goed zoekt, vind je echt alles op het internet.. mooi he?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:34 schreef LuukBes het volgende:
[..]
http://360updates.qj.net/(...)e-like.html#comments
[afbeelding]
Lolquote:Op woensdag 23 november 2005 18:27 schreef IkWilbert het volgende:
Wel een beetje grappig dit filmpje...
http://www.break.com/articles/xbox360prank.html
Ja en dan een maand wachten tot je 'm terug hebt. Niks opgelost, call the locksmith!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:56 schreef Gamedemon het volgende:
Garantie, probleem opgelost, slotje
Het gaat om het feit dat je iets koopt en daarvan mag verwachten dat het geen gebreken heeft.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:22 schreef Gamedemon het volgende:
mensen die bang zijn dat hun xbox naar de tyfus is krijgen gewoon een nieuwe, en zover ik van de service bij de xbox 1 heb gehoord schijnt dat het 3 dagen kost
Ik wil hem wel overkopen.quote:Op maandag 21 november 2005 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb mijn kit gekocht bij de MediaMarkt Rotterdam Alexandrium.
ja lul post dan het artikelquote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef Smots het volgende:
Ik ben net klaar met een artikel voor een niet nader te noemen gamesblad (duh) over de HD-grappen van de 360 en wat je allemaal wel en niet nodig hebt om lekker in HD te kunnen gamen.
Zat ik ook al naar te starenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Smots het volgende:
Oh ja.... Geometry Wars 2 is de eerste 360-game waar ik echt met open mond naar heb zitten kijken tijdens het spelen. HOLY FRIGGIN' CRAP, wat is dat cool om naar te kijken, zeg!!!!
Je hebt heel geen drugs meer nodig als je flink aan het scoren slaat.
Inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Smots het volgende:
Oh ja.... Geometry Wars 2 is de eerste 360-game waar ik echt met open mond naar heb zitten kijken tijdens het spelen. HOLY FRIGGIN' CRAP, wat is dat cool om naar te kijken, zeg!!!!
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:24 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat je iets koopt en daarvan mag verwachten dat het geen gebreken heeft.
net als die visualiserquote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Smots het volgende:
Hahahaha!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja lul post dan het artikelof zeg even wat je bevindingen zijn
Eén van die gasten van Bizarre (makers van PGR) liet op de X05 zien 'hoe het moest' en hij merkte op dat als je ver komt in Geometry Wars 2 dat er op een bepaald moment zoveel op het scherm gebeurt dat daarmee al bijna het plafond wordt bereikt van de grafische rekenkracht van de 360.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:54 schreef kepler het volgende:
[..]
net als die visualiser![]()
ik werd zelfs duizelig
Roy? Weet jij hier iets van?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:11 schreef Smots het volgende:
ik heb ondertussen ook mogen vernemen dat de eerste debug-kit die naar de Nederlandse pers is verstuurd de geest heeft gegeven.
ik heb het IIG niet via Fok gehoord.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Roy? Weet jij hier iets van?.
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef Smots het volgende:
[..]
Eén van die gasten van Bizarre (makers van PGR) liet op de X05 zien 'hoe het moest' en hij merkte op dat als je ver komt in Geometry Wars 2 dat er op een bepaald moment zoveel op het scherm gebeurt dat daarmee al bijna het plafond wordt bereikt van de grafische rekenkracht van de 360.
Dat klinkt heel onwaarschijnlijk, maar zoals hij het speelde....daar werd ik héél stil van.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |