Euh... als het eruit ziet als een high-res PC-game dan is het dus wel een verbetering tov van de current-gen consoles hequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben vandaag naar de Bart Smit gegaan om effe op een X360 te spelen, CoD2. Het leek wel een PC game...De HDTV maakte ook geen bal uit, het zag eruit als een PC monitor.
Enige pluspuntje was de controller, de S-controller (en waarschijnlijk ook wel de orignele Xbox controller) is echt een boutding. Maar de X360 controller is toch echt wel comfortabel!
Tsja, de hogere reso zorgt inderdaad voor een meer PC look. Dat was te verwachten, en of dat leuk is, tsja, mja, ach, dat hangt er maar net van af. Zal wel voor iedereen anders zijn. Overigens is de kwaliteit van de TV's bij demopods nou ook vaak om te janken, maar goed dat zou ik bij de 360's niet kunnen hardmaken, daar ik geen idee heb wat voor TV's gebruikt wordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben vandaag naar de Bart Smit gegaan om effe op een X360 te spelen, CoD2. Het leek wel een PC game...De HDTV maakte ook geen bal uit, het zag eruit als een PC monitor.
Enige pluspuntje was de controller, de S-controller (en waarschijnlijk ook wel de orignele Xbox controller) is echt een boutding. Maar de X360 controller is toch echt wel comfortabel!
MS verplicht de ontwikkelaars om dat te doen. Minimaal 2x trouwens.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:37 schreef Yankee_One het volgende:
De launchgames maken toch wel gebruik van AA?
Nou... ik verwacht next-gen graphics... je weet wel...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:38 schreef H.Flick het volgende:
Wat is er dan mis met hoe een PC-game er uit ziet?
Dus iets als FMV?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou... ik verwacht next-gen graphics... je weet wel...
Oh ok, dan is het goed. Was wel een beetje verrast om te zien dat CoD er geen gebruik van maakt op de demopods. Dit is natuurlijk wel een demo, maar toch...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
MS verplicht de ontwikkelaars om dat te doen. Minimaal 2x trouwens.
UE3 is vrij next-gen ja, maar ik denk dat we pas in 2006 echte next-gen graphics gaan zien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:41 schreef Baris het volgende:
[..]
Dus iets als FMV?
Dan kun je nog lang wachten denk ik. GoW is next-gen als je het mij vraagt.
Ik verwacht eigenlijk deze generatie (Xbox 360, PS3, Revolution) nog niet echt foto realistische graphics. Maar ja, we zullen zien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
UE3 is vrij next-gen ja, maar ik denk dat we pas in 2006 echte next-gen graphics gaan zien.![]()
Eurogamer was toch je heilige graal?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:25 schreef H.Flick het volgende:
Auw.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61759
quote:So I picked up the 360 last night and hooked it all up and to my surprise the system is the loudest electronics I have ever heard. Its fine if there is no game in it but once you put a game in there and the dvd drive starts spining it gets really loud! Is this normal? I called gamestop and they said that their 360 are really loud too :/ I would have thought with the power supply being seperate that it would be less hot and quieter, boy was I wrong. So how loud is everyone elses 360? Is it on the side or vertical??
Ik wíl niet eens foto realistische graphicsquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:48 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk deze generatie (Xbox 360, PS3, Revolution) nog niet echt foto realistische graphics. Maar ja, we zullen zien.
Nou ja, ik ben het wel vaak eens met hun reviews.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eurogamer was toch je heilige graal?
Inderdaad. Een echte dikke italiaan in een loodgieterspakje is toch minderquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wíl niet eens foto realistische graphics
Hierom is Eurogamer dus mijn heilige graalquote:I used to live down a road that curved left, banana-like round to my house at the end. To get onto it you had to do a 90-degree right turn. What I used to do when I drove in was lock the steering hard right to enter, and then see how far I could get up the road as the steering wheel unravelled itself before the indicator registered the straightening and clicked off. Until it did that, it sounded like Kudos-clicking. That's about as close as I've ever come to PGR in real life.
ik kan inderdaad niet zeggen dat tie stil is, maar hij is echt niet extreem lawaaiig. Als je op normale afstand van je TV en met het geluid aanzit dan valt het echt niet op.quote:
Je gelooft dit plaatje echt?!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat plaatje ziet er ook niet uit
Trouwens..
[afbeelding]
Ben je nou serieus of wat?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat plaatje ziet er ook niet uit
Trouwens..
[afbeelding]
de 360 stond bij Roy...quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef twi het volgende:
Kepler, jij hebt toch ook een PS2? Leg die er dan even naast, kunnen we gelijk de discussie afsluiten...
Echt veel mensen hebben er nog niet geboden.quote:
De 360 is echt veel groter dan de PStwo hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:21 schreef kepler het volgende:
[..]
[afbeelding]
er gaat bij jouw ergens iets fout in het plaatje
of bij dit plaatje natuurlijk
Lol, dat plaatje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:21 schreef kepler het volgende:
[..]
[afbeelding]
er gaat bij jouw ergens iets fout in het plaatje
of bij dit plaatje natuurlijk
niks eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360 is echt veel groter dan de PStwo hoorWat maakt het overigens uit?
Dat denk ik ook ja, eind 2006 komt nl. DirectX 10 (en daarmee Direct3D 10) uit, met een hele zooi aan nieuwe technieken die zowel het leven makkelijker maken voor developers als dat ze de performance en beeldkwaliteit verhogen. Een echte nieuwe generatiequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
maar ik denk dat we pas in 2006 echte next-gen graphics gaan zien.![]()
Tja, personal preference, maar ik wilde alleen laten zien dat de X360 en PS3 gewoon evengroot zijn hoor...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:30 schreef H.Flick het volgende:
Wat maakt het in godesnaam allemaal uit?! Oe, de revo is klein! Oe, de Xbox is groot! Dat is toch alleen in Japan een issue.
Nou als het 5 keer beter is dan wat ik gezien heb, dan moeten ze wel buitenaardse technologie gebruiken ofzo, want dat is echt niet mogelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:13 schreef Pimmy het volgende:
Mensen spreken van 5 keer betere graphics dan in de winkel op de pods...
Ik voorspel dat er weinig mensen het met je eens zullen zijn. Als er straks alleen nog maar HD tv's zijn, en je tv is kapot, ga je dan een vervagingsbril kopen zodat het lijkt op de oude tv?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:17 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of wat?
Ik ben er overigens over uit, HD TV is kut. Het ziet er gewoon uit als ene pc en dat is lelijk. Het moet een beetje het rouwe hebben van een console en dat kan alleen op een echte tv en geen HD TV dus fuk die hele HD shit. Amen.
alsof je ooit een console gaat kopenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou... ik verwacht next-gen graphics... je weet wel...
Vroeger, toen ik nog wel eens PC games speelde, vond ik de games op belachelijk hoger resoluties (1600x1200) altijd minder mooi dan op lagere resoluties omdat het er dan zo hoekig uitzag allemaal. Dus ik snap het argument wel een beetje. Maar als ze meer polygonen gaan gebruiken wordt dat vanzelf minder, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:14 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik voorspel dat er weinig mensen het met je eens zullen zijn. Als er straks alleen nog maar HD tv's zijn, en je tv is kapot, ga je dan een vervagingsbril kopen zodat het lijkt op de oude tv?
Resolutie is best belangrijk, maar details staan toch wel ff 50 plaatsen hoger op mijn lijst. Details gaan niet snel verloren bij gebruik van een normale TV, resolutie wel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog wel eens PC games speelde, vond ik de games op belachelijk hoger resoluties (1600x1200) altijd minder mooi dan op lagere resoluties omdat het er dan zo hoekig uitzag allemaal. Dus ik snap het argument wel een beetje. Maar als ze meer polygonen gaan gebruiken wordt dat vanzelf minder, natuurlijk.
Joannaquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:03 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Resolutie is best belangrijk, maar details staan toch wel ff 50 plaatsen hoger op mijn lijst. Details gaan niet snel verloren bij gebruik van een normale TV, resolutie wel.
Het zijn juist de developers en hun oog voor optisch detail die de consoles groot maken, niet hoe hoog het apparaat zelf kan gaan kwa resolutie.
Belichting, schaduw, reflecties, baan en/of leveldesign en besturing, daar gaat het om. Deze factoren dragen bij aan de gehele ervaring en zorgen er met name voor dat er een bepaalde sfeer neergezet kan worden (in mijn optiek). Resolutie? Bah....
Edit: En weer een dik cijfer voor onze roodharige (ook van onder?) Joanna!
Gamespot vindt t blijkbaar een lekker wijf waar je mee kunt stoeien!!
Onzin, je kan toch die films van Pixar toch ook prima zien op een SDTV? Laat staan normale films. Een betere resolutie is helemaal niet nodig, maar het is ongetwijfeld beter.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef rashudo het volgende:
Natuurlijk is detail belangrijker als resolutie. Maar PAL/NTSC is zo laag, dat je de details die je graag wilt laten zien, niet eens kan laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |