Euh... als het eruit ziet als een high-res PC-game dan is het dus wel een verbetering tov van de current-gen consoles hequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben vandaag naar de Bart Smit gegaan om effe op een X360 te spelen, CoD2. Het leek wel een PC game...De HDTV maakte ook geen bal uit, het zag eruit als een PC monitor.
Enige pluspuntje was de controller, de S-controller (en waarschijnlijk ook wel de orignele Xbox controller) is echt een boutding. Maar de X360 controller is toch echt wel comfortabel!
Tsja, de hogere reso zorgt inderdaad voor een meer PC look. Dat was te verwachten, en of dat leuk is, tsja, mja, ach, dat hangt er maar net van af. Zal wel voor iedereen anders zijn. Overigens is de kwaliteit van de TV's bij demopods nou ook vaak om te janken, maar goed dat zou ik bij de 360's niet kunnen hardmaken, daar ik geen idee heb wat voor TV's gebruikt wordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben vandaag naar de Bart Smit gegaan om effe op een X360 te spelen, CoD2. Het leek wel een PC game...De HDTV maakte ook geen bal uit, het zag eruit als een PC monitor.
Enige pluspuntje was de controller, de S-controller (en waarschijnlijk ook wel de orignele Xbox controller) is echt een boutding. Maar de X360 controller is toch echt wel comfortabel!
MS verplicht de ontwikkelaars om dat te doen. Minimaal 2x trouwens.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:37 schreef Yankee_One het volgende:
De launchgames maken toch wel gebruik van AA?
Nou... ik verwacht next-gen graphics... je weet wel...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:38 schreef H.Flick het volgende:
Wat is er dan mis met hoe een PC-game er uit ziet?
Dus iets als FMV?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou... ik verwacht next-gen graphics... je weet wel...
Oh ok, dan is het goed. Was wel een beetje verrast om te zien dat CoD er geen gebruik van maakt op de demopods. Dit is natuurlijk wel een demo, maar toch...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
MS verplicht de ontwikkelaars om dat te doen. Minimaal 2x trouwens.
UE3 is vrij next-gen ja, maar ik denk dat we pas in 2006 echte next-gen graphics gaan zien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:41 schreef Baris het volgende:
[..]
Dus iets als FMV?
Dan kun je nog lang wachten denk ik. GoW is next-gen als je het mij vraagt.
Ik verwacht eigenlijk deze generatie (Xbox 360, PS3, Revolution) nog niet echt foto realistische graphics. Maar ja, we zullen zien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
UE3 is vrij next-gen ja, maar ik denk dat we pas in 2006 echte next-gen graphics gaan zien.![]()
Eurogamer was toch je heilige graal?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:25 schreef H.Flick het volgende:
Auw.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61759
quote:So I picked up the 360 last night and hooked it all up and to my surprise the system is the loudest electronics I have ever heard. Its fine if there is no game in it but once you put a game in there and the dvd drive starts spining it gets really loud! Is this normal? I called gamestop and they said that their 360 are really loud too :/ I would have thought with the power supply being seperate that it would be less hot and quieter, boy was I wrong. So how loud is everyone elses 360? Is it on the side or vertical??
Ik wíl niet eens foto realistische graphicsquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:48 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk deze generatie (Xbox 360, PS3, Revolution) nog niet echt foto realistische graphics. Maar ja, we zullen zien.
Nou ja, ik ben het wel vaak eens met hun reviews.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eurogamer was toch je heilige graal?
Inderdaad. Een echte dikke italiaan in een loodgieterspakje is toch minderquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wíl niet eens foto realistische graphics
Hierom is Eurogamer dus mijn heilige graalquote:I used to live down a road that curved left, banana-like round to my house at the end. To get onto it you had to do a 90-degree right turn. What I used to do when I drove in was lock the steering hard right to enter, and then see how far I could get up the road as the steering wheel unravelled itself before the indicator registered the straightening and clicked off. Until it did that, it sounded like Kudos-clicking. That's about as close as I've ever come to PGR in real life.
ik kan inderdaad niet zeggen dat tie stil is, maar hij is echt niet extreem lawaaiig. Als je op normale afstand van je TV en met het geluid aanzit dan valt het echt niet op.quote:
Je gelooft dit plaatje echt?!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat plaatje ziet er ook niet uit
Trouwens..
[afbeelding]
Ben je nou serieus of wat?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat plaatje ziet er ook niet uit
Trouwens..
[afbeelding]
de 360 stond bij Roy...quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef twi het volgende:
Kepler, jij hebt toch ook een PS2? Leg die er dan even naast, kunnen we gelijk de discussie afsluiten...
Echt veel mensen hebben er nog niet geboden.quote:
De 360 is echt veel groter dan de PStwo hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:21 schreef kepler het volgende:
[..]
[afbeelding]
er gaat bij jouw ergens iets fout in het plaatje
of bij dit plaatje natuurlijk
Lol, dat plaatje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:21 schreef kepler het volgende:
[..]
[afbeelding]
er gaat bij jouw ergens iets fout in het plaatje
of bij dit plaatje natuurlijk
niks eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360 is echt veel groter dan de PStwo hoorWat maakt het overigens uit?
Dat denk ik ook ja, eind 2006 komt nl. DirectX 10 (en daarmee Direct3D 10) uit, met een hele zooi aan nieuwe technieken die zowel het leven makkelijker maken voor developers als dat ze de performance en beeldkwaliteit verhogen. Een echte nieuwe generatiequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
maar ik denk dat we pas in 2006 echte next-gen graphics gaan zien.![]()
Tja, personal preference, maar ik wilde alleen laten zien dat de X360 en PS3 gewoon evengroot zijn hoor...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:30 schreef H.Flick het volgende:
Wat maakt het in godesnaam allemaal uit?! Oe, de revo is klein! Oe, de Xbox is groot! Dat is toch alleen in Japan een issue.
Nou als het 5 keer beter is dan wat ik gezien heb, dan moeten ze wel buitenaardse technologie gebruiken ofzo, want dat is echt niet mogelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:13 schreef Pimmy het volgende:
Mensen spreken van 5 keer betere graphics dan in de winkel op de pods...
Ik voorspel dat er weinig mensen het met je eens zullen zijn. Als er straks alleen nog maar HD tv's zijn, en je tv is kapot, ga je dan een vervagingsbril kopen zodat het lijkt op de oude tv?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:17 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of wat?
Ik ben er overigens over uit, HD TV is kut. Het ziet er gewoon uit als ene pc en dat is lelijk. Het moet een beetje het rouwe hebben van een console en dat kan alleen op een echte tv en geen HD TV dus fuk die hele HD shit. Amen.
alsof je ooit een console gaat kopenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou... ik verwacht next-gen graphics... je weet wel...
Vroeger, toen ik nog wel eens PC games speelde, vond ik de games op belachelijk hoger resoluties (1600x1200) altijd minder mooi dan op lagere resoluties omdat het er dan zo hoekig uitzag allemaal. Dus ik snap het argument wel een beetje. Maar als ze meer polygonen gaan gebruiken wordt dat vanzelf minder, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:14 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik voorspel dat er weinig mensen het met je eens zullen zijn. Als er straks alleen nog maar HD tv's zijn, en je tv is kapot, ga je dan een vervagingsbril kopen zodat het lijkt op de oude tv?
Resolutie is best belangrijk, maar details staan toch wel ff 50 plaatsen hoger op mijn lijst. Details gaan niet snel verloren bij gebruik van een normale TV, resolutie wel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog wel eens PC games speelde, vond ik de games op belachelijk hoger resoluties (1600x1200) altijd minder mooi dan op lagere resoluties omdat het er dan zo hoekig uitzag allemaal. Dus ik snap het argument wel een beetje. Maar als ze meer polygonen gaan gebruiken wordt dat vanzelf minder, natuurlijk.
Joannaquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:03 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Resolutie is best belangrijk, maar details staan toch wel ff 50 plaatsen hoger op mijn lijst. Details gaan niet snel verloren bij gebruik van een normale TV, resolutie wel.
Het zijn juist de developers en hun oog voor optisch detail die de consoles groot maken, niet hoe hoog het apparaat zelf kan gaan kwa resolutie.
Belichting, schaduw, reflecties, baan en/of leveldesign en besturing, daar gaat het om. Deze factoren dragen bij aan de gehele ervaring en zorgen er met name voor dat er een bepaalde sfeer neergezet kan worden (in mijn optiek). Resolutie? Bah....
Edit: En weer een dik cijfer voor onze roodharige (ook van onder?) Joanna!
Gamespot vindt t blijkbaar een lekker wijf waar je mee kunt stoeien!!
Onzin, je kan toch die films van Pixar toch ook prima zien op een SDTV? Laat staan normale films. Een betere resolutie is helemaal niet nodig, maar het is ongetwijfeld beter.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef rashudo het volgende:
Natuurlijk is detail belangrijker als resolutie. Maar PAL/NTSC is zo laag, dat je de details die je graag wilt laten zien, niet eens kan laten zien.
Onzin, bij Gran Turismo op de Ps2 zie je ook de badges op de auto's haarscherp. Dat soort details gaat het mij om.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef rashudo het volgende:
Natuurlijk is detail belangrijker als resolutie. Maar PAL/NTSC is zo laag, dat je de details die je graag wilt laten zien, niet eens kan laten zien.
´Tard packquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:28 schreef =HellFire= het volgende:
KATRINA LOOTING ALL OVER.
Doen wequote:Op dinsdag 22 november 2005 21:32 schreef =HellFire= het volgende:
Geniale pic trouwens voor verzin-een-ondertitel.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
dWc_RuffRyder koopt na een jaar lang vakkenvullen het verkeerde xbox pakket
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Hehe die is goedquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Er komen ook geen grote versies van de nieuwe Xbox beschikbaar?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, je kan de oude niet meer gebruiken
Vind m groot zat!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef Roolio het volgende:
[..]
Er komen ook geen grote versies van de nieuwe Xbox beschikbaar?
Hahaha.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Ach dat zijn die vervelende fp pubers bij gamer.nl hequote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahaha.
http://www.gamer.nl/nieuws/28532 heb er ook maar effe een nieuwspost van gemaakt. Jammer dat niet iedereen het kan waarderen.
Das toch gewoon asociaal, je weet dat er een tekort is, en vervolgens ga je de mensen naaien die echt de console willen hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahaha.
http://www.gamer.nl/nieuws/28532 heb er ook maar effe een nieuwspost van gemaakt. Jammer dat niet iedereen het kan waarderen.
Wat een leuk (matige) grapquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahaha.
yup, maar zoals eerder gepost: ik speel nog steeds met de grote controller, maar vind de 360 controller echt primaquote:Op woensdag 23 november 2005 00:00 schreef Roolio het volgende:
[..]
Die van de X360 zijn toch even groot als de S controllers van de 'oude' xbox?
Doe maar, nintendo producten zijn toch niet stuk te krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:02 schreef Gamedemon het volgende:
als ze bij de revo tekort komen ga ik storten
Nou, denk dat die handige harries dat dingetje zeker wel aan diggelen krijgen, maar goed. Als je wil kan alles wel stuk... jammer voor de echte console-liefhebberss.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:10 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Doe maar, nintendo producten zijn toch niet stuk te krijgen.
Nou met 3 verkochte pre-order kits in het filiaal waar ik m'n X360 haal ben ik er nog wel redelijk gerust opquote:Op woensdag 23 november 2005 00:10 schreef GokuSFE het volgende:
MediaMarkt Maastricht krijgt maar 16 van de 240 bestelde 360's... Beter is je pre-order kit een echte zekerheid voor een 360 op 2 dec, anders komt er echt een massale raid op het MS-kantoor!![]()
Ik heb bij de Dimension Plus (tot grote humor bij enkele fokkers toequote:Op woensdag 23 november 2005 00:10 schreef GokuSFE het volgende:
MediaMarkt Maastricht krijgt maar 16 van de 240 bestelde 360's... Beter is je pre-order kit een echte zekerheid voor een 360 op 2 dec, anders komt er echt een massale raid op het MS-kantoor!![]()
Komt wel goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 03:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik heb bij de Dimension Plus (tot grote humor bij enkele fokkers toe) wel een aanbetaling gedaan maar geen kit gekregen. Ben hoogstwaarschijnlijk hard genaaid maar ze beloven wel dat ik hem meteen bij launch krijg.
Mocht het niet zo zijn dan ga ik eerst rellen, dan naar huis, s'avonds terug en dan steek ik die hele tent in de fik.
dat soort verhalen krijg je altijd. Er zijn een paar mensen die er last van hebben en schreeuwen dit van de daken, maar de mensen die nergens last van hebben hoor je niks van. Iedere console heeft zulke problemen als je de mensen op het internet mag gelovenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:12 schreef pkwarts het volgende:
Schijnt dat erg veel 360's crashen. (Ik had niet anders verrwacht eigenlijk)
Truc schijnt wel te zijn om je 360 gewoon open en bloot neer te zetten en niet in een kastje te proppen. Hij schijnt erg makkelijk overheated te raken.
Dat komt denk ik door de externe voeding waardoor ze minder aan de interne koeling hebben gedaan. Maar agh, mijn notebook wordt ook pokkeheet als ik ff WoW speel, dus zo extreem zal het niet zijn. En als die demopods het in een afgesloten ruimte trekken. Het zijn gewoon selectieve overdreven berichten net als met de dode pixels. Ik heb in mijn leven nog nooit een dode pixel gezien. Niet op mijn TFT schermen, niet op mijn PSP en niet op mijn DS.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:12 schreef pkwarts het volgende:
Schijnt dat erg veel 360's crashen. (Ik had niet anders verrwacht eigenlijk)
Truc schijnt wel te zijn om je 360 gewoon open en bloot neer te zetten en niet in een kastje te proppen. Hij schijnt erg makkelijk overheated te raken.
Niet dat ik er problemen mee heb (heb geeneens een mooi kastje waar het in kan), maar dit vind ik toch best slecht ontworpen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 08:15 schreef kepler het volgende:
[..]
dat soort verhalen krijg je altijd. Er zijn een paar mensen die er last van hebben en schreeuwen dit van de daken, maar de mensen die nergens last van hebben hoor je niks van. Iedere console heeft zulke problemen als je de mensen op het internet mag geloven
toch pijnlijk.quote:I personally suffered this problem with my premium system, and my gamestop told me of the 4 systems they sold 3 were defective (2 with the lockup problem, 1 wont even boot it just turns on and sits). they havent heard from the fourth person, but they were going to call and ask him just to see if his was ok.
tja, ligt het dan niet aan gamestopquote:
Zelfs dit soort berichten hoorde ik bij de DS en PSP releases.quote:
Ja joh, gezeik altijdquote:Op woensdag 23 november 2005 08:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zelfs dit soort berichten hoorde ik bij de DS en PSP releases.
Daarom, mensen willen een console nu eenmaal snel negatief in het nieuws hebben als ie bij hun kapot is en ze daar boos over zijn. Uiteindelijk gaat het om een klein percentage wat daadwerkelijk kapot is en wat dan toch vervangen zal worden door Microsoft. Alleen niet direct omdat er wat weinig zijn. Naja, ik zal die van mij iig op tijd binnen hebben. Ga iig mijn eerste college van de dag skippen om hem te testenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja joh, gezeik altijdDe test 360 die ik had heeft ook 7u constant aangestaan, geen problemen gehad hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |