yup, maar zoals eerder gepost: ik speel nog steeds met de grote controller, maar vind de 360 controller echt primaquote:Op woensdag 23 november 2005 00:00 schreef Roolio het volgende:
[..]
Die van de X360 zijn toch even groot als de S controllers van de 'oude' xbox?
Doe maar, nintendo producten zijn toch niet stuk te krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:02 schreef Gamedemon het volgende:
als ze bij de revo tekort komen ga ik storten
Nou, denk dat die handige harries dat dingetje zeker wel aan diggelen krijgen, maar goed. Als je wil kan alles wel stuk... jammer voor de echte console-liefhebberss.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:10 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Doe maar, nintendo producten zijn toch niet stuk te krijgen.
Nou met 3 verkochte pre-order kits in het filiaal waar ik m'n X360 haal ben ik er nog wel redelijk gerust opquote:Op woensdag 23 november 2005 00:10 schreef GokuSFE het volgende:
MediaMarkt Maastricht krijgt maar 16 van de 240 bestelde 360's... Beter is je pre-order kit een echte zekerheid voor een 360 op 2 dec, anders komt er echt een massale raid op het MS-kantoor!![]()
Ik heb bij de Dimension Plus (tot grote humor bij enkele fokkers toequote:Op woensdag 23 november 2005 00:10 schreef GokuSFE het volgende:
MediaMarkt Maastricht krijgt maar 16 van de 240 bestelde 360's... Beter is je pre-order kit een echte zekerheid voor een 360 op 2 dec, anders komt er echt een massale raid op het MS-kantoor!![]()
Komt wel goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 03:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik heb bij de Dimension Plus (tot grote humor bij enkele fokkers toe) wel een aanbetaling gedaan maar geen kit gekregen. Ben hoogstwaarschijnlijk hard genaaid maar ze beloven wel dat ik hem meteen bij launch krijg.
Mocht het niet zo zijn dan ga ik eerst rellen, dan naar huis, s'avonds terug en dan steek ik die hele tent in de fik.
dat soort verhalen krijg je altijd. Er zijn een paar mensen die er last van hebben en schreeuwen dit van de daken, maar de mensen die nergens last van hebben hoor je niks van. Iedere console heeft zulke problemen als je de mensen op het internet mag gelovenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:12 schreef pkwarts het volgende:
Schijnt dat erg veel 360's crashen. (Ik had niet anders verrwacht eigenlijk)
Truc schijnt wel te zijn om je 360 gewoon open en bloot neer te zetten en niet in een kastje te proppen. Hij schijnt erg makkelijk overheated te raken.
Dat komt denk ik door de externe voeding waardoor ze minder aan de interne koeling hebben gedaan. Maar agh, mijn notebook wordt ook pokkeheet als ik ff WoW speel, dus zo extreem zal het niet zijn. En als die demopods het in een afgesloten ruimte trekken. Het zijn gewoon selectieve overdreven berichten net als met de dode pixels. Ik heb in mijn leven nog nooit een dode pixel gezien. Niet op mijn TFT schermen, niet op mijn PSP en niet op mijn DS.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:12 schreef pkwarts het volgende:
Schijnt dat erg veel 360's crashen. (Ik had niet anders verrwacht eigenlijk)
Truc schijnt wel te zijn om je 360 gewoon open en bloot neer te zetten en niet in een kastje te proppen. Hij schijnt erg makkelijk overheated te raken.
Niet dat ik er problemen mee heb (heb geeneens een mooi kastje waar het in kan), maar dit vind ik toch best slecht ontworpen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 08:15 schreef kepler het volgende:
[..]
dat soort verhalen krijg je altijd. Er zijn een paar mensen die er last van hebben en schreeuwen dit van de daken, maar de mensen die nergens last van hebben hoor je niks van. Iedere console heeft zulke problemen als je de mensen op het internet mag geloven
toch pijnlijk.quote:I personally suffered this problem with my premium system, and my gamestop told me of the 4 systems they sold 3 were defective (2 with the lockup problem, 1 wont even boot it just turns on and sits). they havent heard from the fourth person, but they were going to call and ask him just to see if his was ok.
tja, ligt het dan niet aan gamestopquote:
Zelfs dit soort berichten hoorde ik bij de DS en PSP releases.quote:
Ja joh, gezeik altijdquote:Op woensdag 23 november 2005 08:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zelfs dit soort berichten hoorde ik bij de DS en PSP releases.
Daarom, mensen willen een console nu eenmaal snel negatief in het nieuws hebben als ie bij hun kapot is en ze daar boos over zijn. Uiteindelijk gaat het om een klein percentage wat daadwerkelijk kapot is en wat dan toch vervangen zal worden door Microsoft. Alleen niet direct omdat er wat weinig zijn. Naja, ik zal die van mij iig op tijd binnen hebben. Ga iig mijn eerste college van de dag skippen om hem te testenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja joh, gezeik altijdDe test 360 die ik had heeft ook 7u constant aangestaan, geen problemen gehad hoor.
Onterechtquote:Op woensdag 23 november 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
Kameo wordt afgemaakt bij Eurogamer![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61759
corequote:Op woensdag 23 november 2005 09:52 schreef Fliepke het volgende:
Oh, ik hoorde gisteren bij microsoft dat er wel meer Xbox 360's bij de launch aanwezig zullen zijn dan dat er pre-order kits waren, maar dat dit vooral core editions betreffen
Welnee, hij voelt zich daar helemaal thuis!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:42 schreef Gamedemon het volgende:"Bill gates : OMFG what a bunch of retards get me out of here!"
Hahaha, goud ook, precies die tv had ik ook op mn kamer tot 2 jaar geleden. Toen maar ff een breedbeeldje gescoordquote:Op woensdag 23 november 2005 08:14 schreef wc-eend het volgende:
Wat een gezeur allemaal over die hd tv's
Ik heb gewoon zo'n tv staan:
[afbeelding]
Daar wordt mijn 360 op aangesloten :p
Als jequote:Op woensdag 23 november 2005 12:24 schreef H.Flick het volgende:
Vanavond ga ik plaats maken voor de Xbox360 in mijn TV-meubel en ga ik mijn live-account van mijn huidige Xbox opzeggen omdat ik een nieuwe gamertag wil bij de Xbox360.
Iemand nog een leuk idee?
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:26 schreef Chocobo het volgende:
PDZ
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe benut ik zo min mogelijk van de grafische kracht van de Xbox 360?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:26 schreef Chocobo het volgende:
PDZ
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We moeten niet meteen verwend rakenquote:Op woensdag 23 november 2005 12:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoe benut ik zo min mogelijk van de grafische kracht van de Xbox 360?
de Xbox is niet FC met de 360quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de Xbox is niet BC met de 360
kut console
Ja idd, ik vind het ook zwaar matigquote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de Xbox is niet BC met de 360
kut console
das een kut ding dat je nodig had bij 3 spellenquote:
Idd. Met dat ding kon je Perfect Dark 1 op een hogere resolutie spelen. Gelukkig kreeg je em bij Perfect Dark en was ie geen 400 euro.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
das een kut ding dat je nodig had bij 3 spellen
je kon de SP geeneens spelen zonder dat dingquote:Op woensdag 23 november 2005 12:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. Met dat ding kon je Perfect Dark 1 op een hogere resolutie spelen. Gelukkig kreeg je em bij Perfect Dark en was ie geen 400 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |