Ik zou zelfs voor een console niet in zo'n kutland als Amerika willen zijnquote:Op maandag 21 november 2005 19:32 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wou ook wel dat ik in Amerika was, maar niet voor een console
In welke winkel moet je hem dan kopen, je kunt toch niet naar de plaatselijke MM gaan en daar je pre-order kit inleveren...???? En vervolgens naar buiten lopen met een XBOX360 onder je arm?quote:Op maandag 21 november 2005 13:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand een pre-order kit kopen? ¤ 40,-.
Dan moet je naar de winkel van de bonquote:Op maandag 21 november 2005 19:40 schreef fleshie het volgende:
[..]
In welke winkel moet je hem dan kopen, je kunt toch niet naar de plaatselijke MM gaan en daar je pre-order kit inleveren...???? En vervolgens naar buiten lopen met een XBOX360 onder je arm?
Klopt.quote:Op maandag 21 november 2005 19:40 schreef fleshie het volgende:
[..]
In welke winkel moet je hem dan kopen, je kunt toch niet naar de plaatselijke MM gaan en daar je pre-order kit inleveren...???? En vervolgens naar buiten lopen met een XBOX360 onder je arm?
Gefeliciteerd met je dochterquote:
Waag het niet haar een nintendo te geven he, ook al zal ze daar misschien op een gegeven moment om vragen het is maar een fase als ze oud genoeg wordt dan komt ze eroverheen.quote:Op maandag 21 november 2005 23:18 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nog even gepast, maar nee, de xbox controller kan ze nog niet vasthouden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |