Dat linkse gedeelte kan de PS2 ook nog aan volgens mij.quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:40 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
You can't do this on the xbox.
Links = PD0 op de Xbox 360.
Ik snap het niet meer hoor, ik ga gewoon die hele review doorlezen, en dan bekijk ik het wel, want de gematigde en heilige kritieken wisselen elkaar veel te veel af.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:42 schreef Chocobo het volgende:
Gamespot review van PD0
9.0 superb
Gameplay 9
Graphics 9
Sound 9
Value 9
Tilt 9
This awesome, high-tech first-person shooter champions the Xbox 360 with its excellent assortment of single- and multiplayer game types, as well as its incredible good looks and dynamic, intense action.
http://www.gamespot.com/x(...)darkzero/review.html
Dan ga ik voor deze ipv CoD2
[afbeelding]
Ze word verstandig opgevoed inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:18 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Waag het niet haar een nintendo te geven he, ook al zal ze daar misschien op een gegeven moment om vragen het is maar een fase als ze oud genoeg wordt dan komt ze eroverheen.
![]()
Je moet ook gewoon wachten op de reviews.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer hoor, ik ga gewoon die hele review doorlezen, en dan bekijk ik het wel, want de gematigde en heilige kritieken wisselen elkaar veel te veel af.
De cijfers zijn nogal fanboy achtig ben ik bang:quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon wachten op de reviews.....![]()
Gamespot en IGN neem ik gewoon serieus hoor,... niks fanboys achtig aan. Je moet gewoon kijken of je het soort spel trekt..... zelf je keuze maken en ook niet alles aan reviewers over laten. Zo haal ik Kameo ook ondanks de gemiddelde 80% scoresquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
De cijfers zijn nogal fanboy achtig ben ik bang:
Team Xbox: 8.8
Talk Xbox 9.7 yeah right
Gamers Report 8.8
Gamespot 9.0
dat dacht ik dus ook, maar die controller is echt fijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:45 schreef Roolio het volgende:
Bij die nieuwe Xbox kan je zeker geen grote controllers meer kopen he? Kan je de oude nog gebruiken? Ik vind de grote echt 3 keer fijner dan die S controllertjes..
Veel gamesites gaan vaak met de hype mee. Zie IGN en Gamespot met Nintendogs. Ik heb Halo en Halo 2 gespeeld, console shooters zijn prima en zo. Maar geod, ik zie volgende week ook wel/.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gamespot en IGN neem ik gewoon serieus hoor,... niks fanboys achtig aan. Je moet gewoon kijken of je het soort spel trekt..... zelf je keuze maken en ook niet alles aan reviewers over laten. Zo haal ik Kameo ook ondanks de gemiddelde 80% scores
We zijn dan meestal wat later, we proberen wel altijd een goed oordeel te vellen. Gelukkig dat je het dan ook met ons eens bent. We zullen wel zien wat de punten voor de 360 games wordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:48 schreef Morthill het volgende:
(Roy reviewt hem? zo ja, dan vertrouw ik wel in een objectieve review, want hoe geschokt ik ook was door Nintendogs, ik ben het er achteraf 100% mee eens)
Ik doe iig Kameo, de rest is nog niet bekend. We hebben iig genoeg crew die strax een 360 heeft geloof ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
De cijfers zijn nogal fanboy achtig ben ik bang:
Team Xbox: 8.8
Talk Xbox 9.7 yeah right
Gamers Report 8.8
Gamespot 9.0
Tsja, Talk xbox zullen we dan ook maar buiten beschouwing laten. Jullie van Fok komen gok ik met een cijfer rond de 7.5. Maar goed, dit is alleen als de game idd teleur stelt. (Roy reviewt hem? zo ja, dan vertrouw ik wel in een objectieve review, want hoe geschokt ik ook was door Nintendogs, ik ben het er achteraf 100% mee eens)
Fliep, Kepler, Washandje en ik iig. Das al meer als bij de DS of PSP geloof ik...quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:30 schreef Retuobak het volgende:
Mwoh Strol heeft geannuleerd en V_H haalt er niet direct een geloof ik Roy. Daarnaast meot jij dat ding dat je nu hebt terugsturen. Dus volgens mij worden het er niet extreem veel.
Ach, het is wachten op de eerste meldingen van kapotte Xboxen en andere rare gebeurtenissen daar. Zulke negatieve berichten gaan supersnel het internet over (zie ook dode pixels bij de DS en PSP) terwijl het maar een klein deel is dat écht last heeft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:35 schreef moz het volgende:
Die complete chaos in amerikaLeuke launch, ben benieuwd naar de eerste commentaren
tainquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fliep, Kepler, Washandje en ik iig. Das al meer als bij de DS of PSP geloof ik...
En Kwarts natuurlijk. Zie je, mensen genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |