allemaal eigen ervaringenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef moz het volgende:
Volgens mij willen wij hier ook alleen de positieve berichten horen
Ding is onstabiel: ach, das onzin
Kameo is kut volgens eurogamer: Dat is onterecht
Je hebt een HDTV nodig: Das bullshit
Geen geval van door een roze bril kijken?
Ik heb nog nooit een PSP in 't echt gezienquote:Op woensdag 23 november 2005 15:49 schreef H.Flick het volgende:
Ding is onstabiel: Je hoort altijd de negatieve berichten. Bij de PSP hoorde je ook alleen maar verhalen over dode pixels, maar ik heb ze nog nooit gezien op een PSP.
LOL!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:14 schreef kepler het volgende:
http://www.adjab.com/files/2005/11/xboxstandoff.wmv
fantastische reclame![]()
Anders koop je ene KVM switch.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:56 schreef Fillipe het volgende:
Alleen moet ik dan continue het kabeltje uit de pc trekken en hem vervolgens aansluiten op m'n x360 of zit er een soort splitter tussen?
nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:59 schreef Replay het volgende:
Als je een Xbox 360 koopt in de USA koopt kan je dan daar gewoon de Nederlandse spellen op spelen?
Eurogamer is een site met absurde reviews en absurde cijfers. Ik vertrouw de PU zo'n beetje nog meer.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:49 schreef H.Flick het volgende:
Ding is onstabiel: Je hoort altijd de negatieve berichten. Bij de PSP hoorde je ook alleen maar verhalen over dode pixels, maar ik heb ze nog nooit gezien op een PSP.
Kameo is kut volgens eurogamer: daarom ga ik hem waarschijnlijk toch niet halen.
Je hebt een HDTV nodig: Als het echt zoveel scheelt sluit ik hem wel aan op mijn PC monitor.
Wat nou roze bril?
Das ook gelul. Eurogamer is de beste site die er isquote:Op woensdag 23 november 2005 17:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Eurogamer is een site met absurde reviews en absurde cijfers. Ik vertrouw de PU zo'n beetje nog meer.
Xboxquote:Op woensdag 23 november 2005 17:22 schreef LuukBes het volgende:
Coole crash in PGR3. Burn Out is er niks bij.
http://files.360updates.qj.net/cgi-bin/cfiles.cgi?0,1,0,0,33,83
Het ziet er gewoon goed uit op een normale tv hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 17:27 schreef Fillipe het volgende:
Notorious_Roy jij hebt de X360 toch gespeeld op een 'normale tv' en wat zijn jou bevindingen? Is het zo slecht op een HD TV of valt het wel mee met de karteltjes etc?
Whahaahquote:Op woensdag 23 november 2005 15:14 schreef kepler het volgende:
http://www.adjab.com/files/2005/11/xboxstandoff.wmv
fantastische reclame![]()
En het is toch niet zo enorm kartelig mag ik hopen?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon goed uit op een normale tv hoor![]()
Nee. Kameo iig niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
En het is toch niet zo enorm kartelig mag ik hopen?
Bedankt, dan zullen PGR3 en FIFA ook wel meevallen aangezien die er op de huidige Xbox al vrij strak uitzagenquote:
AA jippie jippie jee.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:08 schreef piet_pelle het volgende:
Het wordt kartelig op een HD TV.
Als je maar goed zoekt, vind je echt alles op het internet.. mooi he?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:34 schreef LuukBes het volgende:
[..]
http://360updates.qj.net/(...)e-like.html#comments
[afbeelding]
Lolquote:Op woensdag 23 november 2005 18:27 schreef IkWilbert het volgende:
Wel een beetje grappig dit filmpje...
http://www.break.com/articles/xbox360prank.html
Ja en dan een maand wachten tot je 'm terug hebt. Niks opgelost, call the locksmith!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:56 schreef Gamedemon het volgende:
Garantie, probleem opgelost, slotje
Het gaat om het feit dat je iets koopt en daarvan mag verwachten dat het geen gebreken heeft.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:22 schreef Gamedemon het volgende:
mensen die bang zijn dat hun xbox naar de tyfus is krijgen gewoon een nieuwe, en zover ik van de service bij de xbox 1 heb gehoord schijnt dat het 3 dagen kost
Ik wil hem wel overkopen.quote:Op maandag 21 november 2005 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb mijn kit gekocht bij de MediaMarkt Rotterdam Alexandrium.
ja lul post dan het artikelquote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef Smots het volgende:
Ik ben net klaar met een artikel voor een niet nader te noemen gamesblad (duh) over de HD-grappen van de 360 en wat je allemaal wel en niet nodig hebt om lekker in HD te kunnen gamen.
Zat ik ook al naar te starenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Smots het volgende:
Oh ja.... Geometry Wars 2 is de eerste 360-game waar ik echt met open mond naar heb zitten kijken tijdens het spelen. HOLY FRIGGIN' CRAP, wat is dat cool om naar te kijken, zeg!!!!
Je hebt heel geen drugs meer nodig als je flink aan het scoren slaat.
Inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Smots het volgende:
Oh ja.... Geometry Wars 2 is de eerste 360-game waar ik echt met open mond naar heb zitten kijken tijdens het spelen. HOLY FRIGGIN' CRAP, wat is dat cool om naar te kijken, zeg!!!!
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:24 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat je iets koopt en daarvan mag verwachten dat het geen gebreken heeft.
net als die visualiserquote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Smots het volgende:
Hahahaha!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja lul post dan het artikelof zeg even wat je bevindingen zijn
Eén van die gasten van Bizarre (makers van PGR) liet op de X05 zien 'hoe het moest' en hij merkte op dat als je ver komt in Geometry Wars 2 dat er op een bepaald moment zoveel op het scherm gebeurt dat daarmee al bijna het plafond wordt bereikt van de grafische rekenkracht van de 360.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:54 schreef kepler het volgende:
[..]
net als die visualiser![]()
ik werd zelfs duizelig
Roy? Weet jij hier iets van?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:11 schreef Smots het volgende:
ik heb ondertussen ook mogen vernemen dat de eerste debug-kit die naar de Nederlandse pers is verstuurd de geest heeft gegeven.
ik heb het IIG niet via Fok gehoord.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Roy? Weet jij hier iets van?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |