abonnement Unibet Coolblue
pi_32458790
voor vragen, klachten, opmerkingen over moderatie.
pi_32458825
quote:
op maandag 21 november 2005 18:40 schreef moonah het volgende:

[..]

oeh, ja, dan had ik tenminste écht carriere kunnen maken...

toch blijf ik het vreemd vinden alicey, dat hierover niet echt een (imo) duidelijk standpunt in wordt genomen.
zoals gezegd, faketopics werken ondermijnend.
maar goed, ik ben idd geen modje meer.
dus wederom klaar.
en bedankt voor je reacties.
je kunt simpelweg niet alles van te voren afvangen. het lijkt mij in ieder geval nu duidelijk dat het ongewenst is, en dat het plaatsen van fake-topics niet zonder consequenties is.
pi_32458907
quote:
op maandag 21 november 2005 18:40 schreef moonah het volgende:

[..]

oeh, ja, dan had ik tenminste écht carriere kunnen maken...

toch blijf ik het vreemd vinden alicey, dat hierover niet echt een (imo) duidelijk standpunt in wordt genomen.
zoals gezegd, faketopics werken ondermijnend.
maar goed, ik ben idd geen modje meer.
dus wederom klaar.
en bedankt voor je reacties.
ik snap je wel moonah..... soms jeukt het nog, maar ik ben nog altijd content dat ik geen mod meer ben, al was het maar om wille van de tijd.

het is goed bedoelt, en dat weten de mods ook wel..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32460202
thanks for sharing.
pi_32460390
dit topic was een serieus topic en ik zit nog steeds met mijn probleem.
mij verzoek is dan ook dat je hem heropend en die flauwe reacties verwijderd.

bvd
bende.
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_32460517
als het topic serieus is dan kunnen fokkers je niet helpen, en kun je het beste naar een psychiater.
pi_32460603
dus jij durft 100% te beweren dat uit die duizende fokkers er niemand is met een dergelijk probleem ?
het hoeft niet eens van dezelfde magnitude of context te gaan.
het gaat om het principe van aanpassen/accepteren?
je laat je afleiden door de extreme kenmerken van mijn probleem en zet je zelf tekijk door zo harteloos te reageren om mijn probleem.
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_32460685
ik ga niet discussieren over het bagger-gehalte, daar dit vast staat adhv de op icm je postverleden. ik zie dan ook geen reden om het slot te heroverwegen. ben je het hier niet mee eens, kun je mailen naar forum@fok.nl (gaarne cc naar alicey@fok.nl) of een topic plaatsen in het fb forum.
  maandag 21 november 2005 @ 19:57:56 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32460941
zodat ie in mijn at staat... lijkt me wel handig .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32460954
quote:
op maandag 21 november 2005 19:57 schreef copycat het volgende:
zodat ie in mijn at staat... lijkt me wel handig .
wrijf het er nog maar een keer in.
  maandag 21 november 2005 @ 20:02:00 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32461052
quote:
op maandag 21 november 2005 19:58 schreef alicey het volgende:

wrijf het er nog maar een keer in.

je gelooft me zeker niet wanneer ik met de hand op mijn hart zeg dat dat pas door me heen schoot nadat ik op invoeren had gedrukt?


ik mag trouwens hopen dat bendeleider de laatste aanpassing van de r&p faq heeft bestudeerd...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32461057
quote:
op maandag 21 november 2005 19:58 schreef alicey het volgende:

[..]

wrijf het er nog maar een keer in.
moet ik je het bookmarken ook ff uitleggen?

even een compliment aan de mods: jullie zijn een stel gehaaide wijven!!!! en ja dat is positief bedoelt!! jullie zitten er boven op, alhoewel het soms niet helemaal goed gaat in mijn ogen. maar jullie doen het beter dan ik dat toen deed. ( verkapte schouderklop gehalte med of zo... )

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32461096
quote:
op maandag 21 november 2005 20:02 schreef copycat het volgende:

[..]


je gelooft me zeker niet wanneer ik met de hand op mijn hart zeg dat dat pas door me heen schoot nadat ik op invoeren had gedrukt?
oh jawel hoor, ik geloof jou wel.
quote:
ik mag trouwens hopen dat bendeleider de laatste aanpassing van de r&p faq heeft bestudeerd...
volgens mij niet.
pi_32461130
quote:
op maandag 21 november 2005 20:02 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

moet ik je het bookmarken ook ff uitleggen?

even een compliment aan de mods: jullie zijn een stel gehaaide wijven!!!! en ja dat is positief bedoelt!! jullie zitten er boven op, alhoewel het soms niet helemaal goed gaat in mijn ogen. maar jullie doen het beter dan ik dat toen deed. ( verkapte schouderklop gehalte med of zo... )

dank je voor het compliment zwaaibaai.

het gaat inderdaad niet altijd goed, dat ben ik met je eens. ik probeer wel mijn best te doen.
  maandag 21 november 2005 @ 20:09:12 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32461244
quote:
op maandag 21 november 2005 20:05 schreef alicey het volgende:
dank je voor het compliment zwaaibaai.

het gaat inderdaad niet altijd goed, dat ben ik met je eens. ik probeer wel mijn best te doen.
eerlijk gezegd zou ik mezelf een beetje eng gaan vinden als ik alles feilloos zou doen .
waar gehakt wordt vallen spaanders, waar mensen werken gaat wel eens wat mis. en dan lopen de gemoederen wel eens hoog op.

maar al met al denk ik dat we het gedrieën best aardig doen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32461407
quote:
op maandag 21 november 2005 20:02 schreef zwaaibaai het volgende:
even een compliment aan de mods
ik vind ook dat er goed gemod wordt! good job, dames en heer
pi_32461461
quote:
op maandag 21 november 2005 20:09 schreef copycat het volgende:

[..]

eerlijk gezegd zou ik mezelf een beetje eng gaan vinden als ik alles feilloos zou doen .
waar gehakt wordt vallen spaanders, waar mensen werken gaat wel eens wat mis. en dan lopen de gemoederen wel eens hoog op.

maar al met al denk ik dat we het gedrieën best aardig doen.
dat zou wel eng zijn ja, als alles goed ging...
ietsje consequenter zou leuk zijn geweest.... maar jullie zitten er wel boven op, jullie weten wat er speelt.. en dat had ik soms gewoon niet..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32461660
quote:
op maandag 21 november 2005 20:16 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

dat zou wel eng zijn ja, als alles goed ging...
ietsje consequenter zou leuk zijn geweest.... maar jullie zitten er wel boven op, jullie weten wat er speelt.. en dat had ik soms gewoon niet..
consequent proberen we zoveel mogelijk, in ieder geval in zoverre dat het duidelijk is hoe er gemod wordt en wat de richtlijnen zijn. wel is het zo dat wij (de mods) vaak een verschil van inzicht hebben. dat is denk ik juist goed, want dat levert een middenweg op, maar onafhankelijk van elkaar kan dat soms inconsequent beleid opleveren (bij vaststelling waarvan er meestal wel een richtlijn wordt besproken).

de reden dat ik er bovenop zit is ook omdat ik veel gelegenheid heb om het reilen en zeilen van r&p te volgen. als je minder tijd hebt daarvoor, dan wordt het vaak toch al een stuk lastiger om alles snel te zien, en te weten wat er precies speelt..
pi_32461672
quote:
op maandag 21 november 2005 19:34 schreef alicey het volgende:
thanks for sharing.
yw
pi_32462595
quote:
even een compliment aan de mods: jullie zijn een stel gehaaide wijven!!!!
ik ben alles genoemd, behalve een gehaaid wijf
quote:
op maandag 21 november 2005 20:14 schreef wolkje het volgende:

[..]

ik vind ook dat er goed gemod wordt! good job, dames en heer
yw
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 21 november 2005 @ 21:45:28 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32464008
ik zag het net. dank!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32465457
quote:
op maandag 21 november 2005 20:56 schreef sc0rpi0n het volgende:

[..]

ik ben alles genoemd, behalve een gehaaid wijf
eens moet de eerste keer zijn
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 23 november 2005 @ 08:32:56 #25
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32499773
uit huis gekickt wegens school

wil nog wel even op je vraag reageren alicey.
ik vond dat ie dicht moest, omdat dit me een typisch gevalletje pub of klb leek. in elk geval geen r&p. het was een volledig onsamenhangend verhaal van iemand van een jaar of 14 / 15 volgens mij, die eigenlijk alleen maar aan het klagen was over problemen met school en z'n vader.

buiten het feit natuurlijk dat hij wat post, verder niet reageert en alles in z'n topic ook smeekt om gebasht te worden.

daarom een slotje dus..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_32499792
quote:
op woensdag 23 november 2005 08:32 schreef avotar het volgende:
uit huis gekickt wegens school

wil nog wel even op je vraag reageren alicey.
ik vond dat ie dicht moest, omdat dit me een typisch gevalletje pub of klb leek. in elk geval geen r&p. het was een volledig onsamenhangend verhaal van iemand van een jaar of 14 / 15 volgens mij, die eigenlijk alleen maar aan het klagen was over problemen met school en z'n vader.

buiten het feit natuurlijk dat hij wat post, verder niet reageert en alles in z'n topic ook smeekt om gebasht te worden.

daarom een slotje dus..
ik heb even in zijn post history gekeken, en op grond daarvan alsnog een slotje gezet. dit vooral omdat hij zelden reageert in zijn topics, maar alleen een op lijkt neer te zetten.

het was geklaag over problemen met zijn school en vader, maar dat kan ook in r&p, mits hij meer wil dan alleen een op plaatsen. de leeftijd doet imo niet ter zake.
  woensdag 23 november 2005 @ 10:48:52 #27
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32502078
quote:
op woensdag 23 november 2005 08:35 schreef alicey het volgende:

[..]

ik heb even in zijn post history gekeken, en op grond daarvan alsnog een slotje gezet. dit vooral omdat hij zelden reageert in zijn topics, maar alleen een op lijkt neer te zetten.

het was geklaag over problemen met zijn school en vader, maar dat kan ook in r&p, mits hij meer wil dan alleen een op plaatsen. de leeftijd doet imo niet ter zake.
volgens mij wel alicey. waarom is anders pub in het leven geroepen.. "boe hoe... ik wil niet meer naar school.. " ... "boe hoe.. m'n vader is een lul.." past imho meer daar tussen...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_32502129
quote:
op woensdag 23 november 2005 10:48 schreef avotar het volgende:

[..]

volgens mij wel alicey. waarom is anders pub in het leven geroepen.. "boe hoe... ik wil niet meer naar school.. " ... "boe hoe.. m'n vader is een lul.." past imho meer daar tussen...
het huis uitgezet worden (zo dat waar is) vind ik wel even van een iets andere orde.
pi_32502229
quote:
op woensdag 23 november 2005 10:48 schreef avotar het volgende:

[..]

volgens mij wel alicey. waarom is anders pub in het leven geroepen.. "boe hoe... ik wil niet meer naar school.. " ... "boe hoe.. m'n vader is een lul.." past imho meer daar tussen...
heeft dat, wat alicey al zegt, niet met het (fake) probleem te maken i.p.v. zijn leeftijd? aan zijn schrijfstijl en aan zijn manier van het aanpakken van het probleem kan je afleiden dat hij idd 15 is of zo, maar het is meer een r&p probleem dan een pub probleem.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 23 november 2005 @ 11:16:40 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32502700
ik geloof niet dat dit een fake probleem is, gezien andere topics van ts over zijn thuissituatie.
daarbij vind ik dat niet ieder topic van iemand die in de puber/tiener leeftjdscategorie valt ook maar meteen naar dat subforum moet worden geschopt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 november 2005 @ 12:41:08 #31
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32504616
quote:
op woensdag 23 november 2005 11:16 schreef copycat het volgende:
ik geloof niet dat dit een fake probleem is, gezien andere topics van ts over zijn thuissituatie.
daarbij vind ik dat niet ieder topic van iemand die in de puber/tiener leeftjdscategorie valt ook maar meteen naar dat subforum moet worden geschopt.
best ... maar wat voor advies kun je hem hier geven dan buiten "ga nog eens met je vader praten of ga nog eens naar school"?

het lijkt me dat hij hier dit met name post voor steun... bevestiging dat het allemaal niet zijn schuld is, maar die van de rest van de wereld..
ergo..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 23 november 2005 @ 12:44:05 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32504695
en wat is er mis met steun vragen?
daarbij heeft ie in dat topic niet enkel bevestiging gekregen... verre van zelfs .

maar het topic is inmiddels van een groot slot voorzien dus case closed, lijkt mij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32514085
ja hoi, niet gepast hier en zo, maar wanneer is er weer een mini meet. nu wil ik koppen zien bij de accounts......
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32514228
quote:
op woensdag 23 november 2005 18:24 schreef zwaaibaai het volgende:
ja hoi, niet gepast hier en zo, maar wanneer is er weer een mini meet. nu wil ik koppen zien bij de accounts......
zaterdag ben ik wel bij een grote meet, en 17 dec. is er een wfl-meet.
  woensdag 23 november 2005 @ 18:33:30 #35
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32514398
quote:
op woensdag 23 november 2005 18:24 schreef zwaaibaai het volgende:
ja hoi, niet gepast hier en zo, maar wanneer is er weer een mini meet. nu wil ik koppen zien bij de accounts......
oooh ja leuk
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_32517290
wanneer grijpt een mod die echt verstand van relaties en psychologie (vooral belangrijk) hier in?

de kunst van het loslaten van een ex (#30)

het is bashen, vernederen, iemand aanzetten dat ie niks anders kan doen dan zich tot op het bot verdedigen, of zoals milagro zegt "sparren"...
daar is dit topic niet voor, waarom laten we mensen niet in hun waarde, ieder mens is anders, gedraagt zich anders, uit zich anders, verwerkt anders...

sorry dat ik nu eigenlijk zo kwaad erover ben, maar kan ik me hier niet mee verenigen...

[ Bericht 0% gewijzigd door David Letterman op 24-11-2005 13:56:36 ]
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_32517675
quote:
op woensdag 23 november 2005 20:10 schreef david letterman het volgende:
wanneer grijpt een mod die echt verstand van relaties en psychologie (vooral belangrijk) hier in?

de kunst van het loslaten van een ex (#30)

het is bashen, vernederen, iemand aanzetten dat ie niks anders kan doen dan zich tot op het bot verdedigen, of zoals milagro zegt "sparren"...
daar is dit topic niet voor, waarom laten we mensen niet in hun waarde, ieder mens is anders, gedraagt zich anders, uit zich anders, verwerkt anders...

sorry dat ik nu eigenlijk zo kwaad erover ben, maar kan ik me hier niet meer verenigen...
in de reacties van milagro zie ik eigenlijk weinig kwaad. het is misschien niet precies wat men horen wil, maar het lijkt mij eerlijk advies. ook de toonzetting is normaal.

of bedoel je iets anders?
pi_32577534
kan het paiq-ivite topic echt niet open blijven? de paiq-invite verzoeken sneeuwen de andere posts in het datignsite topic wel degelijk onder vind ik en ik zie niet in waarom er niet een apart topic voor die invites mag zijn?
pi_32578352
quote:
op vrijdag 25 november 2005 20:20 schreef sylvana het volgende:
kan het paiq-ivite topic echt niet open blijven? de paiq-invite verzoeken sneeuwen de andere posts in het datignsite topic wel degelijk onder vind ik en ik zie niet in waarom er niet een apart topic voor die invites mag zijn?
sneeuwen de invites echt de datingsite-topic onder? ik denk dat het daar de beste plaats heeft, omdat het daarmee verband houdt. een aparte topic zou er toe leiden dat het min of meer een opsom-topic wordt. ik denk dat het sleutelwoord hier 'zelfmoderatie' is. niet teveel paiq invites posten, en toch gebruik maken van de mogelijkheden.
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:43:41 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32578355
ik vind het ondersneeuwen van het topic door die invite requests relatief gezien reuze meevallen en een 'kun je mij er eentje sturen?' 'done!' 'bedankt!' topic absoluut niets toevoegen en dus ook prima in de lopende reeks passen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:50:31 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32578611
ik denk daarbij dat het wel slim is als wij mods dat topic regelmatig opschonen van afgeronde requests.
dan verstoort het de lopende discussie helemaal zo min mogelijk.

eens?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32578660
quote:
op vrijdag 25 november 2005 20:50 schreef copycat het volgende:
ik denk daarbij dat het wel slim is als wij mods dat topic regelmatig opschonen van afgeronde requests.
dan verstoort het de lopende discussie helemaal zo min mogelijk.

eens?
als jullie dat willen doen, graag
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:53:28 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32578727
ik ga meteen aan de slag .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32582370
misschien een idee om gewoon een lijst aan te maken voor invites in de op.
degene die bovenaan de lijst staat die krijgt de eerstvolgende invite ?

scheelt weer wat opschoonwerk.
♥ K, N, R en F ♥
pi_32591258
is er een add/adhd topic op het forum?
pi_32591793
quote:
op zaterdag 26 november 2005 11:43 schreef outcast_within het volgende:
is er een add/adhd topic op het forum?
naar mijn weten is er op dit moment geen specifiek add/adhd topic, maar voel je vrij om er zelf een te openen.
  zondag 27 november 2005 @ 03:22:29 #47
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32611338
kan het topic analyse van persoonlijkheid... gezuiverd worden van slow chat?
  zondag 27 november 2005 @ 03:29:22 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32611416
quote:
op zondag 27 november 2005 03:22 schreef -angel- het volgende:
kan het topic analyse van persoonlijkheid... gezuiverd worden van slow chat?
stel je niet aan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 27 november 2005 @ 10:55:14 #49
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32613269
slow chat is verwijderd.
  zondag 27 november 2005 @ 15:12:16 #50
109687 -Angel-
Play that funky music.
  zondag 27 november 2005 @ 15:13:52 #51
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32618843
quote:
op zondag 27 november 2005 03:29 schreef zoalshetis het volgende:

stel je niet aan.
dat gezeur over rammen, stieren, en al die onzin.
  zondag 27 november 2005 @ 15:15:47 #52
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32618899
quote:
op zondag 27 november 2005 15:12 schreef -angel- het volgende:
analyse van persoonlijkheid... graag verplaatsen naar c&h.
ik heb het doorgegeven aan de c&h mods. die gaan kijken of ze hem willen hebben.
  zondag 27 november 2005 @ 15:17:24 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32618942
quote:
op zondag 27 november 2005 15:13 schreef -angel- het volgende:

[..]

dat gezeur over rammen, stieren, en al die onzin.
oh dat is niet on topic?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 27 november 2005 @ 15:17:37 #54
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32618948
quote:
op zondag 27 november 2005 15:15 schreef alicey het volgende:

ik heb het doorgegeven aan de c&h mods. die gaan kijken of ze hem willen hebben.
haha. gaat lord het zich er over buigen?
  zondag 27 november 2005 @ 15:18:21 #55
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32618974
quote:
op zondag 27 november 2005 15:17 schreef -angel- het volgende:

[..]

haha. gaat lord het zich er over buigen?
dat denk ik wel.
  zondag 27 november 2005 @ 15:18:24 #56
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32618975
quote:
op zondag 27 november 2005 15:17 schreef zoalshetis het volgende:

oh dat is niet on topic?
leg maar uit waarom het ontopic is?
  zondag 27 november 2005 @ 15:20:16 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32619018
quote:
op zondag 27 november 2005 15:18 schreef -angel- het volgende:

[..]

leg maar uit waarom het ontopic is?
ik moet me er natuurlijk helemaal niet mee bemoeien eigenlijk, daarvoor mijn excuses. maar ik vond sterrenbeelden en persoonlijkheid best bij elkaar passen. maar aangezien jij de ts bent is het jouw call, nogmaals excuses.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 27 november 2005 @ 15:23:20 #58
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32619083
quote:
op zondag 27 november 2005 15:20 schreef zoalshetis het volgende:

maar ik vond sterrenbeelden en persoonlijkheid best bij elkaar passen
sterrenbeelden vallen bij mij onder de noemer onzin.
  zondag 27 november 2005 @ 15:26:26 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32619161
quote:
op zondag 27 november 2005 15:23 schreef -angel- het volgende:

[..]

sterrenbeelden vallen bij mij onder de noemer onzin.
tsja, zoals ik al schreef, het is jouw topic.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 27 november 2005 @ 20:28:40 #60
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32627260
quote:
op zondag 27 november 2005 15:15 schreef alicey het volgende:

[..]

ik heb het doorgegeven aan de c&h mods. die gaan kijken of ze hem willen hebben.
de c&h moderators zijn van mening dat het meer gaat om psychologische aspecten dan om historische aspecten, welke mening ik ook volg.
  zondag 27 november 2005 @ 20:39:41 #61
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32627610
quote:
op zondag 27 november 2005 20:28 schreef alicey het volgende:

de c&h moderators zijn van mening dat het meer gaat om psychologische aspecten dan om historische aspecten, welke mening ik ook volg.
haha, ik lig gewoon er dubbel van.
pi_32627929
@zoalshetis, ben je ook bekend met de adescanten, de planetenstand de zonnerichting?

vrijwel iedere minuut is het zeer verschillend.
Verwijderd door Admin.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:49:28 #63
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32673306
quote:
op zondag 27 november 2005 15:23 schreef -angel- het volgende:

[..]

sterrenbeelden vallen bij mij onder de noemer onzin.
jij ook..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:51:21 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32673357
dit is dus het moderatie feedback topic .
gelieve het ook als zodanig te gebruiken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:53:45 #65
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32673392
quote:
op dinsdag 29 november 2005 15:49 schreef avotar het volgende:

jij ook..
vandaag stondt in de sterren, ik voel me persoonlijk aangesproken.
pi_32675025
willen de kinderen weer terug gan naar de creche
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:18:32 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32684593
quote:
op zondag 27 november 2005 20:57 schreef volvomeister het volgende:
@zoalshetis, ben je ook bekend met de adescanten, de planetenstand de zonnerichting?

vrijwel iedere minuut is het zeer verschillend.
ik ben kreeft en stier.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32688920
vanaf nu graag dit topic weer gebruiken voor feedback. over astrologie loopt er misschien in tru een topic, en anders kan daar een nieuw topic gemaakt worden.

dank u.
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:29:52 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32754824
zelf niet zo'n zin, wel je vriend(in) verwennen dan?

scorpion, kan je nog even antwoord geven. zou ik wel op prijs stellen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32755728
quote:
op vrijdag 2 december 2005 14:29 schreef zoalshetis het volgende:
zelf niet zo'n zin, wel je vriend(in) verwennen dan?

scorpion, kan je nog even antwoord geven. zou ik wel op prijs stellen.
nou dat je ook normaal kan reageren, zonder er ziektes bij te vermelden.
♥ K, N, R en F ♥
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:06:46 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32755902
quote:
op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef sc0rpi0n het volgende:

[..]

nou dat je ook normaal kan reageren, zonder er ziektes bij te vermelden.
lepra en polio (ziektes die hier niet of nauwelijks voorkomen) om aan te geven dat meneer het best zelf ff kan afmaken, zeker gezien het enge karakter van zijn posts niet helemaal vreemd. nogmaals beetje overtrokken reactie, alsof je me op het verkeerde moment iets duidelijk probeerde te maken. maar goed jouw call... je had natuurlijk de ziektes ff kunnen verwijderen als je dat allemaal zo erg vindt. de basis was prima vond ik zelf.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32756275
quote:
op vrijdag 2 december 2005 15:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]
bla
je denkt er nogal simpel over en dat is eingelijk het enige wat ik over kwijt wilde.
en die ziektes heb ik weggehaald ja.
♥ K, N, R en F ♥
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:19:33 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32756308
quote:
op vrijdag 2 december 2005 15:18 schreef sc0rpi0n het volgende:

[..]

je denkt er nogal simpel over en dat is eingelijk het enige wat ik over kwijt wilde.
en die ziektes heb ik weggehaald ja.
lekker subjectief veel plezier met je machtige modschap.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32780188
handboek eetstoornissen
er staat al een slotje op, maar wat een eng topic zeg
brrr
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 3 december 2005 @ 14:36:54 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32780203
nogal ja .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32780428
ik had feedback maar heb dat in het algemene feedback forum geopend.
bij deze nog een link in het r&p feedback topic.

copycat over eetstoornissen topic
  zaterdag 3 december 2005 @ 14:48:22 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32780483
ik heb inmiddels geantwoord op je mail.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32780634
brrrt, als je me wat te vertellen hebt, doe dat dan hier, of open een topic
niet in mijn mail, lijkt me enrgens voor nodig.
en mijn mening lijkt me vrij duidelijk, ga me niet in een hokje stoppen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32811749
copycat, denk ik ik reageer serieus, typ ik een reply die voor mij doen behoorlijk groot is, wil ik reageren op waarom nooit vreemdgaan? slotje!

  zondag 4 december 2005 @ 17:21:28 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32811819
quote:
op zondag 4 december 2005 17:18 schreef koenz0r het volgende:
copycat, denk ik ik reageer serieus, typ ik een reply die voor mij doen behoorlijk groot is, wil ik reageren op waarom nooit vreemdgaan? slotje!

achgossie!
kan me voorstellen dat dat je frustreert. mijn excuses. maar onzintopics horen nu eenmaal niet in r&p thuis.
als je wilt, mag je me die reply wel mailen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 4 december 2005 @ 17:46:48 #81
16976 Fling
Fan o' man
pi_32812585
copycat, kan je robinovicccc (ook de opener van voornoemd geweldig topic waarom nooit vreemdgaan?) misschien even wat uitleg geven over fok? hij is nu 1 dag geregistreerd en ik zie alleen maar bagger. mijn vraag is n.a.v. topic zien = contact, niet zien = niks meer horen...., kan je daar ook meteen even kijken?
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  zondag 4 december 2005 @ 17:59:12 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32812888
ik ga eens even kijken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32832201
quote:
op zondag 4 december 2005 17:21 schreef copycat het volgende:

[..]

achgossie!
kan me voorstellen dat dat je frustreert. mijn excuses. maar onzintopics horen nu eenmaal niet in r&p thuis.
als je wilt, mag je me die reply wel mailen .
haha, helaas heb ik mijn reply niet meer onder mijn control-v knop magoed aangezien het toch een onzin topic was, zal het toch niet zo belangrijk zijn
pi_32837276
kan sammy_klebold zijn matige gevoel voor humor ergens anders tentoon spreiden dan hier?
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  maandag 5 december 2005 @ 15:56:35 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32837422
ik hoop het. heb het in ieder geval ge-edit...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32837474
quote:
op maandag 5 december 2005 15:56 schreef copycat het volgende:
ik hoop het. heb het in ieder geval ge-edit...
dank je . ik zal "klagen over de modcat" uit de volgende openingspost halen .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:25:41 #87
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32865329
weet niet of het zinnig is , maar hierbij hebben jullie ook een eigen gedeelte op de fok!wiki natuurlijk enkel en alleen voor r&p

anyway , het zou helemaal tof zijn als jullie een plaatje van 200x200 kunnen 'inleveren' (lees hier posten ros ik het er wel op )
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:40:44 #88
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32868848
quote:
op dinsdag 6 december 2005 18:26 schreef com.mentator het volgende:
alicey mag ik je vragen waarom je mijn berichtje aan volvomeister heb weg gehaald?
ik heb toch niks raars,kwetsend of aggresief gezegd?!!!!!
snap er niks van en ik vind best dat je iemand op zijn gedrag mag wijzen mits het niet asso is, wat het dus ook niet was!
het was een reactie op een niets toevoegend bericht. als ik reacties laat staan, blijft het niets toevoegende bericht ook staan, en kan de discussie off-topic raken. in mijn edit-reden heb ik ook neer gezet dat het om een reactie op een bericht gaat.
pi_32883075
quote:
op dinsdag 6 december 2005 16:25 schreef coz het volgende:
weet niet of het zinnig is , maar hierbij hebben jullie ook een eigen gedeelte op de fok!wiki natuurlijk enkel en alleen voor r&p

anyway , het zou helemaal tof zijn als jullie een plaatje van 200x200 kunnen 'inleveren' (lees hier posten ros ik het er wel op )
ik vind het ook wel een idee om informatie in de wiki te plaatsen voor r&p. ik zal de komende tijd wat informatieve artikeltjes plaatsen, en ik hoop natuurlijk dat andere r&p posters dat ook doen.

een plaatje heb ik zo nog niet direct ideeen over, maar als ik een idee heb zal ik hem er bij zetten.
  donderdag 8 december 2005 @ 02:04:49 #90
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32909391
nog even dus een toelichting op die wiki (is een beetje overbodig maybe, maar nav emails) , die is geheel voor jullie en/of de de users van r&p
invullen naar eigen inzicht er staat wel tekst en uitleg op de wiki maar mocht je er allemaal niet uitkomen hoor ik het vanzelf
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_32926666
ik snap het en je hebt nog gelijk ook!
alleen jammer dat die eikel het waarschijnlijk niet gelezen heeft en dus de boodschap niet krijgt
quote:
op dinsdag 6 december 2005 18:40 schreef alicey het volgende:

[..]

het was een reactie op een niets toevoegend bericht. als ik reacties laat staan, blijft het niets toevoegende bericht ook staan, en kan de discussie off-topic raken. in mijn edit-reden heb ik ook neer gezet dat het om een reactie op een bericht gaat.
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken
Er is keuze genoeg....
pi_32994160
scheten en je partner.

heh?!?!

wat is er mis met deze vraag. hij is genant ja, maar wel serieus. gewoon een r&p topic, nu krijg ik alleen maar onzin reacties .
  zondag 11 december 2005 @ 19:42:39 #93
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32995439
wat voor zinnige reacties verwacht je precies?
pi_32995702
quote:
op zondag 11 december 2005 19:42 schreef alicey het volgende:
wat voor zinnige reacties verwacht je precies?
heh, wat is dat voor vraag??

nou ja zoiets als "ik slik pillen tegen scheten laten" of "ik laat ze gewoon altijd, behalve tijdens de seks", of iets van die trant.
  zondag 11 december 2005 @ 20:02:14 #95
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32996093
quote:
op zondag 11 december 2005 19:51 schreef pberends het volgende:

[..]

heh, wat is dat voor vraag??

nou ja zoiets als "ik slik pillen tegen scheten laten" of "ik laat ze gewoon altijd, behalve tijdens de seks", of iets van die trant.
ik zie nog steeds niet in wat het een serieus topic maakt.. maar misschien dat mijn medemods er anders over denken.
pi_32996160
quote:
op zondag 11 december 2005 20:02 schreef alicey het volgende:

[..]

ik zie nog steeds niet in wat het een serieus topic maakt.. maar misschien dat mijn medemods er anders over denken.
what the hack man, als iemand een topic over impotentie opent is het maar genant en moet het maar gesloten worden, is dat de filosofie bij r&p tegenwoordig? valt me ernstig tegen.
  zondag 11 december 2005 @ 20:21:26 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32996874
quote:
op zondag 11 december 2005 20:02 schreef alicey het volgende:

ik zie nog steeds niet in wat het een serieus topic maakt.. maar misschien dat mijn medemods er anders over denken.
nee hoor .

ik vind het topic iig prima op z'n plek in onz.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 11 december 2005 @ 20:24:37 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32997010
quote:
op zondag 11 december 2005 20:03 schreef pberends het volgende:

what the hack man, als iemand een topic over impotentie opent is het maar genant en moet het maar gesloten worden, is dat de filosofie bij r&p tegenwoordig? valt me ernstig tegen.
betreffende topic gaat toch niet over impotentie? vind de vergelijking een beetje mank gaan, aangezien het in je op niet echt over een probleem gaat, maar meer over een omgangsvorm... waar een onzinnig luchtje aan zit, naar mijn mening .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32998045
wat een crapshit zeg, ik snap 9 van de 10 slotjes of overplaatsingen perfect maar deze niet.
pi_33000241
quote:
op zondag 11 december 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
wat een crapshit zeg, ik snap 9 van de 10 slotjes of overplaatsingen perfect maar deze niet.
ooit zul je het licht zien
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:10:53 #101
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_33056264
ik weet niet of er al es naar gekeken is, maar in hvjjn wordt door jam uit en treure ik ben emotioneel stabiel gepost.

ik vraag me af of hij/zij serieus bezig is. zou er wat van gezegd kunnen worden? ik merk dat ik me er steeds meer aan ga irriteren en anderen ook, gezien hun posts.

vriendelijk bedankt!
- "I need Tipi for my bunghole" -
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:19:37 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33056601
wordt nu inderdaad wel erg irritant.

dank je voor je melding!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:20:13 #103
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_33056622
en jij bedankt voor je strenge optreden

- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_33132488
kan het slotje niet af van 'hooligans zijn ook mensen'? het had de potentie om een goed topic te worden hoor
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:44:02 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33132567
even denken....

nou...
nee .
nee, geen potentie, nee, geen slotje eraf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33175077
niet dat jullie niet in het datingsites topic kijken natuurlijk, maar heeft het gezeik over spelling daar echt wat te zoeken?
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:41:24 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33175230
ik had het gezien, maar vind het vooralsnog wel in de discussie passen.
taalvaardigheid is immers zeker bij datingsites een meespelende factor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 19 december 2005 @ 11:13:44 #108
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_33213078
ik snap niet helemaal waarom mijn "eerste" post vannacht ook weggehaald is in hvjjn. mijns inziens had ik 'n normale opmerking. dat iemand zich daaraan irriteert en begint te bashen, daar kan ik toch niets aan doen?
- "I need Tipi for my bunghole" -
  maandag 19 december 2005 @ 12:27:28 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33214320
hoe voel je je nu? deel 382

je hebt het dus niet over deze reactie?
ik heb de volgende reacties weggehaald omdat die enkel heen en weer gezeur bevatten. omdat het 'gedonder' met (de reactie op) die post van jou begon, ben ik daar begonnen. als ik in mijn maandagochtend opruimdrift een reactie teveel heb weggehaald: mijn welgemeende excuses.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33239016
de moderne vrouw houdt zichzelf gevangen!

sorry maar kunnen moonah en brighteyes even tot de orde geroepen worden? ze zoeken alleen grond om mij persoonlijk aan te vallen en voegen weinig tot niets toe aan het topic. ik heb daar niet zoveel trek aan.

bij voorbaat dank.
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:58:06 #111
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33239141
zo te zien gaat het nu on-topic verder, maar ik houd het in de gaten.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:09:46 #112
11682 Moonah
Jolie femme
pi_33239356
quote:
op dinsdag 20 december 2005 10:52 schreef tranceptor het volgende:
de moderne vrouw houdt zichzelf gevangen!

sorry maar kunnen moonah en brighteyes even tot de orde geroepen worden? ze zoeken alleen grond om mij persoonlijk aan te vallen en voegen weinig tot niets toe aan het topic. ik heb daar niet zoveel trek aan.

bij voorbaat dank.
boehoehoe.

wat laat jíj je kennen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:13:43 #113
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33259344
quote:
oefen eerst nog even op het begrijpelijk schrijven van een op en probeer het daarna nog eens.
of niet, natuurlijk .
tsjjj, een topic sluiten dat juist bedoeld is om jouw te helpen. in plaats van te sluiten had je beter pen en papier kunnen gaan pakken .
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:18:20 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33259493


lief van je, maar je hulp is overbodig.

ik regel mijn zaakjes prima, thanks for your concern.
en daarbij denk ik dat een topic van dat kaliber vrouwen die écht om hulp verlegen zitten, enkel van de regen in de drup helpt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33356030
na lang debatteren zijn airwin en ik er uitgekomen dat [r&p slowchat] de twist dekbed experience dubbel is .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_33377504
fijne kerstdagen iedereen
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:10:31 #117
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33377515
hetzelfde wolkje!

en alle anderen ook natuurlijk!
pi_33382188
proost
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 26 december 2005 @ 10:39:44 #119
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_33409623
overspannen? borderline? of gewoon gestoord?

flikker daar maar een slotje op. de bui is over,iedereen is weer samen.
  maandag 26 december 2005 @ 11:25:25 #120
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33410368
quote:
op maandag 26 december 2005 10:39 schreef zwaffel het volgende:
overspannen? borderline? of gewoon gestoord?

flikker daar maar een slotje op. de bui is over,iedereen is weer samen.
slotje geplaatst, al had ik n.a.v. de topic niet de indruk dat het een enkele bui betrof..
pi_33422262
[r&p sc] met dezelfde zeikerds als altijd.

die mag dicht, te laat.

alvast bedankt
  maandag 26 december 2005 @ 21:25:39 #122
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33422503
mkay
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:26:22 #123
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_33434432
quote:
op maandag 26 december 2005 11:25 schreef alicey het volgende:

[..]

slotje geplaatst, al had ik n.a.v. de topic niet de indruk dat het een enkele bui betrof..
neuh zeker niet. dit is al wel de 14de ofzo ik wacht keurig op de volgende
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:05:27 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_33447759
quote:
op dinsdag 27 december 2005 09:13 schreef alicey het volgende:
bij nader inzien kan het haast niet anders of dit is een onzin-topic.
en nu maar weer wachten op het volgende faketopic van t0y...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_33459871
ik was er even met me hoofd niet bij

wil iemand de tt van hvvj #384 veranderen in hvjjn #384?

alvast bedankt
  woensdag 28 december 2005 @ 07:19:02 #126
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33461748
quote:
op woensdag 28 december 2005 01:32 schreef sylvana het volgende:
ik was er even met me hoofd niet bij

wil iemand de tt van hvjjn #384 veranderen in hvjjn #384?

alvast bedankt
done.
  vrijdag 30 december 2005 @ 00:46:52 #127
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_33525423
tt in [r&p sc} gaan glibberen en glijden heeft een verkeerd haakje
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_33527244
quote:
op vrijdag 30 december 2005 00:46 schreef webspider het volgende:
tt in [r&p sc] gaan glibberen en glijden heeft een verkeerd haakje
nu niet meer
♥ K, N, R en F ♥
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:42:42 #129
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33572381
joey komt toch even z'n gelijk halen. al die gare topics gewoon open laten terwijl het gewoon duidelijk slap gelul was. hoe dom dom dom kan je zijn zeg!
en dan voornamelijk cc die t maar liet gaan...

het is leuk geweest.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_33577443
quote:
op zaterdag 31 december 2005 10:42 schreef joeyt het volgende:
joey komt toch even z'n gelijk halen. al die gare topics gewoon open laten terwijl het gewoon duidelijk slap gelul was. hoe dom dom dom kan je zijn zeg!
en dan voornamelijk cc die t maar liet gaan...

het is leuk geweest.
als croup het niet bekend had gemaakt had je het ook niet geweten.
soms zie je direct dat je met een kloon te maken hebt, andere keer niet so be it.
ik lig er niet wakker van en maak me er ook niet druk over. ik neem aan dat alicey en cc dat ook niet doen hoor.
♥ K, N, R en F ♥
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:55:02 #131
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33578486
quote:
op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef sc0rpi0n het volgende:

[..]

als croup het niet bekend had gemaakt had je het ook niet geweten.
soms zie je direct dat je met een kloon te maken hebt, andere keer niet so be it.
ik lig er niet wakker van en maak me er ook niet druk over. ik neem aan dat alicey en cc dat ook niet doen hoor.
inderdaad.
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:59:52 #132
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_33580760
vriendin gezocht

kan mijn topic wat opgeschoond worden?
het is namelijk bedoeld als serieus topic. nu zitten er een paar de hele zooi te verpesten door te flamen
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:38:11 #133
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33582187
quote:
op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef sc0rpi0n het volgende:

[..]

als croup het niet bekend had gemaakt had je het ook niet geweten.
soms zie je direct dat je met een kloon te maken hebt, andere keer niet so be it.
ik lig er niet wakker van en maak me er ook niet druk over. ik neem aan dat alicey en cc dat ook niet doen hoor.
ik had t al meerdere keren aangekaart... het was overduidelijk een kloon.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:40:50 #134
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33582289
quote:
op zaterdag 31 december 2005 14:59 schreef mauro het volgende:
vriendin gezocht

kan mijn topic wat opgeschoond worden?
het is namelijk bedoeld als serieus topic. nu zitten er een paar de hele zooi te verpesten door te flamen
heb even een post gezet. ik houd het in de gaten.
  maandag 2 januari 2006 @ 10:01:05 #135
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_33619225
ik word een beetje kriegelig van alle "borderline"-labeltjes die geplakt worden elke man of vrouw die een beetje labiel reageert.... zoals bv hier: eerste breuk dit jaar?


kunnen jullie daar eens wat strenger tegen op treden..

ik vind het probleem namelijk dat een hoop "naieve" mensen deze "diagnoses" ook echt gaan geloven.. en dat lijkt me een semi-serieus subforum als r&p niet echt de bedoeling?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 2 januari 2006 @ 10:15:49 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33619234
ik denk zelf dat het wel meevalt met mensen die waarde hechten aan diagnoses die op basis van een enkele post op een forum worden gedaan. het betreffende topic is de reactie niet echt afwijkend t.o.v. de andere reacties (helaas).
  maandag 2 januari 2006 @ 11:35:00 #137
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33620369
quote:
op maandag 2 januari 2006 10:15 schreef alicey het volgende:
ik denk zelf dat het wel meevalt met mensen die waarde hechten aan diagnoses die op basis van een enkele post op een forum worden gedaan. het betreffende topic is de reactie niet echt afwijkend t.o.v. de andere reacties (helaas).
ik word er ook een beetje gestoord van. op alles borderline plakken. uit protest ga ik nu bij elke psychologische ziekte de diagnose kanker plakken. kijken of t dan nog steeds zo normaal is...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_33623873
quote:
op maandag 2 januari 2006 10:15 schreef alicey het volgende:
ik denk zelf dat het wel meevalt met mensen die waarde hechten aan diagnoses die op basis van een enkele post op een forum worden gedaan. het betreffende topic is de reactie niet echt afwijkend t.o.v. de andere reacties (helaas).
ik denk dat het alsnog een goed idee is als er wat extra nadruk wordt gelegd op "r&p is leuk, lief schattig en aardig maar geenszins bevoegd om enige zinnige diagnose te stellen. raadpleeg daarvoor een bevoegd psycholoog/psychiater/etc.". zo groot is mijn vertrouwen niet in het relativeertalent van sommige posters hier.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  maandag 2 januari 2006 @ 15:45:39 #139
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33627771
over de borderline-diagnoses is achter de schermen even beraad geweest. reacties die kennelijk zonder grond een borderline-diagnose (of een andere diagnose) aandragen zullen worden verwijderd. de gevallen waarin een eventueel aangedragen stoornis zinvol lijkt te zijn (waarbij er wel op gelet zal worden dat het als een mogelijkheid en niet als diagnose wordt aangedragen) zullen we laten staan. per geval zal bekeken worden of er grond is voor de stoornis die naar voren wordt gedragen.
  maandag 2 januari 2006 @ 15:49:05 #140
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33627907
quote:
op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef litpho het volgende:

[..]

ik denk dat het alsnog een goed idee is als er wat extra nadruk wordt gelegd op "r&p is leuk, lief schattig en aardig maar geenszins bevoegd om enige zinnige diagnose te stellen. raadpleeg daarvoor een bevoegd psycholoog/psychiater/etc.". zo groot is mijn vertrouwen niet in het relativeertalent van sommige posters hier.
ik denk dat iemand daar sowieso wel terecht komt. juist als iemand meent dat er sprake is van een bepaalde stoornis, lijkt mij behandeling noodzakelijk, en dan komt iemand van zelf terecht bij een psycholoog/psychiater die de boel eens nader gaat inspecteren.
pi_33628564
quote:
op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef alicey het volgende:

[..]

ik denk dat iemand daar sowieso wel terecht komt. juist als iemand meent dat er sprake is van een bepaalde stoornis, lijkt mij behandeling noodzakelijk, en dan komt iemand van zelf terecht bij een psycholoog/psychiater die de boel eens nader gaat inspecteren.
ik deel je optimisme niet. hopelijk heeft de opmerking daarboven al wel voldoende resultaat .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  maandag 2 januari 2006 @ 21:56:43 #142
81831 Capa
is cool.
pi_33639866
waarom is elke openingspost is een schreeuw om aandacht. dichtgegooid? gezien de inhoud van de op klinkt dit misschien wat zeikerig maar toch: had dit topic graag nog een kans gegund.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  maandag 2 januari 2006 @ 21:58:47 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33639939
omdat het niet echt voer voor discussie maar vooral voer voor smiley posts oplevert, zoals je zelf ook hebt kunnen zien.
daarbij was het ook niet echt een r&p topic. misschien je geluk beproeven in gc of ttk?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 2 januari 2006 @ 22:05:21 #144
81831 Capa
is cool.
pi_33640184
quote:
op maandag 2 januari 2006 21:58 schreef copycat het volgende:
omdat het niet echt voer voor discussie maar vooral voer voor smiley posts oplevert, zoals je zelf ook hebt kunnen zien.
daarbij was het ook niet echt een r&p topic. misschien je geluk beproeven in gc of ttk?
nou ja, met die uitleg kan ik tevreden zijn.
wie weet.

edit (buitengewoon offtopic): lees net dat je tweeling-aap bent. da's een heel interessante combinatie...
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  dinsdag 3 januari 2006 @ 07:56:42 #145
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_33650425
quote:
op maandag 2 januari 2006 15:45 schreef alicey het volgende:
over de borderline-diagnoses is achter de schermen even beraad geweest. reacties die kennelijk zonder grond een borderline-diagnose (of een andere diagnose) aandragen zullen worden verwijderd. de gevallen waarin een eventueel aangedragen stoornis zinvol lijkt te zijn (waarbij er wel op gelet zal worden dat het als een mogelijkheid en niet als diagnose wordt aangedragen) zullen we laten staan. per geval zal bekeken worden of er grond is voor de stoornis die naar voren wordt gedragen.
tanx... jullie zijn schatten... blij dat ik niet alleen stond in de irritatie rond m'n constatering...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:46:55 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33652488
quote:
op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef capa het volgende:

edit (buitengewoon offtopic): lees net dat je tweeling-aap bent. da's een heel interessante combinatie...
interessant, maar soms ook wel erg irritant... voor mij en vooral voor mijn omgeving .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33696704
tc heeft natuurlijk ergens wel een punt, kloons die er alleen maar voor zijn om vrijwel perfect op een bestaande user te lijken zijn over het algemeen niet zo'n lang leven beschoren. zie ook hier en hier.

daarnaast is het stelselmatig aanhalen van sabrina ondertussen ook wel een grap die wat mij betreft best in 2005 zou mogen blijven.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:49:19 #148
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33696768
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:47 schreef litpho het volgende:
tc heeft natuurlijk ergens wel een punt, kloons die er alleen maar voor zijn om vrijwel perfect op een bestaande user te lijken zijn over het algemeen niet zo'n lang leven beschoren. zie ook hier en hier.

daarnaast is het stelselmatig aanhalen van sabrina ondertussen ook wel een grap die wat mij betreft best in 2005 zou mogen blijven.
maar..

1) op welke bekende user lijkt de aangehaalde user?
2) waarom heb je de indruk dat dit met opzet is?

de post history vind ik er niet echt vreemd of afwijkend uitzien..
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:49:51 #149
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33696790
[quote]op woensdag 4 januari 2006 15:47 schreef litpho het volgende:
tc heeft natuurlijk ergens wel een punt, kloons die er alleen maar voor zijn om vrijwel perfect op een bestaande user te lijken zijn over het algemeen niet zo'n lang leven beschoren. zie ook hier en hier.

daarnaast is het stelselmatig aanhalen van sabrina ondertussen ook wel een grap die wat mij betreft best in 2005 zou mogen blijven.
[/quotehoe weet jij wat tc geschreven heeft? topicreports zijn nog altijd niet openbaar dacht ik. vooralsnog hebben we alleen een schizofrene cc in een slowchattopic.
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:50:32 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33696815
maar wat is dan precies het punt?
begrijp ik het goed dat er een nep sabrina is gearriveerd? ik dacht dat het een nieuwe versie van de oude sabrina was.
alles- dan wel helderziend zijn wij helaas (ook) niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 januari 2006 @ 15:51:16 #151
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_33696837
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef alicey het volgende:

[..]

maar..

1) op welke bekende user lijkt de aangehaalde user?
sabrina1981
quote:
2) waarom heb je de indruk dat dit met opzet is?
dat druipt er gewoon vanaf
quote:
de post history vind ik er niet echt vreemd of afwijkend uitzien..
komt omdat je niet meegekregen hebt hoe het met sabrina in singles gegaan is

maar als je t toch over dat van die kloons hebt
ene transeptor en missbitch waren ook zo weg omdat ze op de andere leken

[ Bericht 1% gewijzigd door Ynske op 04-01-2006 15:52:51 (jaartal verkeerd) ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:51:29 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33696848
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef christine het volgende:
vooralsnog hebben we alleen een schizofrene cc in een slowchattopic.
daar zijn wij helemaal niet blij mee .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33696884
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef alicey het volgende:

[..]

maar..

1) op welke bekende user lijkt de aangehaalde user?
2) waarom heb je de indruk dat dit met opzet is?
leg sabrina1981 en sabrina1982 maar naast elkaar. de posthistory zal inderdaad niet bijzonder spannend zijn omdat alleen de verschijning van de kloon al voldoende is om de 'running joke' gaande te houden.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:52:29 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33696895
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:51 schreef ynske het volgende:
komt omdat je niet meegekregen hebt hoe het met sabrina in singles gegaan is
dat heb ik ook niet meegekregen aangezien die reeks zich op het eind afspeelde in gc.
is ze weggepest of wat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33696903
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:51 schreef copycat het volgende:

[..]

daar zijn wij helemaal niet blij mee .
maar jij bent toch cc? .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:53:38 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33696930
okay... 82 is dus een flauwe kloon die teert op 81?
kijk, nu snap ik het met mijn zaagselhoofd tenminste ook .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 januari 2006 @ 15:53:55 #157
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_33696942
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:52 schreef copycat het volgende:

[..]

dat heb ik ook niet meegekregen aangezien die reeks zich op het eind afspeelde in gc.
is ze weggepest of wat?
weggepest wil ik het niet noemen
maar ze kwam alleen maar hoi-en en doei-en en daar maakte mensen opmerkingen over dat ze dan beter niet langs kon komen
en jah ze klaagde steen en been als ze postte en dat viel wel eens verkeerd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:54:06 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33696951
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:52 schreef litpho het volgende:

[..]

maar jij bent toch cc? .
oh ja .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33696953
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef christine het volgende:
hoe weet jij wat tc geschreven heeft?
ik kan redelijk raden, lieve schat. bovendien heeft tc duidelijk genoeg gemaakt dat hij geen interesse had in zich hier verduidelijken en was dit dus mijn eigen post.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:54:21 #160
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_33696966
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:52 schreef copycat het volgende:

[..]

dat heb ik ook niet meegekregen aangezien die reeks zich op het eind afspeelde in gc.
is ze weggepest of wat?
ze is zelf weggegaan nadat iemand opmerkte dat haar eeuwige "hoi" en "doei" niet echt bijdroegen aan de discussie.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:55:42 #161
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33697016
maargoed, waaruit zou blijken dat s82 een cloon is van s81 die het daar om doet, en niet een sabrina die een jaar later is geboren?

het web icoon spreekt inderdaad wel voor zich..
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:56:37 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33697062
zie de profielen, alicey. zijn zo goed als identiek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 januari 2006 @ 15:56:41 #163
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_33697064
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef alicey het volgende:
maargoed, waaruit zou blijken dat s82 een cloon is van s81 die het daar om doet, en niet een sabrina die een jaar later is geboren?


omdat dit precies hetzelfde postgedrag is als toen, duidelijk iemand die copiet om de rest aan t lachen te krijgen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:56:43 #164
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33697067
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef alicey het volgende:
maargoed, waaruit zou blijken dat s82 een cloon is van s81 die het daar om doet, en niet een sabrina die een jaar later is geboren?
mja, zullen we deze sabrina een kans geven?
of zouden dezelfde usericoontjes, plus de "hoi" en "doei" posts genoeg vertellen?
of vertel je het zelf even, plato?
pi_33697069
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef alicey het volgende:
maargoed, waaruit zou blijken dat s82 een cloon is van s81 die het daar om doet, en niet een sabrina die een jaar later is geboren?
de avatar. de exacte geboortedatum met een verschil van een jaar. meao. vast allemaal toeval .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:57:31 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33697097
ik kaart het even aan achter de schermen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:57:53 #167
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33697115
ik heb het bij de fa's neergelegd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 januari 2006 @ 15:58:31 #168
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_33697144
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef copycat het volgende:
ik kaart het even aan achter de schermen .
ik kreeg ineens een heel foute visioen..
echte schermen met bloemetjes enzow
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_33697159
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:53 schreef copycat het volgende:
okay... 82 is dus een flauwe kloon die teert op 81?
kijk, nu snap ik het met mijn zaagselhoofd tenminste ook .
troost je, ik begreep het ook niet er is dus een 1982 gearriveerd ...

maar ja de 81 post toch niet meer, ik beken een beetje schuld daarin

ik vind overigens ook dat dat niet mag kunnen, een user zo belachelijk maken, ik zou er ook niet mee kunnen lachen moest een grandlapin of weet ik veel me in het belachelijke komen trekken .

ik ben misschien zelf niet altijd de meest sympathiekste, maar soms vind ik het echt jammer hoe sommige users worden uitgemaakt, soms gaat het echt wel te ver.

ik vind dat een psychologieforum serieus zou moeten zijn, het is geen onzin en geen plek om elkaar naar de strot te grijpen en de grond in te trappen. meningen/gevoelens/gedachten van anderen moeten gerespecteerd worden.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:58:51 #170
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33697166
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:58 schreef ynske het volgende:

[..]

ik kreeg ineens een heel foute visioen..
echte schermen met bloemetjes enzow
volgens mij moet jij die pc eens uit zetten
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:59:34 #171
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33697200
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:58 schreef ynske het volgende:

[..]

ik kreeg ineens een heel foute visioen..
echte schermen met bloemetjes enzow
huh? die snap ik even niet?

dat ligt aan mij hoor, ik ben vandaag hypointelligent.. maar ik zou toch graag weten waar je het nu precies over hebt.
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:01:04 #172
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_33697255
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:58 schreef petitlapin het volgende:
ik vind overigens ook dat dat niet mag kunnen, een user zo belachelijk maken, ik zou er ook niet mee kunnen lachen moest een grandlapin of weet ik veel me in het belachelijke komen trekken .
volgens mij is grandlapin ooit aangemaakt als kloon van jou. en nee, ik ben niet de dader.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 januari 2006 @ 16:01:15 #173
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_33697268
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef alicey het volgende:

[..]

huh? die snap ik even niet?

dat ligt aan mij hoor, ik ben vandaag hypointelligent.. maar ik zou toch graag weten waar je het nu precies over hebt.
cc had t over achter de schermen, toen zag ik ineens van die huiskamerschermen met bloemetjes van vroeger voor me.

christine heeft gelijk, geloof dat ik maar achter mijn pc uit moet, en mijn bed in moet, de griep doet rare dingen me me
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:01:22 #174
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33697272
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:58 schreef petitlapin het volgende:
ik vind dat een psychologieforum serieus zou moeten zijn, het is geen onzin en geen plek om elkaar naar de strot te grijpen en de grond in te trappen. meningen/gevoelens/gedachten van anderen moeten gerespecteerd worden.
een psychologieforum, oke. maar met de reincarnatie van de singles-reeks viel dit te verwachten... eigenlijk hoort die hele sc kliek niet in rp thuis (je zou hier eerder het kusjekroel kliekje verwachten), maar ze willen "ons" nergens anders hebben
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 januari 2006 @ 16:01:59 #175
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_33697294
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:01 schreef christine het volgende:

[..]

een psychologieforum, oke. maar met de reincarnatie van de singles-reeks viel dit te verwachten... eigenlijk hoort die hele sc kliek niet in rp thuis (je zou hier eerder het kusjekroel kliekje verwachten), maar ze willen "ons" nergens anders hebben
zeg kusjekroel doe je maar in oud
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:02:03 #176
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33697296
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:01 schreef ynske het volgende:

[..]

cc had t over achter de schermen, toen zag ik ineens van die huiskamerschermen met bloemetjes van vroeger voor me.

christine heeft gelijk, geloof dat ik maar achter mijn pc uit moet, en mijn bed in moet, de griep doet rare dingen me me
ik snap het nu al iets meer. van mij hoeft het niet hoor, ik maak ook rare denksprongen vandaag.
pi_33697313
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:01 schreef plato1980 het volgende:

[..]

en nee, ik ben niet de dader.
da's maar goed ook, want er is (nog) geen grandlapin .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_33697319
huilies zeg... pffft
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:03:17 #179
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33697352
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:01 schreef ynske het volgende:

[..]

zeg kusjekroel doe je maar in oud
we gaan gigantisch offtopic, maar ik zag van 't weekend een van de eerste topics waar ik actief in heb meegepost op fok, en dat was toch echt zo'n (in die tijd) standaard kusjekroel topic.
volgens mij zijn dat soort topics verdwenen met de komst van frenkie.
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:04:09 #180
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_33697394
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef christine het volgende:

[..]

we gaan gigantisch offtopic, maar ik zag van 't weekend een van de eerste topics waar ik actief in heb meegepost op fok, en dat was toch echt zo'n (in die tijd) standaard kusjekroel topic.
volgens mij zijn dat soort topics verdwenen met de komst van frenkie.
geizen het feit dat die gelukkig verdwenen is kan daar weer mee begonnen worden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:04:29 #181
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_33697410
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:01 schreef ynske het volgende:
zeg kusjekroel doe je maar in oud
jij bent gek !!
zal de griep wel zijn

oud = sub forumpje binnenin het forum, een grotere kliek kan je haast niet vinden . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 januari 2006 @ 16:05:19 #182
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_33697446
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:04 schreef thunderchild het volgende:

[..]

jij bent gek !!
zal de griep wel zijn

oud = sub forumpje binnenin het forum, een grotere kliek kan je haast niet vinden . . .
kan nu alles op de griep schuiven
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:05:53 #183
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33697466
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:04 schreef plato1980 het volgende:

[..]

geizen het feit dat die gelukkig verdwenen is kan daar weer mee begonnen worden.
dat bedoel ik. zin in kusjekroel, plato?
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:05:56 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33697470
sabrina1981 is nog steeds actief op fok! zag ik net in haar history.

anywayz, het is aangekaart bij de fa's. 82 zal zsm wel van het fok!toneel verdwijnen en ik ga nu even een peuk roken om minder geagiteerd te raken .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33697473
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:01 schreef plato1980 het volgende:

volgens mij is grandlapin ooit aangemaakt als kloon van jou. en nee, ik ben niet de dader.


nooit gezien
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_33697486
mensen, ga in jezusnaam leuke dingen doen met je leven? dit is allemaal lekker belangrijk zeg.
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:06:39 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33697498
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef tranceptor het volgende:
mensen, ga in jezusnaam leuke dingen doen met je leven? dit is allemaal lekker belangrijk zeg.
is het soms een kloon van jou?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 januari 2006 @ 16:07:09 #188
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_33697516
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef copycat het volgende:

[..]

is het soms een kloon van jou?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:09:52 #189
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_33697629
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef tranceptor het volgende:
mensen, ga in jezusnaam leuke dingen doen met je leven? dit is allemaal lekker belangrijk zeg.
maak een kloon
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_33697719
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef copycat het volgende:

[..]

is het soms een kloon van jou?
meisje, ik heb er de kracht niet voor en de interesse niet in.
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:25:53 #191
11682 Moonah
Jolie femme
pi_33698272
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:12 schreef tranceptor het volgende:

[..]

meisje, ik heb er de kracht niet voor en de interesse niet in.
* proest!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:27:51 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33698345
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:25 schreef moonah het volgende:

* proest!
hij zei meisje tegen me .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:29:46 #193
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33698422
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:27 schreef copycat het volgende:

[..]

hij zei meisje tegen me .
zo'n soort reactie heb ik dan ook vaak.
pi_33698782
quote:
op dinsdag 3 januari 2006 10:46 schreef copycat het volgende:
interessant, maar soms ook wel erg irritant... voor mij en vooral voor mijn omgeving .
tweeling-aap, dat schijnt de über-tweeling te zijn...

ben zelf tweeling-draak, ook leuk.

(en wederom buitengewoon offtopic, en bovendien een hele topicdraad negerend... )
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_33704635
quote:
op woensdag 4 januari 2006 16:12 schreef tranceptor het volgende:

[..]

meisje, ik heb er de kracht niet voor
gerard? gordon?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_33704834
quote:
op woensdag 4 januari 2006 19:40 schreef muus het volgende:

[..]

gerard? gordon?
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:54:47 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33711081
uit het banmeldtopic:
quote:
op woensdag 4 januari 2006 22:50 schreef lucille het volgende:
sabrina1982 is weg, lijkt te veel op een andere user.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:41:42 #198
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_33726704
zou het topic 'ongewenst zwanger en relatie uit...toch vertellen?' verwijderd kunnen worden? ben namelijk herkend en heb dat liever niet.
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:43:42 #199
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33726796
quote:
op donderdag 5 januari 2006 13:41 schreef klare het volgende:
zou het topic 'ongewenst zwanger en relatie uit...toch vertellen?' verwijderd kunnen worden? ben namelijk herkend en heb dat liever niet.
je hebt zelf het topic geopend, en je wist dat dat risico er in zat... de topic zit nu dicht, en zal ook verder zakken. gezien het onder een andere username is gepost lijkt de kans mij klein dat iemand "per ongeluk" die topic vindt, en dit weet te koppelen aan jou..
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:52:02 #200
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_33727096
quote:
op donderdag 5 januari 2006 13:41 schreef klare het volgende:
zou het topic 'ongewenst zwanger en relatie uit...toch vertellen?' verwijderd kunnen worden? ben namelijk herkend en heb dat liever niet.
lost wel gelijk het probleem op
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:07:32 #201
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_33727669
het is toch onder m`n eigen username gepost? en ik heb er achteraf ook spijt van dat ik het gedaan heb, dacht niet erg helder na op dat moment.
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:12:03 #202
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33727834
quote:
op donderdag 5 januari 2006 14:07 schreef klare het volgende:
het is toch onder m`n eigen username gepost? en ik heb er achteraf ook spijt van dat ik het gedaan heb, dacht niet erg helder na op dat moment.
je hebt gelijk, het is inderdaad onder je eigen username gepost. ik was in de war met een ander topic.

desalniettemin lijkt mij dat de topic vanzelf wegzakt, waardoor de topic niet zomaar meer geopend wordt.
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:14:35 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33727925
daarbij gaan we echt alleen in heel uitzonderlijke gevallen in op verzoek tot verwijdering.
die uitzonderlijke noodzaak zie ik nu niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:20:31 #204
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_33743794
topic opschonen graag
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:21:57 #205
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33743858
quote:
op donderdag 5 januari 2006 21:20 schreef bb_koning het volgende:
topic opschonen graag
welke topic?
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:30:28 #206
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_33744258
quote:
op donderdag 5 januari 2006 21:21 schreef alicey het volgende:

[..]

welke topic?
tussenrelatietopic die ik heb geopend
bb_koning.hyves.nl
pi_33746537
quote:
op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef bb_koning het volgende:

[..]

tussenrelatietopic die ik heb geopend
opgeschoond daar en hier. flamen doe je maar ergens anders.
♥ K, N, R en F ♥
pi_33755736
toch wil ik even dat datingsite topic aansnijden.

jullie zijn je er van bewust dat 9 vd 10 keer kasta betrokken is bij de sc?
pi_33755834
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 08:45 schreef woutabest het volgende:
toch wil ik even dat datingsite topic aansnijden.

jullie zijn je er van bewust dat 9 vd 10 keer kasta betrokken is bij de sc?
ja dat weten we. samen met tranceptor.
♥ K, N, R en F ♥
pi_33755845
oke
  vrijdag 6 januari 2006 @ 09:07:04 #211
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_33755946
ik vind het jammer .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_33756009
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 09:07 schreef k_i_m het volgende:
ik vind het jammer .
het is nog niet definitief hoor.
♥ K, N, R en F ♥
  vrijdag 6 januari 2006 @ 10:37:22 #213
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_33757616
deze mag dicht, dubbel topic.

[r&p sc] drinken slappe koffie
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  vrijdag 6 januari 2006 @ 10:40:00 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33757689
is al gebeurd .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33758193
niet dat ik uiteraard op de feiten vooruit wil lopen, maar is het misschien een idee om het lijstje met datingsites uit de datingsitestopic openingspost over te nemen in de faq? dat houdt die informatie bereikbaar en verwijsbaar en lijkt me zeker binnen het kader van r&p passen (zelfs als sommige van de discussies dat niet deden).
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_33759076
wat enòrm sneu!

  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:27:30 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33759102
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 11:26 schreef roellio het volgende:
wat enòrm sneu!

inderdaad...
lees het laatste deel van de reeks even om te zien hoe sneu sneu kan zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:29:34 #218
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33759177
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 08:57 schreef sc0rpi0n het volgende:

[..]

ja dat weten we. samen met tranceptor.
geef de beide heren dan een r&p-ban, of een datingsite-topicban, verwijs alle slowchat systematisch door naar r&psc (en wij zullen er nogmaals extra op letten ) en open een nieuw deel? ik vind het erg jammer als het zo dicht moet (wel begrijpelijk overigens).
  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:35:06 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33759341
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 11:29 schreef christine het volgende:

geef de beide heren dan een r&p-ban, of een datingsite-topicban, verwijs alle slowchat systematisch door naar r&psc (en wij zullen er nogmaals extra op letten ) en open een nieuw deel? ik vind het erg jammer als het zo dicht moet (wel begrijpelijk overigens).
inderdaad speelt ook dat gezeik tussen die twee users een rol in het sluiten, maar zeker niet de énige rol.
er is al zo vaak in de hele reeks gewaarschuwd voor de consequenties van slowchatten, maar blijkbaar was dat allemaal aan dovemansoren gericht. niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.

we moeten er nog over in conclaaf wat we gaan doen. hoe en of we met deze reeks verdergaan. ik heb daar vandaag overdag echter geen tijd voor. dus hopelijk dat er vanavond uitsluitsel komt over hoe of wat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:52:55 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33759926
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 10:57 schreef litpho het volgende:
niet dat ik uiteraard op de feiten vooruit wil lopen, maar is het misschien een idee om het lijstje met datingsites uit de datingsitestopic openingspost over te nemen in de faq? dat houdt die informatie bereikbaar en verwijsbaar en lijkt me zeker binnen het kader van r&p passen (zelfs als sommige van de discussies dat niet deden).
dat zou inderdaad een goed idee zijn, mochten we er verder mee gaan.

* weer snel verder met betaald werk gaat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:52:59 #221
11682 Moonah
Jolie femme
pi_33759928
misschien moet mrt eens aan zijn belofte herinnerd worden...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:06:45 #222
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_33760337
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 11:52 schreef moonah het volgende:
misschien moet mrt eens aan zijn belofte herinnerd worden...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_33761410
datingsites: deel 29

jullie sluiten hem als we duidelijk weer on-topic gaan. een prestatie van wereldformaat hoor.

en ze begrijpen hem nog niet, dat hele topic is een cliche vaarwelbrief uit een soap. sjies, hoe slecht bedeeld zijn jullie met het begrip van retoriek.

alleen al "mijn tijd is geweest en ik zal hoe dan ook plaats moeten maken voor een jongere garde met een wat mindere vastgeroeste en bittere geest."



anyway, gooi dat topic eens open. we waren echt serieus over paiq aan het praten en dat is volgens mij toch echt een datingsite.
pi_33761452
tranceptor houd je bek eens en lees je in
pi_33761553
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 12:39 schreef woutabest het volgende:
tranceptor houd je bek eens en lees je in
just did, gaat niet alleen om kasta en mij, ook om slowchat.

ik vind het wel meevallen. je ontkomt in zulke reeksen niet aan wat slowchat. als er een iemand de heren/dames steeds weer de goede kant op duwt is er niets aan de hand.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:55:16 #226
81831 Capa
is cool.
pi_33762009
tranceptor wat ben jij eigenlijk een vervelend mannetje?
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_33762211
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 12:55 schreef capa het volgende:
tranceptor wat ben jij eigenlijk een vervelend mannetje?
, it's a dirty job but somebody's gotta do it.



kusjekroel.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:11:19 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33762577
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef tranceptor het volgende:
datingsites: deel 29

jullie sluiten hem als we duidelijk weer on-topic gaan. een prestatie van wereldformaat hoor.
dat krijg je als je alledrie wat anders dan fok!ken te doen hebt op de donderdagavond en daardoor pas later op het gewauwel gewezen wordt.
daarbij was in dat topic (en in voorgaande) al meermalen gewezen op het belachelijk hoge slowchat gehalte en de risico's die daaraan verbonden zijn.
quote:
anyway, gooi dat topic eens open.
eerst overleg, dan zien we verder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33763564
idd, en niet alleen door de mods is er wat van gezegd, verschillende users hebben er ook wat van gezegd en er bij gezegd dat ze het niet leuk zouden vinden als het om die reden gesloten werd en nou is dat toch gebeurt. begrijpelijk, maar ik denk dan ook, geef die 2 zeikerds dan gewoon een r&p ban en laat de rest gewoon lekker over datignsites praten
pi_33763743
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 13:35 schreef sylvana het volgende:
idd, en niet alleen door de mods is er wat van gezegd, verschillende users hebben er ook wat van gezegd en er bij gezegd dat ze het niet leuk zouden vinden als het om die reden gesloten werd en nou is dat toch gebeurt. begrijpelijk, maar ik denk dan ook, geef die 2 zeikerds dan gewoon een r&p ban en laat de rest gewoon lekker over datignsites praten
ken je die van de klop en de klepel ?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 januari 2006 @ 13:42:37 #231
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_33763840
telaat

cc, mag ik een slotje? [r&p slowchat] mét parkeerboetes

thnx
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:45:12 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33763929
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 13:42 schreef ynske het volgende:
telaat

cc, mag ik een slotje? [r&p slowchat] mét parkeerboetes

thnx
gedaan!

ik hoorde de klok luiden en wist gelukkig waar de klepel hing .

* pauze voorbij... weer aan het werk is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:55:18 #233
125878 Gabry
Lento Violento
pi_33771028
ik bedoelde mijn topic serieus.. maar ik begrijp het slotje
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_33774001
naja, op zich is het natuurlijk nogal tegenstrijdig allemaal...

waar zal een datingsite topic logischerwijs over gaan?
over gesprekken met potentiele partners, over ontmoetingen en over de manier waarop het andere geslacht naar bepaalde kwaliteiten/vaardigheden/acties kijkt...

en waar hadden ik en tranceptor het over? juist ja... over die onderwerpen...

tja, dat de toon waarop jullie niet aanstaat is niet echt ons probleem; eerder de beperking van de eventuele lezers, maar toch zeker geen slowchat...
hetgeen dan wel weer gezegd kan worden van de talloze *knufkroel* smilies, maar daar wordt dan vreemd genoeg nooit kritiek op gegeven .
I was an atheist until I realized I was God
pi_33775890
kastanova en tranceptor waren gewoon bezig met hun pre-paringsritueel, in een datingsites topic paste dat wel toch
wie weet vinden ze elkaar nu nooit

(wat natuurlijk ook wel goed is dan kan ik eindelijk mijn move maken naar kasta natuurlijk)

whehehehe
And then there were syntax-errors
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:10:43 #236
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33777512
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 18:34 schreef kastanova het volgende:

tja, dat de toon waarop jullie niet aanstaat is niet echt ons probleem; eerder de beperking van de eventuele lezers, maar toch zeker geen slowchat...
je vindt dat eeuwige persoonlijke gemelk over xen ontopic en geen slowchat?
apart, mag je mij uitleggen wat "xen is een lelijk wijf" met datingsites te maken heeft.
dat zijn persoonlijke relletjes, die in elk deel terug lijken te komen.

oh wacht, omdat je zei dat je haar 3 jaar kende voordat je ging daten, was het ontopic natuurlijk, juist ja
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:14:13 #237
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33777633
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 11:35 schreef copycat het volgende:

inderdaad speelt ook dat gezeik tussen die twee users een rol in het sluiten, maar zeker niet de énige rol.
er is al zo vaak in de hele reeks gewaarschuwd voor de consequenties van slowchatten
shit ja daar heb je gelijk in...
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33777775
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 20:10 schreef -delta- het volgende:
je vindt dat eeuwige persoonlijke gemelk over xen ontopic en geen slowchat?
apart, mag je mij uitleggen wat "xen is een lelijk wijf" met datingsites te maken heeft.
dat zijn persoonlijke relletjes, die in elk deel terug lijken te komen.

oh wacht, omdat je zei dat je haar 3 jaar kende voordat je ging daten, was het ontopic natuurlijk, juist ja
xen is in alle datingtopics slechts 1 keer genoemd, dus waar haal je dát dan weer vandaan? .

oh, 2 keer, haar naam stond ook in de reply op die ene post... daar werd ze trouwens niet lelijk genoemd.. om precies te zijn was die opmerking met betrekking tot het daten de enige opmerking, dusseuuh ...
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:23:29 #239
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33777934
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

xen is in alle datingtopics slechts 1 keer genoemd, dus waar haal je dát dan weer vandaan? .

oh, 2 keer, haar naam stond ook in de reply op die ene post... daar werd ze trouwens niet lelijk genoemd.. om precies te zijn was die opmerking met betrekking tot het daten de enige opmerking, dusseuuh ...
nee hoor, paar voorgaande delen ook, waarvan er iig 1 ook gesloten is waar het eindeloos doorging met een gozer, kan de nick ff niet meer herinneren...
andere fok'kers kunnen dat vast wel bevestigen, ik heb het momenteel te druk om al die delen op te gaan zoeken

anyway, gaat er ook niet om, alleen dat geouwehoer met 'welles' 'nietes' wordt een beetje vermoeiend
maar zoals cc al zei slowchatten we allemaal teveel.
misschien moeten we dan maar een dating slowchat aanmaken of is dit feedback beter geschikt?
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:29:52 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33778163
voor slowchat is er natuurlijk al een plek in r&p, daar komt op zeker geen tweede bij .
het geëmmer tussen kastanova en tranceptor (dat in een ander topic begon en hier vrolijk verder ging) was de bekende druppel. dat beide heren ervoor hebben gekozen datingsites als 'dekmantel' te gebruiken is een tweede. discussiëren prima, maar dit was gewoon ordinair over en weer bashen om het bashen. en het ging nergens heen ook.

en nu ga ik echt eten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:36:40 #241
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33778371
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 20:29 schreef copycat het volgende:
voor slowchat is er natuurlijk al een plek in r&p, daar komt op zeker geen tweede bij .
ik zie hem nu pas
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:18:33 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33779736
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 20:36 schreef -delta- het volgende:

ik zie hem nu pas


het is dan ook een zeer slechtlopende reeks die altijd ergens onderaan bungelt .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:39:47 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33780389
datingsites deel 30...

lijkt mij duidelijk .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33780596
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 21:39 schreef copycat het volgende:
datingsites deel 30...

lijkt mij duidelijk .
het weglaten van het linkje naar deel 29 in de openingspost is in ieder geval duidelijk .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:49:15 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33780672
jou valt ook alles op hè?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33781563
beleid r&p: ! update 21/11/2005 !
laatste post is van 7 dec.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:17:40 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33781641
dat staat er toch ook!


thanks!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33796611
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 18:34 schreef kastanova het volgende:
tja, dat de toon waarop jullie niet aanstaat is niet echt ons probleem; eerder de beperking van de eventuele lezers, maar toch zeker geen slowchat...
hetgeen dan wel weer gezegd kan worden van de talloze *knufkroel* smilies, maar daar wordt dan vreemd genoeg nooit kritiek op gegeven .
het moet niet gekker worden, ik ben het met kasta eens.

het is altijd de toon. zodra je begint over lush-zeepjes en veel kusjekroel doet is alles prima, maar zodra je enigzins scherp de onderwerpen bespreekt.

fok! is een grote kusjekroel-incestfamilie aan het worden, voor zover het dan al niet altijd was. het treedt mijns inziens alleen meer op de voorgrond doordat ieder een beetje uitgesproken type: kasta, joeyt, ik voortdurend op de vingers wordt getikt omdat weke kindjes hier het allemaal niet kunnen verstouwen.

kusjekroel.

tranceptor.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:31:59 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33798200
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 20:29 schreef copycat het volgende:

het geëmmer tussen kastanova en tranceptor (dat in een ander topic begon en hier vrolijk verder ging) was de bekende druppel. dat beide heren ervoor hebben gekozen datingsites als 'dekmantel' te gebruiken is een tweede. discussiëren prima, maar dit was gewoon ordinair over en weer bashen om het bashen. en het ging nergens heen ook.
lijkt mij duidelijk.

de reeks is weer open, de voorwaarden zijn duidelijk gesteld in de op.
afgesloten hoofdstuk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33884172
zouden jullie datinsites #31 hier datingsites van kunnen maken? gracias
pi_33885835
ben ik de enige die in dit topic niks ziet?
pi_33885876
quote:
op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef wolkje het volgende:
ben ik de enige die in dit topic niks ziet?
nee. eerder op de dag nog wel trouwens.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  maandag 9 januari 2006 @ 22:46:18 #253
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_33885964
quote:
op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef wolkje het volgende:
ben ik de enige die in dit topic niks ziet?
in de page source staat het nog wel..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_33886587
mag je zomaar het probleem van iemand anders belachelijk maken? ik vind dit echt lullig voor die andere jongen. leuk meisje maar...
pi_33886665
quote:
op maandag 9 januari 2006 23:01 schreef gronings_mopje het volgende:
mag je zomaar het probleem van iemand anders belachelijk maken? ik vind dit echt lullig voor die andere jongen. leuk meisje maar...
volgens mij had de ts dat gedaan omdat van het originele topic de eerste pagina (en dus de op) niet meer te lezen was (nu weer wel trouwens), en niet om hem belachelijk te maken.
pi_33886955
quote:
op maandag 9 januari 2006 23:03 schreef wolkje het volgende:

[..]

volgens mij had de ts dat gedaan omdat van het originele topic de eerste pagina (en dus de op) niet meer te lezen was (nu weer wel trouwens), en niet om hem belachelijk te maken.
o dat wist ik niet het kwam op mij over alsof het er om te doen was iemand anders belachelijk te maken en dat vind ik laag.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 07:35:00 #257
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33893394
quote:
op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef wolkje het volgende:
ben ik de enige die in dit topic niks ziet?
het is nogal een open deur, maar desondanks voor ts misschien leerzaam.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 07:36:40 #258
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33893411
quote:
op maandag 9 januari 2006 23:03 schreef wolkje het volgende:

[..]

volgens mij had de ts dat gedaan omdat van het originele topic de eerste pagina (en dus de op) niet meer te lezen was (nu weer wel trouwens), en niet om hem belachelijk te maken.
dan nog is het niet aan anderen dan de ts om er een nieuw topic over te openen.
pi_33923328
quote:
op dinsdag 10 januari 2006 07:35 schreef alicey het volgende:
het is nogal een open deur, maar desondanks voor ts misschien leerzaam.
ehm, ik bedoelde eigenlijk dat de eerste pagina gewoon niet te zien was
quote:
op dinsdag 10 januari 2006 07:36 schreef alicey het volgende:
dan nog is het niet aan anderen dan de ts om er een nieuw topic over te openen.
dat zeg ik ook niet. ik zei alleen dat het volgens mij niet was om hem belachelijk te maken.
  woensdag 11 januari 2006 @ 09:21:03 #260
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33930482
quote:
op dinsdag 10 januari 2006 23:19 schreef wolkje het volgende:

[..]

ehm, ik bedoelde eigenlijk dat de eerste pagina gewoon niet te zien was
[..]

dat zeg ik ook niet. ik zei alleen dat het volgens mij niet was om hem belachelijk te maken.
hmm dan heb ik iets gemist denk ik.
  woensdag 11 januari 2006 @ 09:24:58 #261
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_33930544
ts -> juiced is gewoon een rel-user.. simpel...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 11 januari 2006 @ 09:30:33 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33930612
quote:
op woensdag 11 januari 2006 09:24 schreef avotar het volgende:
ts -> juiced is gewoon een rel-user.. simpel...

nu mis ik iets, geloof ik...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:12:47 #263
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_33932631
quote:
op woensdag 11 januari 2006 09:30 schreef copycat het volgende:

[..]


nu mis ik iets, geloof ik...
leuk meisje maar...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:13:23 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33932647
quote:
ah, okay .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33990716
[r&p sc] terminaal moe --> wegens acute overcompleetheid, slotje alstublieft .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 08:22:28 #266
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34003648
quote:
op zondag 27 november 2005 15:12 schreef -angel- het volgende:
analyse van persoonlijkheid... graag verplaatsen naar c&h.
verplaatst.
pi_34010033
quote:
op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef copycat het volgende:
aangezien ik ts via mail had beloofd bij een updatekick het door hem gewenste slotje op het topic te zetten, voeg ik hierbij daad bij woord.
waar slaat dat op? :/
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:58:42 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34010127
ts verzocht me via mail om een slotje.
heb gezegd dat me dat in eerste instantie niet nodig leek aangezien het topic al in de vergetelheid aan het zakken was, maar dat ik bij niets toevoegende updatekicks aan zijn wens zou voldoen.
hence het slotje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34010195
quote:
op vrijdag 13 januari 2006 12:58 schreef copycat het volgende:
ts verzocht me via mail om een slotje.
heb gezegd dat me dat in eerste instantie niet nodig leek aangezien het topic al in de vergetelheid aan het zakken was, maar dat ik bij niets toevoegende updatekicks aan zijn wens zou voldoen.
hence het slotje.
maar waarom?

als ts hier een topic opent is dat topic vervolgens van alle users en niet alleen van ts. dus dan moet er wel een erg goede reden zijn wil het op zijn verzoek gesloten worden. en dan mag die reden ook wel vermeldt worden.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:03:00 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34010276
gebeurt wel vaker hoor .
ik heb ts verder niet expliciet gevraagd naar het hoe en waarom van zijn verzoek. 't is hier de kgb niet.

de reden van sluiting is dus een verzoek icm updatekicks waarvan je uit de r&p faq kunt opmaken dat die niet gewenst zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34010350
maar wordt een post nadat er 1.5 dag in een topic gepost is nu ook al een updatekick genoemd
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:08:25 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34010480
ts zelf had 8 januari voor het laatst gereageerd en ook geen intentie meer te reageren. dan is in feite elke topickick dus een onzinnige. en in dit geval, gezien de inhoud het grootste deel van de laatste reacties, reden voor sluiting.

is trouwens geen wet van meden en perzen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34011112
dus als een ts niet reageert, moet een topic gesloten worden? dan heb ik nog wel wat linkjes..
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:24:42 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34011161
quote:
op vrijdag 13 januari 2006 13:23 schreef tobbes het volgende:
dus als een ts niet reageert, moet een topic gesloten worden? dan heb ik nog wel wat linkjes..
nee, het is een combinatie van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34011211
ik ben het er niet mee eens, maar dat maakt denk ik weinig uit
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:28:33 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34011326
quote:
op vrijdag 13 januari 2006 13:25 schreef tobbes het volgende:
ik ben het er niet mee eens, maar dat maakt denk ik weinig uit
voor deze beslissing niet, inderdaad.
maar je feedback is uiteraard altijd welkom...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 03:32:00 #277
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_34039416
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_34065674
[r&p slowchat] nu met aardsvijand

in de tt moet natuurlijk aardvijand staan ipv aardsvijand, kan iemand dat even veranderen? bij voorbaat dank
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:52:46 #279
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34065784
quote:
op zaterdag 14 januari 2006 22:50 schreef twisted_fok het volgende:
[r&p slowchat] nu met aardvijand

in de tt moet natuurlijk aardvijand staan ipv aardsvijand, kan iemand dat even veranderen? bij voorbaat dank
wat jij wil.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:54:48 #280
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_34065889
quote:
op zaterdag 14 januari 2006 22:50 schreef twisted_fok het volgende:
[r&p slowchat] nu met aardvijand

in de tt moet natuurlijk aardvijand staan ipv aardsvijand, kan iemand dat even veranderen? bij voorbaat dank
gelukkig heb je meer verstand van verzekeren

het is aartsvijand

Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_34065984
quote:
op zaterdag 14 januari 2006 22:54 schreef webspider het volgende:

[..]

gelukkig heb je meer verstand van verzekeren

het is aartsvijand

dat is iemand anders

aartsvijand it is
als het niet teveel moeite is..
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:01:42 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34066169


kleine moeite, 300 posts plezier.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34076973

de bijna dagelijkse nutteloze topickicks van fernando_bandana & cmt:


gisteren terecht verwijderd, vandaag ook? al is het alleen maar weer om de discussie over apenlanden te vermijden

(temeer omdat beiden kunnen weten dat ts voorlopig niet zal reageren en de update al eens is gemeld in de trv sc, waar beiden meeposten)
  zondag 15 januari 2006 @ 10:57:07 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34077034
gisteren verwijderd, vandaag een slotje .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34077070
quote:
op zondag 15 januari 2006 10:57 schreef copycat het volgende:
gisteren verwijderd, vandaag een slotje .
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:29:01 #286
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_34212228
jezus, blijven jullie nou dat datingtopic dichtgooien en weer open? ik mag hopen dat het deze keer dicht blijft, of doen jullie de posters in dat topic weer een onnoemelijke gunst uit de goedheid van jullie hart -waar wij steeds misbruik van maken omdat we slechte mensen zijn die expres slowchatten in een topic waar je nogal makkelijk offtopic kan gaan- en gaat het voor de tigste keer weer open??? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:31:19 #287
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34212342
quote:
op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef k_i_m het volgende:
jezus, blijven jullie nou dat datingtopic dichtgooien en weer open? ik mag hopen dat het deze keer dicht blijft, of doen jullie de posters in dat topic weer een onnoemelijke gunst uit de goedheid van jullie hart -waar wij steeds misbruik van maken omdat we slechte mensen zijn die expres slowchatten in een topic waar je nogal makkelijk offtopic kan gaan- en gaat het voor de tigste keer weer open??? .
nee, dat blijven we dus niet doen. de vorige keer is het onder voorwaarden heropend. die voorwaarden wordt niet aan voldaan, dus is het nu definitief gesloten.
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:57:52 #288
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_34213527
ik ben trots op jullie .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:12:09 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34214103
quote:
op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef k_i_m het volgende:
ik mag hopen dat het deze keer dicht blijft
be careful what you wish for.
quote:
op woensdag 18 januari 2006 19:57 schreef k_i_m het volgende:
ik ben trots op jullie .
lood om oud ijzer. wéderom opengooien met de zoveelste waarschuwing was ook niet in dank afgenomen.

hoe dan ook, het is na meer dan dertig delen wel genoeg geweest.
misschien kan jelmer een chat in paiq inbouwen...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:40:39 #290
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_34215304
quote:
op woensdag 18 januari 2006 20:12 schreef copycat het volgende:
misschien kan jelmer een chat in paiq inbouwen...
op zich geen slecht idee imho

iemand kan best geen match zijn , maar dat betekend toch niet altijd dat je er ook nooit meer mee wil praten .. of zie ik dat verkeerd
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_34215376
quote:
op woensdag 18 januari 2006 20:12 schreef copycat het volgende:

[..]

be careful what you wish for.
[..]

lood om oud ijzer. wéderom opengooien met de zoveelste waarschuwing was ook niet in dank afgenomen.

hoe dan ook, het is na meer dan dertig delen wel genoeg geweest.
misschien kan jelmer een chat in paiq inbouwen...
beetje jammer dat hij niet meer open mag.. mag er geen slowchat topic naast komen.? en toch een topic voor de datingsites.?
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_34215799
quote:
op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef dutchmage het volgende:

[..]

beetje jammer dat hij niet meer open mag.. mag er geen slowchat topic naast komen.? en toch een topic voor de datingsites.?
er is toch een sc topic in r&p?
pi_34215817
quote:
op woensdag 18 januari 2006 20:40 schreef coz het volgende:

[..]

op zich geen slecht idee imho

iemand kan best geen match zijn , maar dat betekend toch niet altijd dat je er ook nooit meer mee wil praten .. of zie ik dat verkeerd
dan kan ik toch nog met jou chatten
pi_34215915
quote:
op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef godlike02 het volgende:

[..]

er is toch een sc topic in r&p?
ja maar dan anders.. alleen voor de datingsite.. dat mag toch wel.? houd je het topic over dating schoon, en hebben we onze eigen topic voor het slowchatten...
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_34216130
quote:
op woensdag 18 januari 2006 20:53 schreef dutchmage het volgende:

[..]

ja maar dan anders.. alleen voor de datingsite.. dat mag toch wel.? houd je het topic over dating schoon, en hebben we onze eigen topic voor het slowchatten...
ik ben geen mod hier maar ik denk dat er echt maar 1 sc topic gaat komen.
je kan daar toch ook prima slowchatten? meer dan welkom
om nou voor elk lang lopend topic een sc te maken
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:01:43 #296
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_34216340
quote:
op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef sylvana het volgende:

[..]

dan kan ik toch nog met jou chatten


heb ook al het sc topic opgezocht , daar maar verder dan ?
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:03:20 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34216434
wat die vreemde mod zegt, dus.

1 r&p... 1 sc... 1 love... .

sc aftakkingen van reeksen die qua échte inhoud al lang en breed uitgekauwd zijn, komen er dus niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:29:58 #298
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_34221336
quote:
op woensdag 18 januari 2006 21:03 schreef copycat het volgende:
wat die vreemde mod zegt, dus.
1 r&p... 1 sc... 1 love... .
sc aftakkingen van reeksen die qua échte inhoud al lang en breed uitgekauwd zijn, komen er dus niet.
en de r&p mods komen toch bijna niet in de sc dus daar zit je veilig
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_34221841
quote:
op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef nixxx het volgende:

[..]

en de r&p mods komen toch bijna niet in de sc dus daar zit je veilig
we hebben de weg naar het sctopic al goed gevonden
pi_34221878
en open nu maar weer een nieuwe
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:41:12 #301
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_34221894
quote:
op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef sylvana het volgende:

[..]

we hebben de weg naar het sctopic al goed gevonden
ik zag het.. was ook een verkapte wanneer-komen-alicey-en-cc-weer-eens-buurten-post
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')