ze komt komend weekend naar mij toe.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe staat het met dat meisje (dat zo op jou leek?), hebben jullie al gedate of gaan jullie dat nog doen?![]()
datinsites zijn een heel nieuw soort datingsitesquote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef Sylvana het volgende:
datinsites? wat zijn dat?
ik heb een heel leuk berichtje gekregen net, alleen weet niet echt wat ik terug moet sturenGa der nog maar een nachtje over slapen denk ik
echt leuk dat het zo goed gaat tussen julie 2quote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoi.
PaiQ werkt.
Donderdag zie ik haar weer.
Leuk johquote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze komt komend weekend naar mij toe.
héél veel zin in.. hopelijk klikt het irl net zoveel als op msn en via sms
Gewoon een bikkel zijn en alleen gaan (als je niemand hebt die mee wilt)quote:Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef bateend het volgende:
breng me niet in verleiding..![]()
Ga liever met gezelschap. Alhoewel de line up me op andere gedachte brengt..
haha idd, maar sommige types vullen de gehele foto hequote:Op maandag 9 januari 2006 22:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind dat die foto's die je moet beoordelen te klein zijn. Kunnen die niet groter, zodat je beter kan zien wat er op de foto staat?.
Bij die eerste heb ik het meteen het gevoel dat hij hooguit 1.75m is.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef k_i_m het volgende:
Kiezen tussen deze geilneef [afbeelding]
of deze druif met een lekkere zuigzoen in zijn nek [afbeelding]
.
.
.
er kan alleen een invite naar je mailadres gestuurd worden, en aangezien die niet in je post en niet in je profiel staat...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef curious8467 het volgende:
Ik begrijp dat je bij Paiq uitgenodigd moet worden...
Wie kan mij uitnodigen???
Alvast dank voor degene die mij op Paiq helpt!
ik ga mn mailadres niet posten en op mn profiel zetten is me ook niet bevallen...dussssssss heb ik uw persoon zojuist een mail gestuurd.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:41 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
er kan alleen een invite naar je mailadres gestuurd worden, en aangezien die niet in je post en niet in je profiel staat...
Zonde van je tijd, doe maar als Paiq : kicken en verder zoeken.quote:
Dat zijn 'stille genieters'quote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef Christine het volgende:
Zo had ik op RP dus een kerel gezien die me echt leuk leek... interesseberichtje gestuurd, heeeel enthousiast mailtje gehad... daar heb ik op gereageerd, en ik heb nooit meer wat van 'm gehoord. En ik heb hem dus ook op MSN, maar hij zegt nooit iets. Ligt het aan mij, dat ik zulk soort types aantrek ofzo
*geeft 8*quote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Gewoon een bikkel zijn en alleen gaan (als je niemand hebt die mee wilt)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |