Via Paiq?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:48 schreef kastanova het volgende:
Ik heb op dit moment een behoorlijk hartverwarmend emailcontact.
Nope, fokquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Via Paiq?
Enne Capa: Kom eens op met dat dateverhaal!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:55 schreef Copycat het volgende:
Dus je mededeling heeft helemaal geen fok met datingsites te maken?
In het kader van een goed begin is het halve werk?
Euuh, okay, dan heb ik haar via paiq leren kennen...quote:
Wel, in het kader van de laatste trends had ik vanmiddag dus een date.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:52 schreef Copycat het volgende:
Enne Capa: Kom eens op met dat dateverhaal!
Leuk om te horen! Ben benieuwd naar verdere verhalen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Capa het volgende:
[..]
Het is niet eens een fiasco geworden. Eigenlijk was het best leuk.
Leuk dat het toch goed bevallen isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Capa het volgende:
Al met al een geslaagd experiment. Vaker doen.
Haalt zo'n datingsite niet al het spontane uit een date waardoor je die mixed gevoelens hebt? Van tevoren al excuusjes e.d. verzinnen getuigt nou niet echt van daverend enthousiasme. En je hebt nu wat gedronken met dat meisje, maar het zal neem ik aan niks worden. Denk je dat je wel 'de ware' ooit vindt op deze manier?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Capa het volgende:
[..]
Wel, in het kader van de laatste trends had ik vanmiddag dus een date.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Denk je dat je wel 'de ware' ooit vindt op deze manier?
Exact, bovendien is internetdating tegenwoordig echt heel erg hip. Op de radio hoor je ook steeds meer reclames voor sites als www.wannadate.nl of www.stayclose.nl. Ook sites als www.hyves.nl zijn erg "in" dus volgens mij "mag" het gewoon hoor. Je partner via internet ontmoeten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:29 schreef bateend het volgende:
Eigelijk wel gek, dat mensen zich ongemakkelijk voelen als er gevraagd wordt hoe de ontmoeting tot stand is gekomen.
De hoeveelheid mensen die zich voor datingsites aanmelden zegt genoeg.
Party on![]()
Er lijkt een verborgen taboe te rusten op het 'internetdaten'.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Exact, bovendien is internetdating tegenwoordig echt heel erg hip. Op de radio hoor je ook steeds meer reclames voor sites als www.wannadate.nl of www.stayclose.nl. Ook sites als www.hyves.nl zijn erg "in" dus volgens mij "mag" het gewoon hoor. Je partner via internet ontmoeten.
Mijn ex heb ik via internet leren kennen, en dat was destijds nogal ongewoon (vijf jaar geleden). En de jongen die ik nu leuk vind, ken ik eigenlijk ook via internet, maar ook via-via. Dus dat zeg ik dan meestal, als mensen ernaar vragen. Er rust inderdaad een beetje een taboe op...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:56 schreef bateend het volgende:
[..]
Er lijkt een verborgen taboe te rusten op het 'internetdaten'.
Zeg meestal dat ik dr via 'vrienden' heb leren 'kennen'..![]()
ik zie het al tegen mn kleinkinderen vertellen : 'ja , opa leerde alles via het internetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn ex heb ik via internet leren kennen, en dat was destijds nogal ongewoon (vijf jaar geleden). En de jongen die ik nu leuk vind, ken ik eigenlijk ook via internet, maar ook via-via. Dus dat zeg ik dan meestal, als mensen ernaar vragen. Er rust inderdaad een beetje een taboe op...
Tegen die tijd weten zij niet beter johquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:59 schreef bateend het volgende:
[..]
ik zie het al tegen mn kleinkinderen vertellen : 'ja , opa leerde alles via het internet!'
![]()
![]()
Precies hetzelfde als in de gewone wereld: lang niet iedere vrouw waarmee ik leuk kan praten is een huwelijkskandidaatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef Christine het volgende:
Oja, iets wat ik me afvraag he... in hoeverre hopen of verwachten jullie iemand te vinden op zo'n site? Ikzelf verwacht in principe heel weinig, maar mijn uitgangspunt is toch wel: het vinden van een serieuze en vaste relatie. Toch hoor ik dat ik daarin misschien wel een van de weinige vrouwen ben (of misschien een van de weinigen die dat toe durft te geven) dus ik vroeg me af wat jullie ervaringen daarmee zijn.
Ik zou het in principe wel leuk vinden als ik een partner zou vinden, maar ik denk alleen dat de kans erg klein is..Dus daarom heb ik ook heel weinig hoopquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Tegen die tijd weten zij niet beter joh
Ik heb trouwens ook van die "singles" boekjes, waarin vanalles staat geschreven over dating, etc. en daar worden datingsites ook altijd genoemd, alleen niet altijd even positief. Misschien wel omdat mensen op zulke sites echt overduidelijk "op zoek" zijn.
Overigens vertelde een collegaatje van me dat zij haar vriend heeft leren kennen via Lexa, en gek genoeg vond ik dat heel gewoon. En de andere collega's die erbij waren, vonden het ook heel gewoon. En zo heb ik wel eens vaker "bekenden" gezien op een datingsite... het taboe zit misschien meer in je hoofd dan dat het echt bestaat.
Ook wanneer je mensen erover vertelt, dan willen ze vaak vanalles erover weten. Hoe dat nou gaat op zo'n site, bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |