quote:Op maandag 9 januari 2006 21:45 schreef garfield_online het volgende:
Hallo,
ik heb over msn eigenlijk een heel tof meisje leren kennen.
komen echt super goed overeen.
we'bbe nu ongeveer al 5 dagen gechat en hebben nu ongeveer 500kb chatlog
Dus, we kunnen héél goed praten, voel me er ook echt goed bij etc.
nu ben ik met haar naar de bioscoop geweest en ook daar klikte het erg goed.
na afloop hebben we even staan kussen voor we elkaar uit hebben gezwaaid
ik voel me echt goed bij haar (gedrag is echt super)
Waarom ben ik niet helemaal happy?
-> ik kom zooo goed met haar overeen, maar ze is enkel niet knap... iets onder gemiddelde personen zeg maar
nu, ik geef normaal gezien niet zo om uiterlijk, maar blijkbaar doe ik het toch meer dan ik zelf dacht...
haar innerlijk is dus echt super, maar hoe kan ik me volledig geven als dat me op dit moment tegen steekt...
kan zijn dat ik me daar helemaal over kan zetten maar als dat gevoel altijd blijft dan ....
voel me eigenlijk best rot nu. Heb heel tof en lief iemand gevonden maarja...
quote:Hallo,
ik heb over msn eigenlijk een heel tof meisje leren kennen.
komen echt super goed overeen.
we'bbe nu ongeveer al 5 dagen gechat en hebben nu ongeveer 500kb chatlog
Dus, we kunnen héél goed MSNEN, voel me er ook echt goed bij etc.
nu ben ik met haar naar de bioscoop geweest en ook daar klikte het erg goed.
na afloop hebben we even staan kussen voor we elkaar uit hebben gezwaaid
ik voel me echt goed bij haar (gedrag is echt super)
sorry??quote:Op maandag 9 januari 2006 22:58 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Dus dit is allemaal alleen maar om iemand anders belachelijk te maken? Lullig vind ik dat.![]()
inderdaad een mopjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:58 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Dus dit is allemaal alleen maar om iemand anders belachelijk te maken? Lullig vind ik dat.![]()
Ok. Maar ik vind dit topic gewoon flauw omdat gewoon een andere user belachelijk gemaakt wordt. Ik vind dit gemeen. Er zijn genoeg problemen waarvan ik denk goh waar maak je je druk om maar dan reageer ik gewoon niet. Dat ander topic is nog open en dan kan die andere persoon zich nog verdedigen. Dit is laag.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
sorry??
ik vind het grappig dat het andere topic verneukt is,
ontopic, op MSN is het niet zo moeilijk om iemand leuk te vinden.. het gaat toch altijd over niks en je kan er zeker geen goede indruk van iemand krijgen
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:07 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ok. Maar ik vind dit topic gewoon flauw omdat gewoon een andere user belachelijk gemaakt wordt. Ik vind dit gemeen. Er zijn genoeg problemen waarvan ik denk goh waar maak je je druk om maar dan reageer ik gewoon niet. Dat ander topic is nog open en dan kan die andere persoon zich nog verdedigen. Dit is laag.
Je moet niet alles op jezelf betrekken.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:10 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
![]()
ik zag dit topic toevallig eerder dan die andere,
en lees je mij ergens de TS belachelijk maken
waarom quote je mij danquote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Je moet niet alles op jezelf betrekken.
daar heef ie wel gelijk inquote:Op maandag 9 januari 2006 23:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
waarom quote je mij dan![]()
vrouwen...![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
waarom quote je mij dan![]()
vrouwen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |