Ik ken Frezer niet zo goedquote:Op maandag 5 december 2005 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik al gevraagd, vraag maar aan Frezer
Mij ook nietquote:
Jij was toch degene die vond dat ze hoge standaards had met betrekking tot schoonmaken waar mannen gebruikelijkerwijs niet aan kunnen voldoen?quote:Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
In dit kader vond ik deze wel geinig: "Men!! They sweep you off your feet then try to hand you the broom."
quote:Op maandag 5 december 2005 15:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
En als je niet durft kun je natuurlijk ook gewoon zelf even teruglezen...
Dat mn ex-vriendje mn hele postgeschiedenis tot op de letter terugleest en het allemaal onthoudt is al erg genoeg... Maar jij??quote:Op maandag 5 december 2005 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij was toch degene die vond dat ze hoge standaards had met betrekking tot schoonmaken waar mannen gebruikelijkerwijs niet aan kunnen voldoen?.
Litpho is je ex vriendje?quote:Op maandag 5 december 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat mn ex-vriendje mn hele postgeschiedenis tot op de letter terugleest en het allemaal onthoudt is al erg genoeg... Maar jij??![]()
Benader het positief! Blijkbaar ziet hij jou als potentiele relatiekandidaat en wil hij van alles over je weten! (en ik ben eerlijk, het staat mij ook wel aan, zo'n vrouw die het liever zelf doet omdat het anders niet voldoet aan haar standaarden)quote:Op maandag 5 december 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat mn ex-vriendje mn hele postgeschiedenis tot op de letter terugleest en het allemaal onthoudt is al erg genoeg... Maar jij??![]()
De puzzelstukjes vallen op hun plaats....spannendquote:Op maandag 5 december 2005 15:45 schreef Pheno het volgende:
Litpho is je ex vriendje?
Ach, ik hoef alleen maar je postgeschiedenis die geen slowchat is te onthouden, die paar topics lukt me nog welquote:Op maandag 5 december 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2005 15:45 schreef Pheno het volgende:
Litpho is je ex vriendje?
quote:Op maandag 5 december 2005 15:46 schreef AirwiN het volgende:
Blijkbaar ziet hij jou als potentiele relatiekandidaat
quote:Op maandag 5 december 2005 15:46 schreef nixxx het volgende:
De puzzelstukjes vallen op hun plaats....spannend
Grappig!quote:Op maandag 5 december 2005 15:50 schreef Sammy_Klebold het volgende:
WEG
En toch vind ik je wel lief hoorquote:Op maandag 5 december 2005 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, ik hoef alleen maar je postgeschiedenis die geen slowchat is te onthouden, die paar topics lukt me nog wel.
Daarnaast had ik in Mannen, zo werken ze natuurlijk ook gewoon zelf gepost.
en dan nog stiekum naar mij hinten over deals hequote:
Stockholmsyndroom met je stalkerquote:
Ja maar, ... ja maar, ... ik ben onschuldigquote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan nog stiekum naar mij hinten over deals he
onschuldigquote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja maar, ... ja maar, ... ik ben onschuldig.
Je uiterst beperkte argumentatie is, mede om die reden, onweerlegbaarquote:Op maandag 5 december 2005 15:54 schreef nixxx het volgende:
Ik verklaar, gebaseerd op mijn uiterst gebrekkige kennis van de persoonlijkheden van mokster en litpho, en op een zeer oppervlakkig idee van mij dat ze wel een mooi plaatje vormen samen, dat ik wel kansen zie voor iets moois tussen jullie.![]()
en ik dan???quote:Op maandag 5 december 2005 15:54 schreef nixxx het volgende:
Ik verklaar, gebaseerd op mijn uiterst gebrekkige kennis van de persoonlijkheden van mokster en litpho, en op een zeer oppervlakkig idee van mij dat ze wel een mooi plaatje vormen samen, dat ik wel kansen zie voor iets moois tussen jullie.![]()
Bttd?quote:
Nixxx, wat ben je toch een heerlijke romanticusquote:Op maandag 5 december 2005 15:54 schreef nixxx het volgende:
ligt dat lekker???quote:Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gewoon wat quoten uit mijn postgeschiedenis en ik lig aan je voeten![]()
Heb je vroeger gehockeyd of zo? Het gaat zo ... makkelijk allemaalquote:Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gewoon wat quoten uit mijn postgeschiedenis en ik lig aan je voeten![]()
Prachtige Freudiaanse slipquote:Op maandag 5 december 2005 16:05 schreef Ynske het volgende:
confrontabelere
euhm...quote:
fout geschreven?quote:
Kruising tussen comfortabel en confrontatie was niet de bedoeling?quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 16:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kruising tussen comfortabel en confrontatie was niet de bedoeling?.
Nee, ik zat op turnen en ritmisch gymnastiek.quote:Op maandag 5 december 2005 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je vroeger gehockeyd of zo? Het gaat zo ... makkelijk allemaal.
Niets ten nadele van Lithpo, maar hier zie ik een uitstekende match met Nixxx.quote:Op maandag 5 december 2005 16:13 schreef Mokster het volgende:
Tegenwoordig schiet ik.
Waarom niet?quote:Op maandag 5 december 2005 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm...weet niet
daarbij euhm kan niet
euhm omdat iemand anders daar neit blij van wordquote:
Het is vast je flexibele persoonlijkheidquote:Op maandag 5 december 2005 16:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, ik zat op turnen en ritmisch gymnastiek.
Geen idee, hoe ik ooit zo... meegaand... geworden ben![]()
Zegquote:Op maandag 5 december 2005 16:19 schreef Frezer het volgende:
Niets ten nadele van Litpho, ...
Lenigheid op alle frontenquote:Op maandag 5 december 2005 16:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is vast je flexibele persoonlijkheid.
*kuch*quote:
Je vriendje?quote:Op maandag 5 december 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm omdat iemand anders daar neit blij van word
quote:
Schieten is leukquote:Op maandag 5 december 2005 16:13 schreef Mokster het volgende:
Tegenwoordig schiet ik.
Geen idee, hoe ik ooit zo... meegaand... geworden ben![]()
En? iemand al single af?quote:Op maandag 5 december 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm omdat iemand anders daar neit blij van word
Idem. Ik denk dat het beter is voor alle betrokkenen als ik die maar voor me houdtquote:
Schieten isquote:Op maandag 5 december 2005 16:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Schieten is leukNiet bij oranje nassau in den haag toch... want dan moet ik even wat mensen instrueren:
jullie!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |