abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32342315
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:53 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Goh... Nou, ik zal het onthouden...

Kreeg van mn ex altijd te horen dat hij bang was, dat ik andere mannen dan ook zomaar ging bespringen als ik zin had... Kon hem dan ook niet meer duidelijk maken dat ik dat écht alleen maar bij hem deed. Maar misschien was híj dan toch wel de idioot...

* sterre1981 vind dat zelf namelijk wel heel leuk... Eerst stukje tijgeren en dan vanachter de bank tevoorschijn springen: kill and attack! *gniffel*
Klinkt als een onzeker geval die ex van je.
pi_32342340
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Vandaar het staren... Er zijn echt mannen die dat weer dragen om een voor mij totaal onbekende reden. Welke modemagazines lezen jullie, waar jullie dat soort hippe retro-blousjes uit halen?
In Californie lopen mannen in de meest walgelijke gebatikte hawaii-shirts.
pi_32342430
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:56 schreef KonnieKipke het volgende:

In Californie lopen mannen in de meest walgelijke gebatikte hawaii-shirts.
Ook in Nederland, hoor, ik heb er 3 in de kast hangen Het is er nu alleen in NL een beetje te koud voor, op Hawaii kon ik ze twee weken terug nog aan

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2005 14:00:03 ]
pi_32342486
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Welke modemagazines lezen jullie, waar jullie dat soort hippe retro-blousjes uit halen?
Ik verdenk de vriendinnen van de desbetreffende mannen ervan dat ze dat blousje gewoon bovenop de stapel hebben gelegd om te testen of de mannen in kwestie wel opletten wat ze aandoen 's ochtends vroeg. Modemagazines lezen lijkt me al een stuk onwaarschijnlijker voor de gemiddelde man.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_32342509
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:01 schreef Litpho het volgende:

[..]
Modemagazines lezen lijkt me al een stuk onwaarschijnlijker voor de gemiddelde man.
Tenzij je (homo)-metroman bent.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:03:43 #106
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32342551
quote:
7) Als je iets vertelt over personen die hij niet of nauwelijks kent dan moet je die eerst even introduceren. "Sonja zei vanmiddag nog tegen Mirjam dat ze het ook een goed idee vindt.". Oja? Wie is Sonja dan? En wie is Mirjam?
Afknapper nummer 1.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_32342571
In deze lijst kan ik me aardig vinden. Vooral dat sociale contact na een dag werken en het zeggen van: ben jij nou een vent.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:20:43 #108
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32343047
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:03 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Afknapper nummer 1.
Echt waar? Maar weet je wat het is? Vaak gaat het er slechts om dat twee mensen dat tegen elkaar zeiden. En niet zozeer wíe dat dan precies gezegd hebben. En als je in plaats van namen te gebruiken zegt: 'Zei de ene collega tegen de andere collega..', denkt hij meteen dat het een mop is.

Maar serieus, daarnaast is het ook nog zo, dat wanneer je hem dan verteld wie dat zijn, hij dat de keer erop gewoon weer vergeten is. Dus zoveel waarde hechten jullie er dan imo niet aan. Een beetje hetzelfde als met de bloemen in de OP.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32343111
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:20 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Echt waar? Maar weet je wat het is? Vaak gaat het er slechts om dat twee mensen dat tegen elkaar zeiden. En niet zozeer wíe dat dan precies gezegd hebben. En als je in plaats van namen te gebruiken zegt: 'Zei de ene collega tegen de andere collega..', denkt hij meteen dat het een mop is.

Maar serieus, daarnaast is het ook nog zo, dat wanneer je hem dan verteld wie dat zijn, hij dat de keer erop gewoon weer vergeten is. Dus zoveel waarde hechten jullie er dan imo niet aan. Een beetje hetzelfde als met de bloemen in de OP.
De bloemen uit de OP zijn highly overrated, wat mij betreft
ik ken wel mannen die iedere week standaard een bloemetje meenemen, en wat is daar dan de waarde van?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 november 2005 @ 14:27:25 #110
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32343220
quote:

[..]

Je slaat de spijker op z'n kop. Als het om iets belangrijks/interessants gaat dan is het idee zelf belangrijker dan wie het precies vertelde. En als het iets matig belangrijks of gewoon grappig is onthouden we het sowieso waarschijnlijk niet en dan zijn die namen in eerste instantie al overbodig. Het is niet dat het ons niet interesseert: misschien volgt best een grappige gebeurtenis of leuke anecdote. Maar om dat nu met naam en toenaam te onthouden, nou nee. In dat kader vallen het vergeten van die namen onder het wegfilteren van irrelevante informatie.

In het mannelijk brein dus
Vampire Romance O+
pi_32343300
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:23 schreef miss_sly het volgende:
ik ken wel mannen die iedere week standaard een bloemetje meenemen, en wat is daar dan de waarde van?
Dat het minder opvalt als je een bloemetje meeneemt uit schuldbesef omdat je bent vreemdgegaan.
pi_32343376
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:30 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat het minder opvalt als je een bloemetje meeneemt uit schuldbesef omdat je bent vreemdgegaan.
ja, dat dan weer wel
maar dat is de waarde voor de gever, niet voor de ontvanger
  donderdag 17 november 2005 @ 14:36:53 #113
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32343497
quote:

[..]

Echt waar ja.

En het gaat me niet om het feit dat het maar 2 personen kunnen zijn. Als het 1 persoon is, vind ik het al irritant.

Als ze zegt 'blabla...en toen ging Paul...blabla' denk ik van: waar heb je het over mens.

Leg dan uit:' blabla..paul..mijn collega...blabla'

Als ik zelf iets vertel dan wil ik ook graag dat het wel begrijpelijk is, ook al moet ik daarna het nog een keer herhalen.

Nu weet ik wel dat veel vrouwen graag gewoon wat vertellen om het vertellen en dat het niet daadwerkelijk belangrijk is dat er iemand echt luistert, maar doe in ieder geval een poging zou ik zeggen.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:36:56 #114
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32343502
Toch even over die namen.. als een vrouw zoiets zegt, is dat dan gewoon een manier van spreken? Dus zonder dat ze zelf die namen echt belangrijk vind?

ik ging er zelf altijd van uit dat ze ze niet zonder reden noemde, omdat mannen dat ook niet zouden doen. Maar misschien zit ik daar dus toch naast
Vampire Romance O+
  donderdag 17 november 2005 @ 14:38:41 #115
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32343556
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:36 schreef MouseOver het volgende:
Toch even over die namen.. als een vrouw zoiets zegt, is dat dan gewoon een manier van spreken? Dus zonder dat ze zelf die namen echt belangrijk vind?

ik ging er zelf altijd van uit dat ze ze niet zonder reden noemde, omdat mannen dat ook niet zouden doen. Maar misschien zit ik daar dus toch naast
Nee, ze zijn gewoon niet in staat zich te verplaatsen in de toehoorder. Zo van ' zou ie diegene eigenlijk wel kennen en moet ik dat dan niet even uitleggen?' Boeit ze gewoon niet.
pi_32343561
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ja, dat dan weer wel
maar dat is de waarde voor de gever, niet voor de ontvanger
Een goed kado zegt zowel iets over de gever als ontvanger .
pi_32343768
quote:

Nou ja, als ik iets vertel en ik gebruik namen, dan zijn de namen belangrijk. Of iig zijn het dan mensen waarover ik wel vaker iets zou vertellen, dus dan is het wel handig als mijn gesprekspartner de namen leert kennen omdat ze in de toekomst terug kunnen komen. De naam van een collega waar je veel mee werkt bijvoorbeeld of waar je een goed contact mee hebt en die dus wel vaker terug zal komen in een verhaal/gesprek.
pi_32343780
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:38 schreef Litpho het volgende:

[..]

Een goed kado zegt zowel iets over de gever als ontvanger .
Zie je, je weet het wel
pi_32343870
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef miss_sly het volgende:

Nou ja, als ik iets vertel en ik gebruik namen, dan zijn de namen belangrijk. Of iig zijn het dan mensen waarover ik wel vaker iets zou vertellen, dus dan is het wel handig als mijn gesprekspartner de namen leert kennen omdat ze in de toekomst terug kunnen komen. De naam van een collega waar je veel mee werkt bijvoorbeeld of waar je een goed contact mee hebt en die dus wel vaker terug zal komen in een verhaal/gesprek.
Als man moet je daarvoor een systeem ontwikkelen, je moet leren om selectief te luisteren en vooral (dit is HEEL belangrijk) nooit de indruk wekken niet te luisteren.
Een soort van mentale kaartenbak, zeg maar
  donderdag 17 november 2005 @ 14:49:40 #120
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32343908
quote:

[..]

Is het dan mijn mannelijke onwetendheid die niet begrijpt waarom ze in dat geval niet even geintroduceerd worden
Vampire Romance O+
pi_32343945
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als man moet je daarvoor een systeem ontwikkelen, je moet leren om selectief te luisteren en vooral (dit is HEEL belangrijk) nooit de indruk wekken niet te luisteren.
Een soort van mentale kaartenbak, zeg maar
Waarom zou je niet gewoon luisteren? Die paar namen onthouden kan toch verder niet zo'n probleem zijn?
pi_32343979
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:49 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Is het dan mijn mannelijke onwetendheid die niet begrijpt waarom ze in dat geval niet even geintroduceerd worden
Syl gaat er denk ik van uit dat het iemand is waar al eens eerder over gesproken is... Als ik zelf over anderen praat, en ik weet dat iemand nog niet bekend is, maak ik in ieder geval duidelijk wat mijn relatie tot die persoon is..
pi_32343983
quote:

[..]

Zie je, je weet het wel
Ik ben dan ook single, dus ik hoef het nog niet te vergeten.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:52:56 #124
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32344006
quote:

Nee, die namen doen er over het algemeen niet zo toe. Als ze alleen de naam noemt is de naam niet belangrijk, is de hele persoon zelfs onbelangrijk, maar dan is het gewoon omdat de naam een korter woord is dan 'iemand van mijn werk', 'iemand van mijn sportschool', 'een vriendin van mijn nichtje', of blablabla.

Als de naam er wél toe doet, gaat ze uit zichzelf wel uitleggen wie dat is, want dan wil ze dat je weet wie dat is. Als het een belangrijk persoon is voor haar, dan weet je óf al wie het is, óf ze zal je wel een keertje uitleggen wie dat is en haar/hem aan je voorstellen op een feestje of een etentje of in de stad, of whatever.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32344026
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:49 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Nee, want dan zou ik ook last hebben van mannelijke onwetendheid en dat lijkt me niet
Ik introduceer ze ook wel, volgens mij, en zelfs de eerste paar keer in mijn verhalen, omdat ik me kan voorstellen dat 1 introductie niet voldoende is puur op basis van namen in verhalen
  donderdag 17 november 2005 @ 14:55:07 #126
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32344064
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:52 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Nee, die namen doen er over het algemeen niet zo toe. Als ze alleen de naam noemt is de naam niet belangrijk, is de hele persoon zelfs onbelangrijk, maar dan is het gewoon omdat de naam een korter woord is dan 'iemand van mijn werk', 'iemand van mijn sportschool', 'een vriendin van mijn nichtje', of blablabla.

Als de naam er wél toe doet, gaat ze uit zichzelf wel uitleggen wie dat is, want dan wil ze dat je weet wie dat is. Als het een belangrijk persoon is voor haar, dan weet je óf al wie het is, óf ze zal je wel een keertje uitleggen wie dat is en haar/hem aan je voorstellen op een feestje of een etentje of in de stad, of whatever.
Damn. Zo zit dat dus. Volgens mij heb ik de aangewezen persoon gevonden om een concrete gebruiksaanwijzing voor de vrouw te schrijven. Ik zou zeggen, doe je best, en kwak hem in dat vrouwentopic.
Vampire Romance O+
  donderdag 17 november 2005 @ 14:55:17 #127
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32344071
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:52 schreef sterre1981 het volgende:

dat is dus niet zo, vandaar ook de opmerking in de OP.
pi_32344459
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:

Waarom zou je niet gewoon luisteren? Die paar namen onthouden kan toch verder niet zo'n probleem zijn?
Ja hallo, je hebt het over mannen hier

Luisteren is niet ons sterkste punt dus moet je als man in een relatie (als je die relatie wilt voortzetten tenminste) selectief leren omgaan met je luistermomenten. Mag uiteraard ook niet te lang duren, maar dat spreekt voor zich
pi_32344620
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
Luisteren is niet ons sterkste punt dus moet je als man in een relatie (als je die relatie wilt voortzetten tenminste) selectief leren omgaan met je luistermomenten. Mag uiteraard ook niet te lang duren, maar dat spreekt voor zich
Luisteren is ook zo'n mooi werkwoord wat door mannen en vrouwen compleet anders wordt geinterpreteerd. Mannen luisteren begrijpend (want je moet het probleem snappen voordat je met een oplossing kan komen) en vrouwen luisteren begripsvol (de prater de indruk geven dat er naar hij/zij geluisterd wordt).
pi_32344653
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef Litpho het volgende:

[..]

Luisteren is ook zo'n mooi werkwoord wat door mannen en vrouwen compleet anders wordt geinterpreteerd. Mannen luisteren begrijpend (want je moet het probleem snappen voordat je met een oplossing kan komen) en vrouwen luisteren begripsvol (de prater de indruk geven dat er naar hij/zij geluisterd wordt).
Vrouwen zoeken geen oplossing, is dan het standaardantwoord
pi_32344747
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef Litpho het volgende:

[..]

Hier kan ik me eigenlijk totaal niet in vinden.

Hoewel, bij nader inzien.. Het gaat andersom denk ik wel op.. Als mannen iets naar voren brengen, zoeken ze een oplossing. Als vrouwen iets naar voren brengen, zoeken ze begrip en herkenning...

Hmm..
pi_32344913
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:

Hier kan ik me eigenlijk totaal niet in vinden.

Hoewel, bij nader inzien.. Het gaat andersom denk ik wel op.. Als mannen iets naar voren brengen, zoeken ze een oplossing. Als vrouwen iets naar voren brengen, zoeken ze begrip en herkenning...

Hmm..
Nu doe je het voorkomen of het een probleem is dat mannen en vrouwen verschillen in hun manier van denken. Volgens mij is dat nu juist een pluspunt.
Ik praat vaak liever met vrouwen juist omdat zij zaken anders zien als mannen.
pi_32344986
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nu doe je het voorkomen of het een probleem is dat mannen en vrouwen verschillen in hun manier van denken. Volgens mij is dat nu juist een pluspunt.
Nee hoor, dat doe ik niet.. Ik vraag me alleen af of de bron niet eigenlijk andersom is.
quote:
Ik praat vaak liever met vrouwen juist omdat zij zaken anders zien als mannen.
Getuige deze reactie bij jou dus in ieder geval niet. Bij mij hangt het er puur van af waar het over gaat, en wat ik wil bereiken.. Een oplossing kan ik meestal wel zelf bedenken, dus dat zoek ik meestal niet (zowel niet bij mannen als vrouwen)..

Er klopt denk ik gewoon weinig van die stelling.
pi_32345259
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:
Maar volgens jou kleuren die verwachtingen hun eigen bedoelingen niet? Dat lijkt me namelijk nog veel onwaarschijnlijker.
pi_32345377
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:35 schreef Litpho het volgende:

[..]

Maar volgens jou kleuren die verwachtingen hun eigen bedoelingen niet? Dat lijkt me namelijk nog veel onwaarschijnlijker.
Misschien ook nog wel.. Het is gewoon een circel waar je niet uit komt.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:42:46 #136
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_32345501
Tja als het waar is dat vrouwen meer op hun uiterlijk worden beoordeelt dan mannen dan kan ik het me goed voorstellen dat een minder knappe vrouw wrok zou voelen tegenover een knappe vrouw aangezien die concurrentie voor haar betekent in de aandacht die ze krijgt en wellicht ook voor haar baan als het in de werksfeer is. Verder als minder knappe vrouwen in het verleden vaak afgewezen en gekwetst zijn kan ik me ook voorstellen dat ze knappe vrouwen zien als 'bofkonten' en ze benijden en/of jaloers zijn.

Het leven is toch maar ingewikkeld.
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  donderdag 17 november 2005 @ 15:51:13 #137
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32345753
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:55 schreef Posdnous het volgende:

[..]

dat is dus niet zo, vandaar ook de opmerking in de OP.
Luister nou even goed. Die namen doen er niet toe, anders zou ze ze uitleggen. Dus de namen moet je gewoon door piepjes vervangen als ze ze niet uit zichzelf aan een persoonlijkheid koppelt.

De naam is dan gewoon net zoiets als de radio, de krant, of een tijdschrift. Enkel een bron waar de informatie waar het om draait uit voortkwam. De persoonlijkheid die aan die naam gekoppeld is is op dat moment van minder belang.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32345840
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Toch ga je hier wel uit van een bepaald type vrouw, nl. een vrouw die:

-van kleine attenties/kadoos houdt en dit ook verwacht
-idem dito met bloemen
-altijd maar wil praaaaaaten over gevoeoeoeoelens
-nooit direct zegt wat ze wil/voelt maar verwacht dat man dit ruikt
-niet zelf kan of liever gezegd wil klussen en wil dat de man 'alles maakt'
-altijd de relatie aan het evalueren is

Ik kan mezelf eigenlijk niet vinden in jouw punten, omdat ik mezelf niet in dat vrouwtype herken.
En ook het soort vrouw dat vooral aan seks doet vanwege haar vriend en verder niet echt het initiatief neemt
  donderdag 17 november 2005 @ 18:52:19 #139
73888 DIA
die ja .....
  donderdag 17 november 2005 @ 19:02:27 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_32351247
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben ook nu niet zo kapot van de generalisatie, maar ik ken inderdaad wel veel mannen die echt heeeeeeeeel erg ziek en zielig zijn als ze niet lekker zijn
Mannen zij nooit "niet lekker".
Mannen zijn meteen terminaal
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_32351417
Is het de tijd van het jaar ofzo? Ineens overal topics over mannen en vrouwen.
  donderdag 17 november 2005 @ 19:29:34 #142
62182 Georges
That's the shit
pi_32351996
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:09 schreef Jean_Le_Blanc het volgende:
Een kleine toevoeging aan dit topic, regels voor vrouwen met betrekking tot hun mannen:
[..]

Erg herkenbaar, de meeste dingen.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_32352242
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:29 schreef Georges het volgende:

[..]

Erg herkenbaar, de meeste dingen.
Ik heb medelijden met je, met allemaal van die mutsen in je omgeving.
pi_32368899
Da's allemaal wel leuk zo'n lijst, maarreh:

1) Geef een man waardering als hij extra moeite doet om iets in het huishouden beter te doen dan hij het normaal zou doen. Meestal doet hij dit als een soort attentie omdat hij denkt dat je het zult waarderen, en niets is zo frustrerend om daar een "jamaarzohoorthettochook" reactie op te krijgen. Zijn eigen normen liggen nu eenmaal lager.

Ik heb liever niet dat een man iets in het huishouden doet als ie het niet zo goed doet als ik. Mijn normen liggen nou eenmaal hoog, en ik word bloedsjacherijnig van prutswerk.

2) Respecteer dat hij na een zware dag niet direct behoefte heeft aan sociaal/emotioneel contact. Dit kost hem energie. En na een zware dag is die afwezig en ligt de prioriteit bij het opnieuw opladen ipv verder leegtrekken

Dat wil ik graag respecteren, als hij respecteert dat ik soms ook een zware dag heb en mijn prioriteit dan ligt bij het opnieuw opladen ipv hem aftrekken.

3) Realiseer je dat het geven van cadeautjes of kleine attenties ver afstaat van z'n belevingswereld. Als die dus een tijdje uitblijven dan heeft hij ze niet bewust achterwege gelaten.

Hoef ik dan ook niets meer te geven? Dan vind ik het een prima deal

4) Mannen willen best over hun gevoelens praten. Alleen niet van het ene op het andere moment. Je zult ze dus eerst een beetje op moeten warmen.

Ik wil best sex, maar je moet me soms wel een beetje opwarmen.

5) Mannen zijn niet zo gevoelig voor subtiele hints. Dat gaat niet bewust, dus als je na 10 subtiele hints nog geen resultaat ziet dan is het niet redelijk om hem te verwijten dat hij je negeert. Het wordt dan gewoon tijd om het wat minder subtiel aan te kaarten.

Mag ik dan ook gewoon zeggen wat ik denk ipv erom heen te draaien om te proberen zn gevoelens te sparen?

6) Net zoals jij van een bloemetje op z'n tijd houdt kan hij een spontane seksuele attentie op z'n tijd ook wel waarderen. Pijp hem 's ochtends eens een keer wakker of bespring hem eens onverwachts.

Genoteerd! Mits bloemetje op zn tijd mag worden ingeruild voor een lekker etentje of een avondje flink stappen op zijn kosten.

7) Als je iets vertelt over personen die hij niet of nauwelijks kent dan moet je die eerst even introduceren. "Sonja zei vanmiddag nog tegen Mirjam dat ze het ook een goed idee vindt.". Oja? Wie is Sonja dan? En wie is Mirjam?

Is goed. Maar dan niet gaan zeuren dat het zo'n lang verhaal wordt.

8) Hang niet bij iedere technische tegenslag het hulpeloze vrouwtje uit. Emancipatie heeft ook een keerzijde. Die band kan je best zelf plakken.

Kijk... ik kan natuurlijk ook een kittig outfitje aantrekken en ief lachen naar de buurman en vragen of hij me alsjeblieft wil helpen. Je kan het krijgen zoals je het hebben wil. Fuck emancipatie als het gaat om technische tegenslagen!

9) Zoek niet teveel naar dieperliggende bedoelingen als een man iets zegt. Vaak zijn die er niet, dus als je ze toch vindt kloppen ze bijna nooit.

De zin: "Nee, ik heb nu geen zin." heeft overigens ook geen dieperliggende bedoeling. Dat dat ff duidelijk is!

10) Accepteer excuses. Als een man iets wat ongelukkig gezegd heeft of iets heeft gedaan wat op jou anders overkomt dan hij het bedoeld heeft dan is dat vaak per ongeluk. Als hij vervolgens heeft laten weten dat het niet zo bedoeld is dan is de kous af. Het is kinderachtig om daar 3 dagen later weer op terug te komen.

Accepteer dat ik een paar dagen per maand een tikkie sjacherijnig ben. Alle dingen die ik dan zeg, bedoel ik niet persoonlijk. Het is kinderachtig om me die dingen dagen later nog kwalijk te nemen.

11) Hou eens op met over mannen te praten in termen als "bot", "lomp", "vunzig" of "goor". Dat gaat vervelen en komt erg denigrerend over.

Mag ik het dan wel zeggen wanneer ik een andere vent gewoon geil vind?

12) "Ben jij nu een vent" is minstens zo vervelend als "meid, je reet is de laatste tijd wel erg dik geworden". Ben je daarvan bewust.

Ik zal het noooooooit meer zeggen.

13) Overdrijf niet als je kritiek op hem levert. Als je hem verwijt dat "hij *noooit* een bloemetje voor je meeneemt" zal hij gelijk terugdenken aan de keren dat hij wel een bloemetje meenam en z'n conclusies trekken hoe je die kennelijk gewaardeerd hebt.

Idem. Alleen vul ipv "bloemetje" "sex" in.
pi_32368946
- oeps dubbel -
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:53:33 #146
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32369823
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:20 schreef Mokster het volgende:

En omg, je icon!!! Geweldig!
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32370109
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:53 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

En omg, je icon!!! Geweldig!
Thanx
pi_32370612
Ik denk dat ik de meeste regels niet op mijn vriend hoef toe te passen, dan zal hij me voor gek verklaren. :p
Buurman, ik hier?
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:52:14 #149
62182 Georges
That's the shit
pi_32388575
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:39 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met je, met allemaal van die mutsen in je omgeving.
Daarom ben ik ook zeer selectief.
Een vrouw die niet zeurt als de wc bril omhoog staat of zelf ook een biertje neemt.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 19 november 2005 @ 07:33:04 #150
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32392234
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:42 schreef JAM het volgende:
1. De vrouw verlaat 's ochtends als eerste het bed om espresso te maken.
2. Voor de rest zoekt ze het maar uit.

Zo sprak de vrijgezel.

[afbeelding]... .
Ben jij nu een vent?.. :p
Kan me wel redelijk goed in de lijst vinden.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')