* _Arual_ haptquote:Op maandag 5 december 2005 13:24 schreef Litpho het volgende:
Ik luister naar geen enkele radio (muv last.fm af en toe).
Oh, en weten Godt en Arual al dat Ellen nu van jou is?
Ik zal het even aanpassen voor Godt, hij heeft ook rechtenquote:Op maandag 5 december 2005 13:24 schreef Litpho het volgende:
Ik luister naar geen enkele radio (muv last.fm af en toe).
Oh, en weten Godt en Arual al dat Ellen nu van jou is?
Ik ook, in een banketletterquote:
Ik weet van nietsquote:Op maandag 5 december 2005 13:28 schreef nixxx het volgende:
whehehe litpho dat wordt gezellig met zijn drietjes in het nieuwe huis.. is daar al vordering in?
quote:
Tot later dan!quote:Op maandag 5 december 2005 13:29 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
Ik ben weg hoor, maar zo vind ik jullie straks sneller terug..![]()
Jij blijft toch wel spiekenquote:Op maandag 5 december 2005 13:29 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
Ik ben weg hoor, maar zo vind ik jullie straks sneller terug..![]()
af en toe..quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 13:23 schreef Pheno het volgende:
- Wil je klagen over de Modcat?
Voor een mod is ze best ok
- Bavaria is niet te zuipen! (net als de rest van de biermerken)
Mits koud genoeg is Bavaria goed te doen (net als de rest van de biermerken)
- Hou je van een glas wijn?
Op z'n tijd
- Wil je dat Pheno eindelijk eens gaat werken?
Ook al zou ik dat willen, dat is net zoiets als willen dat je stinkend rijk wordt en wordt aanbeden door honderden bloedmooie vrouwen zonder er ook maar iets voor te hoeven doen: never gonna happen!![]()
- Iets over Plato
Dat was toch een filosoof?
- Een toekomstige stalker van dawg?Stalkers
- Hier afblijven van Ellen Hoog! She is Godt's
Ellen wie?![]()
Dan moet je hier zijn.
godt zoeken?quote:Op maandag 5 december 2005 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ben ik ook weer even,
en wat moet Ellen in het Klooster
Ik weet ook niet wie Ellen isquote:
quote:
Nu weet ik dus nog nietsquote:
Volgens mij heeft het iets te maken met de vorige TT, maar het fijne weet ik er ook niet van.quote:
Ellen Hoogquote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef Pheno het volgende:
Nu weet ik dus nog niets
Ellen Hoog is Google?quote:
het scheelt je iig de moeite om zelf google in te tikken.. en dan nog klagenquote:
ik krijg heel aparte ideen als ik dit zo lees.. dingen met stopknoppen etc. Kan mejuffrouw Moks dit bevestigen/ontkennen?quote:Op maandag 5 december 2005 14:05 schreef Mokster het volgende:
Toevallige ontmoetingen met leuke collega in de lift maken zo'n werkdag ineens stukken leuker!![]()
Oeps... toch niet snel genoeg mn eerdere post aangevuldquote:Op maandag 5 december 2005 14:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik krijg heel aparte ideen als ik dit zo lees.. dingen met stopknoppen etc. Kan mejuffrouw Moks dit bevestigen/ontkennen?
Ik ben nou eenmaal een lamme takquote:Op maandag 5 december 2005 14:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
het scheelt je iig de moeite om zelf google in te tikken.. en dan nog klagen
t rokje en de manier waarop ze met een stick omgaan heel liefdevolquote:Op maandag 5 december 2005 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een lamme tak.
Maar goed, Ellen is dus een niet onaardig ogend hockeymeisje. Wat is het toch aan hockeymeisjes wat ze zo aantrekkelijk maakt?
ja... dat kan je hier verwachtenquote:Op maandag 5 december 2005 14:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeps... toch niet snel genoeg mn eerdere post aangevuld
Het zal idd het rokje zijnquote:Op maandag 5 december 2005 14:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
t rokje en de manier waarop ze met een stick omgaan heel liefdevol
Ze gebruiken die dingen om met volle kracht tegen ballen aan te meppen, lieve schat. Liefdevol is dan niet het eerste woord wat bovenkomtquote:Op maandag 5 december 2005 14:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
t rokje en de manier waarop ze met een stick omgaan heel liefdevol
Zolang ze dat alleen op het hockeyveld doen is er niets aan de hand toch?quote:Op maandag 5 december 2005 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze gebruiken die dingen om met volle kracht tegen ballen aan te meppen, lieve schat. Liefdevol is dan niet het eerste woord wat bovenkomt.
hockey bestaat niet alleen uit het slaan tegen een balquote:Op maandag 5 december 2005 14:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja... dat kan je hier verwachten![]()
en yns, hard met die stick tegen een bal slaan vind ik niet liefdevol.. erg pijnlijk zelf
Hoezo hardquote:Op maandag 5 december 2005 14:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja... dat kan je hier verwachten![]()
en yns, hard met die stick tegen een bal slaan vind ik niet liefdevol.. erg pijnlijk zelf
lieve schatquote:Op maandag 5 december 2005 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze gebruiken die dingen om met volle kracht tegen ballen aan te meppen, lieve schat. Liefdevol is dan niet het eerste woord wat bovenkomt.
Om hem vervolgens met een zo hard mogelijke loei tegen een houten plank aan te raggenquote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
hockey bestaat niet alleen uit het slaan tegen een bal
maar ook het (meestal heel elegant) onder controle houden van de bal aan je stick
kijk jij snapt hoe het werktquote:Op maandag 5 december 2005 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo hard
Het is veel mooier de bal zo te beroeren met de stick dat deze zich met alle liefde over het voorbeweegd![]()
jah en?quote:Op maandag 5 december 2005 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om hem vervolgens met een zo hard mogelijke loei tegen een houten plank aan te raggen...
Het doel van hockey is nog steeds om doelpunten te maken, maw: met een houten stick ballen tegen een houten plank aan raggenquote:
Zoals nixxx al zei: wij voelen een collectieve pijnquote:
Zolang dat liefdevol omgaan niet inhoudt dat mijn ballen met een houten stick tegen een houten plank aan worden gesmeten kan ik daar wel mee leven.quote:hoe meer behendigheid je hebt met een hockeybal en stick
hoe liefdevoller je met die van een man omgaat![]()
Nee, eerder "auw"quote:Op maandag 5 december 2005 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
enneh het gaat niet alleen om het scoren, maar voornamelijk om de manier waarop de tegenstander wordt uitgeschakeldquote:Op maandag 5 december 2005 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het doel van hockey is nog steeds om doelpunten te maken, maw: met een houten kunststoffen stick ballen tegen een houten plank aan raggen...
Dat was wel min of meer het idee, ja. Met hoge snelheid rondzwaaiende sticks uit mijn omgeving weren was de volgende fasequote:Op maandag 5 december 2005 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat
wat denk je van het onder controle houden van de bal aan je stick en op die manier voorkomen dat anderen hem je afnemen.
mannen hequote:Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals nixxx al zei: wij voelen een collectieve pijn![]()
zeker nietquote:Zolang dat liefdevol omgaan niet inhoudt dat mijn ballen met een houten stick tegen een houten plank aan worden gesmeten kan ik daar wel mee leven.
quote:Op maandag 5 december 2005 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was wel min of meer het idee, ja. Met hoge snelheid rondzwaaiende sticks uit mijn omgeving weren was de volgende fase.
Het is alsnog potentiële training voor een hypothetisch geval wat ik graag zou ontwijken.quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zolang ze dat alleen op het hockeyveld doen is er niets aan de hand toch?
Zijn die dingen tegenwoordig ook al van kunststof?quote:Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
enneh het gaat niet alleen om het scoren, maar voornamelijk om de manier waarop de tegenstander wordt uitgeschakeld
quote:Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn die dingen tegenwoordig ook al van kunststof?![]()
Ik word oud...
ja, dat deel klopt helemaalquote:Op maandag 5 december 2005 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het doel van hockey is nog steeds om doelpunten te maken,
En dan heb je het toch volledig misquote:maw: met een houten stick ballen tegen een houten plank aan raggen...
Echt niet, de controle bij een (goede) houtenstick blijft lekkerderquote:Op maandag 5 december 2005 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
spelen veel fijner.
slijtage is iets minder, en je hebt mits je ervaring hebt meer controle bij acties
is niequote:Op maandag 5 december 2005 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, de controle bij een (goede) houtenstick blijft lekkerder![]()
* Litpho slikt een woordspeling met 'wood' in *quote:Op maandag 5 december 2005 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, de controle bij een (goede) houtenstick blijft lekkerder![]()
nah en dat valt ook nog wel meequote:Op maandag 5 december 2005 14:47 schreef nixxx het volgende:
ik zie maar 1 mogelijkheid om een hockeymeisje te daten en je lichamelijke integriteit te behouden als man. Dik gewatteerde hoofd en voetborden op je bed, geen houten kasten in de slaapkamer en het liefst de muren ook van iets flexibels.. of rijstpapier zoals de japanners doen, al kenden die toen geen hockey nog. hmmmm intrigerend
Het slaan met een kunststoffen stick gaat wel beter en harder meestal. Nou push of flats ik meestal dus dat valt wel weer mee.quote:Op maandag 5 december 2005 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
is nie
ok per persoon afhankelijk
iig is het voor mijn polsen een heel stuk beter en vind ik ze veel fijner spelen
Ik herhaal mezelf, maar "Dealquote:Op maandag 5 december 2005 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah en dat valt ook nog wel mee
zorg gewoon dat je d'r goed "..." aan t eind van de avond, en ze vraag niet meer om een houten stick![]()
die van mij is eigenlijk alweer aan vervanging toequote:Op maandag 5 december 2005 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het slaan met een kunststoffen stick gaat wel beter en harder meestal. Nou push of flats ik meestal dus dat valt wel weer mee.
Met mijn houtenstick blijf ik meer controle hebben, heb die stick ook al 3 jaar. Helaas is ie niet meer te vervangenze worden niet meer gemaakt. Gelukkig kan ik er nog wel 1 of 2 seizoenen mee verder voordat ie te ver is afgesleten
![]()
Snel aan de appeltjes van oranje!quote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef _Cara_ het volgende:
Zo ff tijd voor een cup-a-soup ipv koffie.
Hier slingeren over speculaaspoppen en pepernoten rond.. en das nie goed voor Cara..![]()
ik heb hier nu een pure choco letter liggen vlak naast me... voor de kruidnoten moet ik een paar stappen doen..quote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef _Cara_ het volgende:
Hier slingeren over speculaaspoppen en pepernoten rond.. en das nie goed voor Cara..![]()
pepernoten kom je niet van aan, de schuimpjes doen het mquote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef _Cara_ het volgende:
aaaah kruidnoten, die heb ik nog niet gehad dit jaarquote:Op maandag 5 december 2005 14:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb hier nu een pure choco letter liggen vlak naast me... voor de kruidnoten moet ik een paar stappen doen..
Het enige dat ik even moet doen is een nieuwe grip erop, deze begint wel heel erg te slijten. En voor de rest merk ik dat ik steeds beter begin te slaanquote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
die van mij is eigenlijk alweer aan vervanging toe
maar aangezien ik de komende maandjes niet kan gaan, moet dat nog maar ff wachten
Zal ik het maar doen dan?quote:Op maandag 5 december 2005 14:49 schreef Pheno het volgende:
Goh, ik heb me net een IT zin opgeschreven![]()
Als een normaal mens dit leest word ik afgeschoten![]()
wat overigens ook leuk is, wanneer je echt snelheid wil maken.quote:Op maandag 5 december 2005 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het enige dat ik even moet doen is een nieuwe grip erop, deze begint wel heel erg te slijten. En voor de rest merk ik dat ik steeds beter begin te slaanEn zie ik dat ik meer met mijn backhand sla, daar zijn wel wat slijtage sporen duidelijk te zien
Kan dat echt heel hard doorwerkenquote:Op maandag 5 december 2005 14:58 schreef _Cara_ het volgende:
Je kunt ook gewoon hééééél hard doorwerken....dan denk je niet aan eten ...
![]()
* Litpho begint vast met mikken op Pheno *quote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zal ik het maar doen dan?
...
>ahum<
"Oeh, gaaf! laat lezen!!![]()
"
nee, dat kan ik nietquote:Op maandag 5 december 2005 14:58 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
werkquote:Op maandag 5 december 2005 14:58 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
Die slag wordt binnenkort wel verboden, te gevaarlijk, zeker op het niveau waar ik nu op speelquote:Op maandag 5 december 2005 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat overigens ook leuk is, wanneer je echt snelheid wil maken.
je stick plat op de grond (idem als bij de backhand) maar dan aan de forehand.
een snelheid dat je kunt creeëren![]()
en jah de grip
een keer een goede bui erop gehad (maar dan ook een enorme bui) toen heb ik m maar vervangen
Nah, Litpho will me afschieten. Kan hij wel tegen pinguins?quote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zal ik het maar doen dan?
...
>ahum<
"Oeh, gaaf! laat lezen!!![]()
"
wat speel je?quote:Op maandag 5 december 2005 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die slag wordt binnenkort wel verboden, te gevaarlijk, zeker op het niveau waar ik nu op speel
En snelheid maken lukt prima met pushen hoor![]()
Ach, het zou erger kunnen. Je zou een dolfijn kunnen zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, Litpho will me afschieten. Kan hij wel tegen pinguins?
3equote:
Werk ze Caraquote:Op maandag 5 december 2005 15:07 schreef _Cara_ het volgende:
Ow MANNEN!!van nix komt nix
![]()
Cara heeft haar soepie op.. en gaat dus wel héééél hard aan het werk. Laat ik voor jullie een "lichtend " voorbeeld zijn...![]()
Niks nieuws vermoedelijkquote:Op maandag 5 december 2005 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
En wat is er nou weer mis met de mannen?
Ik wil weer terug omhoogquote:Op maandag 5 december 2005 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
3e
vorig jaar 3e reserve
maar nu ff helemaal niets
Kaarsen en een taai taai pop.quote:Op maandag 5 december 2005 15:18 schreef Ynske het volgende:
wat hebbie gehad Kimmie
En?quote:Op maandag 5 december 2005 15:05 schreef Pheno het volgende:
In dit kader vond ik deze wel geinig: "Men!! They sweep you off your feet then try to hand you the broom."quote:
Dat had ik al gevraagd, vraag maar aan Frezerquote:
whehequote:Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
In dit kader vond ik deze wel geinig: "Men!! They sweep you off your feet then try to hand you the broom."
Ik ken Frezer niet zo goedquote:Op maandag 5 december 2005 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik al gevraagd, vraag maar aan Frezer
Mij ook nietquote:
Jij was toch degene die vond dat ze hoge standaards had met betrekking tot schoonmaken waar mannen gebruikelijkerwijs niet aan kunnen voldoen?quote:Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
In dit kader vond ik deze wel geinig: "Men!! They sweep you off your feet then try to hand you the broom."
quote:Op maandag 5 december 2005 15:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
En als je niet durft kun je natuurlijk ook gewoon zelf even teruglezen...
Dat mn ex-vriendje mn hele postgeschiedenis tot op de letter terugleest en het allemaal onthoudt is al erg genoeg... Maar jij??quote:Op maandag 5 december 2005 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij was toch degene die vond dat ze hoge standaards had met betrekking tot schoonmaken waar mannen gebruikelijkerwijs niet aan kunnen voldoen?.
Litpho is je ex vriendje?quote:Op maandag 5 december 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat mn ex-vriendje mn hele postgeschiedenis tot op de letter terugleest en het allemaal onthoudt is al erg genoeg... Maar jij??![]()
Benader het positief! Blijkbaar ziet hij jou als potentiele relatiekandidaat en wil hij van alles over je weten! (en ik ben eerlijk, het staat mij ook wel aan, zo'n vrouw die het liever zelf doet omdat het anders niet voldoet aan haar standaarden)quote:Op maandag 5 december 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat mn ex-vriendje mn hele postgeschiedenis tot op de letter terugleest en het allemaal onthoudt is al erg genoeg... Maar jij??![]()
De puzzelstukjes vallen op hun plaats....spannendquote:Op maandag 5 december 2005 15:45 schreef Pheno het volgende:
Litpho is je ex vriendje?
Ach, ik hoef alleen maar je postgeschiedenis die geen slowchat is te onthouden, die paar topics lukt me nog welquote:Op maandag 5 december 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2005 15:45 schreef Pheno het volgende:
Litpho is je ex vriendje?
quote:Op maandag 5 december 2005 15:46 schreef AirwiN het volgende:
Blijkbaar ziet hij jou als potentiele relatiekandidaat
quote:Op maandag 5 december 2005 15:46 schreef nixxx het volgende:
De puzzelstukjes vallen op hun plaats....spannend
Grappig!quote:Op maandag 5 december 2005 15:50 schreef Sammy_Klebold het volgende:
WEG
En toch vind ik je wel lief hoorquote:Op maandag 5 december 2005 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, ik hoef alleen maar je postgeschiedenis die geen slowchat is te onthouden, die paar topics lukt me nog wel.
Daarnaast had ik in Mannen, zo werken ze natuurlijk ook gewoon zelf gepost.
en dan nog stiekum naar mij hinten over deals hequote:
Stockholmsyndroom met je stalkerquote:
Ja maar, ... ja maar, ... ik ben onschuldigquote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan nog stiekum naar mij hinten over deals he
onschuldigquote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja maar, ... ja maar, ... ik ben onschuldig.
Je uiterst beperkte argumentatie is, mede om die reden, onweerlegbaarquote:Op maandag 5 december 2005 15:54 schreef nixxx het volgende:
Ik verklaar, gebaseerd op mijn uiterst gebrekkige kennis van de persoonlijkheden van mokster en litpho, en op een zeer oppervlakkig idee van mij dat ze wel een mooi plaatje vormen samen, dat ik wel kansen zie voor iets moois tussen jullie.![]()
en ik dan???quote:Op maandag 5 december 2005 15:54 schreef nixxx het volgende:
Ik verklaar, gebaseerd op mijn uiterst gebrekkige kennis van de persoonlijkheden van mokster en litpho, en op een zeer oppervlakkig idee van mij dat ze wel een mooi plaatje vormen samen, dat ik wel kansen zie voor iets moois tussen jullie.![]()
Bttd?quote:
Nixxx, wat ben je toch een heerlijke romanticusquote:Op maandag 5 december 2005 15:54 schreef nixxx het volgende:
ligt dat lekker???quote:Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gewoon wat quoten uit mijn postgeschiedenis en ik lig aan je voeten![]()
Heb je vroeger gehockeyd of zo? Het gaat zo ... makkelijk allemaalquote:Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gewoon wat quoten uit mijn postgeschiedenis en ik lig aan je voeten![]()
Prachtige Freudiaanse slipquote:Op maandag 5 december 2005 16:05 schreef Ynske het volgende:
confrontabelere
euhm...quote:
fout geschreven?quote:
Kruising tussen comfortabel en confrontatie was niet de bedoeling?quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 16:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kruising tussen comfortabel en confrontatie was niet de bedoeling?.
Nee, ik zat op turnen en ritmisch gymnastiek.quote:Op maandag 5 december 2005 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je vroeger gehockeyd of zo? Het gaat zo ... makkelijk allemaal.
Niets ten nadele van Lithpo, maar hier zie ik een uitstekende match met Nixxx.quote:Op maandag 5 december 2005 16:13 schreef Mokster het volgende:
Tegenwoordig schiet ik.
Waarom niet?quote:Op maandag 5 december 2005 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm...weet niet
daarbij euhm kan niet
euhm omdat iemand anders daar neit blij van wordquote:
Het is vast je flexibele persoonlijkheidquote:Op maandag 5 december 2005 16:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, ik zat op turnen en ritmisch gymnastiek.
Geen idee, hoe ik ooit zo... meegaand... geworden ben![]()
Zegquote:Op maandag 5 december 2005 16:19 schreef Frezer het volgende:
Niets ten nadele van Litpho, ...
Lenigheid op alle frontenquote:Op maandag 5 december 2005 16:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is vast je flexibele persoonlijkheid.
*kuch*quote:
Je vriendje?quote:Op maandag 5 december 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm omdat iemand anders daar neit blij van word
quote:
Schieten is leukquote:Op maandag 5 december 2005 16:13 schreef Mokster het volgende:
Tegenwoordig schiet ik.
Geen idee, hoe ik ooit zo... meegaand... geworden ben![]()
En? iemand al single af?quote:Op maandag 5 december 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm omdat iemand anders daar neit blij van word
Idem. Ik denk dat het beter is voor alle betrokkenen als ik die maar voor me houdtquote:
Schieten isquote:Op maandag 5 december 2005 16:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Schieten is leukNiet bij oranje nassau in den haag toch... want dan moet ik even wat mensen instrueren:
jullie!![]()
![]()
quote:
crap.. betraptquote:
Is Pheno nu een kloon van jou, of viceversaquote:Op maandag 5 december 2005 16:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
crap.. betrapt
Uni ging ook al om 15:30 dicht... ambtenaren![]()
![]()
geweer? pistool?quote:Op maandag 5 december 2005 16:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Schieten is(al heb ik totaal geen talent).
Enne... don't worry. Niet in Den Haag
Wat was er eerder... de kip of het ei?quote:Op maandag 5 december 2005 16:36 schreef Frezer het volgende:
Is Pheno nu een kloon van jou, of viceversa![]()
, das vroeg!
De pinguin.quote:Op maandag 5 december 2005 16:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat was er eerder... de kip of het ei?
quote:
Je hebt je baard over je hoofd geschoren?quote:
plotseling allemaal wit haar op mijn hoofdquote:Op maandag 5 december 2005 16:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt je baard over je hoofd geschoren?.
Rammsteinquote:Op maandag 5 december 2005 16:42 schreef nixxx het volgende:
scheren gaat>
![]()
lekker met rammstein op .. uitkijken dat ik niet te enthousiast word
Ik heb geen klonen, vraag maar aan Platoquote:Op maandag 5 december 2005 16:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is Pheno nu een kloon van jou, of viceversa![]()
, das vroeg!
Litpho wil alleen maar een trio met jou en Moksterquote:
Ik denk dat je me met AirwiN door de war haalt.quote:Op maandag 5 december 2005 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Litpho wil alleen maar een trio met jou en Mokster
litpho, mokster, melis en....quote:Op maandag 5 december 2005 17:00 schreef Pheno het volgende:
Kwartet?
Dat was toch met Christine?!quote:Op maandag 5 december 2005 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Litpho wil alleen maar een trio met jou en Mokster
Er zijn 7 avonden in een weekquote:
iedereen behalve ikquote:Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef QyRoZ het volgende:
Wie gaat er vanavond een heerlijk avondje hebben?
Het heerlijke avondje?quote:Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef Litpho het volgende:
Werk het allemaal even rustig uit en vergeet niet me een uitnodiging te sturen.
Ik ben onschuldig... Triootjes...quote:Op maandag 5 december 2005 17:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je me met AirwiN door de war haalt.
Triootjes en kwartetten die buiten mijn medeweten maar met mijn medewerking worden gepland. Blijkbaar.quote:
Je doet iets verkeerdquote:Op maandag 5 december 2005 17:07 schreef melismay het volgende:
Ik ga zo even met mijn broertje uit eten
Je hoeft alleen je houten stick te gebruiken . Of zoiets....quote:Op maandag 5 december 2005 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Triootjes en kwartetten die buiten mijn medeweten maar met mijn medewerking worden gepland. Blijkbaar.
ik vond het al een qyresk antwoord van mijzelfquote:
nee, die gebruikt zij.. of heb ik het weer niet begrepenquote:Op maandag 5 december 2005 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hoeft alleen je houten stick te gebruiken . Of zoiets....
Ze bedoelt: "Ik ga uit eten met een jongen die smoorverliefd op me is, dat gaat ie me vanvavond vertellen en dan zeg ik dat ik hem meer zie als een klein broertje, zo zijn hele feestelijke decembermaand verpestend."quote:
Qyresk, die houden we er in!quote:Op maandag 5 december 2005 17:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik vond het al een qyresk antwoord van mijzelf
En er niet eens een avond in het weekend aan hoeven verspillen, klassequote:Op maandag 5 december 2005 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze bedoelt: "Ik ga uit eten met een jongen die smoorverliefd op me is, dat gaat ie me vanvavond vertellen en dan zeg ik dat ik hem meer zie als een klein broertje, zo zijn hele feestelijke decembermaand verpestend."![]()
Qyr·esk (bn.)quote:
Idd, ik heb altijd bewondering voor vrouwen die in een handomdraai een jongen zijn hele reden voor leven kunnen ontnemen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
En er niet eens een avond in het weekend aan hoeven verspillen, klasse.
Het mooiste is natuurlijk als je de jongen in kwestie eerst nog zover kan krijgen dat hij vraagt om duidelijkheid ipv. allemaal rare vrouwelijke hints waar geen man meer dan 10% van op kan vangen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Idd, ik heb altijd bewondering voor vrouwen die in een handomdraai een jongen zijn hele reden voor leven kunnen ontnemen.![]()
Ik kom geen andere vrouwen tegen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd, ik heb altijd bewondering voor vrouwen die in een handomdraai een jongen zijn hele reden voor leven kunnen ontnemen.![]()
persoonlijke ervaring?quote:Op maandag 5 december 2005 17:29 schreef Litpho het volgende:
Het mooiste is natuurlijk als je de jongen in kwestie eerst nog zover kan krijgen dat hij vraagt om duidelijkheid ipv. allemaal rare vrouwelijke hints waar geen man meer dan 10% van op kan vangen.
Ik vraag me soms wel eens af of er wel "andere" vrouwen zijnquote:
Vrouwen, wat zijn datquote:Op maandag 5 december 2005 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af of er wel "andere" vrouwen zijn![]()
hihihih dat zijn mannen zonder pielemoosje hihihihih en ratioquote:
Dat zijn toch van die dingen die alleen in sprookjes voorkomen? Van die heel slechte sprookjes dan wel?quote:Op maandag 5 december 2005 17:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
hihihih dat zijn mannen zonder pielemoosje hihihihih en ratio
kan jij toveren?quote:
Dat klinkt als een nee... jammer..quote:Op maandag 5 december 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
[..]
als ik kon toveren kwam alles voor elkaar...
ga jij eens college volgenquote:Op maandag 5 december 2005 18:21 schreef Mokster het volgende:
Wat een luxe nu al thuis!
even rust mag ook welquote:Op maandag 5 december 2005 18:31 schreef Mokster het volgende:
Morgen en overmorgen. Vanavond heeft blondie een avondje voor zichzelf...
Ik ben al een uur thuisquote:Op maandag 5 december 2005 18:21 schreef Mokster het volgende:
Wat een luxe nu al thuis!
quote:Op maandag 5 december 2005 18:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
even rust mag ook welkomt er nog een sint langs?
![]()
Nee... just me, myself and I vanavond!quote:Op maandag 5 december 2005 18:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
even rust mag ook welkomt er nog een sint langs?
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 18:37 schreef Mokster het volgende:
Nee... just me, myself and I vanavond!
Vandaag op het werk wel (opnieuw) verwend met gevulde speculaas, banketstaaf en chocoladeletter!!
Ik kreeg op school een zakje strooigoed met een kaartje met mn naam erop.quote:Op maandag 5 december 2005 18:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee... just me, myself and I vanavond!
Vandaag op het werk wel (opnieuw) verwend met gevulde speculaas, banketstaaf en chocoladeletter!!
Echt wel ! Ik heb nog net de "A" weten te bemachtigen (die toch echt alleen maar voorkomt in het voorvoegsel "van" in mijn achternaam). Niet echt zeer persoonlijk dus. Maar omdat ie van melkchocola met hazelnooit is ga ik echt niet klagen!quote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kreeg op school een zakje strooigoed met een kaartje met mn naam erop.
Wel lief dat een paar gekke groepsgenoten dat voor iedereen hebben gedaan.
quote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kreeg op school een zakje strooigoed met een kaartje met mn naam erop.
Wel lief dat een paar gekke groepsgenoten dat voor iedereen hebben gedaan.
Schieten?quote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef nixxx het volgende:
[FOK!radio] alles over de FOK! 6 jaar meet
geen fokradio vandaag.. bagger.. moet ik zelf verzinnen hoe ik mijn avond doorkom
Ik heb een H... die komt helemaal niet voor in mijn naamquote:Op maandag 5 december 2005 18:48 schreef Mokster het volgende:
Echt wel ! Ik heb nog net de "A" weten te bemachtigen.
onze vereniging heeft geen eigen baan.. wij schieten altijd op militaire banen, maar ons bestuur probeert nu te regelen dat we tegen gereduceerd tarief bij Oranje nassau kunnen schieten, zijn een paar leden van ons ook lid..quote:Op maandag 5 december 2005 18:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Schieten?
Oh nee... die van jullie zal ook wel dicht zijn i.v.m. Sinterklaas...![]()
Je gaat op de koningin schietenquote:Op maandag 5 december 2005 18:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
onze vereniging heeft geen eigen baan.. wij schieten altijd op militaire banen, maar ons bestuur probeert nu te regelen dat we tegen gereduceerd tarief bij Oranje nassau kunnen schieten, zijn een paar leden van ons ook lid..
Wij hebben een eigen baan. Toch wel lekker makkelijk hoor!quote:Op maandag 5 december 2005 18:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
onze vereniging heeft geen eigen baan.. wij schieten altijd op militaire banen, maar ons bestuur probeert nu te regelen dat we tegen gereduceerd tarief bij Oranje nassau kunnen schieten, zijn een paar leden van ons ook lid..
neeeheee.. samen met dequote:
dat wil ik ook in mijn achtertuinquote:Op maandag 5 december 2005 18:58 schreef Mokster het volgende:
Wij hebben een eigen baan. Toch wel lekker makkelijk hoor!
quote:
Oh, een keer verkeerd richten en we hebben weer een koningquote:Op maandag 5 december 2005 18:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
neeeheee.. samen met dekoningin... ze is nu toch weer single....
Gaat ver maar zal zeker wat voor te zeggen zijn. Kunnen we ze niet exporteren ofzo?quote:
Naar de zon ofzo.quote:Op maandag 5 december 2005 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat ver maar zal zeker wat voor te zeggen zijn. Kunnen we ze niet exporteren ofzo?
Wel in een ander zonnewegstelsel dan hoor, straks gaat de onze kapot en die hebben we nog nodigquote:
Kei goed mên!quote:
Nou ben ik - als vrouw zijnde - natuurlijk faliekant tégen dat hele export-plan, maar als je vrouwen kunt importeren (de welbekende import-bruidjes uit bijv. Rusland of de Filippijnen) moet er andersom toch ook wel een markt voor te vinden zijnquote:Op maandag 5 december 2005 19:12 schreef Frezer het volgende:
Maarreh, exporteren? Ik vrees dat het geen handel is hoor,.
[..]
Kei goed mên!
Ze zullen toch vast wel ergens goed voor zijnquote:Op maandag 5 december 2005 19:13 schreef QyRoZ het volgende:
Nee, ik kan me voorstellen dat niemand die waardeloze vrouwen wil hebben, ze zijn nergens goed voor.
Ik heb geen idee hoe ze fungeren als brandstof.quote:Op maandag 5 december 2005 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zullen toch vast wel ergens goed voor zijn![]()
vet brandt wel aardig...quote:Op maandag 5 december 2005 19:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze fungeren als brandstof.
Kijk, die Moks denkt tenminste even mee, eenquote:Op maandag 5 december 2005 19:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou ben ik - als vrouw zijnde - natuurlijk faliekant tégen dat hele export-plan, maar als je vrouwen kunt importeren (de welbekende import-bruidjes uit bijv. Rusland of de Filippijnen) moet er andersom toch ook wel een markt voor te vinden zijn
Toch geen ideën gekregen mbt de benodigde brandstof hé?quote:Op maandag 5 december 2005 19:20 schreef nixxx het volgende:
even wat eten opwarmen...
quote:Op maandag 5 december 2005 19:25 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn de hockeymeisjes er al weer?
Ik heb niks met importquote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
Ook niet vreemd, gezien bovenstaande posts,.
Het ging dan ook vooral over de mogelijkheid te exporteren,quote:Op maandag 5 december 2005 19:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb niks met import
Import kost geld
Maar is vaak wel goedkoper dan lokaal hoorquote:Op maandag 5 december 2005 19:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb niks met import
Import kost geld
Waar???quote:
Kan wel weer de foto plaatsenquote:Op maandag 5 december 2005 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
Was meer gewoon in het algemeen Frezer (helaas)
quote:Op maandag 5 december 2005 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
Was meer gewoon in het algemeen Frezer (helaas)
Zoek wel een andere dan, beetje variatie kan geen kwaad hequote:
nou.. daar heeft mijn ene huisgenote genoeg vanquote:Op maandag 5 december 2005 19:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Toch geen ideën gekregen mbt de benodigde brandstof hé?
ik had de Zquote:Op maandag 5 december 2005 18:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Echt wel ! Ik heb nog net de "A" weten te bemachtigen (die toch echt alleen maar voorkomt in het voorvoegsel "van" in mijn achternaam). Niet echt zeer persoonlijk dus. Maar omdat ie van melkchocola met hazelnooit is ga ik echt niet klagen!![]()
Durf je 'em wel op te eten?quote:Op maandag 5 december 2005 19:52 schreef QyRoZ het volgende:
De Q is veel toffer.
nolius heeft geen studio want martijn moet sinterklaas vieren ofzo.. en nolius heeft ook nachtdienst dus verder niet echt zin..quote:Op maandag 5 december 2005 20:05 schreef _Cara_ het volgende:
Hoezo geen fokradio?
hé, van mij mag je je wel af en toe laten gaan hoor,quote:Op maandag 5 december 2005 20:07 schreef _Cara_ het volgende:
Snoepkousen..!! heb eens medelijden met Cara....![]()
Het arme kind heeft een weak-spot voor chocolade....![]()
1 chocoladeletter kan geen kwaadquote:Op maandag 5 december 2005 20:07 schreef _Cara_ het volgende:
Snoepkousen..!! heb eens medelijden met Cara....![]()
Het arme kind heeft een weak-spot voor chocolade....![]()
Nee hoor. Ik red het wel met de Aquote:Op maandag 5 december 2005 19:58 schreef Christine het volgende:
[..]
niet aan gedacht
ik heb nog een klein stukje over. hebben?
Op haar schouders? Jij kijkt te veel tekenfilms!quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 20:11 schreef Frezer het volgende:
Op haar schouders? Jij kijkt te veel tekenfilms!
pepernoten zijn erg lekker.... maar jah.....quote:Op maandag 5 december 2005 20:07 schreef Frezer het volgende:
Ik vind dat de pepernoten nu aan de beurd zijn,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |