enneh het gaat niet alleen om het scoren, maar voornamelijk om de manier waarop de tegenstander wordt uitgeschakeldquote:Op maandag 5 december 2005 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het doel van hockey is nog steeds om doelpunten te maken, maw: met een houten kunststoffen stick ballen tegen een houten plank aan raggen...
Dat was wel min of meer het idee, ja. Met hoge snelheid rondzwaaiende sticks uit mijn omgeving weren was de volgende fasequote:Op maandag 5 december 2005 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat
wat denk je van het onder controle houden van de bal aan je stick en op die manier voorkomen dat anderen hem je afnemen.
mannen hequote:Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals nixxx al zei: wij voelen een collectieve pijn![]()
zeker nietquote:Zolang dat liefdevol omgaan niet inhoudt dat mijn ballen met een houten stick tegen een houten plank aan worden gesmeten kan ik daar wel mee leven.
quote:Op maandag 5 december 2005 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was wel min of meer het idee, ja. Met hoge snelheid rondzwaaiende sticks uit mijn omgeving weren was de volgende fase.
Het is alsnog potentiële training voor een hypothetisch geval wat ik graag zou ontwijken.quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zolang ze dat alleen op het hockeyveld doen is er niets aan de hand toch?
Zijn die dingen tegenwoordig ook al van kunststof?quote:Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
enneh het gaat niet alleen om het scoren, maar voornamelijk om de manier waarop de tegenstander wordt uitgeschakeld
quote:Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn die dingen tegenwoordig ook al van kunststof?![]()
Ik word oud...
ja, dat deel klopt helemaalquote:Op maandag 5 december 2005 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het doel van hockey is nog steeds om doelpunten te maken,
En dan heb je het toch volledig misquote:maw: met een houten stick ballen tegen een houten plank aan raggen...
Echt niet, de controle bij een (goede) houtenstick blijft lekkerderquote:Op maandag 5 december 2005 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
spelen veel fijner.
slijtage is iets minder, en je hebt mits je ervaring hebt meer controle bij acties
is niequote:Op maandag 5 december 2005 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, de controle bij een (goede) houtenstick blijft lekkerder![]()
* Litpho slikt een woordspeling met 'wood' in *quote:Op maandag 5 december 2005 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, de controle bij een (goede) houtenstick blijft lekkerder![]()
nah en dat valt ook nog wel meequote:Op maandag 5 december 2005 14:47 schreef nixxx het volgende:
ik zie maar 1 mogelijkheid om een hockeymeisje te daten en je lichamelijke integriteit te behouden als man. Dik gewatteerde hoofd en voetborden op je bed, geen houten kasten in de slaapkamer en het liefst de muren ook van iets flexibels.. of rijstpapier zoals de japanners doen, al kenden die toen geen hockey nog. hmmmm intrigerend
Het slaan met een kunststoffen stick gaat wel beter en harder meestal. Nou push of flats ik meestal dus dat valt wel weer mee.quote:Op maandag 5 december 2005 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
is nie
ok per persoon afhankelijk
iig is het voor mijn polsen een heel stuk beter en vind ik ze veel fijner spelen
Ik herhaal mezelf, maar "Dealquote:Op maandag 5 december 2005 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah en dat valt ook nog wel mee
zorg gewoon dat je d'r goed "..." aan t eind van de avond, en ze vraag niet meer om een houten stick![]()
die van mij is eigenlijk alweer aan vervanging toequote:Op maandag 5 december 2005 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het slaan met een kunststoffen stick gaat wel beter en harder meestal. Nou push of flats ik meestal dus dat valt wel weer mee.
Met mijn houtenstick blijf ik meer controle hebben, heb die stick ook al 3 jaar. Helaas is ie niet meer te vervangenze worden niet meer gemaakt. Gelukkig kan ik er nog wel 1 of 2 seizoenen mee verder voordat ie te ver is afgesleten
![]()
Snel aan de appeltjes van oranje!quote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef _Cara_ het volgende:
Zo ff tijd voor een cup-a-soup ipv koffie.
Hier slingeren over speculaaspoppen en pepernoten rond.. en das nie goed voor Cara..![]()
ik heb hier nu een pure choco letter liggen vlak naast me... voor de kruidnoten moet ik een paar stappen doen..quote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef _Cara_ het volgende:
Hier slingeren over speculaaspoppen en pepernoten rond.. en das nie goed voor Cara..![]()
pepernoten kom je niet van aan, de schuimpjes doen het mquote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef _Cara_ het volgende:
aaaah kruidnoten, die heb ik nog niet gehad dit jaarquote:Op maandag 5 december 2005 14:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb hier nu een pure choco letter liggen vlak naast me... voor de kruidnoten moet ik een paar stappen doen..
Het enige dat ik even moet doen is een nieuwe grip erop, deze begint wel heel erg te slijten. En voor de rest merk ik dat ik steeds beter begin te slaanquote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
die van mij is eigenlijk alweer aan vervanging toe
maar aangezien ik de komende maandjes niet kan gaan, moet dat nog maar ff wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |