Was je erbij?quote:Op maandag 28 november 2005 13:45 schreef the900 het volgende:
Yay, ik ga voor de verandering maar eens luisteren
Was een toffe meet
Jah moet even kijken hoe dat skype werkt en of ik überhaupt wel een mic hebquote:
sorryquote:Op maandag 28 november 2005 18:44 schreef HeatWave het volgende:
Ga even ergens anders zwijmelen ofzo.
hoi yvonne !!!quote:
Zou ik maar doen jaquote:Op maandag 28 november 2005 18:08 schreef HeatWave het volgende:
Nou aangezien ik op die meeting was zal ik het ook maar weer eens aanslingeren vanavond.
Moet ik me ongerust gaan makenquote:
Jankhuilie.quote:Op maandag 28 november 2005 20:16 schreef the900 het volgende:
Wat een slap geleuter, ga eens wat leuks vertellen
Ik wil meer details over de meet.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 20:16 schreef the900 het volgende:
Wat een slap geleuter, ga eens wat leuks vertellen
Wok laik un eezjipzjanquote:Op maandag 28 november 2005 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
The Bangles.... mwah...
* the900 is het daar mee eensquote:Op maandag 28 november 2005 20:24 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso snap ik het nut van muziek op FR niet. Doe gewoon een uurtje leuke fok dingen, ik heb tog gig aan Mp3's staan net als elke andere fokker..
Mjah de laatste tijd wordt er wel meer muziek gedraaid dan eerst. Een tijdje terug zat men nog te mekkeren dat er te weinig muziek werd gedraait. Soms worden er nu ook nog wel eens platen gedraaid waarvan ik denk:quote:Op maandag 28 november 2005 20:24 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso snap ik het nut van muziek op FR niet. Doe gewoon een uurtje leuke fok dingen, ik heb tig gig aan Mp3's staan net als elke andere fokker..
We zijn een half uur verder, maar nog niets fok!'s gehoord..quote:Op maandag 28 november 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah de laatste tijd wordt er wel meer muziek gedraaid dan eerst. Een tijdje terug zat men nog te mekkeren dat er te weinig muziek werd gedraait. Soms worden er nu ook nog wel eens platen gedraaid waarvan ik denk:![]()
Hebben ze daar kipfile?quote:Op maandag 28 november 2005 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen. Het wordt één grote kutuitzending.
Een plaatje er tussendoor vind ik nog wel ok maar ga inderdaad niet het eerste half uur vullen met veel gebabbel wat nauwelijks over fok gaat. Ligt het trouwens aan mij of valt AR steeds weg?quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn een half uur verder, maar nog niets fok!'s gehoord..
En juist OMDAT men toch alltijd jankt over de muziek.
Ik zie de toegevoegde waarde niet....
Bup pub bapu pube euhmquote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
Ja, hoi!
hey bup dinges gozer.quote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
Ja, hoi!
Maar je bent wel lief hoorquote:
hier doet alles het normaal...quote:Op maandag 28 november 2005 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een plaatje er tussendoor vind ik nog wel ok maar ga inderdaad niet het eerste half uur vullen met veel gebabbel wat nauwelijks over fok gaat. Ligt het trouwens aan mij of valt AR steeds weg?
tis al bijna een uur bezigquote:
Zet die bittorrents ff uitquote:Op maandag 28 november 2005 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een plaatje er tussendoor vind ik nog wel ok maar ga inderdaad niet het eerste half uur vullen met veel gebabbel wat nauwelijks over fok gaat. Ligt het trouwens aan mij of valt AR steeds weg?
Done.quote:Op maandag 28 november 2005 20:58 schreef nikky het volgende:
Bloodhound Gang - Foxtrot Uniform Charlie Kilo ff stemmen mensen
zelfs met bittorrent aan heb ik nergens last vanquote:
had ik al gedaanquote:Op maandag 28 november 2005 20:58 schreef nikky het volgende:
Bloodhound Gang - Foxtrot Uniform Charlie Kilo ff stemmen mensen
Ik heb wel een echo. Hoe zit dat bij jou ou ou?quote:Op maandag 28 november 2005 21:02 schreef HeatWave het volgende:
er lopen hier tig torrents en de FR stream op high, nog geen hapering gehad.
20Mbit.
Hier is tegelijkertijd Fok!ken en winamp aan eigenlijk al teveelquote:Op maandag 28 november 2005 21:02 schreef HeatWave het volgende:
20Mbit.
zelfs zonder 20 Mbit gaat het primaquote:Op maandag 28 november 2005 21:02 schreef HeatWave het volgende:
20Mbit.
quote:Op maandag 28 november 2005 21:42 schreef classpc het volgende:
Nou, zelfs op de stoel is Nolius nog wel hyper.
Nu niet meer.quote:
Ja, ze had hepatitus van je gekregen zei ze.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Had yvonne het nog over mij ofzo?
Kan nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, ze had hepatitus van je gekregen zei ze.
En wij ons maar afvragen hoe hij aan crew-info komtquote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef SunChaser het volgende:
Die relatie tussen BBD en Nikky duurt ook alweer een goed jaar.
Radio 1?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:35 schreef Monidique het volgende:
Ik luisterde vannacht Radio 1 en je mag niet maar aan FlyingFox vragen wie hij "grafk-" toewenst.
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er belde ene Stefan naar het praatprogramma dat toen was op Radio 1 en klaagde over het feit dat Nolius aan FlyingFox vroeg wie hij de "grafk-" zou toewensen. Hij kon het woord niet uitspreken, zei hij, hij had een oud-tante verloren aan de ziekte. Hij had op de chat ook nog met een meisje gesproken, en die vond het goed, omdat ze zoiets niet bij de NCRV of de EO vragen. Toen ging hij huilen. Die presentatrice wist ook niet goed hier mee om te gaan. "Dan maak je toch een eigen website tegen vloeken?"
Nu betwijfel ik zéér of het echt is geweest of een geintje van een van de vele nerds die dit forum bevolken,!
Mógelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
Luister is Radio, your days are numberd Vast deze
Heb je het hele gesprek met FF gehoord?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:35 schreef Monidique het volgende:
Ik luisterde vannacht Radio 1 en je mag niet maar aan FlyingFox vragen wie hij "grafk-" toewenst.
Ja.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb je nog over mij geroddeld Yvonne
Ik heb geen Fok!Radio geluisterd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Heb je het hele gesprek met FF gehoord?
Wat zei ze dan verdommequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:32 schreef the900 het volgende:
Positief geloof ik.
Anders had je wel gehoord dat het helemaal niet zo erg wasquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb geen Fok!Radio geluisterd.
Ik geef geen commentaar of kritiek, hoor, ik wilde alleen maar even wijzen op het telefoontje naar het programma. Waarschijnlijk is het niet Casa Luna, maar het programma erna. Ik kan het ook niet online vinden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:54 schreef Nolius het volgende:
[..]
Anders had je wel gehoord dat het helemaal niet zo erg was
En Casa Luna (Radio 1, waar ik het overigens niet in hoor) is toch een heel ander programma dan FOK!radio
http://www.eo.nl/portals/programs/home.jsp?program=4702324quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik geef geen commentaar of kritiek, hoor, ik wilde alleen maar even wijzen op het telefoontje naar het programma. Waarschijnlijk is het niet Casa Luna, maar het programma erna. Ik kan het ook niet online vinden.
Helaas. Het was overigens net voor het nieuws en de presentator was een vrouw, een presentatrice dus.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:10 schreef Nolius het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/portals/programs/home.jsp?program=4702324
Is niet terug te luisteren...
Dat zei ik toch ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:13 schreef PeRi het volgende:
Avondschool Nolius? Ik ben geen bijstandsmoeder ja
Ik hoorde dat de term avondschool gebruikt werd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook niet
Volgens ingewijden werk jij keihard aan de uni in Leiden
Zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Nolius, wanneer is die uitzending te beluisteren?
Net alsof ik genoemd werdquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Hmm verdomme niet kunnen luisteren. Had yvonne het nog over mij ofzo?
Ik ben ook niet genoemd. Wat nep.quote:
Alsof het alleen over de meet gingquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Weet ik veel.Was jij wel op de meet
Dat weet ik niet, omdat ik niet heb geluistertquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof het alleen over de meet ging
En dan achteraf wel allesa willen weten natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, omdat ik niet heb geluistert
Uiteraard, of moet ik gewoon wachten als het online staat?quote:Op woensdag 30 november 2005 06:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
En dan achteraf wel allesa willen weten natuurlijk
Waarbij?quote:
quote:
Ja dus? Dan kan Martijn toch uitzenden?quote:Op maandag 5 december 2005 07:39 schreef Svensational het volgende:
Ja, er is dus geen uitzending vandaag, dat je het even weet. Nolius heeft Sinterklaas vandaag.
Nee, Martijn is juist op vakantie. Ik heb zaterdag al Sinterklaas gevierdquote:Op maandag 5 december 2005 07:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja dus? Dan kan Martijn toch uitzenden?
Nee, ik heb geen studio. Daarbij heb ik komende nach nachtdienst, dus ik laat het maar even zo. Daarbij zullen veel mensen wel pakjesavond hebben, dus is het niet zo heel druk gok ik.quote:Op maandag 5 december 2005 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Ow vandaar, anders had je me maar hoeven bellen en was ik ingevallen. Ga je iets doen uit t archeif?
Daar wordt op dit moment gay-pr0n opgenomenquote:Op maandag 5 december 2005 10:03 schreef SunChaser het volgende:
Kun je niet uitzenden vanuit Studio 3 op het mediapark?
Ah bedankt.quote:Op maandag 5 december 2005 07:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
De uitzending staat op http://radio.fok.nl
Kun je nagaan hoe goed de uitzending volgende week gaat worden!quote:Op maandag 5 december 2005 18:45 schreef nixxx het volgende:maar...
maar..... je fans Nolius... denk aan je fans!!!!
Misschien kun je het dan wél over mij hebben.quote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed de uitzending volgende week gaat worden!
Hoezo dat?quote:Op maandag 5 december 2005 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien kun je het dan wél over mij hebben.
Ja, wil je nou kwaliteit in je uitzending of nietquote:
de roddels... ik heb ze nodigquote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed de uitzending volgende week gaat worden!
Ja, kom een keer langs danquote:Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wil je nou kwaliteit in je uitzending of niet?
Tut tut, dat is ook wel weer erg overdrevenquote:
Leg eens uitquote:Op maandag 5 december 2005 20:28 schreef PeRi het volgende:
Sven, als je nou in januari komt, als FF en Bosbeetle komen, dan heb ik twee vliegen in één klap.
Je komt toch een keer langs, doe dan ff als ik er ook ben. Bespaart me weer een ritje Overijssel.quote:
je gaat een aanslag plegen?quote:Op maandag 5 december 2005 20:28 schreef PeRi het volgende:
Sven, als je nou in januari komt, als FF en Bosbeetle komen, dan heb ik twee vliegen in één klap.
Jij werd toch vast panellid dat iedere week mensen dingen toe ging wensen?quote:Op maandag 5 december 2005 20:32 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kom ook weer een keer langs, zodra ik in Utrecht woon.
Het ging toch vorige week over mijquote:Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wil je nou kwaliteit in je uitzending of niet?
oooh dan wil ik ook komenquote:Op maandag 5 december 2005 20:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wens ze bier toe.
* Nolius vraagt Muse - Bliss aan op ActionRadioquote:Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ging toch vorige week over mij
als je me nog eens noemt: je spreekt het uit als Alex met vijf iksen, of desnoods Alex met vij exen.. maar niet als Alex....quote:Op maandag 5 december 2005 20:41 schreef Nolius het volgende:
[..]
* Nolius vraagt Muse - Bliss aan op ActionRadio
Ja, maar het niveau ligt elke week hoger natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ging toch vorige week over mij
Met Aan de oevers van de tijd of Het voordeel van video?quote:Op maandag 5 december 2005 20:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wens ze bier toe.
Die heb ik nietquote:Op maandag 5 december 2005 20:49 schreef QyRoZ het volgende:
Met Bier en Nieuwegein.
quote:Op maandag 5 december 2005 20:41 schreef Nolius het volgende:
[..]
* Nolius vraagt Muse - Bliss aan op ActionRadio
Wel grappig, maar ik miste een beetje diepgangquote:Op maandag 5 december 2005 20:53 schreef SunChaser het volgende:
Hoe vond je mn lieve interview met Giel en Marisa, Arno? Het leken jij en Kirsty wel he?![]()
Spivquote:Op maandag 5 december 2005 20:49 schreef QyRoZ het volgende:
Met Bier en Nieuwegein.
Ja, jij bent t niveau van FOK!-radfio gewend. Dat haal ik niet natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2005 20:55 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wel grappig, maar ik miste een beetje diepgang
Ach ja, je kunt niet overal talent voor hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, jij bent t niveau van FOK!-radfio gewend. Dat haal ik niet natuurlijk
Ja hoor. Kom je langs?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Binnenkort gaat er weer een forum open, mag ik dan weer in de uitzending, Nolius?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |