Ja, ze had hepatitus van je gekregen zei ze.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Had yvonne het nog over mij ofzo?
Kan nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, ze had hepatitus van je gekregen zei ze.
En wij ons maar afvragen hoe hij aan crew-info komtquote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef SunChaser het volgende:
Die relatie tussen BBD en Nikky duurt ook alweer een goed jaar.
Radio 1?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:35 schreef Monidique het volgende:
Ik luisterde vannacht Radio 1 en je mag niet maar aan FlyingFox vragen wie hij "grafk-" toewenst.
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er belde ene Stefan naar het praatprogramma dat toen was op Radio 1 en klaagde over het feit dat Nolius aan FlyingFox vroeg wie hij de "grafk-" zou toewensen. Hij kon het woord niet uitspreken, zei hij, hij had een oud-tante verloren aan de ziekte. Hij had op de chat ook nog met een meisje gesproken, en die vond het goed, omdat ze zoiets niet bij de NCRV of de EO vragen. Toen ging hij huilen. Die presentatrice wist ook niet goed hier mee om te gaan. "Dan maak je toch een eigen website tegen vloeken?"
Nu betwijfel ik zéér of het echt is geweest of een geintje van een van de vele nerds die dit forum bevolken,!
Mógelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
Luister is Radio, your days are numberd Vast deze
Heb je het hele gesprek met FF gehoord?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:35 schreef Monidique het volgende:
Ik luisterde vannacht Radio 1 en je mag niet maar aan FlyingFox vragen wie hij "grafk-" toewenst.
Ja.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb je nog over mij geroddeld Yvonne
Ik heb geen Fok!Radio geluisterd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Heb je het hele gesprek met FF gehoord?
Wat zei ze dan verdommequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:32 schreef the900 het volgende:
Positief geloof ik.
Anders had je wel gehoord dat het helemaal niet zo erg wasquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb geen Fok!Radio geluisterd.
Ik geef geen commentaar of kritiek, hoor, ik wilde alleen maar even wijzen op het telefoontje naar het programma. Waarschijnlijk is het niet Casa Luna, maar het programma erna. Ik kan het ook niet online vinden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:54 schreef Nolius het volgende:
[..]
Anders had je wel gehoord dat het helemaal niet zo erg was
En Casa Luna (Radio 1, waar ik het overigens niet in hoor) is toch een heel ander programma dan FOK!radio
http://www.eo.nl/portals/programs/home.jsp?program=4702324quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik geef geen commentaar of kritiek, hoor, ik wilde alleen maar even wijzen op het telefoontje naar het programma. Waarschijnlijk is het niet Casa Luna, maar het programma erna. Ik kan het ook niet online vinden.
Helaas. Het was overigens net voor het nieuws en de presentator was een vrouw, een presentatrice dus.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:10 schreef Nolius het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/portals/programs/home.jsp?program=4702324
Is niet terug te luisteren...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |