hier doet alles het normaal...quote:Op maandag 28 november 2005 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een plaatje er tussendoor vind ik nog wel ok maar ga inderdaad niet het eerste half uur vullen met veel gebabbel wat nauwelijks over fok gaat. Ligt het trouwens aan mij of valt AR steeds weg?
tis al bijna een uur bezigquote:
Zet die bittorrents ff uitquote:Op maandag 28 november 2005 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een plaatje er tussendoor vind ik nog wel ok maar ga inderdaad niet het eerste half uur vullen met veel gebabbel wat nauwelijks over fok gaat. Ligt het trouwens aan mij of valt AR steeds weg?
Done.quote:Op maandag 28 november 2005 20:58 schreef nikky het volgende:
Bloodhound Gang - Foxtrot Uniform Charlie Kilo ff stemmen mensen
zelfs met bittorrent aan heb ik nergens last vanquote:
had ik al gedaanquote:Op maandag 28 november 2005 20:58 schreef nikky het volgende:
Bloodhound Gang - Foxtrot Uniform Charlie Kilo ff stemmen mensen
Ik heb wel een echo. Hoe zit dat bij jou ou ou?quote:Op maandag 28 november 2005 21:02 schreef HeatWave het volgende:
er lopen hier tig torrents en de FR stream op high, nog geen hapering gehad.
20Mbit.
Hier is tegelijkertijd Fok!ken en winamp aan eigenlijk al teveelquote:Op maandag 28 november 2005 21:02 schreef HeatWave het volgende:
20Mbit.
zelfs zonder 20 Mbit gaat het primaquote:Op maandag 28 november 2005 21:02 schreef HeatWave het volgende:
20Mbit.
quote:Op maandag 28 november 2005 21:42 schreef classpc het volgende:
Nou, zelfs op de stoel is Nolius nog wel hyper.
Nu niet meer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |