Het ging toch vorige week over mijquote:Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wil je nou kwaliteit in je uitzending of niet?
oooh dan wil ik ook komenquote:Op maandag 5 december 2005 20:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wens ze bier toe.
* Nolius vraagt Muse - Bliss aan op ActionRadioquote:Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ging toch vorige week over mij
als je me nog eens noemt: je spreekt het uit als Alex met vijf iksen, of desnoods Alex met vij exen.. maar niet als Alex....quote:Op maandag 5 december 2005 20:41 schreef Nolius het volgende:
[..]
* Nolius vraagt Muse - Bliss aan op ActionRadio
Ja, maar het niveau ligt elke week hoger natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ging toch vorige week over mij
Met Aan de oevers van de tijd of Het voordeel van video?quote:Op maandag 5 december 2005 20:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wens ze bier toe.
Die heb ik nietquote:Op maandag 5 december 2005 20:49 schreef QyRoZ het volgende:
Met Bier en Nieuwegein.
quote:Op maandag 5 december 2005 20:41 schreef Nolius het volgende:
[..]
* Nolius vraagt Muse - Bliss aan op ActionRadio
Wel grappig, maar ik miste een beetje diepgangquote:Op maandag 5 december 2005 20:53 schreef SunChaser het volgende:
Hoe vond je mn lieve interview met Giel en Marisa, Arno? Het leken jij en Kirsty wel he?![]()
Spivquote:Op maandag 5 december 2005 20:49 schreef QyRoZ het volgende:
Met Bier en Nieuwegein.
Ja, jij bent t niveau van FOK!-radfio gewend. Dat haal ik niet natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2005 20:55 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wel grappig, maar ik miste een beetje diepgang
Ach ja, je kunt niet overal talent voor hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, jij bent t niveau van FOK!-radfio gewend. Dat haal ik niet natuurlijk
Ja hoor. Kom je langs?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Binnenkort gaat er weer een forum open, mag ik dan weer in de uitzending, Nolius?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |