Nee, Martijn is juist op vakantie. Ik heb zaterdag al Sinterklaas gevierdquote:Op maandag 5 december 2005 07:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja dus? Dan kan Martijn toch uitzenden?
Nee, ik heb geen studio. Daarbij heb ik komende nach nachtdienst, dus ik laat het maar even zo. Daarbij zullen veel mensen wel pakjesavond hebben, dus is het niet zo heel druk gok ik.quote:Op maandag 5 december 2005 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Ow vandaar, anders had je me maar hoeven bellen en was ik ingevallen. Ga je iets doen uit t archeif?
Daar wordt op dit moment gay-pr0n opgenomenquote:Op maandag 5 december 2005 10:03 schreef SunChaser het volgende:
Kun je niet uitzenden vanuit Studio 3 op het mediapark?
Ah bedankt.quote:Op maandag 5 december 2005 07:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
De uitzending staat op http://radio.fok.nl
Kun je nagaan hoe goed de uitzending volgende week gaat worden!quote:Op maandag 5 december 2005 18:45 schreef nixxx het volgende:maar...
maar..... je fans Nolius... denk aan je fans!!!!
Misschien kun je het dan wél over mij hebben.quote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed de uitzending volgende week gaat worden!
Hoezo dat?quote:Op maandag 5 december 2005 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien kun je het dan wél over mij hebben.
Ja, wil je nou kwaliteit in je uitzending of nietquote:
de roddels... ik heb ze nodigquote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed de uitzending volgende week gaat worden!
Ja, kom een keer langs danquote:Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wil je nou kwaliteit in je uitzending of niet?
Tut tut, dat is ook wel weer erg overdrevenquote:
Leg eens uitquote:Op maandag 5 december 2005 20:28 schreef PeRi het volgende:
Sven, als je nou in januari komt, als FF en Bosbeetle komen, dan heb ik twee vliegen in één klap.
Je komt toch een keer langs, doe dan ff als ik er ook ben. Bespaart me weer een ritje Overijssel.quote:
je gaat een aanslag plegen?quote:Op maandag 5 december 2005 20:28 schreef PeRi het volgende:
Sven, als je nou in januari komt, als FF en Bosbeetle komen, dan heb ik twee vliegen in één klap.
Jij werd toch vast panellid dat iedere week mensen dingen toe ging wensen?quote:Op maandag 5 december 2005 20:32 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kom ook weer een keer langs, zodra ik in Utrecht woon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |