Dat zei ik toch ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:13 schreef PeRi het volgende:
Avondschool Nolius? Ik ben geen bijstandsmoeder ja
Ik hoorde dat de term avondschool gebruikt werd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook niet
Volgens ingewijden werk jij keihard aan de uni in Leiden
Zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Nolius, wanneer is die uitzending te beluisteren?
Net alsof ik genoemd werdquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Hmm verdomme niet kunnen luisteren. Had yvonne het nog over mij ofzo?
Ik ben ook niet genoemd. Wat nep.quote:
Alsof het alleen over de meet gingquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Weet ik veel.Was jij wel op de meet
Dat weet ik niet, omdat ik niet heb geluistertquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof het alleen over de meet ging
En dan achteraf wel allesa willen weten natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, omdat ik niet heb geluistert
Uiteraard, of moet ik gewoon wachten als het online staat?quote:Op woensdag 30 november 2005 06:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
En dan achteraf wel allesa willen weten natuurlijk
Waarbij?quote:
quote:
Ja dus? Dan kan Martijn toch uitzenden?quote:Op maandag 5 december 2005 07:39 schreef Svensational het volgende:
Ja, er is dus geen uitzending vandaag, dat je het even weet. Nolius heeft Sinterklaas vandaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |