quote:Op maandag 28 november 2005 20:16 schreef the900 het volgende:
Wat een slap geleuter, ga eens wat leuks vertellen
Wok laik un eezjipzjanquote:Op maandag 28 november 2005 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
The Bangles.... mwah...
* the900 is het daar mee eensquote:Op maandag 28 november 2005 20:24 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso snap ik het nut van muziek op FR niet. Doe gewoon een uurtje leuke fok dingen, ik heb tog gig aan Mp3's staan net als elke andere fokker..
Mjah de laatste tijd wordt er wel meer muziek gedraaid dan eerst. Een tijdje terug zat men nog te mekkeren dat er te weinig muziek werd gedraait. Soms worden er nu ook nog wel eens platen gedraaid waarvan ik denk:quote:Op maandag 28 november 2005 20:24 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso snap ik het nut van muziek op FR niet. Doe gewoon een uurtje leuke fok dingen, ik heb tig gig aan Mp3's staan net als elke andere fokker..
We zijn een half uur verder, maar nog niets fok!'s gehoord..quote:Op maandag 28 november 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah de laatste tijd wordt er wel meer muziek gedraaid dan eerst. Een tijdje terug zat men nog te mekkeren dat er te weinig muziek werd gedraait. Soms worden er nu ook nog wel eens platen gedraaid waarvan ik denk:![]()
Hebben ze daar kipfile?quote:Op maandag 28 november 2005 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen. Het wordt één grote kutuitzending.
Een plaatje er tussendoor vind ik nog wel ok maar ga inderdaad niet het eerste half uur vullen met veel gebabbel wat nauwelijks over fok gaat. Ligt het trouwens aan mij of valt AR steeds weg?quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn een half uur verder, maar nog niets fok!'s gehoord..
En juist OMDAT men toch alltijd jankt over de muziek.
Ik zie de toegevoegde waarde niet....
Bup pub bapu pube euhmquote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
Ja, hoi!
hey bup dinges gozer.quote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
Ja, hoi!
Maar je bent wel lief hoorquote:
hier doet alles het normaal...quote:Op maandag 28 november 2005 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een plaatje er tussendoor vind ik nog wel ok maar ga inderdaad niet het eerste half uur vullen met veel gebabbel wat nauwelijks over fok gaat. Ligt het trouwens aan mij of valt AR steeds weg?
tis al bijna een uur bezigquote:
Zet die bittorrents ff uitquote:Op maandag 28 november 2005 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een plaatje er tussendoor vind ik nog wel ok maar ga inderdaad niet het eerste half uur vullen met veel gebabbel wat nauwelijks over fok gaat. Ligt het trouwens aan mij of valt AR steeds weg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |