Ik kom geen andere vrouwen tegen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd, ik heb altijd bewondering voor vrouwen die in een handomdraai een jongen zijn hele reden voor leven kunnen ontnemen.![]()
persoonlijke ervaring?quote:Op maandag 5 december 2005 17:29 schreef Litpho het volgende:
Het mooiste is natuurlijk als je de jongen in kwestie eerst nog zover kan krijgen dat hij vraagt om duidelijkheid ipv. allemaal rare vrouwelijke hints waar geen man meer dan 10% van op kan vangen.
Ik vraag me soms wel eens af of er wel "andere" vrouwen zijnquote:
Vrouwen, wat zijn datquote:Op maandag 5 december 2005 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af of er wel "andere" vrouwen zijn![]()
hihihih dat zijn mannen zonder pielemoosje hihihihih en ratioquote:
Dat zijn toch van die dingen die alleen in sprookjes voorkomen? Van die heel slechte sprookjes dan wel?quote:Op maandag 5 december 2005 17:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
hihihih dat zijn mannen zonder pielemoosje hihihihih en ratio
kan jij toveren?quote:
Dat klinkt als een nee... jammer..quote:Op maandag 5 december 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
[..]
als ik kon toveren kwam alles voor elkaar...
ga jij eens college volgenquote:Op maandag 5 december 2005 18:21 schreef Mokster het volgende:
Wat een luxe nu al thuis!
even rust mag ook welquote:Op maandag 5 december 2005 18:31 schreef Mokster het volgende:
Morgen en overmorgen. Vanavond heeft blondie een avondje voor zichzelf...
Ik ben al een uur thuisquote:Op maandag 5 december 2005 18:21 schreef Mokster het volgende:
Wat een luxe nu al thuis!
quote:Op maandag 5 december 2005 18:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
even rust mag ook welkomt er nog een sint langs?
![]()
Nee... just me, myself and I vanavond!quote:Op maandag 5 december 2005 18:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
even rust mag ook welkomt er nog een sint langs?
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 18:37 schreef Mokster het volgende:
Nee... just me, myself and I vanavond!
Vandaag op het werk wel (opnieuw) verwend met gevulde speculaas, banketstaaf en chocoladeletter!!
Ik kreeg op school een zakje strooigoed met een kaartje met mn naam erop.quote:Op maandag 5 december 2005 18:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee... just me, myself and I vanavond!
Vandaag op het werk wel (opnieuw) verwend met gevulde speculaas, banketstaaf en chocoladeletter!!
Echt wel ! Ik heb nog net de "A" weten te bemachtigen (die toch echt alleen maar voorkomt in het voorvoegsel "van" in mijn achternaam). Niet echt zeer persoonlijk dus. Maar omdat ie van melkchocola met hazelnooit is ga ik echt niet klagen!quote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kreeg op school een zakje strooigoed met een kaartje met mn naam erop.
Wel lief dat een paar gekke groepsgenoten dat voor iedereen hebben gedaan.
quote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kreeg op school een zakje strooigoed met een kaartje met mn naam erop.
Wel lief dat een paar gekke groepsgenoten dat voor iedereen hebben gedaan.
Schieten?quote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef nixxx het volgende:
[FOK!radio] alles over de FOK! 6 jaar meet
geen fokradio vandaag.. bagger.. moet ik zelf verzinnen hoe ik mijn avond doorkom
Ik heb een H... die komt helemaal niet voor in mijn naamquote:Op maandag 5 december 2005 18:48 schreef Mokster het volgende:
Echt wel ! Ik heb nog net de "A" weten te bemachtigen.
onze vereniging heeft geen eigen baan.. wij schieten altijd op militaire banen, maar ons bestuur probeert nu te regelen dat we tegen gereduceerd tarief bij Oranje nassau kunnen schieten, zijn een paar leden van ons ook lid..quote:Op maandag 5 december 2005 18:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Schieten?
Oh nee... die van jullie zal ook wel dicht zijn i.v.m. Sinterklaas...![]()
Je gaat op de koningin schietenquote:Op maandag 5 december 2005 18:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
onze vereniging heeft geen eigen baan.. wij schieten altijd op militaire banen, maar ons bestuur probeert nu te regelen dat we tegen gereduceerd tarief bij Oranje nassau kunnen schieten, zijn een paar leden van ons ook lid..
Wij hebben een eigen baan. Toch wel lekker makkelijk hoor!quote:Op maandag 5 december 2005 18:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
onze vereniging heeft geen eigen baan.. wij schieten altijd op militaire banen, maar ons bestuur probeert nu te regelen dat we tegen gereduceerd tarief bij Oranje nassau kunnen schieten, zijn een paar leden van ons ook lid..
neeeheee.. samen met dequote:
dat wil ik ook in mijn achtertuinquote:Op maandag 5 december 2005 18:58 schreef Mokster het volgende:
Wij hebben een eigen baan. Toch wel lekker makkelijk hoor!
quote:
Oh, een keer verkeerd richten en we hebben weer een koningquote:Op maandag 5 december 2005 18:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
neeeheee.. samen met dekoningin... ze is nu toch weer single....
Gaat ver maar zal zeker wat voor te zeggen zijn. Kunnen we ze niet exporteren ofzo?quote:
Naar de zon ofzo.quote:Op maandag 5 december 2005 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat ver maar zal zeker wat voor te zeggen zijn. Kunnen we ze niet exporteren ofzo?
Wel in een ander zonnewegstelsel dan hoor, straks gaat de onze kapot en die hebben we nog nodigquote:
Kei goed mên!quote:
Nou ben ik - als vrouw zijnde - natuurlijk faliekant tégen dat hele export-plan, maar als je vrouwen kunt importeren (de welbekende import-bruidjes uit bijv. Rusland of de Filippijnen) moet er andersom toch ook wel een markt voor te vinden zijnquote:Op maandag 5 december 2005 19:12 schreef Frezer het volgende:
Maarreh, exporteren? Ik vrees dat het geen handel is hoor,.
[..]
Kei goed mên!
Ze zullen toch vast wel ergens goed voor zijnquote:Op maandag 5 december 2005 19:13 schreef QyRoZ het volgende:
Nee, ik kan me voorstellen dat niemand die waardeloze vrouwen wil hebben, ze zijn nergens goed voor.
Ik heb geen idee hoe ze fungeren als brandstof.quote:Op maandag 5 december 2005 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zullen toch vast wel ergens goed voor zijn![]()
vet brandt wel aardig...quote:Op maandag 5 december 2005 19:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze fungeren als brandstof.
Kijk, die Moks denkt tenminste even mee, eenquote:Op maandag 5 december 2005 19:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou ben ik - als vrouw zijnde - natuurlijk faliekant tégen dat hele export-plan, maar als je vrouwen kunt importeren (de welbekende import-bruidjes uit bijv. Rusland of de Filippijnen) moet er andersom toch ook wel een markt voor te vinden zijn
Toch geen ideën gekregen mbt de benodigde brandstof hé?quote:Op maandag 5 december 2005 19:20 schreef nixxx het volgende:
even wat eten opwarmen...
quote:Op maandag 5 december 2005 19:25 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn de hockeymeisjes er al weer?
Ik heb niks met importquote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
Ook niet vreemd, gezien bovenstaande posts,.
Het ging dan ook vooral over de mogelijkheid te exporteren,quote:Op maandag 5 december 2005 19:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb niks met import
Import kost geld
Maar is vaak wel goedkoper dan lokaal hoorquote:Op maandag 5 december 2005 19:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb niks met import
Import kost geld
Waar???quote:
Kan wel weer de foto plaatsenquote:Op maandag 5 december 2005 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
Was meer gewoon in het algemeen Frezer (helaas)
quote:Op maandag 5 december 2005 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
Was meer gewoon in het algemeen Frezer (helaas)
Zoek wel een andere dan, beetje variatie kan geen kwaad hequote:
nou.. daar heeft mijn ene huisgenote genoeg vanquote:Op maandag 5 december 2005 19:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Toch geen ideën gekregen mbt de benodigde brandstof hé?
ik had de Zquote:Op maandag 5 december 2005 18:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Echt wel ! Ik heb nog net de "A" weten te bemachtigen (die toch echt alleen maar voorkomt in het voorvoegsel "van" in mijn achternaam). Niet echt zeer persoonlijk dus. Maar omdat ie van melkchocola met hazelnooit is ga ik echt niet klagen!![]()
Durf je 'em wel op te eten?quote:Op maandag 5 december 2005 19:52 schreef QyRoZ het volgende:
De Q is veel toffer.
nolius heeft geen studio want martijn moet sinterklaas vieren ofzo.. en nolius heeft ook nachtdienst dus verder niet echt zin..quote:Op maandag 5 december 2005 20:05 schreef _Cara_ het volgende:
Hoezo geen fokradio?
hé, van mij mag je je wel af en toe laten gaan hoor,quote:Op maandag 5 december 2005 20:07 schreef _Cara_ het volgende:
Snoepkousen..!! heb eens medelijden met Cara....![]()
Het arme kind heeft een weak-spot voor chocolade....![]()
1 chocoladeletter kan geen kwaadquote:Op maandag 5 december 2005 20:07 schreef _Cara_ het volgende:
Snoepkousen..!! heb eens medelijden met Cara....![]()
Het arme kind heeft een weak-spot voor chocolade....![]()
Nee hoor. Ik red het wel met de Aquote:Op maandag 5 december 2005 19:58 schreef Christine het volgende:
[..]
niet aan gedacht
ik heb nog een klein stukje over. hebben?
Op haar schouders? Jij kijkt te veel tekenfilms!quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 20:11 schreef Frezer het volgende:
Op haar schouders? Jij kijkt te veel tekenfilms!
pepernoten zijn erg lekker.... maar jah.....quote:Op maandag 5 december 2005 20:07 schreef Frezer het volgende:
Ik vind dat de pepernoten nu aan de beurd zijn,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |