Wat was er eerder... de kip of het ei?quote:Op maandag 5 december 2005 16:36 schreef Frezer het volgende:
Is Pheno nu een kloon van jou, of viceversa![]()
, das vroeg!
De pinguin.quote:Op maandag 5 december 2005 16:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat was er eerder... de kip of het ei?
quote:
Je hebt je baard over je hoofd geschoren?quote:
plotseling allemaal wit haar op mijn hoofdquote:Op maandag 5 december 2005 16:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt je baard over je hoofd geschoren?.
Rammsteinquote:Op maandag 5 december 2005 16:42 schreef nixxx het volgende:
scheren gaat>
![]()
lekker met rammstein op .. uitkijken dat ik niet te enthousiast word
Ik heb geen klonen, vraag maar aan Platoquote:Op maandag 5 december 2005 16:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is Pheno nu een kloon van jou, of viceversa![]()
, das vroeg!
Litpho wil alleen maar een trio met jou en Moksterquote:
Ik denk dat je me met AirwiN door de war haalt.quote:Op maandag 5 december 2005 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Litpho wil alleen maar een trio met jou en Mokster
litpho, mokster, melis en....quote:Op maandag 5 december 2005 17:00 schreef Pheno het volgende:
Kwartet?
Dat was toch met Christine?!quote:Op maandag 5 december 2005 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Litpho wil alleen maar een trio met jou en Mokster
Er zijn 7 avonden in een weekquote:
iedereen behalve ikquote:Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef QyRoZ het volgende:
Wie gaat er vanavond een heerlijk avondje hebben?
Het heerlijke avondje?quote:Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef Litpho het volgende:
Werk het allemaal even rustig uit en vergeet niet me een uitnodiging te sturen.
Ik ben onschuldig... Triootjes...quote:Op maandag 5 december 2005 17:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je me met AirwiN door de war haalt.
Triootjes en kwartetten die buiten mijn medeweten maar met mijn medewerking worden gepland. Blijkbaar.quote:
Je doet iets verkeerdquote:Op maandag 5 december 2005 17:07 schreef melismay het volgende:
Ik ga zo even met mijn broertje uit eten
Je hoeft alleen je houten stick te gebruiken . Of zoiets....quote:Op maandag 5 december 2005 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Triootjes en kwartetten die buiten mijn medeweten maar met mijn medewerking worden gepland. Blijkbaar.
ik vond het al een qyresk antwoord van mijzelfquote:
nee, die gebruikt zij.. of heb ik het weer niet begrepenquote:Op maandag 5 december 2005 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hoeft alleen je houten stick te gebruiken . Of zoiets....
Ze bedoelt: "Ik ga uit eten met een jongen die smoorverliefd op me is, dat gaat ie me vanvavond vertellen en dan zeg ik dat ik hem meer zie als een klein broertje, zo zijn hele feestelijke decembermaand verpestend."quote:
Qyresk, die houden we er in!quote:Op maandag 5 december 2005 17:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik vond het al een qyresk antwoord van mijzelf
En er niet eens een avond in het weekend aan hoeven verspillen, klassequote:Op maandag 5 december 2005 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze bedoelt: "Ik ga uit eten met een jongen die smoorverliefd op me is, dat gaat ie me vanvavond vertellen en dan zeg ik dat ik hem meer zie als een klein broertje, zo zijn hele feestelijke decembermaand verpestend."![]()
Qyr·esk (bn.)quote:
Idd, ik heb altijd bewondering voor vrouwen die in een handomdraai een jongen zijn hele reden voor leven kunnen ontnemen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
En er niet eens een avond in het weekend aan hoeven verspillen, klasse.
Het mooiste is natuurlijk als je de jongen in kwestie eerst nog zover kan krijgen dat hij vraagt om duidelijkheid ipv. allemaal rare vrouwelijke hints waar geen man meer dan 10% van op kan vangen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Idd, ik heb altijd bewondering voor vrouwen die in een handomdraai een jongen zijn hele reden voor leven kunnen ontnemen.![]()
Ik kom geen andere vrouwen tegen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd, ik heb altijd bewondering voor vrouwen die in een handomdraai een jongen zijn hele reden voor leven kunnen ontnemen.![]()
persoonlijke ervaring?quote:Op maandag 5 december 2005 17:29 schreef Litpho het volgende:
Het mooiste is natuurlijk als je de jongen in kwestie eerst nog zover kan krijgen dat hij vraagt om duidelijkheid ipv. allemaal rare vrouwelijke hints waar geen man meer dan 10% van op kan vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |