Ja,als je de 19de pas 17 wordt zekersquote:Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
Klinkt als tijd om op jezelf te gaan wonen.
Mn moeder verdient 752 netto per maand +-. Mn vader 1300 euro exclusief weekvergoeding (km geld)quote:Op maandag 9 januari 2006 17:17 schreef LasTeR het volgende:
Ja, hier dus ook een beetje. Mijn vader verdient toch een aannemelijk bedrag per maand, en krijg dan ook redelijk wat geld in de maand. Niet weinig laat ik maar zeggen.
Mijn stiefmoeder, (amerikaans) gaat elke fucking week wel een paar keer de stad in en maar nutteloze dingetjes kopen enzo. En dan heb ik eens een keer een broek nodig, en dan gaat hij zeiken dat hij deze maand niet veel te besteden heeft.
Stomme amerikaanse bermslet. Sorry voor mijn taalgebruik.
Als je eenmaal rood staat, moet je toch rente betalen? Hoeveel is dat eigenlijk?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Mn moeder verdient 752 netto per maand +-. Mn vader 1300 euro exclusief weekvergoeding (km geld)
En dan kan ze nog niet rondkomen. Wat wil je met een hypotheek van 500 euro,en elke week voor meer dan 100 euro boodschappen doen. En ze mag 900 euro rood staan
ik herken hetquote:Op maandag 9 januari 2006 17:12 schreef Zwaffel het volgende:
Right,alweer een topic van mij over mn ma
[hele verhaal]
Als je niks nuttigs te melden hebt,flikker dan op. Lamlulquote:Op maandag 9 januari 2006 18:25 schreef derekhugh het volgende:
wees blij dat je een ma hebt, pisvlek .
hey,ik doe niks andersquote:Op maandag 9 januari 2006 18:27 schreef BrauN het volgende:
Vertel die hoer alsjeblieft gewoon dat ze kapot kan vallen... Serieus, het lijkt er niet op alsof je haar aan d'r verstand kan peuteren dat ze gewoon een trut is.
Oh ik gaf je alleen advies,quote:Op maandag 9 januari 2006 18:27 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Als je niks nuttigs te melden hebt,flikker dan op. Lamlul
Op je 17de kan dat niet weetjequote:Op maandag 9 januari 2006 18:28 schreef derekhugh het volgende:
[..]
Oh ik gaf je alleen advies,
In dat geval zou ik tegen je moeder zeggen dat ze op kan bokken . En dan zou ik als ik jou was gewoon ergens anders gaan wonen. Weetje .
Dan gewoon negeren, je diploma halen en oprotten.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Op je 17de kan dat niet weetje
en dat ze op moet hoeren kan ze onderhand wel dromen![]()
dat kan prima hoor, ik ken mensen die op 15 of 16 al op zichzelf woonden.quote:
ehm,pardon? dat geld wat op mn rekening staat heb ik zelf verdient. En geen zoon,dochter. Die 60 euro was om van te sparen. Al die 60 euro wat ik tot nu toe gekregen heb staat praktisch nog op mn rekeningquote:Op maandag 9 januari 2006 19:00 schreef _Boo_ het volgende:
Lijkt me ook irritant een zoon die zich met je bankzaken bemoeit. Volgens mij vergeet je ff dat zij voor dat geld gewerkt heeft en zij dus ook bepaalt hoe het uitgegeven wordt.
Dat van die verwarming gaat misschien een beetje ver, maar 1x per dag douchen lijkt me niet meer dan redelijk. En als je extra geld wil hebben, ga je maar lekker werken.
Och,als je dr bankzaken moet doen omdat ze er zelf te stom voor is weet ik idd wat hun verdienen. Daarnaast komt nog eens dat ze een enorm groot gat in dr klauwen heeft. En daar ga ik geen kou voor lijden.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef sjak het volgende:
Tjonge, ik vind dat je moeder gelijk heeft. Je hebt er echt helemaal niets mee te maken hoe zij haar geld uitgeeft. Ik sta er verbaasd van dat jij precies weet hoeveel jouw ouders verdienen, ik zou dat nooit durven te vragen aan de mijne. Daarnaast vind ik dat dat me helemaal niet aangaat.
Je mag niet meer dan 1 keer per dag douchen? Waarom wil je vaker douchen dan? Dat is ook nog eens slecht voor je huid!
Ga gewoon je eigen gang, goed dat je spaart enz. Maar bemoei je niet met hun financiele zaken. En als je je d'r echt zo aan stoort dan ga je maar eens op jezelf wonen. Dan zul je ook eens zien wat het scheelt als je de verwarming uitzet.
Ik ken je niet, maar je klinkt verwend!
Ik loop hele dagen stage,en hele dagen school. Ik zal blij zijn als ik in het weekend vrij ben. Baantje zit er momenteel dus niet in. Krijg ik van jouw geld om op mn eigen te wonen?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn wel mogelijkheden hoor. Waarom kan het volgens jou niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |