http://www.lawschool.corn(...)hitler/download.htmlquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:47 schreef Tuana het volgende:
Heb je misschien ook een link ergens van dat rapport?
wat bedoel je daarmee, dat het altijd die rammen zijn?quote:Op zondag 27 november 2005 01:36 schreef Blazkowich het volgende:
Easy
Hitler was ram, meer hoef je niet te weten. Het zijn altijd die rammen.....
Wel mooi rapport trouwens dankje
Waarom vindt je dit eigenlijk van belang?quote:Op maandag 28 november 2005 19:19 schreef Monocultuur het volgende:
jammer dat z'n iq niet geschat is
Lijkt mij ook wel interessant. Er word wel beweerd dat het een soort evil genius persoon was. Vraag me af of hij ook echt bovengemiddeld begaafd was of slechts een simpel doch effectief plan uitspeelde waardoor hij uiteindelijk de macht vergaarde die hij nodig had.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:32 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom vindt je dit eigenlijk van belang?
Als ik het gehele rapport door lees dan komt degene die het gemaakt heeft tot de conclusie dat hij in twee opzichten uitblonk: op het juiste moment de durf hebben om te gokken en het vermogen om problemen terug te brengen tot de kern. En vooral het laatste was het belangrijkste.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:42 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik ben niet overtuigd van zijn kunnen, hoogstens van zijn vermogen om smerige spelletjes te spelen op de juiste momenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |