nah das meelquote:Op donderdag 24 november 2005 00:08 schreef ThE_ED het volgende:
Sago, is dat niet een palmsoort?
[afbeelding]
Een sagopalm in actie
Een palm met een chronisch kuthumeur.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:08 schreef ThE_ED het volgende:
Sago, is dat niet een palmsoort?
[afbeelding]
Een sagopalm in actie
Grappig dit wilde ik eigenlijk schrijven maar dacht la maarquote:Op donderdag 24 november 2005 00:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Een palm met een chronisch kuthumeur.
Maar TS. Je zit in een dipje. Ik ken het wel en de maand november werkt doorgaans niet erg bevorderlijk bij dat soort gevoelens. Nog even doorzetten. Het wordt vanzelf weer lente.
Jongen, doe eens niet zo aangebrand.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:07 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
Wat fijn dat jullie allemaal zo kinderachtig reageren![]()
![]()
Idd. Ik heb hetzelfde. Alleen word ik gelukkig geen manquote:Op donderdag 24 november 2005 00:01 schreef bofneger het volgende:
De postpuberale fase breekt aan. Accepteer het. Je bent bijna een man. Doorzetten nu
idd de eerste nuttige reactie in dit topic, waar ik weinig aan heb toe te voegen...quote:Op donderdag 24 november 2005 10:45 schreef Platinum het volgende:
Het is in ieder geval goed dat je je er (nu) van bewust bent en het wil gaan veranderen. Het zal idd voor een deel met je leeftijd te maken hebben, bij jongens duurt dat stadium langer. Maar misschien wordt het tijd om eens wat nieuwe dingen te gaan ondernemen. Als je uit je vertrouwde kringetje breekt, krijg je nieuwe impulsen en daardoor ook andere ideeën. Denk eens aan dingen (voor zover je ze al niet doet) als sport, een bijbaan, vrijwilligerswerk, etc.
En als je echt met jezelf in de knoop zit, dat je het gevoel hebt dat je in gedachten in een kringetje ronddraait en niet uit de negativiteit kan komen (bijv.) zoek dan iemand bij wie je terecht kunt om te praten. Klinkt allemaal nogal geitewollensokken achtig, maar ja nooit geschoten is altijd mis toch? Iig succes ermee.
Komt me opzich (deels) wel een beetje bekend voor, zelf ook last van gehad.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:59 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
- Dat ik heel erg zelf begaamd bent
- Mensen vaak kwetst met mijn woorden
- Heel vaak sago ben
- Dat ik heel erg gevoelig ben voor mood swings ( van t ene moment naar het andere sago/blij )
- niet medelevend ben
- etc
R&P Feedbackquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:26 schreef Com.mentator het volgende:
Alicey mag ik je vragen waarom je mijn berichtje aan volvomeister heb weg gehaald?
Ik heb toch niks raars,kwetsend of aggresief gezegd?!!!!!
Snap er niks van en ik vind best dat je iemand op zijn gedrag mag wijzen mits het niet asso is, wat het dus ook niet was!
Hans Teeuwen..de ondankbare plantquote:Op donderdag 24 november 2005 00:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Een palm met een chronisch kuthumeur.
Maar TS. Je zit in een dipje. Ik ken het wel en de maand november werkt doorgaans niet erg bevorderlijk bij dat soort gevoelens. Nog even doorzetten. Het wordt vanzelf weer lente.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |