Ik heb net ff opgezocht wat een borderliner wasquote:Op zondag 1 januari 2006 12:09 schreef boempa het volgende:
Klinkt als een gevalletje borderliner.
Ik heb mezelf voorgenomen nooit meer iets met een borderliner te beginnen, daar komt alleen maar gedonder van.
Dat wou ik ook posten, maar ik heb nog het fatsoen om 24 uur te wachtenquote:
Ach weet je, ik heb deze week nog een gaatje, en zij waarschijnlijk wel meer dan 1 nu jij uit de picture bent, dus ik wil dat perkje best wel omploegen hoorquote:
ja thx. ik blijf nuchter.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:27 schreef iamredleader het volgende:
Ben het met TS eens, goeie keus. Beter nu ervan af dan dat je het omwille van haar of iets anders toch maar volhoudt. Begin het jaar goed, maak wat fijns ervan, zorg voor goede "closure", en laat je niet door haar achtervolgen of stalken of irriteren. Je bent nu weer single!
Jah, ik ben idd een opkropper. maar na 20 maanden is het wel genoeg aan de orde gekomen.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:32 schreef rieski het volgende:
Dat geeft ook geen garantie maar soms kroppen mensen dingen op door er niet over te praten. Maar goed, zoals ik het begrijp heb je al meerdere keren duidelijk gemaakt dus dan lijkt mij je keuze vrij logisch.
Tuurlijk, zij was als eerst aan de beurt... Ik geef al mijn liefde of ik geef niks.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:39 schreef rieski het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op.
Dit heeft toch niks met belangrijker te maken, die jongen wil gewoon ff wat afsteken!
Ik neem trouwens wel aan dat je haar wel ff de beste wensen plus wat zoenen hebt gegeven![]()
yep, nu is het gewoon PUNTquote:Op zondag 1 januari 2006 12:41 schreef 2609 het volgende:
en ditmaal was het dus niks?
niet altijd toch?quote:Op zondag 1 januari 2006 12:47 schreef 2609 het volgende:
misschien was ze dronken dan gaan mensen rare dingen doen
quote:Op zondag 1 januari 2006 12:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
better off without her... maar om half 3 's nachts ook echt
Ja precies. Idd in jouw geval ook om gek van te worden.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:08 schreef MaVeJuH het volgende:
Denk dat je idd wel beter af bent zonder, sommigen snappen echt niet dat je ook nog een eigen leven hebt.. *denkt aan 25x gebeld worden in discotheek terwijl met vrienden uit is..*
Verstandig TS, Goed voornemen en meteen al ingelost ook
neequote:heet jij niet heeeeel toevallig milan?
thx. Ik heb er ook vrede mee.quote:Dat was nou een goede keus in je leven
ja zeker schone lei. gister was ook me laatste werkdag..quote:Op zondag 1 januari 2006 13:54 schreef sannydude het volgende:
je begint het nieuwe jaar iig met een schone lei
btw, hoe oud was ze? Klinkt vrij kinderachtig om je eigen vriend te gaan checken met een ander e-mail adres
Het is ook redelijk onzinnig om meteen van borderline uit te gaan.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:16 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Ik heb net ff opgezocht wat een borderliner was![]()
maar deels daarvan klopt wel. Maar ze heeft wel een fijne jeugd gehad denk ik en een veilige omgeving. En er staat dat mensen die dat niet hadden, bordeliner heeft.
Dat zou nog best kunnen gebeuren ja. We hebben natuurlijk een hele leuke tijd gehad, maar de laatste tijd was het zo rommelig.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:57 schreef survivor het volgende:
Dat je er nu vrede mee hebt kan ik me inbeelden,maar misschien blijft het niet zo en ga je haar na een paar dagen of weken missen.....vind het nog wat vroeg om nu al te kunnen zeggen dat het helemaal afgelopen is,met liefde weet je maar nooit....
Nu hebben jullie tijd om na te denken hoe het verder moet....in een relatie is het niet altijd rozegeur en maneschijn,het komt er vooral op neer met mekaars "fouten" te kunnen leven...iedereen heeft zo z'n scherpe kantjes,daar kunnen we niet onderuit....nobody is perfect.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:20 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Dat zou nog best kunnen gebeuren ja. We hebben natuurlijk een hele leuke tijd gehad, maar de laatste tijd was het zo rommelig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |