abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 december 2005 @ 23:39:07 #51
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33088836
En ik ben overigens ook in Venezuela geweest, en zo welvarend is het niet als iemand hier eerder schreef !! Kom op, er is daar zoveel armoede, en niet zo vreemd onder een "dictatuur" ..
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
  woensdag 14 december 2005 @ 23:41:21 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33088901
Maar daarvan hadden we dus net al geconstateerd dat dat in dit topic bezijden het punt, en dus off topic, is, Henk .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 14 december 2005 @ 23:46:02 #53
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33089087
ja, maar had al een vragende post gedaan ervoor .. je suis desolée !!
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_33089126


Ik ben zelf nooit in Venezuela geweest, dus weet niet hoe de situatie daar is. Het zal wel ellendig zijn als ik die verhalen hoor.

Ik hoop inderdaad dat ze uberhaupt naar NL komt. Ze schreef dat ze in januari een paar weken zou komen. We (haar vrienden hier) weten eigenlijk niet meer wat we moeten doen om haar te helpen. Volgens mij heeft ze heel ernstige problemen. Ik vind het moeilijk om van een zijlijn toe te kijken, maar zit wat dit betreft met mijn handen in het haar. Ik hoop dat ze niet heel hard gaat vallen, want dit kan toch niet langer zo doorgaan, zoals ze nu bezig is? De lieve, slimme, leuke, frisse, spontane meid zoals ik haar kende is helemaal verdwenen.
  woensdag 14 december 2005 @ 23:56:15 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33089477
Het nare is dat je helaas inderdaad zo goed als machteloos bent totdat zij beseft dat ze zo niet langer door kan gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33089545
Waarom woont ze dan daar? Hoe is ze daar terecht gekomen?
Als je in een land als Nederland geboren wordt, verhuis je toch niet zo 1 2 3 naar Venezuela. Dan zoek je toch een land wat wat meer mogelijkheden heeft. Lijkt mij?
pi_33089621
All is fair in love and War (en het is niet bepaald makkelijk voor een Venezuelaan om in Nederland te geraken)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33089737
Ja maarja, heeft haar familie niet gezegd dat ze het misschien wel nog een x moest overdenken ofzo.
Als ik zou emigreren naar zo'n land, en zeker met zo'n vent. Dan zou iig mn moeder wel een hartig woordje met me willen praten.
Aangezien zij vroeger ongeveer hetzelfde heeft gedaan. Maar dan met een minder erge vent en wat minder problemen uiteraard
pi_33089817
ook zo ver weg?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33089851
waarom gaan haar ouders haar niet even opzoeken. grote kans dat als die vriendin doorheeft dat haar ouders weten hoe de vork in de steel zit, dat ze dolgraag mee gaat. ze kan het alleen niet zelf vertellen uit schaamte.
  donderdag 15 december 2005 @ 00:08:38 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33089921
Haar moeder is dus pas geleden daar geweest, Byte-Me.
Verslag staat een paar posts terug.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33090155
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:08 schreef Copycat het volgende:
Haar moeder is dus pas geleden daar geweest, Byte-Me.
Verslag staat een paar posts terug.
crap, lees je BIJNA het hele topic, mis je net die post...
ok, werkt dus niet.
pi_33090374
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef fernando_redondo het volgende:
ook zo ver weg?
Nee...Griekenland. Het werkte daar niet, dus zijn ze maar weer hier komen wonen. Beter plan
Niet dat het hier werkte maargoed....das weer een ander verhaal
pi_33090746
Griekenland 20-30 jaar geleden was misschien wel redelijk te vergelijken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 15 december 2005 @ 05:01:13 #65
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33093962
EDIT: Die discussie is hier dus off topic!

[ Bericht 92% gewijzigd door Copycat op 15-12-2005 08:41:17 ]
Hup, aan het werk!
pi_33099464
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:58 schreef Ska-te het volgende:
Waarom woont ze dan daar? Hoe is ze daar terecht gekomen?
Als je in een land als Nederland geboren wordt, verhuis je toch niet zo 1 2 3 naar Venezuela. Dan zoek je toch een land wat wat meer mogelijkheden heeft. Lijkt mij?
Ze is er een half jaar stage gaan lopen en is bij haar werkgever blijven plakken. In dat halve jaar ontmoette ze ook haar huidige man.
pi_34075913
Update?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34075965
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:51 schreef Vogue het volgende:

[..]

Ze is er een half jaar stage gaan lopen en is bij haar werkgever blijven plakken. In dat halve jaar ontmoette ze ook haar huidige man.
Die werkte daar als schoonmaker?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 15 januari 2006 @ 10:55:15 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34077000
Onzinnige update kick.
Slotje.
Mocht TS nog een update willen geven, kan ze in het sticky feedback topic vragen om verwijdering van het slotje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')