Tja, volgens die theorie kun je op je 15e je lul ook in een 8-jarige proppenquote:Op dinsdag 27 december 2005 06:12 schreef t0y het volgende:
Waarom mag ik niet een keer gelukkig zijn. ik bedoel, hoeveel jaar verschillen je ouders van elkaar? De mijne toevallig 7 jaar.
Als je je post terugleest moet je toch wel inzien dat je ze niet allemaal op een rijtje hebt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 06:12 schreef t0y het volgende:
Sinds enige tijd heb ik regelmatig chatcontact met een meisje....
.... Wat wij hebben is pure liefde
En wat te denken als:quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:38 schreef JohnDoeTeh2nd het volgende:
maar ga er niet vanuit dat de relatie lang stand zal houden als ze 15 of 16 word.
Dude, volgens mij wil je nog geen eens luisteren naar de reply's op je topic.... Hij gaf een hele goede reactie en jij wimpelt dat dus zo af.... Dude...quote:
....quote:Wat wij hebben is pure liefde, daar ben ik heilig van overtuigd, waneer wij tegelijkertijd strippen voor de cam, voelen wij ons beiden gelukkig en vrij.
Yo... jij bent ziekquote:Op dinsdag 27 december 2005 06:12 schreef t0y het volgende:
Wat wij hebben is pure liefde, daar ben ik heilig van overtuigd, waneer wij tegelijkertijd strippen voor de cam, voelen wij ons beiden gelukkig en vrij. Waarom schilderen mensen mij in hemelsnaam af als een pedo?
Ik kan dit topic met de beste wil van de wereld niet als serieus beschouwen hoorquote:
Yvonne, kan je dit topic niet gewoon verwijderen ofzo... tis gewoon ziekquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan dit topic met de beste wil van de wereld niet als serieus beschouwen hoor
Ik ook niet. De manier van schrijven komt op mij erg onnatuurlijk over.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan dit topic met de beste wil van de wereld niet als serieus beschouwen hoor
Speelstad Oranje misschien?quote:Op dinsdag 27 december 2005 06:12 schreef t0y het volgende:
...
Maar ik dwaal af... Ik opende dit topic eigenlijk om te vragen wat ik de eerste keer met haar zou moeten doen.
...
Welja.quote:Zou ik voor de subtiele aanpak moeten gaan, en hoe voer ik een conversatie met zo'n iemand, zal ik me dan toch meer in de tmf cultuur moeten verdiepen? Tell me, please!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |