Haaai lieve fokkers, welkom in mijn topic. Ik ga eerst mijn probleem voorleggen en dan hoop ik op zinvolle reacties. Ok, daar gaan we dan.
Sinds enige tijd heb ik regelmatig chatcontact met een meisje. Dat is niet zo gek, toch? Echter, vanuit mijn vriendenkring heb ik al signalen ontvangen dat ik verkeerd bezig ben. Waarom? De dame in kwestie is 'slechts' dertien jaar oud. Eigenlijk lieg ik, ze word 6 januari pas dertien. Feitelijk is ze op dit moment twaalf. Veel mensen vinden dit ziek, maar ik zie niet in waarom niet. Wat wij hebben is pure liefde, daar ben ik heilig van overtuigd, waneer wij tegelijkertijd strippen voor de cam, voelen wij ons beiden gelukkig en vrij. Waarom schilderen mensen mij in hemelsnaam af als een pedo?
Waarom mag ik niet een keer gelukkig zijn. ik bedoel, hoeveel jaar verschillen je ouders van elkaar? De mijne toevallig 7 jaar. Dan kan het toch nog? Ik bedoel, als ik nu een jaar of 30 was, zou ik mezelf toch even goed achter de oren krabben of ik wel goed bezig zou zijn. Maar kom op, we zijn gewoon verliefde tieners, ik vind dat de taboe opgeheven moet worden, nergens voor nodig, wie zijn jullie om zich met mijn relaties bezig te houden. Vertel mij dat nu eens?
Maar ik dwaal af... Ik opende dit topic eigenlijk om te vragen wat ik de eerste keer met haar zou moeten doen. Ik bedoel, het is natuurlijk niet de bedoeling om dat arme kind alle hoeken van de kamer te laten zien, om haar vervolgens de rest van haar leven met identiteitscrisis op te schepen, toch? Zou ik voor de subtiele aanpak moeten gaan, en hoe voer ik een conversatie met zo'n iemand, zal ik me dan toch meer in de tmf cultuur moeten verdiepen? Tell me, please!
Ik wacht de reacties af, en ik voel al heel wat bash reacties aankomen, maar dat heb ik wel voor haar over... Dat lieve meisje
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!