abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33431585
Haaai lieve fokkers, welkom in mijn topic. Ik ga eerst mijn probleem voorleggen en dan hoop ik op zinvolle reacties. Ok, daar gaan we dan.

Sinds enige tijd heb ik regelmatig chatcontact met een meisje. Dat is niet zo gek, toch? Echter, vanuit mijn vriendenkring heb ik al signalen ontvangen dat ik verkeerd bezig ben. Waarom? De dame in kwestie is 'slechts' dertien jaar oud. Eigenlijk lieg ik, ze word 6 januari pas dertien. Feitelijk is ze op dit moment twaalf. Veel mensen vinden dit ziek, maar ik zie niet in waarom niet. Wat wij hebben is pure liefde, daar ben ik heilig van overtuigd, waneer wij tegelijkertijd strippen voor de cam, voelen wij ons beiden gelukkig en vrij. Waarom schilderen mensen mij in hemelsnaam af als een pedo?

Waarom mag ik niet een keer gelukkig zijn. ik bedoel, hoeveel jaar verschillen je ouders van elkaar? De mijne toevallig 7 jaar. Dan kan het toch nog? Ik bedoel, als ik nu een jaar of 30 was, zou ik mezelf toch even goed achter de oren krabben of ik wel goed bezig zou zijn. Maar kom op, we zijn gewoon verliefde tieners, ik vind dat de taboe opgeheven moet worden, nergens voor nodig, wie zijn jullie om zich met mijn relaties bezig te houden. Vertel mij dat nu eens?

Maar ik dwaal af... Ik opende dit topic eigenlijk om te vragen wat ik de eerste keer met haar zou moeten doen. Ik bedoel, het is natuurlijk niet de bedoeling om dat arme kind alle hoeken van de kamer te laten zien, om haar vervolgens de rest van haar leven met identiteitscrisis op te schepen, toch? Zou ik voor de subtiele aanpak moeten gaan, en hoe voer ik een conversatie met zo'n iemand, zal ik me dan toch meer in de tmf cultuur moeten verdiepen? Tell me, please!

Ik wacht de reacties af, en ik voel al heel wat bash reacties aankomen, maar dat heb ik wel voor haar over... Dat lieve meisje
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33431615
Gewoon inhouden Zo'n leeftijdsverschil is nu veel te groot man.
pi_33431620
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:18 schreef boyv het volgende:
Gewoon inhouden Zo'n leeftijdsverschil is nu veel te groot man.
Hmmm, ok. Ik zal erover nadenken.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33431627
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:19 schreef t0y het volgende:

[..]

Hmmm, ok. Ik zal erover nadenken.
Denk met je hoofd....niet met je hard.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_33431661
Triest dit. Ze is gewoon nog 12 en jij bent 18. Ze zit net in de brugklas en jij bent al bezig met HBO of een universitaire opleiding. Ze zien je al aankomen op de studentenfeesten met een brugklassertje.

Daarnaast is ze waarschijnlijk, zoals de meeste chatsletten, nog erg labiel. Pas maar op dat je niet terecht komt in een uitzending van Peter R. De Vries.

Je bent gewoon strafbaar bezig. Eigenlijk zou Fok gewoon even dit moeten doorspelen aan je provider en een straffende instantie, want dit soort smeerlappen moeten gewoon opgesloten worden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33431763
"Je moet ze tegenwoordig al in de wieg pakken anders ben je te laat" Even tussen quootjes, daar het niet mijn woorden zijn.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_33431800
Kunne we wel weer ja?
Kleine wijven neuken is gewoon harstikke geil, er heeft tenminste nog geen duizend man op gezeten
Way to go t0y! Nailen die hap!
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_33431804
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:29 schreef DarkMinded het volgende:
Nouja, 1 voordeel: Je kunt haar met de auto ophalen op de lager school das wel een stuk vetter als opgehaald worden door je moeder op de fiets:)
how true.

Kom op man 12 Die is net van de barbies af.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33431806
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 07:05 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Kunne we wel weer ja?
Kleine wijven neuken is gewoon harstikke geil, er heeft tenminste nog geen duizend man op gezeten
Way to go t0y! Nailen die hap!
Met jou kan ik praten. We zitten op exact dezelfde golflengte.
pi_33431808
Opgeschoond. Weer normaal verder nu.
pi_33431811
Opgeschoond? Zo erg was het hier toch niet?
pi_33431818
Ik zou het niet doen t0y. Een meisje van 12/13 gaat beginnen met volwassen te worden, en dan wordt ze heel anders dan ze nu is, wat waarschijnlijk het gevolg zal hebben dat een eventuele relatie toch stuk gaat uiteindelijk.
pi_33431819
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Alicey op 27-12-2005 07:09:03 (Klachten over moderatie in FB) ]
pi_33431820
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 07:06 schreef t0y het volgende:
Opgeschoond? Zo erg was het hier toch niet?
60-70% off-topic en bagger vind ik best erg.
pi_33431821
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 07:08 schreef Alicey het volgende:
Ik zou het niet doen t0y. Een meisje van 12/13 gaat beginnen met volwassen te worden, en dan wordt ze heel anders dan ze nu is, wat waarschijnlijk het gevolg zal hebben dat een eventuele relatie toch stuk gaat uiteindelijk.
Ach, wat weet jij nou van liefde.
pi_33431824
Toen 'k 19 was naaide 'k eens het 14jarig zusje van m'n toen 16jarige vriendin... Jezus wat was die nauw, m'n lul zag blauw toen ik hem er weer uithaalde
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
pi_33431825
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 07:08 schreef t0y het volgende:

[..]

Ach, wat weet jij nou van liefde.
Genoeg om te weten dat het o.a. afhankelijk is van synchrone ontwikkeling.
pi_33431827
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 07:09 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Toen 'k 19 was naaide 'k eens het 14jarig zusje van m'n toen 16jarige vriendin... Jezus wat was die nauw, m'n lul zag blauw toen ik hem er weer uithaalde
Was dat niet van de zurigheid?
pi_33431829
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 07:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Genoeg om te weten dat het o.a. afhankelijk is van synchrone ontwikkeling.
Ok, dank je wel voor je toelichting.

En nu ga ik slapen dus jullie zien me om een uur of 17.00 weer verschijnen.
pi_33431831
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 07:10 schreef t0y het volgende:

[..]

Ok, dank je wel voor je toelichting.

En nu ga ik slapen dus jullie zien me om een uur of 17.00 weer verschijnen.
Ik gaat ook...de rust.
pi_33431832
sloppel
pi_33431833
quote:
een smurf?
pi_33431835
(antwerps voor slaap wel)
pi_33431844
quote:
Hehehehe ja sletjes zijn het ook he maar stop je je lul erin en dan is het weer niet goed...
pi_33431878
"It's always the same with sluts these days. One minute they're acting all horny and shit, next thing you know you're putting your cock up their ass and they start screaming "i'm only 13, i'm only 13""
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')