Amen, jij bent het levende bewijs daarvanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:45 schreef domolanglekker het volgende:
joystick? gaat best met een muis en toetsenbord hoor
Nou Filipe het ging gisteren uitstekend, goed samenspel in de heliquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:01 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Amen, jij bent het levende bewijs daarvan
Bij mij gaat het nu ook wel erg lekker moet ik zeggen. M'n Jet moet ik als enigste nog een beetje verbeteren maar de attackheli gaat al erg lekker nu. Alleen soms moet je zo wennen als je bijvoorbeeld een hele tijd in de BH hebt gevlogen en dan opeens in de attackheli stapt. Menig clanlid kan hierover mee praten als die net bij me ingestapt is
Werkt dat echt ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:36 schreef nlboy het volgende:
Wel lache is met een stuurwiel te gaan rijden in de jeep.
Hehe dat is toch de laatste van de serie (blauw licht)...?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:28 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Werkt dat echt ?Vanavond ff proberen.. Ik heb wel een nieuwe muis aangeschaft met een steelpad, de oem muis kwam me nu echt me neus uit en van een muismat had ik nog nooit gehoord. Op netgamez t weekend ff gespeelt met andere setup en damn, wat een wereld van verschil! Dus nu ben ik powered met een Razer Copperhead
Ik heb het zelf inmiddels gedaan en het is prima te doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:52 schreef ViPeRII het volgende:
Het vliegen met muis en tb gaat best hoorJe moet het alleen ff doorhebben en misschien je sensitvity instellen, en dan gaat het prima... Dat bommen heb ik ook nog niet helemaal door, maar dat komt hopelijk nog wel.
Evene een vraagje tussendoor heeft er iemand een nederlandse handleiding om .bf2demo files te bekijken, te selecteren en om te zetten in een .avi bestand?
Kwam wel wat engelse dingen tegen maar daar kwam ik nou niet echt direct uit moet ik zeggen..
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen.. ain't nothing to it. Echt niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan niet vliegen en zal ook wel nooit kunnen vliegen
HIKquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef -Raffie- het volgende:
jedi genoeg gezopen om bf2 eruit te halen ?
2 x jus de orangequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
HIK
Ben een heel eind gekomen al was ik de bob:
1x broodje shoarma
1x broodje warm vlees
1x hotdog
beetje kibbeling
En dan ben ik nog niet langs die chinese stand geweest
6x cola
2x pintje
en voor wat er over blijft had ik extra mensen meegenomen...
![]()
Wiequote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:56 schreef Sickert het volgende:
oh en hoi gezegd tegen Ricky Kruijsdie stond ineens naast me
zoals fillipe al zei speler van fc utrecht en jong oranjequote:
Foei teamkillen is fout en dat mag je niet meer doenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:37 schreef Fillipe het volgende:
Toen heb ik hem continue neergeschoten en werd ik gekicked
Nee was op een andere server, maar iig bedanktquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:44 schreef Sickert het volgende:
jezelf al unbanned of moet ik de tools ff op laptopje kwakken zodat ik je ff kan unbannen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 om 16:37 uur schreef 'Fillipe' het volgende:
Toen heb ik hem continue neergeschoten en werd ik gekicked
Wat moet jij in vredesnaam op een duitse server die nog lag heeft ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik zat pas op een of andere Duitse server, de server was continue aan het laggen en daarnaast hadden ze 4 man die aan het spawnkillen waren op het vliegdekschip en of het nu door de lag kwam of door een cheat, 1 v/d mensen kon ik om de 5 seconden doodschieten. Hij ging dood en stond meteen weer op, nou weet ik dat christenen geloven dat Jezus in de nabije toekomst z'n comeback gaat maken maar ik denk dat ie wel betere dingen te doen heeft dan BF2 spelen
en nu op naar het strandeen studentenleven gaat niet over rozen
Scheisse dar get meine coverquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat moet jij in vredesnaam op een duitse server die nog lag heeft ook![]()
Lijkt wel of er gewerkt wordtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Echt stil hier man.
Iedereen zit FEAR te spelenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Echt stil hier man.
Wel vroeg doen he, dan kan je meteen meedoenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:37 schreef basalphenaar het volgende:
Ik ga het spel vanavond maar eens ff kopen. (koopavond in Alkmaar)
Off topicquote:
Nergens voor nodig, heb je de afgelopen topics wel goed meegelezen ? We lijken wel een stel bejaarden op een theekransjequote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
On topic: BF2 rulez... kon verder niks ontopics verzinnen![]()
Ik weet het, maar ik vond het wel een grappige toevoeging.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Nergens voor nodig, heb je de afgelopen topics wel goed meegelezen ? We lijken wel een stel bejaarden op een theekransje
Dan ligt het aan mij, denk ik...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
AI zuigt?LOL dat is juist wat iedereen zo geweldig aan het spel vindt
Hoe gaat het trouwens met de server ? Is er al bijna een FoD Ranked ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ow yesquote:
November gaan we ranked. We hebben nu iets van 10-12 mensen die wel mee willen betalen. We zullen dan ook met meer tegelijk online zijn. Zoals het er nu naar uitziet wordt het de donderdag avond dat we met zijn "allen" online gaan. Dat zijn dan een stuk of 7 a 8 die zeggen "altijd" op donderdag avond te kunnen. Als dat een beetje van de grond komt kunnen we misschien een friendly war spelen, maar daar kom ik dan nog wel op terug.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de server ? Is er al bijna een FoD Ranked ?
Werken is ook leukquote:Ow yes*schraapt nog een stukje strand uit z'n oren
Your welcomequote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:49 schreef UnleashMitch het volgende:
@Sickert, bedankt"Grote smurf"
en ook nog twee stickers, die ga ik op m'n fiets plakkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:09 schreef Sickert het volgende:
Your welcome
ja die kreeg ik dubbel @ ea worldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en ook nog twee stickers, die ga ik op m'n fiets plakken
Ik voel me wel een beetje gebruikt hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zooo, ben weer terug van weggeweest na gisteren. Was "even" (van R'dam) naar Leeuwarden gegaan om te "slapen" bij een meid vanwie haar ouders weg warenIk ben nu dus doodmoe van het "slapen" en reizen maar vanavond ben ik er denk wel ff!!
Uhmm ik vat je niet... (sorry het zal de moeheid zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje gebruikt hoor![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:15 schreef Sickert het volgende:
ja diamond ik voel me behoorlijk ''genomen'' straks heb jij een soa en dan krijgen wij de schuld
Ja godverredomme wat een gelul, heb je der nu (flink) uitgewoond of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zooo, ben weer terug van weggeweest na gisteren. Was "even" (van R'dam) naar Leeuwarden gegaan om te "slapen" bij een meid vanwie haar ouders weg warenIk ben nu dus doodmoe van het "slapen" en reizen maar vanavond ben ik er denk wel ff!!
![]()
Tegen ma moeder vertelde ik maar dat ik een meeting (LAN) had met jullieDie keurt dat nooit goed als ik zo maar ff gaat slapen dus jullie kwamen wel van pas.... Maar eigenlijk moet dat er eens van komen ...
Hahaha neuhhhquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:25 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja godverredomme wat een gelul, heb je der nu (flink) uitgewoond of niet?
![]()
He!! Dat JULLIE nou allemaal zo zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Alleen lafjes de bek vol geblaft dan???
Mooi man! Geniet ervan zou ik zeggenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
He!! Dat JULLIE nou allemaal zo zijn![]()
Nee het was een gezellige nacht en voor herhaling vatbaar
Gezellig in het vrouwenwoordenboek ? of in het mannenwoordenboek ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nee het was een gezellige nacht en voor herhaling vatbaar
Ja klopt, het word ook niet iets serieus. Maargoed, af en toe je lol hebben moet kunnen héquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mooi man! Geniet ervan zou ik zeggen![]()
Wel jammer dat jullie een einde uit elkaar wonen.
Zo nu ga ik maar eens een potje schieten![]()
Er zijn allereerst 2 patches uit, zorg ervoor dat je die beide gedownload hebt. Als dat eenmaal gelukt is moet je even in de openingspost kijken en daar zie je het IP van onze ranked server. Dan kan je gewoon via serverbrowser voor verbinden via IP adres kiezen en dan vul je ons adres in. Zo kan je de server ook toevoegen aan je favorieten zodat je niet telkens het IP hoeft in te typen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef basalphenaar het volgende:
OK, heb net Battlefield 2 gekocht, supercool spel, ik ga nu eens kijken of ik jullie server kan joinen!
Trouwens, welke serverbrowser gebruiken jullie? Want ik vind de ingame browser een beetje brak eigenlijk..... (loopt aldoor vast enzo)
jij geilt ook op alles wat een kutje en minimaal cup a heeft hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eerst naar de kapper geweest (mooie kapster!gezellig mee gekletst),
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij geilt ook op alles wat een kutje en minimaal cup a heeft he
@ basalpenapenneushaar
welkom op de serveren gefeli met je nieuwe verslaving Soldier!
Ik kwam een keer jouw tegen in de tank maar toen was ik veel te veel bezig met te knallen op een jeep en was ik te laat om jou eerder af te knallen.... goeie afleidigingquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was net leuk schieten op jullie server, werd goed samen gespeeld. Ook sterke tegenstand. Soms kwamen er echt ineens 5 gasten tegelijk aanrennen, mooi om ze dan allemaal af te knallen![]()
Ik had vandaag wel een echt tankwhore dag, eerst even proberen te vliegen, maar dat ging gewoon niet goed, dus toen maar gaan tanken en dat ging wel redelijk goed. Zodra ik echter uit mijn tank stapte was ik wel bijna direct dood, leek wel of ik mijnen onder mijn schoenen had![]()
1X goud gehaald op mashuur alleen verloren we die pot wel, ik reed met mijn tank van oost naar oost om van het zuiden naar het noorden te gaan en dat achter elkaar. Zij waren goed bezig (of wij heel slecht). Rare was wel dat we ze daarna van de kaart hebben geveegdEn we is een groot begrip, aangezien ik wel 1 hele kill had
![]()
Winnen vind ik belangrijk, maar ik wil liever een mooie pot verliezen, dan zo'n pot winnen.
Als we met zijn drieen zijn dan en we hebben armour dan rijdt er tegenwoordig altijd een repair truck achter de tank aan. Als je dan tegen een andere tank vecht win je (bijna) altijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik kwam een keer jouw tegen in de tank maar toen was ik veel te veel bezig met te knallen op een jeep en was ik te laat om jou eerder af te knallen.... goeie afleidiging![]()
Gister op dragon valley was t een mooie armor colonne wat daar de ami´s stond op te wachtenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als we met zijn drieen zijn dan en we hebben armour dan rijdt er tegenwoordig altijd een repair truck achter de tank aan. Als je dan tegen een andere tank vecht win je (bijna) altijd.
Die truck kan ook mooi de tank beschermen tegen spec ops.
wat een kutzaak zeg.. hoe lang ben je nu al met die gasten bezig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:06 schreef Sickert het volgende:
hmm helaas moet ik dat nog ff missen... belde net die zaak op waar mn pc is en ze zeiden dat ze een onderdeel hebben besteld.. ik neem aan op hun kosten want als je iets moet bestellen op de kosten van de klant ga je die eerst bellen neem ik aan. maar dat betekent dat als dat onderdeel er is ik m pas morgen heb en anders pas volgende week dinsdag
dit is focked up.. heb al weken niet meer fatsoenlijk bf2 gespeeld
Dat was wel mooi ja, bijna allemaal ook engineerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:17 schreef domolanglekker het volgende:
Gister op dragon valley was t een mooie armor colonne wat daar de ami´s stond op te wachtenKwamen ze aanrijden stonden er 3 apc´s en een tank om ze vol te blaffen met heet metaal. Zelfs de cobra had t lastig met die anti air erbij
![]()
net zon mexicaans ding wat je kapotslaat .. alleen komen er geen snoepjes uit maar heerlijke sappige killsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nog wel een BoF black hawk gedowned met me tank, da's altijd lekker![]()
Een pinata, alleen wij doen geen blinddoek voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:44 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
net zon mexicaans ding wat je kapotslaat .. alleen komen er geen snoepjes uit maar heerlijke sappige kills![]()
Speciaal voor jou haal ik de ISDN kaart weer uit de kast als t moetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:50 schreef Gunner het volgende:
nou dan kan ik iig zonder problemen in mn jet vliegen zonder door jou uit de lucht te worden geschoten
mja moet daar wel heen aangezien ik daar garantie heb.. als die t straks weer helemaal doet kom ik er NOOIT meer... wat een belaberde service zeg....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
DCH zeker?
dude we zitten in hetzelfde schip, ik heb me laptop ook weggebracht en ik kreeg nog te horen wat het zou gaan kosten.. nu heeft hij hem aan een expert gegeven... maar ik wil idd eerst wel ff weten wat er nou aan de hand is en wat het me gaat kosten, voordat ik voor een verassing kom te staanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:06 schreef Sickert het volgende:
hmm helaas moet ik dat nog ff missen... belde net die zaak op waar mn pc is en ze zeiden dat ze een onderdeel hebben besteld.. ik neem aan op hun kosten want als je iets moet bestellen op de kosten van de klant ga je die eerst bellen neem ik aan. maar dat betekent dat als dat onderdeel er is ik m pas morgen heb en anders pas volgende week dinsdag
dit is focked up.. heb al weken niet meer fatsoenlijk bf2 gespeeld
DCH als in de Dordtse Computer Handel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
mja moet daar wel heen aangezien ik daar garantie heb.. als die t straks weer helemaal doet kom ik er NOOIT meer... wat een belaberde service zeg....
en dan nog zeggen dat het aan de processor ligt die niet de mobo kan samenwerken... dat zou opzicht kunnen maar mn mobo is speciaal voor dat type processor dus dat is gewoon BULLshit
naja kzie wel ik maak me iig niet meer druk
alleen baal ik dat ik geen bf2 kan spelen en nba live
Ik heb gisteren geprobeerd om met fraps BF2 te spelen, maar het schokte zo erg dat ik niet normaal in mijn heli kon vliegen (op oman). Misschien dat het in Karkand wel te doen is, maar dat heb ik niet meer getest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:05 schreef ViPeRII het volgende:
JMPostman, bedankt voor de info... (over FRAPS en de bf demo's) Maar waarom zou je dit in een recorded battle doen?
Gaat dat niet online, of kost je dat teveel frames?
(Heb wel een flinke bak staan, dus ga het gewoon eens proberen)
Wat deed het niet?quote:het deed het overigens niet in windows zelf.. klopt dat?
Hé, Alphenaar is de naam hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij geilt ook op alles wat een kutje en minimaal cup a heeft he
@ basalpenapenneushaar
welkom op de serveren gefeli met je nieuwe verslaving Soldier!
Toetsenbord omdraaien?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:32 schreef N-E-R-D het volgende:
Heb een paar maanden niet gespeelt maar ben weer begonnen.![]()
Ben nu eigenlijk gewend om left handed te spelen maar als ik het goed heb zit die optie niet in bf2?
Zou ik eigenlijk wel willen want het is best wel vreemd om altijd linkshandig te spelen en dan opeens rechts
Ik zou dat http://www.bitsoup.org weghalen aangezien dat een Torrent site is met illegale shit. Nogal verboden op FOK!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:24 schreef MauriceNL het volgende:
Ik ben ook terug van een lange tijd weg geweest.
Ik had Battlefield 2 vanaf het begin & ik ben ook naar de
Battlefield 2 Launge Party geweest ...was wel aardig!..
Maar na enige tijd spelen kreeg ik steed een melding
''you must synchronize you shaders map'' error!
ik dus me ZBoard BF2 setje verkocht & het spel BF2 ook,
maar nadat ik me OS heb vervangen verleden maand,
dacht ik: laat ik battlefield 2 nog maar eens proberen te installeren,
en! geen errors >> ik ben echt blij nu ik weer BF2 kan spelen!![]()
Groet, Beamerfreak! @ www.bitsoup.org
Ik speel altijd al links... Terwijl ik rechts ben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:32 schreef N-E-R-D het volgende:
Heb een paar maanden niet gespeelt maar ben weer begonnen.![]()
Ben nu eigenlijk gewend om left handed te spelen maar als ik het goed heb zit die optie niet in bf2?
Zou ik eigenlijk wel willen want het is best wel vreemd om altijd linkshandig te spelen en dan opeens rechts
Op de radar knippert dan het pijltje van die persoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:50 schreef basalphenaar het volgende:
Als iemand vraagt om een pickup, hoe kan je dan eigenlijk zien waar diegene is?
Slangenburg (sterrenburg III)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:05 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
DCH als in de Dordtse Computer Handel?
Nog een dortenaar?
Geweldig
Wat een kut zaak.. kan beter je spullen bij mij bestellen, dan wordt het een goede computer iig ;-)
(Woon trouwens op de Maurtisweg in dordt... en jij?)
JMPostman, bedankt voor de info... (over FRAPS en de bf demo's) Maar waarom zou je dit in een recorded battle doen?
Gaat dat niet online, of kost je dat teveel frames?
(Heb wel een flinke bak staan, dus ga het gewoon eens proberen)
het deed het overigens niet in windows zelf.. klopt dat?
/ViPeRII
Welk merk is het?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Yo...ben net klaar met spelen en weer lol gehad.
ff een vraagje voor de tech-nerds op game gebied:
[[url=http://x2.putfile.com/10/29317495424-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://x2.putfile.com/10/29317563248-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
is dit wat op grafisch gebied om een beetje te pimpen op PC?
Koste me ¤ 159,-![]()
Je had beter naar deze kunnen kijken. Dubbel geheugen, ook PCI-E en nog goedkoper ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef i-spy24 het volgende:
Koste me ¤ 159,- [/sub]![]()
mja die ingame browser is gewoon kut. Zo jammer dat ASE niet meer werkt doordat EA zon mooi info schermpje heeft geintroduceerd als je opstart wat echt nul komma nix aan info toont.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:23 schreef basalphenaar het volgende:
Ik word nu toch wel een beetje gek van die ingame server browser, dat ding werkt echt voor geen meter. Ik ben al bijna in staat om Gamespy te downloaden ofzo.
Hier trouwens een leuk artikeltje over de server browser van BF2: http://www.gamegirladvanc(...)server_browsing.html
Mooie prijs op zich, het pimpt je pc wel wat omhoog, echter de vraag is heb je een pci express slot zo ja welke kaart heb je nu dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef i-spy24 het volgende:
Koste me ¤ 159,- [/sub]![]()
Ik heb daar net een fix voor gevonden. Je moet in ASE bij het pad naar BF2.exe het volgende erachter toevoegen: +menu 2 +username [je username] +playerPassword [je password]quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:16 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
mja die ingame browser is gewoon kut. Zo jammer dat ASE niet meer werkt doordat EA zon mooi info schermpje heeft geintroduceerd als je opstart wat echt nul komma nix aan info toont.
Toch echt een vreemd verhaal aan het worden....Ergens heb ik het idee dat het niet bij de admins ligt. Zal Ferdi eens vragen om het probleem bij i3d weg te leggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:16 schreef escape_nl het volgende:
Verdomme, ja sorry hoor maar 12.13 net een min geleden ging de server weer herstarten, echt slecht weer.
Misschien weet ik wel hoe het komt, als een admin de server restart page van i3d als favo opslaat, misschien wel dat de server gelijk herstart als de pagina van het herstarten als favo hebt.
Misschien ver gezocht maar dit is niet leuk meer
Nee absoluut nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:40 schreef basalphenaar het volgende:
Moet je eigenlijk persé geld doneren om lid te worden van jullie clan?
Kijk er vanavond wel even naar (als ik t niet vergeet) of Morpheus doet t evenquote:Ik heb trouwens gisteren ook geregistreerd op jullie forum, maar mijn account is nog niet geactiveerd. Kan iemand dat misschien voor mij doen?
Er zijn inderdaad wel wat dingen die je moet volbrengen om lid te worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:51 schreef basalphenaar het volgende:
OK bedankt
Ik zou wel lid willen worden van jullie clan, moet ik dan eerst een try-out doen ofzo?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:01 schreef jpjedi het volgende:
Alle kozijnen van mijn huis moeten geschilderd worden...![]()
quote:
Nog DE kapster gezien?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo eindelijk wakker
Gisteravond / nacht gewerkt in discotheek, was 06:00 uur thuis
Straks om 19:45 ga ik er weer heen
quote:
Was mischien een beetje onduidelijk maar ik bedoel dat in de game de wapens links zitten en niet rechtsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik speel altijd al links... Terwijl ik rechts ben.
Ik kan met zowel links als rechts muizen, alleen het lopen ben ik nu zo gewend om met rechts te doen dat ik niet meer terug kan of wil.
Trouwens je kan alle keys gewoon rebinden dus links of recht maakt niks uit![]()
Kom op zondagavond maar effe op de server als er meer van de clan zijn.....quote:
The hunt.. it will bequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:28 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Kom op zondagavond maar effe op de server als er meer van de clan zijn.....
Ik moet de singleplayer demo nog spelen, maar de multiplayer demo viel me tegen (met BF2 in het achterhoofd)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:59 schreef -Dries- het volgende:
Nog steeds verslaafd aan FEAR..
de Mp kan niet tippen aan battlefield zelfs niet eens aan de singelplayer van bf2quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:13 schreef JK het volgende:
[..]
Ik moet de singleplayer demo nog spelen, maar de multiplayer demo viel me tegen (met BF2 in het achterhoofd)
Ziet er weer uit als een berg onzin van onze vriend maar goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:59 schreef Droopie het volgende:
13.00 uur Lunchpauze! : Wat eten we vandaag? [Deel 3] voor de 'fans'
Mja, met extra geheugen zou dat niet mogen, tenzij het geheugen misschien niet gelijk is qua kloksnelheid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef Sickert het volgende:
tjadat had ik met mn pc... koop ik er geheugen bij gaat het fout
ik heb nu geleerd als iets het doet ga dan niet lopen fucken
zegt iemand die met zijn mond vol tanden staat als hij via TS vraagt of er nog iemand is en dan bij herkenning niet weet hoe snel hij moet vluchten in zijn aparte kanaal met password.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 om 21:24 uur schreef 'jpjedi' het volgende:
Ziet er weer uit als een berg onzin van onze vriend maar goed.
tja je weet wat ze zeggen he, if it aint broken, don't try and fix itquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:20 schreef JK het volgende:
.. klote drivers... waarom moest ik nou zo nodig updaten, het draaide perfect..
nee gij zijt volwassen met je ninja'tje en mannetje bladerend in zn boekjequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:04 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
zegt iemand die met zijn mond vol tanden staat als hij via TS vraagt of er nog iemand is en dan bij herkenning niet weet hoe snel hij moet vluchten in zijn aparte kanaal met password.![]()
Dat heet in de grote mensenwereld. k i n d e r a c h t i g gedrag die je op de 6de kas lagere
school of een LBO/VMBO school vertoont.
En 'onzin'...idd onzin als je niet beter weet en je visie zich beperkt tot je huis en je pc.
True, true. Daarom weer terug naar 5.06 ! Wat een mazzel dat ie nog op de harde schijf stond.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tja je weet wat ze zeggen he, if it aint broken, don't try and fix it
Ben jij JP's holmaatje dat je voor hem praat of dat je voor hem spreekt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 om 00:23 uur schreef 'Sickert' het volgende:
nee gij zijt volwassen met je ninja'tje en mannetje bladerend in zn boekje![]()
gast get a life jezus!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:30 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ben jij JP's holmaatje dat je voor hem praat of dat je voor hem spreekt.
Of kom je nu met dat eenheidsgevoel als BOF'er.Ik heb jou toch niks gevraagd...
Dus als het niet tegen jou gericht is bemoei je er dan ook niet mee.
Deze joker begon zelf met een opmerking terwijl weet waartoe het kan lijden.
Hou dan je muil over iemand hoe je dat ook in bedekte termen probeert te verhullen.
Ik heb toch ook nergens als eerste post iets over hem gezegd? Doe het andersom dan
ook niet.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
en ik ben idd jp zn holmaatje vind ie lekker![]()
geen wonder dat ie me steeds achterna zit in een vliegtuig.....quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
en ik ben idd jp zn holmaatje vind ie lekker![]()
Ah gut...ik ben 100% zieliger..quote:Op zondag 23 oktober 2005 om 02:50 uur schreef 'Sickert' het volgende:
en trouwens jij bent 100x zieliger want jij wilde niks meer met BOF of wat dan ook te maken hebben
maar ondertussen loop je wel hier te emmeren en reacties uit te lokken. ook al was jp nu de gene die iets als eerste zei
en dat we zo tegen je doen dat heb je aan jezelf te danken met je rare fratsen![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:54 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ah gut...ik ben 100% zieliger..Ik lig er wakker van
![]()
En "emmeren?"Ik post zelden een reactie en als die er is dan is hij zeker niet mits het erbij staat aan jou of anderen van dat kleine groepje gericht. En rare fratsen? Je bedoelt die andere mening/ideen waar eers de loftrompet over werd gestoken maar door jaloezie nu als fratsen worden bestempelt?
![]()
Gast..ga lekker met je holmaat nog een braderie/gameworld af neem elkaar een paar keer en vreet je vol.Heb je weer eens de ware betekenis gegeven aan een gameworld is.![]()
LoL je hebt wel overal een antwoord op dat vind ik wel knap alleen jammer dat het nergens over gaatquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef i-spy24 het volgende:
zegt iemand die h e l e m a a l niets doet dan alleen in zijn eigen wereldje nog 3 slagen in de rondte draaien en vervolgens dat als jevanhet bestempelen.
Ik doe tenminste nog wat en kom buiten. Jij zeker ook,of was dat om mijn krantje 'sochtends in mijn postbus te komen doen?![]()
En hoezo kun je op je vakantie ook niet gamen. Of zie jij gamen als werk dat je dat niet op je vakantie kan doen.Gast...ik participeer tenminste nog in verschilende threads en voeg iets direct bij wat nogal logisch is op een forum. Of blijf jij alleen maar in 1 thread zodat iedereen kan zien dat je maar1 deel van je hersens gebruikt ipv verder te kijken dan je neus lang is.
Oh en over foto's..je bedoelt van jullie bezoek aan Gameworld waar je kon eten?![]()
ga lekker ergens anders generalizeren, omdat iemand LBO of VMBO doet betekent niet gelijk dat die mensen dom zijn kut pindaquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:04 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
k i n d e r a c h t i g gedrag die je op de 6de kas lagere
school of een LBO/VMBO school vertoont.
wat maakt dat nou uit? misschien heeft ie geen interesse daarin? dit is echt zo'n statement van "ik doe meer mee met het gehele forum, dus ik ben beter". laten we nou met z'n allen kappen met die shit. zoek elkaar nou niet op en knal mekaar gewoon af op de BoF server ipv dit forum.....quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef i-spy24 het volgende:
ik participeer tenminste nog in verschilende threads en voeg iets direct bij wat nogal logisch is op een forum. Of blijf jij alleen maar in 1 thread zodat iedereen kan zien dat je maar1 deel van je hersens gebruikt ipv verder te kijken dan je neus lang is.
moet ik dan mn muil houden? ben je bang dat je me hoort? nu zie je maar weer hoe zielig je bent jij hoort lettertjesquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:35 schreef i-spy24 het volgende:
Nou je muil verder houwe want Ajax begint tegen PSV(boeruu)
red: lees I-spyquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:41 schreef Suikermais het volgende:
...
Nou verschijnen er af en toe van die gasten op de BoF-server die denken dat ze op een echt slagveld bezig zijn..en dus teammates commando's geven en zo. Denk dat ze zelfs met een helm op aan 't gamen zijn ! Gasten..get a life !!
...
Dat noemt men oud zeer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:45 schreef basalphenaar het volgende:
Jesus, wat is hier allemaal aan de hand?
Donequote:Op zondag 23 oktober 2005 13:34 schreef basalphenaar het volgende:
Mijn account moet nog steeds geactiveerd worden op jullie forum
Bedankt, zal ik doenquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:40 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Done
Vergeet je niet om je even voor te stellen ?
The hunt....quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:33 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Bedankt, zal ik doen
Ben ik nou trouwens ook echt lid van de clan of niet?
Als er rellen zijn op fok ben ik er gewoon bijquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:53 schreef Droopie het volgende:
Toch wel leuk dat stiekem iedereen nog wel dit forum leest. hehehe.
We hadden al wat gegadigden geloof ikquote:
Ja ik, vooral in El Alamein.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:29 schreef jpjedi het volgende:
Voor het bekende spel BF2 zijn er een aantal custom maps uitgekomen.
======================
Iemand interesse?
Ik heb ze morgen binnen....quote:
Je moet wel een bepaald aantal public servers aanbieden. Toevallig vroeg ik dit pas aan Ursel en die gaf aan dat er een ondergrens aanzit.quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:08 schreef Gunner het volgende:
alleen EA trusted partners kunnen ranked servers hosten. niets met aantal servers te maken, een ranked server hosten is dus uitgesloten
Ja heb ook interesse.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:29 schreef jpjedi het volgende:
Voor het bekende spel BF2 zijn er een aantal custom maps uitgekomen.
======================
Iemand interesse?
Ik heb stiekem een foto gemaakt van i-spy24 toen hij rustig aan het gamen was op een server met deathtrailNL!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:41 schreef Suikermais het volgende:
Nou verschijnen er af en toe van die gasten op de BoF-server die denken dat ze op een echt slagveld bezig zijn..en dus teammates commando's geven en zo. Denk dat ze zelfs met een helm op aan 't gamen zijn ! Gasten..get a life !!
Kan wel kloppen, maar volgens mij moet je wel trusted partner zijn om Ranked servers te kunnen aanbieden toch?quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Je moet wel een bepaald aantal public servers aanbieden. Toevallig vroeg ik dit pas aan Ursel en die gaf aan dat er een ondergrens aanzit.
geen probleemquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voor degene die de maps host, houdt je rekening met flink wat verkeer ? Denk dat de mappacks in totaal al tegen de 300mb zitten, maal een mannetje of 20 is 6gb aan verkeer![]()
en zonder de tech support van de tweakers gaat t al helemaal niet goedquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Tis eigenlijk nooit meer echt goed gekomen met Fok! na de conversie naar Replique, helaas.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:26 schreef jpjedi het volgende:
Wat is het toch verdacht stil hier omtrent de voetbaluitslagen...![]()
Frank nog niet wakker geschud na zijn desillusie?(en de rest van de Hollanders hierzo
)
Brabantse gloriedagen![]()
Voetbal: Uitslagen Eredivisie (week 42)
quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:26 schreef jpjedi het volgende:
Wat is het toch verdacht stil hier omtrent de voetbaluitslagen...![]()
Frank nog niet wakker geschud na zijn desillusie?(en de rest van de Hollanders hierzo
)
Brabantse gloriedagen![]()
Voetbal: Uitslagen Eredivisie (week 42)
Nice, ik wacht even totdat de knife badge tutorial online komtquote:Op maandag 24 oktober 2005 07:57 schreef escape_nl het volgende:
http://www.techrejects.com/bf2/index.php
Een hele goede site vol plekjes waar je normaal niet komt
Zeer vet ouwe!quote:Op maandag 24 oktober 2005 07:57 schreef escape_nl het volgende:
http://www.techrejects.com/bf2/index.php
Een hele goede site vol plekjes waar je normaal niet komt
Ik geloof ik niks van dat die daadwerkelijk ranked is, dat het in de naam staat zegt niks. Maar je hebt wel gelijk dat er redelijk wat custom maps server zijn, voorlopig hou ik het nog even bij de standaard mappen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:50 schreef nlboy het volgende:
Heb trouwens een Costum map server gevonden die ranked is:
Server-IP: 67.18.5.139:16567
Servernaam: Custom Maps on a Ranking Server
Verder als je naar de map "Berlin" of servernaam "Costum" zoekt dan vind je veel servers voor die mappen.
Ik heb het net opgelost door je prefix in global.con (te vinden in Mijn Documenten/Battlefield 2/Profiles) te zetten en die file dan 'Alleen-lezen' te maken. Las het op de ASE forums en het werkte!quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:26 schreef nlboy het volgende:
Ja, is ook zo bij Xfire helaas.![]()
(beetje jammer weer van EA)
Weinig users kan ook een boel schelen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze hebben de db waarschijnlijk weer geherindexeerd ofzo. Aangezien hij nu weer snel is.
de sniper is heerlijk ben eergister voor het eerst gaan snipen en de kills vlogen me om de orenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:36 schreef CittaR het volgende:
ik heb alleen anti-tank niet en sniper nog niet, waar ik eigenlijk wel van baal, als ik opnieuw mocht kiezen had ik die 2 in plaats van medic en assault genomen...
Zelfde Jagermeister als van GoT he?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:29 schreef jagermeister1 het volgende:
Mensen, ben ook ook al een tijd bezig een map te bouwen. Hier alvast wat screens.
Verwacht niet erg lang meer bezig te zijn.
Yup..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zelfde Jagermeister als van GoT he?
ben benieuwd, heb al screens gezien op GOT, maar helaas geen tijd gehad om de beta versie te spelen, maar als je testers nodig hebt je weet me te vinden, ben wel toe aan een nieuwe mapquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:41 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Yup..
Maaruh... ik laat wel weten als ie af is. Moeten jullie maar kijken of jullie hem willen proberen. Met een beetje geluk wil iemand van GOT hem hotsten op een goede server. Helaas kan dat geen ranked-server zijn, maar what the hell... Die rangen/punten stellen toch eigenlijk niets voor.
Als de maps straks klaar is, dan kan iedereen hem komen testen. Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:59 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ben benieuwd, heb al screens gezien op GOT, maar helaas geen tijd gehad om de beta versie te spelen, maar als je testers nodig hebt je weet me te vinden, ben wel toe aan een nieuwe map
HE JMquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:41 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Yup..
Maaruh... ik laat wel weten als ie af is. Moeten jullie maar kijken of jullie hem willen proberen. Met een beetje geluk wil iemand van GOT hem hotsten op een goede server. Helaas kan dat geen ranked-server zijn, maar what the hell... Die rangen/punten stellen toch eigenlijk niets voor.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 om 00:29 uur schreef 'jagermeister1' het volgende:
Mensen, ben ook ook al een tijd bezig een map te bouwen. Hier alvast wat screens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeer vet!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:29 schreef jagermeister1 het volgende:
-een paar afbeeldingen-
Ja dat is mogelijk, maar dan moet je alles zelf gaan renderen en dan moet je behalve maps kunnen bouwen ook nog eens goed grafisch kunnen ontwerpen. Nu heb je gewoon de mogelijkheid om met de bestaande structures maps te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:21 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
mooie gedaan hoor ondanks dat ik het een beetje 'goedkoop' vind ogen.
Laat me even duidelijker zijn: Ik zie heel veel elementen vd standaard mappen erin(waarom niet)
maar ik heb altijd het idee als je dus een zoiets doet dat je dan hele nieuwe omgevingen maakt
waardoor je dus als je gaat spelen weer dat gevoel krijgt van: " Ha! tjakaa...geheel iets nieuws,we hebben weer extra zin "
Nogmaals hulde dat je dit zo in elkaar hebt gezet,maar is het niet mogelijk zelf een map in zijn geheel zonder standaard element mappen in elkaar te flansen of vraag ik nu iets heel moeilijk?
Uh nou... Als je dat wilt doen dan begeef je je meer op het moddingcirquit. Dan maak je ook daadwerkelijk nieuwe models en textures. Dat heb ik dus niet gedaan ... om de simpele reden dat je volgend jaar nog bezig bent. Nu ben ik al weken bezig geweest om die map in elkaar te draaien en nog is ie niet helemaal af. Een nieuw gebouw of voertuig maken doe je namelijk niet zo 1,2, 3. Laat staan een hele map vol met nieuwe dingenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:21 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
mooie gedaan hoor ondanks dat ik het een beetje 'goedkoop' vind ogen.
Laat me even duidelijker zijn: Ik zie heel veel elementen vd standaard mappen erin(waarom niet)
maar ik heb altijd het idee als je dus een zoiets doet dat je dan hele nieuwe omgevingen maakt
waardoor je dus als je gaat spelen weer dat gevoel krijgt van: " Ha! tjakaa...geheel iets nieuws,we hebben weer extra zin "
Nogmaals hulde dat je dit zo in elkaar hebt gezet,maar is het niet mogelijk zelf een map in zijn geheel zonder standaard element mappen in elkaar te flansen of vraag ik nu iets heel moeilijk?
Ja maandagen, dinsdagen, woensdagen, donderdagen, vrijdagen, zaterdagen en zondagenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef Atreidez het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens.. van die dagen dat het lijkt alsof je geen bal raakt, iedereen die naar je tank toeloopt ook precies aankomt van de kant dat je m niet ziet, ook altijd toevallig tnt bij zich heeft. Of elke keer als je uit een jeep stapt je wordt overreden door diezelfde jeep, of je rijdt tegen een enemy op en je ontploft beide, maar hij krijgt de kill... Gister had ik zo'n avond
dat heb ik nou nooitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef Atreidez het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens.. van die dagen dat het lijkt alsof je geen bal raakt, iedereen die naar je tank toeloopt ook precies aankomt van de kant dat je m niet ziet, ook altijd toevallig tnt bij zich heeft. Of elke keer als je uit een jeep stapt je wordt overreden door diezelfde jeep, of je rijdt tegen een enemy op en je ontploft beide, maar hij krijgt de kill... Gister had ik zo'n avond
ik had hem van t weekend ofzo ook wel behoorlijk te pakken... alleen toen die met zn maatje er in zat werd t wat minder :Squote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat ik dan alvast de admins waarschuwen, vanavond hebben jullie weer last van een teamkiller.
De naam is sickert, dus sickert zou je zo vriendelijk willen zijn om jezelf na je teamkills te kicken![]()
De truk om een heli (DoMo) neer te krijgen is zorgen dat je hoger zit en zodra de heli een wat langzamere bocht maakt, al je raketten in de zijkant te pompen![]()
Vervelende van DoMo is dat hij je altijd weet te besluipen van achteren en van boven en als hij dan ook nog eens een goeie gunner heeft dan is het meestal al voorbij nog voor het begon. Behalve gisteren![]()
dat vind ie lekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef -Dries- het volgende:
lol, jullie zitten echt far up domo zijn ass
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |