Scheisse dar get meine coverquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat moet jij in vredesnaam op een duitse server die nog lag heeft ook![]()
Lijkt wel of er gewerkt wordtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Echt stil hier man.
Iedereen zit FEAR te spelenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Echt stil hier man.
Wel vroeg doen he, dan kan je meteen meedoenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:37 schreef basalphenaar het volgende:
Ik ga het spel vanavond maar eens ff kopen. (koopavond in Alkmaar)
Off topicquote:
Nergens voor nodig, heb je de afgelopen topics wel goed meegelezen ? We lijken wel een stel bejaarden op een theekransjequote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
On topic: BF2 rulez... kon verder niks ontopics verzinnen![]()
Ik weet het, maar ik vond het wel een grappige toevoeging.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Nergens voor nodig, heb je de afgelopen topics wel goed meegelezen ? We lijken wel een stel bejaarden op een theekransje
Dan ligt het aan mij, denk ik...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
AI zuigt?LOL dat is juist wat iedereen zo geweldig aan het spel vindt
Hoe gaat het trouwens met de server ? Is er al bijna een FoD Ranked ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ow yesquote:
November gaan we ranked. We hebben nu iets van 10-12 mensen die wel mee willen betalen. We zullen dan ook met meer tegelijk online zijn. Zoals het er nu naar uitziet wordt het de donderdag avond dat we met zijn "allen" online gaan. Dat zijn dan een stuk of 7 a 8 die zeggen "altijd" op donderdag avond te kunnen. Als dat een beetje van de grond komt kunnen we misschien een friendly war spelen, maar daar kom ik dan nog wel op terug.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de server ? Is er al bijna een FoD Ranked ?
Werken is ook leukquote:Ow yes*schraapt nog een stukje strand uit z'n oren
Your welcomequote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:49 schreef UnleashMitch het volgende:
@Sickert, bedankt"Grote smurf"
en ook nog twee stickers, die ga ik op m'n fiets plakkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:09 schreef Sickert het volgende:
Your welcome
ja die kreeg ik dubbel @ ea worldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en ook nog twee stickers, die ga ik op m'n fiets plakken
Ik voel me wel een beetje gebruikt hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zooo, ben weer terug van weggeweest na gisteren. Was "even" (van R'dam) naar Leeuwarden gegaan om te "slapen" bij een meid vanwie haar ouders weg warenIk ben nu dus doodmoe van het "slapen" en reizen maar vanavond ben ik er denk wel ff!!
Uhmm ik vat je niet... (sorry het zal de moeheid zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje gebruikt hoor![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:15 schreef Sickert het volgende:
ja diamond ik voel me behoorlijk ''genomen'' straks heb jij een soa en dan krijgen wij de schuld
Ja godverredomme wat een gelul, heb je der nu (flink) uitgewoond of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zooo, ben weer terug van weggeweest na gisteren. Was "even" (van R'dam) naar Leeuwarden gegaan om te "slapen" bij een meid vanwie haar ouders weg warenIk ben nu dus doodmoe van het "slapen" en reizen maar vanavond ben ik er denk wel ff!!
![]()
Tegen ma moeder vertelde ik maar dat ik een meeting (LAN) had met jullieDie keurt dat nooit goed als ik zo maar ff gaat slapen dus jullie kwamen wel van pas.... Maar eigenlijk moet dat er eens van komen ...
Hahaha neuhhhquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:25 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja godverredomme wat een gelul, heb je der nu (flink) uitgewoond of niet?
![]()
He!! Dat JULLIE nou allemaal zo zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Alleen lafjes de bek vol geblaft dan???
Mooi man! Geniet ervan zou ik zeggenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
He!! Dat JULLIE nou allemaal zo zijn![]()
Nee het was een gezellige nacht en voor herhaling vatbaar
Gezellig in het vrouwenwoordenboek ? of in het mannenwoordenboek ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nee het was een gezellige nacht en voor herhaling vatbaar
Ja klopt, het word ook niet iets serieus. Maargoed, af en toe je lol hebben moet kunnen héquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mooi man! Geniet ervan zou ik zeggen![]()
Wel jammer dat jullie een einde uit elkaar wonen.
Zo nu ga ik maar eens een potje schieten![]()
Er zijn allereerst 2 patches uit, zorg ervoor dat je die beide gedownload hebt. Als dat eenmaal gelukt is moet je even in de openingspost kijken en daar zie je het IP van onze ranked server. Dan kan je gewoon via serverbrowser voor verbinden via IP adres kiezen en dan vul je ons adres in. Zo kan je de server ook toevoegen aan je favorieten zodat je niet telkens het IP hoeft in te typen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef basalphenaar het volgende:
OK, heb net Battlefield 2 gekocht, supercool spel, ik ga nu eens kijken of ik jullie server kan joinen!
Trouwens, welke serverbrowser gebruiken jullie? Want ik vind de ingame browser een beetje brak eigenlijk..... (loopt aldoor vast enzo)
jij geilt ook op alles wat een kutje en minimaal cup a heeft hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eerst naar de kapper geweest (mooie kapster!gezellig mee gekletst),
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij geilt ook op alles wat een kutje en minimaal cup a heeft he
@ basalpenapenneushaar
welkom op de serveren gefeli met je nieuwe verslaving Soldier!
Ik kwam een keer jouw tegen in de tank maar toen was ik veel te veel bezig met te knallen op een jeep en was ik te laat om jou eerder af te knallen.... goeie afleidigingquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was net leuk schieten op jullie server, werd goed samen gespeeld. Ook sterke tegenstand. Soms kwamen er echt ineens 5 gasten tegelijk aanrennen, mooi om ze dan allemaal af te knallen![]()
Ik had vandaag wel een echt tankwhore dag, eerst even proberen te vliegen, maar dat ging gewoon niet goed, dus toen maar gaan tanken en dat ging wel redelijk goed. Zodra ik echter uit mijn tank stapte was ik wel bijna direct dood, leek wel of ik mijnen onder mijn schoenen had![]()
1X goud gehaald op mashuur alleen verloren we die pot wel, ik reed met mijn tank van oost naar oost om van het zuiden naar het noorden te gaan en dat achter elkaar. Zij waren goed bezig (of wij heel slecht). Rare was wel dat we ze daarna van de kaart hebben geveegdEn we is een groot begrip, aangezien ik wel 1 hele kill had
![]()
Winnen vind ik belangrijk, maar ik wil liever een mooie pot verliezen, dan zo'n pot winnen.
Als we met zijn drieen zijn dan en we hebben armour dan rijdt er tegenwoordig altijd een repair truck achter de tank aan. Als je dan tegen een andere tank vecht win je (bijna) altijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik kwam een keer jouw tegen in de tank maar toen was ik veel te veel bezig met te knallen op een jeep en was ik te laat om jou eerder af te knallen.... goeie afleidiging![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |