Bedankt, zal ik doenquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:40 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Done
Vergeet je niet om je even voor te stellen ?

The hunt....quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:33 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Bedankt, zal ik doen
Ben ik nou trouwens ook echt lid van de clan of niet?

Als er rellen zijn op fok ben ik er gewoon bijquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:53 schreef Droopie het volgende:
Toch wel leuk dat stiekem iedereen nog wel dit forum leest. hehehe.

We hadden al wat gegadigden geloof ikquote:

Ja ik, vooral in El Alamein.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:29 schreef jpjedi het volgende:
Voor het bekende spel BF2 zijn er een aantal custom maps uitgekomen.
======================
Iemand interesse?

Ik heb ze morgen binnen....quote:

Je moet wel een bepaald aantal public servers aanbieden. Toevallig vroeg ik dit pas aan Ursel en die gaf aan dat er een ondergrens aanzit.quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:08 schreef Gunner het volgende:
alleen EA trusted partners kunnen ranked servers hosten. niets met aantal servers te maken, een ranked server hosten is dus uitgesloten

Ja heb ook interesse.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:29 schreef jpjedi het volgende:
Voor het bekende spel BF2 zijn er een aantal custom maps uitgekomen.
======================
Iemand interesse?

Ik heb stiekem een foto gemaakt van i-spy24 toen hij rustig aan het gamen was op een server met deathtrailNL!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:41 schreef Suikermais het volgende:
Nou verschijnen er af en toe van die gasten op de BoF-server die denken dat ze op een echt slagveld bezig zijn..en dus teammates commando's geven en zo. Denk dat ze zelfs met een helm op aan 't gamen zijn ! Gasten..get a life !!

Kan wel kloppen, maar volgens mij moet je wel trusted partner zijn om Ranked servers te kunnen aanbieden toch?quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Je moet wel een bepaald aantal public servers aanbieden. Toevallig vroeg ik dit pas aan Ursel en die gaf aan dat er een ondergrens aanzit.

geen probleemquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voor degene die de maps host, houdt je rekening met flink wat verkeer ? Denk dat de mappacks in totaal al tegen de 300mb zitten, maal een mannetje of 20 is 6gb aan verkeer![]()

en zonder de tech support van de tweakers gaat t al helemaal niet goedquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Tis eigenlijk nooit meer echt goed gekomen met Fok! na de conversie naar Replique, helaas.

quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:26 schreef jpjedi het volgende:
Wat is het toch verdacht stil hier omtrent de voetbaluitslagen...![]()
Frank nog niet wakker geschud na zijn desillusie?(en de rest van de Hollanders hierzo
)
Brabantse gloriedagen![]()
Voetbal: Uitslagen Eredivisie (week 42)

quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:26 schreef jpjedi het volgende:
Wat is het toch verdacht stil hier omtrent de voetbaluitslagen...![]()
Frank nog niet wakker geschud na zijn desillusie?(en de rest van de Hollanders hierzo
)
Brabantse gloriedagen![]()
Voetbal: Uitslagen Eredivisie (week 42)

Nice, ik wacht even totdat de knife badge tutorial online komtquote:Op maandag 24 oktober 2005 07:57 schreef escape_nl het volgende:
http://www.techrejects.com/bf2/index.php
Een hele goede site vol plekjes waar je normaal niet komt

Zeer vet ouwe!quote:Op maandag 24 oktober 2005 07:57 schreef escape_nl het volgende:
http://www.techrejects.com/bf2/index.php
Een hele goede site vol plekjes waar je normaal niet komt

Ik geloof ik niks van dat die daadwerkelijk ranked is, dat het in de naam staat zegt niks. Maar je hebt wel gelijk dat er redelijk wat custom maps server zijn, voorlopig hou ik het nog even bij de standaard mappen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:50 schreef nlboy het volgende:
Heb trouwens een Costum map server gevonden die ranked is:
Server-IP: 67.18.5.139:16567
Servernaam: Custom Maps on a Ranking Server
Verder als je naar de map "Berlin" of servernaam "Costum" zoekt dan vind je veel servers voor die mappen.

Ik heb het net opgelost door je prefix in global.con (te vinden in Mijn Documenten/Battlefield 2/Profiles) te zetten en die file dan 'Alleen-lezen' te maken. Las het op de ASE forums en het werkte!quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:26 schreef nlboy het volgende:
Ja, is ook zo bij Xfire helaas.![]()
(beetje jammer weer van EA)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |