en zonder de tech support van de tweakers gaat t al helemaal niet goedquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Tis eigenlijk nooit meer echt goed gekomen met Fok! na de conversie naar Replique, helaas.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:26 schreef jpjedi het volgende:
Wat is het toch verdacht stil hier omtrent de voetbaluitslagen...![]()
Frank nog niet wakker geschud na zijn desillusie?(en de rest van de Hollanders hierzo
)
Brabantse gloriedagen![]()
Voetbal: Uitslagen Eredivisie (week 42)
quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:26 schreef jpjedi het volgende:
Wat is het toch verdacht stil hier omtrent de voetbaluitslagen...![]()
Frank nog niet wakker geschud na zijn desillusie?(en de rest van de Hollanders hierzo
)
Brabantse gloriedagen![]()
Voetbal: Uitslagen Eredivisie (week 42)
Nice, ik wacht even totdat de knife badge tutorial online komtquote:Op maandag 24 oktober 2005 07:57 schreef escape_nl het volgende:
http://www.techrejects.com/bf2/index.php
Een hele goede site vol plekjes waar je normaal niet komt
Zeer vet ouwe!quote:Op maandag 24 oktober 2005 07:57 schreef escape_nl het volgende:
http://www.techrejects.com/bf2/index.php
Een hele goede site vol plekjes waar je normaal niet komt
Ik geloof ik niks van dat die daadwerkelijk ranked is, dat het in de naam staat zegt niks. Maar je hebt wel gelijk dat er redelijk wat custom maps server zijn, voorlopig hou ik het nog even bij de standaard mappen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:50 schreef nlboy het volgende:
Heb trouwens een Costum map server gevonden die ranked is:
Server-IP: 67.18.5.139:16567
Servernaam: Custom Maps on a Ranking Server
Verder als je naar de map "Berlin" of servernaam "Costum" zoekt dan vind je veel servers voor die mappen.
Ik heb het net opgelost door je prefix in global.con (te vinden in Mijn Documenten/Battlefield 2/Profiles) te zetten en die file dan 'Alleen-lezen' te maken. Las het op de ASE forums en het werkte!quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:26 schreef nlboy het volgende:
Ja, is ook zo bij Xfire helaas.![]()
(beetje jammer weer van EA)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |