Nog DE kapster gezien?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo eindelijk wakker
Gisteravond / nacht gewerkt in discotheek, was 06:00 uur thuis
Straks om 19:45 ga ik er weer heen
quote:
Was mischien een beetje onduidelijk maar ik bedoel dat in de game de wapens links zitten en niet rechtsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik speel altijd al links... Terwijl ik rechts ben.
Ik kan met zowel links als rechts muizen, alleen het lopen ben ik nu zo gewend om met rechts te doen dat ik niet meer terug kan of wil.
Trouwens je kan alle keys gewoon rebinden dus links of recht maakt niks uit![]()
Kom op zondagavond maar effe op de server als er meer van de clan zijn.....quote:
The hunt.. it will bequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:28 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Kom op zondagavond maar effe op de server als er meer van de clan zijn.....
Ik moet de singleplayer demo nog spelen, maar de multiplayer demo viel me tegen (met BF2 in het achterhoofd)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:59 schreef -Dries- het volgende:
Nog steeds verslaafd aan FEAR..
de Mp kan niet tippen aan battlefield zelfs niet eens aan de singelplayer van bf2quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:13 schreef JK het volgende:
[..]
Ik moet de singleplayer demo nog spelen, maar de multiplayer demo viel me tegen (met BF2 in het achterhoofd)
Ziet er weer uit als een berg onzin van onze vriend maar goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:59 schreef Droopie het volgende:
13.00 uur Lunchpauze! : Wat eten we vandaag? [Deel 3] voor de 'fans'
Mja, met extra geheugen zou dat niet mogen, tenzij het geheugen misschien niet gelijk is qua kloksnelheid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef Sickert het volgende:
tjadat had ik met mn pc... koop ik er geheugen bij gaat het fout
ik heb nu geleerd als iets het doet ga dan niet lopen fucken
zegt iemand die met zijn mond vol tanden staat als hij via TS vraagt of er nog iemand is en dan bij herkenning niet weet hoe snel hij moet vluchten in zijn aparte kanaal met password.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 om 21:24 uur schreef 'jpjedi' het volgende:
Ziet er weer uit als een berg onzin van onze vriend maar goed.
tja je weet wat ze zeggen he, if it aint broken, don't try and fix itquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:20 schreef JK het volgende:
.. klote drivers... waarom moest ik nou zo nodig updaten, het draaide perfect..
nee gij zijt volwassen met je ninja'tje en mannetje bladerend in zn boekjequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:04 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
zegt iemand die met zijn mond vol tanden staat als hij via TS vraagt of er nog iemand is en dan bij herkenning niet weet hoe snel hij moet vluchten in zijn aparte kanaal met password.![]()
Dat heet in de grote mensenwereld. k i n d e r a c h t i g gedrag die je op de 6de kas lagere
school of een LBO/VMBO school vertoont.
En 'onzin'...idd onzin als je niet beter weet en je visie zich beperkt tot je huis en je pc.
True, true. Daarom weer terug naar 5.06 ! Wat een mazzel dat ie nog op de harde schijf stond.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tja je weet wat ze zeggen he, if it aint broken, don't try and fix it
Ben jij JP's holmaatje dat je voor hem praat of dat je voor hem spreekt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 om 00:23 uur schreef 'Sickert' het volgende:
nee gij zijt volwassen met je ninja'tje en mannetje bladerend in zn boekje![]()
gast get a life jezus!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:30 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ben jij JP's holmaatje dat je voor hem praat of dat je voor hem spreekt.
Of kom je nu met dat eenheidsgevoel als BOF'er.Ik heb jou toch niks gevraagd...
Dus als het niet tegen jou gericht is bemoei je er dan ook niet mee.
Deze joker begon zelf met een opmerking terwijl weet waartoe het kan lijden.
Hou dan je muil over iemand hoe je dat ook in bedekte termen probeert te verhullen.
Ik heb toch ook nergens als eerste post iets over hem gezegd? Doe het andersom dan
ook niet.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
en ik ben idd jp zn holmaatje vind ie lekker![]()
geen wonder dat ie me steeds achterna zit in een vliegtuig.....quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
en ik ben idd jp zn holmaatje vind ie lekker![]()
Ah gut...ik ben 100% zieliger..quote:Op zondag 23 oktober 2005 om 02:50 uur schreef 'Sickert' het volgende:
en trouwens jij bent 100x zieliger want jij wilde niks meer met BOF of wat dan ook te maken hebben
maar ondertussen loop je wel hier te emmeren en reacties uit te lokken. ook al was jp nu de gene die iets als eerste zei
en dat we zo tegen je doen dat heb je aan jezelf te danken met je rare fratsen![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:54 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ah gut...ik ben 100% zieliger..Ik lig er wakker van
![]()
En "emmeren?"Ik post zelden een reactie en als die er is dan is hij zeker niet mits het erbij staat aan jou of anderen van dat kleine groepje gericht. En rare fratsen? Je bedoelt die andere mening/ideen waar eers de loftrompet over werd gestoken maar door jaloezie nu als fratsen worden bestempelt?
![]()
Gast..ga lekker met je holmaat nog een braderie/gameworld af neem elkaar een paar keer en vreet je vol.Heb je weer eens de ware betekenis gegeven aan een gameworld is.![]()
LoL je hebt wel overal een antwoord op dat vind ik wel knap alleen jammer dat het nergens over gaatquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef i-spy24 het volgende:
zegt iemand die h e l e m a a l niets doet dan alleen in zijn eigen wereldje nog 3 slagen in de rondte draaien en vervolgens dat als jevanhet bestempelen.
Ik doe tenminste nog wat en kom buiten. Jij zeker ook,of was dat om mijn krantje 'sochtends in mijn postbus te komen doen?![]()
En hoezo kun je op je vakantie ook niet gamen. Of zie jij gamen als werk dat je dat niet op je vakantie kan doen.Gast...ik participeer tenminste nog in verschilende threads en voeg iets direct bij wat nogal logisch is op een forum. Of blijf jij alleen maar in 1 thread zodat iedereen kan zien dat je maar1 deel van je hersens gebruikt ipv verder te kijken dan je neus lang is.
Oh en over foto's..je bedoelt van jullie bezoek aan Gameworld waar je kon eten?![]()
ga lekker ergens anders generalizeren, omdat iemand LBO of VMBO doet betekent niet gelijk dat die mensen dom zijn kut pindaquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:04 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
k i n d e r a c h t i g gedrag die je op de 6de kas lagere
school of een LBO/VMBO school vertoont.
wat maakt dat nou uit? misschien heeft ie geen interesse daarin? dit is echt zo'n statement van "ik doe meer mee met het gehele forum, dus ik ben beter". laten we nou met z'n allen kappen met die shit. zoek elkaar nou niet op en knal mekaar gewoon af op de BoF server ipv dit forum.....quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef i-spy24 het volgende:
ik participeer tenminste nog in verschilende threads en voeg iets direct bij wat nogal logisch is op een forum. Of blijf jij alleen maar in 1 thread zodat iedereen kan zien dat je maar1 deel van je hersens gebruikt ipv verder te kijken dan je neus lang is.
moet ik dan mn muil houden? ben je bang dat je me hoort? nu zie je maar weer hoe zielig je bent jij hoort lettertjesquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:35 schreef i-spy24 het volgende:
Nou je muil verder houwe want Ajax begint tegen PSV(boeruu)
red: lees I-spyquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:41 schreef Suikermais het volgende:
...
Nou verschijnen er af en toe van die gasten op de BoF-server die denken dat ze op een echt slagveld bezig zijn..en dus teammates commando's geven en zo. Denk dat ze zelfs met een helm op aan 't gamen zijn ! Gasten..get a life !!
...
Dat noemt men oud zeer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:45 schreef basalphenaar het volgende:
Jesus, wat is hier allemaal aan de hand?
Donequote:Op zondag 23 oktober 2005 13:34 schreef basalphenaar het volgende:
Mijn account moet nog steeds geactiveerd worden op jullie forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |