abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:49:15 #151
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31630311
Zo eindelijk wakker

Gisteravond / nacht gewerkt in discotheek, was 06:00 uur thuis

Straks om 19:45 ga ik er weer heen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:01:09 #153
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31630677
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo eindelijk wakker

Gisteravond / nacht gewerkt in discotheek, was 06:00 uur thuis

Straks om 19:45 ga ik er weer heen
Nog DE kapster gezien?
pi_31631016
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:31 schreef Suikermais het volgende:
Ik zeg..the hunt
the hunt?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:30:56 #155
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31631390
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:01 schreef nlboy het volgende:

[..]

Nog DE kapster gezien?
nee maar wel genoeg andere mooie dames!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:35:10 #156
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_31631503
Wordt er vanavond nog gespeeld? Ben toch te verrot om uit te gaan, last van me strot enz en die geile rook (peuken en rookmachine) in discotheken is denk ik niet echt bevorderlijk voor m'n gezondheid.. ik blaf als een hond zo hard met hoesten soms

Ik moet nog 150 punten voor een weapon unlock... misschien kan ik dat vanavond wel halen (denk het niet, zo goed ben ik ook weer niet, soms schiet je je magazijnen leeg op een ander en hij sterft niet en ik wel ... ) maargoed... ben benieuwd naar het bonuswapen van de medic.
pi_31631754
Ik ben er vanavond wat later op de avond ook nog wel denk ik, tenzij ik te dronken ben
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:13:56 #158
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_31632408
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 20:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik speel altijd al links... Terwijl ik rechts ben.
Ik kan met zowel links als rechts muizen, alleen het lopen ben ik nu zo gewend om met rechts te doen dat ik niet meer terug kan of wil.

Trouwens je kan alle keys gewoon rebinden dus links of recht maakt niks uit
Was mischien een beetje onduidelijk maar ik bedoel dat in de game de wapens links zitten en niet rechts
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_31632697
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:13 schreef basalphenaar het volgende:

[..]

the hunt?
Kom op zondagavond maar effe op de server als er meer van de clan zijn.....
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_31633271
Nog steeds verslaafd aan FEAR..

[ Bericht 96% gewijzigd door -Dries- op 22-10-2005 19:33:45 ]
pi_31634470
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:28 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Kom op zondagavond maar effe op de server als er meer van de clan zijn.....
The hunt.. it will be
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:13:27 #162
4259 JK
pi_31634747
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:59 schreef -Dries- het volgende:
Nog steeds verslaafd aan FEAR..
Ik moet de singleplayer demo nog spelen, maar de multiplayer demo viel me tegen (met BF2 in het achterhoofd)
pi_31635104
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 20:13 schreef JK het volgende:

[..]

Ik moet de singleplayer demo nog spelen, maar de multiplayer demo viel me tegen (met BF2 in het achterhoofd)
de Mp kan niet tippen aan battlefield zelfs niet eens aan de singelplayer van bf2

word er vanavond nog geknald? ik kom later op de avond pc weer terug en wil m ff lekker op zn donder geven heb overigens een duurder mobo gehad met een 5.1 uitgang er op voor de prijs van een veel goedkopere dus dat is dan weer in mn voordeel
Narf!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:38:44 #164
4259 JK
pi_31635301
Ik ga vanavond wel even spelen... hopen dat er op TeamSpeak straks nog wat te vinden is.
pi_31635516
ben er rond eh uur of 10 denk ik ben nu gezellig aan t msn'n
Narf!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:20:17 #166
4259 JK
pi_31636536
Net ff een ATI driver geinstalleerd (5.08, ook al is 5.10 uit), klapt m'n hele PC eruit als ik in de helikopter op de 2e plek zit en het secundaire wapen kies.. volledige reboot.. nu dus 5.10 aan het downloaden en hopen dat de problemen zo over zijn... zag ook allemaal rare zwarte dingen in de lucht.. klote drivers... waarom moest ik nou zo nodig updaten, het draaide perfect..
pi_31636590
tja dat had ik met mn pc... koop ik er geheugen bij gaat het fout
ik heb nu geleerd als iets het doet ga dan niet lopen fucken
Narf!
pi_31636689
quote:
Ziet er weer uit als een berg onzin van onze vriend maar goed.

Dat jij dit soort topics volgt zeg
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:36:30 #169
4259 JK
pi_31637080
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef Sickert het volgende:
tja dat had ik met mn pc... koop ik er geheugen bij gaat het fout
ik heb nu geleerd als iets het doet ga dan niet lopen fucken
Mja, met extra geheugen zou dat niet mogen, tenzij het geheugen misschien niet gelijk is qua kloksnelheid.
Maargoed, met 5.08 zou BF2 beter draaien, nog soepeler.... en het draaide echt al perfect, nix aan strubbelingen of wat dan ook. Nu 5.10, werkt dat niet terug, dan heb ik 5.06 nog liggen die het goed doet...

Nou, nu maar even testen
pi_31638741
succes
Narf!
pi_31641856
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 om 21:24 uur schreef 'jpjedi' het volgende:

Ziet er weer uit als een berg onzin van onze vriend maar goed.
zegt iemand die met zijn mond vol tanden staat als hij via TS vraagt of er nog iemand is en dan bij herkenning niet weet hoe snel hij moet vluchten in zijn aparte kanaal met password.
Dat heet in de grote mensenwereld. k i n d e r a c h t i g gedrag die je op de 6de kas lagere
school of een LBO/VMBO school vertoont.
En 'onzin'... idd onzin als je niet beter weet en je visie zich beperkt tot je huis en je pc.
pi_31642109
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:20 schreef JK het volgende:
.. klote drivers... waarom moest ik nou zo nodig updaten, het draaide perfect..
tja je weet wat ze zeggen he, if it aint broken, don't try and fix it
pi_31642219
i-spy24, het kan altijd gebeuren dat mensen elkaar niet mogen. zouden die dan bij elkaar in de channel moeten blijven terwijl ze niks met die ander hebben? dit is internet, en dat jij het vergelijkt met real life is juist kinderachtig. in real life zou ik ook ergens anders naar toe lopen als er iemand die ik niet mag in dezelfde kamer zou zitten.
pi_31642252
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 00:04 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

zegt iemand die met zijn mond vol tanden staat als hij via TS vraagt of er nog iemand is en dan bij herkenning niet weet hoe snel hij moet vluchten in zijn aparte kanaal met password.
Dat heet in de grote mensenwereld. k i n d e r a c h t i g gedrag die je op de 6de kas lagere
En 'onzin'... idd onzin als je niet beter weet en je visie zich beperkt tot je huis en je pc.
nee gij zijt volwassen met je ninja'tje en mannetje bladerend in zn boekje

Narf!
  zondag 23 oktober 2005 @ 00:29:19 #175
4259 JK
pi_31642443
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 00:18 schreef Incolumis het volgende:

[..]

tja je weet wat ze zeggen he, if it aint broken, don't try and fix it
True, true. Daarom weer terug naar 5.06 ! Wat een mazzel dat ie nog op de harde schijf stond.
Gaat weer als vanouds. Even een avondje Wake Only gespeeld en lekker wat punten gehaald met vliegen... jammer genoeg ben ik beter in vliegen dan man-2-man combat... ook weer een lintje ofzo gehaald, weet alleen nog niet van wat, kijk ik morgen wel.

En de fok! server zat vol en teamspeak was leeg.... ja eerder op de avond wel, maar dickie (of wat z'n username is) had volgens mij de voice uitgezet voor andere spelers ? En kon 'm niet bereiken op de bf2 server
pi_31644105
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 om 00:23 uur schreef 'Sickert' het volgende:

nee gij zijt volwassen met je ninja'tje en mannetje bladerend in zn boekje

Ben jij JP's holmaatje dat je voor hem praat of dat je voor hem spreekt.
Of kom je nu met dat eenheidsgevoel als BOF'er. Ik heb jou toch niks gevraagd...
Dus als het niet tegen jou gericht is bemoei je er dan ook niet mee.

Deze joker begon zelf met een opmerking terwijl weet waartoe het kan lijden.
Hou dan je muil over iemand hoe je dat ook in bedekte termen probeert te verhullen.
Ik heb toch ook nergens als eerste post iets over hem gezegd? Doe het andersom dan
ook niet.
pi_31645859
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:30 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Ben jij JP's holmaatje dat je voor hem praat of dat je voor hem spreekt.
Of kom je nu met dat eenheidsgevoel als BOF'er. Ik heb jou toch niks gevraagd...
Dus als het niet tegen jou gericht is bemoei je er dan ook niet mee.

Deze joker begon zelf met een opmerking terwijl weet waartoe het kan lijden.
Hou dan je muil over iemand hoe je dat ook in bedekte termen probeert te verhullen.
Ik heb toch ook nergens als eerste post iets over hem gezegd? Doe het andersom dan
ook niet.
gast get a life jezus!

en ik ben idd jp zn holmaatje vind ie lekker

en trouwens jij bent 100x zieliger want jij wilde niks meer met BOF of wat dan ook te maken hebben
maar ondertussen loop je wel hier te emmeren en reacties uit te lokken. ook al was jp nu de gene die iets als eerste zei
en dat we zo tegen je doen dat heb je aan jezelf te danken met je rare fratsen
Narf!
pi_31647807
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 02:50 schreef Sickert het volgende:

[..]
BF2: Diamond3d
pi_31647819
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 02:50 schreef Sickert het volgende:

[..]
geen wonder dat ie me steeds achterna zit in een vliegtuig.....
pi_31648123
joehoe....hallo jonge jongens...

pi_31648181
Hmmm..lekker
pi_31648311
Naja, ik kom vanavond wel ff in de server, dan zal ik wel zien wat "the hunt" is......
pi_31649146
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 om 02:50 uur schreef 'Sickert' het volgende:

en trouwens jij bent 100x zieliger want jij wilde niks meer met BOF of wat dan ook te maken hebben
maar ondertussen loop je wel hier te emmeren en reacties uit te lokken. ook al was jp nu de gene die iets als eerste zei
en dat we zo tegen je doen dat heb je aan jezelf te danken met je rare fratsen
Ah gut...ik ben 100% zieliger.. Ik lig er wakker van

En "emmeren?" Ik post zelden een reactie en als die er is dan is hij zeker niet mits het erbij staat aan jou of anderen van dat kleine groepje gericht. En rare fratsen? Je bedoelt die andere mening/ideen waar eers de loftrompet over werd gestoken maar door jaloezie nu als fratsen worden bestempelt?
Gast..ga lekker met je holmaat nog een braderie/gameworld af neem elkaar een paar keer en vreet je vol.Heb je weer eens de ware betekenis gegeven aan een gameworld is.
pi_31649284
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 11:54 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Ah gut...ik ben 100% zieliger.. Ik lig er wakker van

En "emmeren?" Ik post zelden een reactie en als die er is dan is hij zeker niet mits het erbij staat aan jou of anderen van dat kleine groepje gericht. En rare fratsen? Je bedoelt die andere mening/ideen waar eers de loftrompet over werd gestoken maar door jaloezie nu als fratsen worden bestempelt?
Gast..ga lekker met je holmaat nog een braderie/gameworld af neem elkaar een paar keer en vreet je vol.Heb je weer eens de ware betekenis gegeven aan een gameworld is.

en jaloezie? oh please! op iemand die elke dag zn voedsel post op een forum...
op iemand die op zn vakantie gamed
op iemand die overal een foto wil zien omdat het anders niet echt is en niemand op zn woord gelooft

laat me niet lachen gast

ga foto's maken in TGS met die ''maat'' van je

trouwens je vijand zit op half 7
Narf!
pi_31649720
zegt iemand die h e l e m a a l niets doet dan alleen in zijn eigen wereldje nog 3 slagen in de rondte draaien en vervolgens dat als jevanhet bestempelen.
Ik doe tenminste nog wat en kom buiten. Jij zeker ook,of was dat om mijn krantje 'sochtends in mijn postbus te komen doen?
En hoezo kun je op je vakantie ook niet gamen. Of zie jij gamen als werk dat je dat niet op je vakantie kan doen.Gast...ik participeer tenminste nog in verschilende threads en voeg iets direct bij wat nogal logisch is op een forum. Of blijf jij alleen maar in 1 thread zodat iedereen kan zien dat je maar1 deel van je hersens gebruikt ipv verder te kijken dan je neus lang is.
Oh en over foto's..je bedoelt van jullie bezoek aan Gameworld waar je kon eten?
pi_31649818
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef i-spy24 het volgende:
zegt iemand die h e l e m a a l niets doet dan alleen in zijn eigen wereldje nog 3 slagen in de rondte draaien en vervolgens dat als jevanhet bestempelen.
Ik doe tenminste nog wat en kom buiten. Jij zeker ook,of was dat om mijn krantje 'sochtends in mijn postbus te komen doen?
En hoezo kun je op je vakantie ook niet gamen. Of zie jij gamen als werk dat je dat niet op je vakantie kan doen.Gast...ik participeer tenminste nog in verschilende threads en voeg iets direct bij wat nogal logisch is op een forum. Of blijf jij alleen maar in 1 thread zodat iedereen kan zien dat je maar1 deel van je hersens gebruikt ipv verder te kijken dan je neus lang is.
Oh en over foto's..je bedoelt van jullie bezoek aan Gameworld waar je kon eten?
LoL je hebt wel overal een antwoord op dat vind ik wel knap alleen jammer dat het nergens over gaat
Meneer zit in meerdere threads.. die die zelf begint en om dan gesloten te laten worden omdat ie dan vind dat sommige mensen het verzieken omdat ze zich niet aan ''zijn'' regels houden

je bent gewoon te zielig voor woorden man dat vind iedereen op heel fok!

en ik gebruik mn andere hersenhelft voor bf2
Narf!
pi_31650052
Gelukkig hoef ik al die anonieme grootbek praters niet serieus te nemen zoals jij wel doet of mijn vrienden via het internet te vinden. Dus zal mij echt boeie wat zij van mij vinden.
Ik doe wat ik leuk vind,niet wat anderen leuk vinden.

En die opmerking over gesloten threads: Beleid van FOK is duidelijk. Je flamed niet!
Leer je je maar in te houden als je iemand's mening niet kan respecteren hoe ver het
ook van de jouwe staat. Dus wijs ik de mods daarop als het een thread is die ik opstart.
En wat jij aanhaalt als voorbeeld was maar een paar.
De meesten staan gewoon open dus ga maar wieberen met dit onzin voorbeeld.

Nou je muil verder houwe want Ajax begint tegen PSV(boeruu)
  zondag 23 oktober 2005 @ 12:37:56 #188
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_31650132
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 00:04 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

k i n d e r a c h t i g gedrag die je op de 6de kas lagere
ga lekker ergens anders generalizeren, omdat iemand LBO of VMBO doet betekent niet gelijk dat die mensen dom zijn kut pinda
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31650173
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef i-spy24 het volgende:
ik participeer tenminste nog in verschilende threads en voeg iets direct bij wat nogal logisch is op een forum. Of blijf jij alleen maar in 1 thread zodat iedereen kan zien dat je maar1 deel van je hersens gebruikt ipv verder te kijken dan je neus lang is.
wat maakt dat nou uit? misschien heeft ie geen interesse daarin? dit is echt zo'n statement van "ik doe meer mee met het gehele forum, dus ik ben beter". laten we nou met z'n allen kappen met die shit. zoek elkaar nou niet op en knal mekaar gewoon af op de BoF server ipv dit forum.....
pi_31650212
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 12:35 schreef i-spy24 het volgende:

Nou je muil verder houwe want Ajax begint tegen PSV(boeruu)
moet ik dan mn muil houden? ben je bang dat je me hoort? nu zie je maar weer hoe zielig je bent jij hoort lettertjes
of is je drang van reageren zo groot dat ik mn muil moet houden omdat je dan een stukje van de wedstrijd mist
Narf!
pi_31650236
Lol.....kom ik aan. Ouwehoeren tijdens het gamen is voor mij erg belangrijk. It's only a game is mijn motto. Nou verschijnen er af en toe van die gasten op de BoF-server die denken dat ze op een echt slagveld bezig zijn..en dus teammates commando's geven en zo. Denk dat ze zelfs met een helm op aan 't gamen zijn ! Gasten..get a life !!
Ik zit met mijn geouwehoer op maar liefst 11.000 punten en wil af en toe ook nog wel eens een medaille halen .
pi_31650282
mag sickert weer praten als de wedstrijd is afgelopen?
pi_31650339
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 12:41 schreef Suikermais het volgende:
...
Nou verschijnen er af en toe van die gasten op de BoF-server die denken dat ze op een echt slagveld bezig zijn..en dus teammates commando's geven en zo. Denk dat ze zelfs met een helm op aan 't gamen zijn ! Gasten..get a life !!
...
red: lees I-spy
pi_31650340
Jesus, wat is hier allemaal aan de hand?
pi_31650386
Jongens ...discussie gesloten !!!
ik duik 't slagveld weer op. Het wil mij nog steeds niet lukken om onderste boven te vliegen met een chopper
pi_31651386
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 12:45 schreef basalphenaar het volgende:
Jesus, wat is hier allemaal aan de hand?
Dat noemt men oud zeer.

Hij heeft het iig weer voor elkaar, reageer er gewoon niet op zeg
pi_31651472
Mijn account moet nog steeds geactiveerd worden op jullie forum
pi_31651632
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 13:34 schreef basalphenaar het volgende:
Mijn account moet nog steeds geactiveerd worden op jullie forum
Done

Vergeet je niet om je even voor te stellen ?
pi_31651822
Wat eten we vanmiddag

Jodekoeken Ze smaken extra lekker vandaag.

NOG 30 MINUTEN EN DAN 10 PUNTEN LOS

Toch wel leuk dat stiekem iedereen nog wel dit forum leest. hehehe.
Hell To The Liars
  zondag 23 oktober 2005 @ 14:01:36 #200
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31651857
Jep Er gebeurd bijna nooit iets bijzonders in de topic's...maja...je weet maar nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')