moah ronde scores van 200 zijn te halen op een 64 player map met BH.. maar dan niet zoveel mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:42 schreef Fillipe het volgende:
Mitch z'n plaatje doet het wel zeker:
http://img388.imageshack.us/img388/8351/stackers5dn.jpg
Even link kopieren en plakken in je browser.
Echt absurde scores, overduidelijk.
en de vorige 5 topics? kan ze nu al niet meer vinden, dus een linkje zou wel handig zijnquote:
*Hans Teeuwen modus*quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Domo wees me op deze link. Als ik dat dan combineer met de rijstijl van Sickert gisteren dan weet ik wel genoeg.....
Volgens mij heb jij een andere versie van Fok! doe eens updaten met ctrl+F5quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:53 schreef Incolumis het volgende:
en de vorige 5 topics? kan ze nu al niet meer vinden, dus een linkje zou wel handig zijn
Ik geef t door aan Morpheusquote:en leuk dat BoF forum, maar ik zie geen enkele forum daar, blijkbaar moet de admin daar nog mijn account activeren?
Daar ga je wel plezier mee hebben ik heb hem nu ook alweer anderhalve maand en het speelt super, al heb ik er pas 1 dag op gegamedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 06:07 schreef escape_nl het volgende:
Deze ga ik vanavond halen anders morgen overdag
[afbeelding]
Specs: 4ms TN panel, helderheid 300 cd/m2, contrast 600:1, kijkhoek 160/160 graden, DVI-D
edit: net onder werktijd gehaald bij de mediamarkt, joepie
dank je, de reviews zijn goed dus daar vertrouw ik op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daar ga je wel plezier mee hebben ik heb hem nu ook alweer anderhalve maand en het speelt super, al heb ik er pas 1 dag op gegamed![]()
Ik gebruik nog steeds mijn 22" crt.
Maar dit weekend ga ik mijn samsung echt testen, aangezien eindelijk het Lan weekend van FoD daar is. Zuipen, gamen, zuipen, voetbal kijken op 100" scherm, zuipen en ik vergeet wat??? Oh ja zuipen.![]()
Misschien komt het doordat je mic-boost uit is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef escape_nl het volgende:
Kan iemand me helpen met het volgende probleem.
Ik heb een headset van Logitech mar die geeft een heel zacht geluid door de mic.
Deze is aangesloten op mijn externe geluidskaart Creative Audigy 2 NX, elke keer wanneer ik naar de geluidsinstellingen van windows ga voor de mic staat ie op mute. Ik haal het vinkje weg maar moet het geluid zo hard zetten wil ik wat via de mic kunnen zeggen wat hoorbaar is.
daarom ben ik nooit op TS omdat het gewoon niet werkt.
super, ga ik straks proberen als ik thuis ben, bedanktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef escape_nl het volgende:
Kan iemand me helpen met het volgende probleem.
Ik heb een headset van Logitech mar die geeft een heel zacht geluid door de mic.
Deze is aangesloten op mijn externe geluidskaart Creative Audigy 2 NX, elke keer wanneer ik naar de geluidsinstellingen van windows ga voor de mic staat ie op mute. Ik haal het vinkje weg maar moet het geluid zo hard zetten wil ik wat via de mic kunnen zeggen wat hoorbaar is.
daarom ben ik nooit op TS omdat het gewoon niet werkt.
Blijkbaar.... of het moet hele erge toeval zijn dat ik hem net haal na de patch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Die zijn nu toch niet zo moeilijk meer te halen?
zeg maar dat verticale streepje wat je ziet op je hud.. vlak voordat die over je doelwit heengaat moet je ze loslaten.. ligt er ook aan hoe je wilt bombaderen.. als je een groot gebied wilt raken moet je echt horizontaal vliegen.. Als je je bommen wilt concentrreren moet je soort van duikvluchten uitvoerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Domo wanneer laat jij die bommen los met je Jet...?? Altijd krijg ik te zien waar vijanden zitten maar 9 van de 10 keer zijn ze mis. Moet je ze heel vroeg loslaten of als je dr net boven vliegt?![]()
Ik ben er ook!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:02 schreef BMH het volgende:
Wie wil er mee doen aan de war van vanavond om 19:00???
Als I-spy op de TS zit dan is Jedi er dus zeker niet...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef nlboy het volgende:
Gaat de war nog door?Want alleen Driesje, i-spy en ik zijn op TS.
haha..di-sky..kom er eens in..di-sky. Jedi weet genoegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als I-spy op de TS zit dan is Jedi er dus zeker niet...![]()
Helaas BMH...ben niet thuis....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef BMH het volgende:
Ik kon zoals eerder gemeld niet spelen omdat 1) mijn pc dood was. 2) bf2 niet meer werkt.
Het is spijtig dat er niet genoeg leden zijn die clanwar kunnen spelen.
ja sorry mijn pc is ook dood en ben nu aan het backuppen....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef BMH het volgende:
Ik kon zoals eerder gemeld niet spelen omdat 1) mijn pc dood was. 2) bf2 niet meer werkt.
Het is spijtig dat er niet genoeg leden zijn die clanwar kunnen spelen.
Als jij je zo laat kennen door je team in de steek te laten alleen maar omdat ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:08 schreef 'jpjedi' het volgende:
Als I-spy op de TS zit dan is Jedi er dus zeker niet...![]()
als jij het leven net zo serieus neemt als het internet dan ehquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:01 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Als jij je zo laat kennen door je team in de steek te laten alleen maar omdat ik
op de TS zit dan ben je stommer dan ik dacht.
CW was voor je team, en niet alleen sla je zelf zo een flater maar neemt geen enkele
CW deelnemer BOf zo nog uberhaupt serieus als tegenstander.
Maar je gaat zondag knallen?Speciaal voor jou... benik er ook...kijken of je ook wegblijft..
thnx 2 EA ik zit hier bij iemand waarvan zn scherm resolutie niet goed isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef nlboy het volgende:
Hehe bijna iedereen van BoF heeft problemen met zijn PC.
dat vroeg ik niet!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Lol, ik speelde voor het eerst als 'VF-1J' en was in public in de eerste ronde van Dragon's Valley voor het grootste deel de leidende in de score van China. De Amerikanen konden Wood Yard maar niet veroveren ondanks hun overrompelende meerderheid, hun arty strikes, zelfs van onze eigen commander en ik kon voor het eerst lekker veel tanks, APCs en Linebackers opblazen met de TOW en Anti-tank..
We hadden wel verloren, maar ja, je kan niet alles hebben.
jezus wat heef tie allemaal erinhangen dat ie een 520 watt voeding nodig heeft? beetje erg onzinnig :\quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
Vergeten te vermelden de Voeding: OCZ Modstream 520 Watt (650 Watt Piekvermogen)
da weet ik ook niet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
jezus wat heef tie allemaal erinhangen dat ie een 520 watt voeding nodig heeft? beetje erg onzinnig :\
Ahhh Oke, Thnx!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:39 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
zeg maar dat verticale streepje wat je ziet op je hud.. vlak voordat die over je doelwit heengaat moet je ze loslaten.. ligt er ook aan hoe je wilt bombaderen.. als je een groot gebied wilt raken moet je echt horizontaal vliegen.. Als je je bommen wilt concentrreren moet je soort van duikvluchten uitvoeren![]()
Idd, ik heb een 300 Watt en bij mij zit er toch heel wat in inclusief 6 a 7 neonlichten, fans, controllers etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
jezus wat heef tie allemaal erinhangen dat ie een 520 watt voeding nodig heeft? beetje erg onzinnig :\
Whehehequote:
Hoe kan je zien dat je in je been wordt geschoten en niet in je hoofd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Af en toe klopt het spel niet hoor, soms schiet ik een kilo lood door een mannetje en soms schiet een iemand bij mij EEN (JA EEN!!) kogel en ik ben dood...
En nee die was niet op me hoofd maar op me been terwijl ik al me levenskracht nog had!
Op dat moment kan ik het spel wel afschieten!![]()
Hoe heb jij de gevoeligheid van de muis ingesteld? Het is erg moeilijk om zonder de joystick te vliegen, want die fase heb ik allang gehad met Wing Commander 2...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:39 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
zeg maar dat verticale streepje wat je ziet op je hud.. vlak voordat die over je doelwit heengaat moet je ze loslaten.. ligt er ook aan hoe je wilt bombaderen.. als je een groot gebied wilt raken moet je echt horizontaal vliegen.. Als je je bommen wilt concentrreren moet je soort van duikvluchten uitvoeren![]()
Nou je ziet misschien waar het geweer van het mannetje heen gericht staat? En hij schoot richting de grond dus ik neem aan dat hij me benen (misschien voeten) raakte en dus niet me hoofd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:07 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Hoe kan je zien dat je in je been wordt geschoten en niet in je hoofd.![]()
Het vliegen lukt opzich wel alleen het echt score ermee nog niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Hoe heb jij de gevoeligheid van de muis ingesteld? Het is erg moeilijk om zonder de joystick te vliegen, want die fase heb ik allang gehad met Wing Commander 2...
Niet echt, nee. Om goed te kunnen richten zou ik moeten afremmen en bijsturen, maar de grens tussen vliegen en neerstorten lijkt wel haarfijn te zijn, ook al is acceleratie en deceleratie vrij ruim van opzet. En, als je eenmaal neergaat, kan je moeilijk corrigeren, de muis lijkt dan dood te zijn en het toetsenbord lomp. Ik heb nog nooit iemand neergehaald met het boordkanon, het richten is te omslachtig. Met een joystick echter, kan je het een beetje bijhouden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Het vliegen lukt opzich wel alleen het echt score ermee nog niet.
Ja zag een aantal keer je naam in beeld, maar ik bedoelde van vandaag, was echt raar maarja... ken gebeuren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:56 schreef Incolumis het volgende:
bedoel je die kill van mij diamondvoodoo?
ik had je gister op karkand echt een paar keer apart te pakken
dch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:07 schreef Sickert het volgende:
nou morpheus dat komt door die hoeren van dch die mij bagger verkopen :|
Hier start ie dan ook met compleet andere grafische instellingen dan die waar ik mee speel...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik zal het maandag ook even doen!!
Btw: Als je via een persoon van Xfire battlefield start logt je account veel sneller in dan wanneer je battlefield handmatig start! Althans bij mij wel!
Nu ga ik Nederland kijken !!![]()
Omdat jij gewoonweg de verkeerde hoeren uitkiest...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:07 schreef Sickert het volgende:
nou morpheus dat komt door die hoeren van dch die mij bagger verkopen :|
so i have noticed... als het het dalijk weer doet kom ik er nooit meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis ook wel heel erg naief om bij de Dordtse Computer Handel (DCH) je PC spullen te kopen Sickert. Wat een afzetten is dat
Bestel liever bij Azerty of Salland!
En Informatique, stukje duurder, maar ze hebben vaak aanbiedingen die wel eens net onder de laagste prijs duiken. En de service is super.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
so i have noticed... als het het dalijk weer doet kom ik er nooit meer![]()
er is daar ook maar 1 gast die zn best voor je doet en dat is een stage loper die alles moet vragen
er loopt ook nog een andere gast en dat is echt een eikel![]()
Ook geen problemen gehad nee en er loopt wel personeel met verstand. Persoonlijk gebruik ik altijd de vuistregel: hoe mooier de showroom, hoe slechter de winkel. Ik koopt t liefst bij een winkeltje in Spijkenisse wat niet meer is dan een gang met een gat in de muur naar het magazijn en daar kan je bestellenquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik koop altijd alles bij Alternate, eigenlijk nooit problemen gehad in tegenstelling tot me vorige computers!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:52 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nog zo'n afzetter: Computerkrakers:
"Hebben jullie een Geforce 4 kaart liggen ?"
"uhm is dat een geluidskaart meneer ?"
""
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:26 schreef jpjedi het volgende:
Tjonge jonge![]()
De serverrotatie staat weer op 64 player maps! We hebben toch afgesproken dat we dit niet meer gaan doen?![]()
Ik kan niet meer op het clanforum komen...Dus heb er maar wat ingegooid.
quote:ID Map Gametype Mapsize
0: "mashtuur_city" gpm_cq 32
1: "sharqi_peninsula" gpm_cq 32
2: "strike_at_karkand" gpm_cq 32
3: "fushe_pass" gpm_cq 32
4: "dalian_plant" gpm_cq 32
Draait ook 2 jaar met enorme file-switches... Mijn HD is zo gefragmenteerd dat BF gewoon niet lekker laadt, terwijl ik toch echt genoeg geheugen heb. En BF is niet het enige spel dat niet op zijn max draait, gezien de recente aanschaf van de GF6800quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef nlboy het volgende:
Hehe bijna iedereen van BoF heeft problemen met zijn PC.
Volgens mij heeft Jedi dat dan net weer veranderdquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:29 schreef BMH het volgende:
Mijn top opponent is een vriend van me die ik in het echt ken, dat is nog veel ergerquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Top Victim & Opponent in a round:
Top Victim (Rank): cpt.italiano
Killed Top Victim: 5
Top Opponent (Rank): DoMo[NL]
Deaths by Top Opponent: 7
![]()
Dat moet geweest zijn bij Gulf of Oman dat je steeds met je bommen bezig was in je Jetje.![]()
Geen Wake Island - 32 in onze rotatie?quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:29 schreef BMH het volgende:
Das een goed idee, ik weet alleen niet hoe ik die er in krijg. Staat niet op BF2RA. Even rondje vragen dan maarquote:
Spevel69 en Spevel81 mischien ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Even een kleine rondvraag aangezien ik zelf een beetje twijfel. Ik vond zojuist op onze server twee mensen met bijna dezelfde naam, die zullen elkaar wel kennen. Ze hadden allebei extreem veel op Masthuur gespeeld en een best round score van 300.
Ik weet dat Masthuur een puntenfestijn was maar 300 punten verdienen lijkt me heel erg moeilijk tot onmogelijk, ik verwacht dus dat ze vals gespeeld hebben maar kon het niet bewijzen. Toch heb ik ze van de server gemikt gezien de in mijn ogen grote kans dat ze vals hebben gespeeld. Toch blijf ik twijfelen dus ik vraag me af wat de anderen hiervan denken.
Ze hebben trouwens beiden een andere topvictim die ze 40 tot 60 keer hebben neergeschoten en ze hebben een teamwork score die ongeveer 6 keer hoger ligt dan hun combat score.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:35 schreef Suikermais het volgende:
Spevel69 en Spevel81 mischien ?
Heb er 1 kunnen permbannen. De ander was er al vandoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef Suikermais het volgende:
Server message heb ik niet gezien,maar voor zulke lui vindt 'm Permban wel erg geschikt
Niet dat ik weet hoor. Hij stond er niet in en ik wist niet hoe ik die er in moest krijgen dus t duurde evenquote:
Oooow oke. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Niet dat ik weet hoor. Hij stond er niet in en ik wist niet hoe ik die er in moest krijgen dus t duurde even
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:35 schreef jpjedi het volgende:
Misterfox is weer lid van de Band of Fok!kers
Lijkt me een leuk kadootje voor hemquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en nog gefeliciteerd
![]()
Om te vieren vanavond een Wake Island avondje houden ?
tijd is Bf2quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:44 schreef Silver_Shark het volgende:
its good te back,
en kan dat wake island nu en 100 rounds per map anders moet ik de hele tijd laden en dat duurt lang want tijd is bf2 :p
Kan ook 64 doen, weet je het zeker en map is toch klein dus maakt opzich weinig uit.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Wake 32 is goed ? of krijg je dan geen vliegdekschip ?
En lekker veel EA games!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef jpjedi het volgende:
Jedi heeft zich ingeschreven voor EA world
Gratis eten en drinken icm gamen en veeeeeeeeel goodies
![]()
Zit een foutje in je codequote:
Goodies vielen vorig jaar wel mee, sporttas, rugtas en een sweater + stickers en gratis zuipen, dat was hetquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef jpjedi het volgende:
Jedi heeft zich ingeschreven voor EA world
Gratis eten en drinken icm gamen en veeeeeeeeel goodies
![]()
Straaljager!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Kreeg net een bericht over wat wangedrag op de server, ging over een helicopter ofzo....
viel wel mee? ik kon mijn tassen gevuld met truien jassen en shirts niet meer dragen man. Eten en drinken zoveel je wilde...Ik heb mijn BF2 investering er al lang uit daar hahaquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Goodies vielen vorig jaar wel mee, sporttas, rugtas en een sweater + stickers en gratis zuipen, dat was het
Ooit had ik dezelfde reactie als jij.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:37 schreef Fillipe het volgende:
Gratis zuipen maakt dan wel weer alles goed
Anyway, net niet echt gezellig gespeeld omdat Misterfox ja de kleuter die weer in de clan is gekomen het spel werkelijk vergalde.
Het begon met het bijna kapen van de USS Essex ofterwel het vliegdekschip, toen zat die nog bij China en was die elke minuut te vinden op het schip om lekker te spawnkillen terwijl wij nog meerdere vlaggen hadden op het 'platteland'. Dat was al erg kinderachtig. Mensen worden immers voor minder gekicked.
Daarna was het puberale kleutertje nog niet uitgespeeld want meneer kwam bij USA en bij het begin van de nieuwe ronde waar ik nog 1 meter moest afleggen voordat ik in de straaljager zat, knalde hij een paar kogels in m'n rug om zelf vervolgens in de straaljager plaats te nemen en om weg te vliegen.
Ik weet niet waardoor dit kindje van 11 ineens dacht dat die alles kon maken, mede omdat die terug is en het z'n verjaardag is of om andere redenen. Het was in ieder geval diep triest laat ik het daar maar op houden.
Ferdi aka Mitch heeft een screenshot en ik weet niet wat er verder gaat gebeuren, maar toch jammer dat we die 16 of 18 leeftijdsgrens niet aangehouden hebben.
Ook al is die pipi langkous, het interesseert me niet, zo speel je toch gewoon niet? En zo ga je vooral binnen een clan niet met elkaar om. Hij zal best aardig en tof of grappig zijn, maar blijft gewoon irritant dat die je notabene een clanlid teamkilled voor een jet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ooit had ik dezelfde reactie als jij.....
Toen kwam ik op TS en was alles goed...Kom op TS en je zult begrpijen waarom deze jongen een ware fanclub heeft binnen BoF.. (ik maak geen geintje)
Ja ging inderdaad lekker, aardig wat kills gemaakt met jou aan het stuurquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:23 schreef domolanglekker het volgende:
wat is dat wake ene godvergeten kut map zeg .. net met fillipe ging t nog wel in de chopper maar voor de rest is t een zuigmap![]()
Clanleden??? Altijd welkom, 9 van de 10x gaan clanwars niet door omdat wij te weinig man hebben op dat tijdstip...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef Incolumis het volgende:
aangezien bof forum down is, zal ik het maar hier vragen, hebben jullie nog leden nodig? net op ts gevraagd en er waren weinig mensen op tegen (zeg maar niemand), dus uh.......
pleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleaseplease
en maak deze bf2 freak gek
Kom nou maar op TS dan begrijp je het....quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ook al is die pipi langkous, het interesseert me niet, zo speel je toch gewoon niet? En zo ga je vooral binnen een clan niet met elkaar om. Hij zal best aardig en tof of grappig zijn, maar blijft gewoon irritant dat die je notabene een clanlid teamkilled voor een jet.
Forum wordt aan gewerkt maar als je je prefix even aanpast met [BoF] ervoor is het oke. Wel even iedereen aanmelden bij xfire (zie OP) Dan kunnen we je bereiken en kun je admins raadplegen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef Incolumis het volgende:
aangezien bof forum down is, zal ik het maar hier vragen, hebben jullie nog leden nodig? net op ts gevraagd en er waren weinig mensen op tegen (zeg maar niemand), dus uh.......
en maak deze bf2 freak gek
lol maar toch blijft t irri.. vooral voor de lui die niet op TS zitten ..quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kom nou maar op TS dan begrijp je het....![]()
Hier begon het met mij: [PC]Battlefield 2 deeltje 17
Klopt jullie hebben ook geen ongelijk en ik heb Fox ook na zijn aanvaring met Fillipe gelijk de wacht aangezegd zoals de meeste TS-ers hebben kunnen horen. We moeten ze een beetje sturen moeten we maar denken en hopen dat er nog at van te maken is hehequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
lol maar toch blijft t irri.. vooral voor de lui die niet op TS zitten ..
ook al een paar keer meegemaaktquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ook al is die pipi langkous, het interesseert me niet, zo speel je toch gewoon niet? En zo ga je vooral binnen een clan niet met elkaar om. Hij zal best aardig en tof of grappig zijn, maar blijft gewoon irritant dat die je notabene een clanlid teamkilled voor een jet.
Hij is niet heilig, en die uitspraak heb ik niet van mezelf![]()
Ik word gequotequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef Fillipe het volgende:
Hij is niet heilig, en die uitspraak heb ik niet van mezelf![]()
Wat kost dat en wanneer is het ? Is bij m'n vriendin achter... kan het te voet doen (al is het dan wel een klein eindje)quote:
Amenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
mijn antwoord is: misterfox.... je mag best een beetje spelen en pesten maar niet ten koste van de anderen anders kick ik je er elke keer dat je iets flikt uiten kun je weer lekker wachten op dat mooie balkje met laden
![]()
Het gaat niet om exclusieve spel presentaties maar ze hebben thema`s rond een paar grote games die ze dit jaar hebben uitgebracht. (of sommige die nog moeten komen??)quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:08 schreef JK het volgende:
[..]
Wat kost dat en wanneer is het ? Is bij m'n vriendin achter... kan het te voet doen (al is het dan wel een klein eindje)Alleen niet echt spectaculaire spellen op BF2 Modern Combat na, maar die ga ik dus niet kopen voor mn PS2...
Invites only.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:17 schreef kievit19 het volgende:
waarom zie ik op de site van eaworld niets over kaarten of entreeprijzen enz.?
Zou in principe op `uitnodiging` zijn. Dit is slechts een truukje om de doelgroep binnen te halen en aan de deur zul je ook geen toegangscontrole aantreffen....quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:17 schreef kievit19 het volgende:
waarom zie ik op de site van eaworld niets over kaarten of entreeprijzen enz.?
He, volgens mij heb ik net met jou gespeeld!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:36 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]
Deze ook nog in ontvangst mogen nemen
Veteran Specs Ops Badge
Update. Ook Sickert z'n bijdrage is binnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Donatie's voor de Band of Fok!kers Ranked Server zijn weer nodig !
We zijn alweer op de helft120,- zit er reeds in de pot, we hebben dus nog 8 mensen om door te kunnen gaan met de server huur.
Ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om JPJedi, Domo, Fillipe, Di3ki3/Suikermais en SickMyDuck te bedanken voor hun donatie![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:14 schreef escape_nl het volgende:
Hier nog een leuke site voor een goede lelijke sig
[afbeelding]
staat veel info op, maar goed ieder zijn smaakquote:
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:18 schreef escape_nl het volgende:
[..]
staat veel info op, maar goed ieder zijn smaak
Maar Morpheus wanneer kom je weer aan het front?
Answered my own question.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Heel veel informatie maar ik vind m niet mooi. Is er trouwens geen mogelijkheid om een BandofFokkers sig te maken![]()
quote:Due to the overwhelming response to the BF2 Sig Generator it has been decided to only allow registered users to the site to use this feature.... But don't worry folks its free to register, So to continue to use this feature please register by clicking on the Sign up link in the Online status box
huhquote:
Das waar, had ik al eens eerder geprobeerd maar kreeg toen wat errors. Het lukt nu wel maar de jpg wordt heel slecht geshowd http://bf2tracker.com/cache/playersigs/22705/1/sig1.png.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bij bf2tracker kun je ook je eigen sig maken.
Lite versie is ook mogelijk. Laat ik gewoon twee van die dingen naast elkaar lopen, 1 uitgebreide en 1 die slechts de global score en je K/D ratio en je win/loss ratio laat zien ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:35 schreef Fillipe het volgende:
Leuk idee Mitch om een Band Of Fok!kers Sig te maken. Kunnen we misschien ook een lite-versie maken en van iedere BoF'fer z'n sig in de OP vermelden.
Dequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
huh![]()
Het komt er eigenlijk op neer dat ik zo'n sig generator op m'n eigen webspace kan zetten (en zodra het werkt naar Morpheus z'n webspace) en dat iedereen dan een Band of Fokkers sig kan genereren. De achtergrond van de sig en de plaatjes e.d. worden gewoon van de webspace gehaald en de getallen worden opgehaald bij de account server van EA.
Mooie is dat ik PID nummers aan kan geven die toestemming hebben om een signature te genereren. Dus alleen als ik toestemming geef kan je een signature maken waardoor misbruik niet meer mogelijk is
-edit-
oww dat gaat over http://vwsig.com/news.php No worry je krijgt er binnenkort een van mij![]()
Echt irritant is die uitbreiding naar mijn idee, scheurt de hele community in 2'en. En stel je koopt die uitbreiding, kan je dan alleen nog maar die uitbreiding spelen en dus niet meer het 'oude' Battlefield 2 ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef escape_nl het volgende:
Wat gaan we doen met de uitbreiding?
Nu de volgende 3 maanden aanbreken voor de server is er dus een mogelijkheid om te kiezen voor welke, BF2 of voor de uitbreiding?
Ik neem aan dat we niet de mappen krijgen van de uitbreiding op onze server.
En wie gaan de uitbreiding allemaal kopen? De adviesprijs is 29,99 bij BOL
Ik twijfel. 20,- was een mooie prijs geweest dus wie weet komt er nog ergens een actie. 30,- vind ik toch wel weer een sloot met geld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef escape_nl het volgende:
En wie gaan de uitbreiding allemaal kopen? De adviesprijs is 29,99 bij BOL
Ik zou niet weten waarom je je gewone BF2 niet kan spelen. Bij eerdere battlefield uitbreiding kon dat ook gewoon. Het heet niet voor niets 'uitbreiding'quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:04 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Echt irritant is die uitbreiding naar mijn idee, scheurt de hele community in 2'en. En stel je koopt die uitbreiding, kan je dan alleen nog maar die uitbreiding spelen en dus niet meer het 'oude' Battlefield 2 ?
Kijk eens 2 posts hogerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik twijfel. 20,- was een mooie prijs geweest dus wie weet komt er nog ergens een actie. 30,- vind ik toch wel weer een sloot met geld.
Ik ga zo even met i3d mailen hoe dat in z'n werk gaat.
Overigens die sig generator is cooool http://www.weescreatief.nl/sig/sig.php?id=44156511
Ik zag het jaquote:
Het heet inderdaad uitbreidingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je je gewone BF2 niet kan spelen. Bij eerdere battlefield uitbreiding kon dat ook gewoon. Het heet niet voor niets 'uitbreiding'
Waarom zou dat niet kunnen... Die uitbreiding is gewoon een addon die ook ranked kan worden gespeeld (toch?)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef escape_nl het volgende:
Ik neem aan dat we niet de mappen krijgen van de uitbreiding op onze server.
Bij cd-wow is hij 21 euro! Scheelt nogal.quote:En wie gaan de uitbreiding allemaal kopen? De adviesprijs is 29,99 bij BOL
dus 10 nieuwe voertuigen bovenop de bestaande.quote:In Battlefield 2: Special Forces, players will choose to fight as one of 6 different Special Forces soldiers -- Navy SEALs, British SAS, Russian Spetznas, MEC Special Forces, Rebel groups and insurgents. Armed with the latest Special Forces weaponry, players can take control of any of the game's 10 new vehicles to engage in major conflicts with up to 64 players. Additionally, persistent character growth allows players to continue to rise through the ranks.
points per hour kijk ik altijd naar....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Rondvraag: Wat willen we allemaal in de grote signature terug zien ? Ik heb nu de volgende:
Global Score
Kills (Best streak)
Deaths (Worst Streak)
Best round map (best round score)
Date Joined
Rank
Total Time Played
Last Battle time
Je kan hier kijken wat er allemaal in verwerkt kan worden. Even naar beneden scrollen tot je een scroll box tegen komt.
ziet er goed uit alleen de opponent en de victim vind ik overbodig, sommige hebben meedere slachtoffers en weet niet of dat er goed uit gaat zien, maar voor de rest toppiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:42 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.weescreatief.nl/sig/sig.php?id=44156511
Als je puur let op de tekst wat is dan het algemene oordeel ?
Klopt, was ook eigenlijk meer om t Fav. lijstje op te vullenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:57 schreef escape_nl het volgende:
ziet er goed uit alleen de opponent en de victim vind ik overbodig, sommige hebben meedere slachtoffers en weet niet of dat er goed uit gaat zien, maar voor de rest toppie
eten eten !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef jpjedi het volgende:
Sickert, BMH en Jedi hebben kaarten voor EA world!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef jpjedi het volgende:
Sickert, BMH en Jedi & Nlboy hebben kaarten voor EA world!!
Wat een houding :Squote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
eten eten !![]()
goodie hunt goodie hunt!![]()
Idd, was erg!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:11 schreef Fillipe het volgende:
Nog nooit met zoveel pubertjes gespeeld als net, triest
Continue op Wake Island teamkillen voor een vliegtuig als jij net lekker wil weg vliegen. Plakken ze bijvoorbeeld C4 op je vliegtuig, en halverwege de map blazen ze je op.
En net op Mashtuur, heb je snel een humvee te pakken, zit gelijk vol, rij je weg, springen die kleuters allemaal express voor m'n humvee omdat ze niet mee konden, en punishen ze me voor een teamkill. Gigantisch kinderachtig!
Zo'n schurfthekel aan die kindertjes, afknallen in reallife die hap.
Hehe ja dat verbaasde me ook al. Hij wist zelfs hoe die moest schieten!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:28 schreef Incolumis het volgende:
hij weet tenminste wel dan waar de Q zit
lolquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een houding :S
Ik was zelf al uitgenodigd door EA. Nu heb ik 2 kaarten voor me broer en een kennis.
Ik wil niet eens zo'n ding hebben, heb bar slechte statistieken. De eerste 30 uur ofzo moeest ik echt wennen aan online spelen en aan battlefield spelen. Heb totaal al 200 uur gespeeld....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb helaas te weinig tijd om EA leeg te zuigen op EA WorldVanavond nog even online spelen ?
De signature begint steeds beter te worden. Nog een achtergrondje en hij is af.
Netjes!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef UnleashMitch het volgende:
De signature begint steeds beter te worden. Nog een achtergrondje en hij is af.
Bij volhouders of extremen maak ff een screenshot aub of schrijf de namen op....Wellicht dat de admins wat kunnen met de info.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:11 schreef Fillipe het volgende:
Nog nooit met zoveel pubertjes gespeeld als net, triest
Continue op Wake Island teamkillen voor een vliegtuig als jij net lekker wil weg vliegen. Plakken ze bijvoorbeeld C4 op je vliegtuig, en halverwege de map blazen ze je op.
En net op Mashtuur, heb je snel een humvee te pakken, zit gelijk vol, rij je weg, springen die kleuters allemaal express voor m'n humvee omdat ze niet mee konden, en punishen ze me voor een teamkill. Gigantisch kinderachtig!
Zo'n schurfthekel aan die kindertjes, afknallen in reallife die hap.
Screenshot van het gedrag maken en opsturen. Geef ik ze daarna aan bij EA. Dacht eigenlijk dat de server gewoon leeg was ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:37 schreef jpjedi het volgende:
Bij volhouders of extremen maak ff een screenshot aub of schrijf de namen op....Wellicht dat de admins wat kunnen met de info.
Jedi gaat voor ASO veel goodies voor heel de familie en veel vreten en zuipen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een houding :S
Ik was zelf al uitgenodigd door EA. Nu heb ik 2 kaarten voor me broer en een kennis.
quote:Groot aantal Battlefield 2: Special Forces screens
EA heeft een groot aantal nieuwe screenshots vrijgegeven van Battlefield 2: Special Forces, de eerste aanvulling voor de populaire multiplayershooter Battlefield 2. De aanvulling concentreert zich op speciale troepen, die zijn voorzien van allerlei high-tech snufjes zoals een nachtvizier en een grijphaak. Natuurlijk staan er nieuwe voertuigen en wapens tot je beschikking, waarvan we er een aantal op de nieuwe screenshots kunnen bekijken. Wij vragen ons af de waterscooter voorzien is van een toeter.
gamer.nl
we zaten op een andere server.. ben daar later gebandquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Screenshot van het gedrag maken en opsturen. Geef ik ze daarna aan bij EA. Dacht eigenlijk dat de server gewoon leeg was ?
Mag ook hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:07 schreef domolanglekker het volgende:
we zaten op een andere server.. ben daar later gebandwas die hufters zo zat dat ik ze getrakteerd heb op een paar bommetjes :|
slingerende mijnen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wordt de helft van de tijd gebanned omdat ik teveel teamkills zou maken, maar dan vraag ik me af waar?
dat vroeg ik me dus ook al af.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef Fillipe het volgende:
Hoe zit het met het rankingsystem eigenlijk als je de Special Forces uitbreiding gaat spelenNieuwe account aanmaken speciaal voor Special Forces, of gewoon het oude rankingsysteem?
Ik denk dat ik sowieso eerst de update moet downloadenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Reken er maar niet op zonder hulpVoeg me even toe op Xfire of MSN dan maak ik een plekje voor je vrij.
Snelle linkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso eerst de update moet downloaden.
account gaat gewoon door met nieuwe unlocks en waarschijnlijk rangenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:52 schreef Fillipe het volgende:
Hoe zit het ranksystem eigenlijk in elkaar als je de Special Forces uitbreiding gaat spelen?
Nieuwe account aanmaken? Of gaat het gewoon via je oude nick en ranksystem?
in de laatste paar keer was ik een spec ops en een commander, en ipv te voten voor een mutiny hebben ze me gewoon gekickt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:46 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
slingerende mijnen?
slingerende claymores?
Mensen die voor je voertuig lopen?
als je maar in totaal op 1 account hoeft te spelen en alle punten gewoon meetellen, dan overweeg ik het aanschaffen wellicht nog...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
account gaat gewoon door met nieuwe unlocks en waarschijnlijk rangen
Nouja ik was al op een EA server aan het spelen, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Snelle link
M'n Xfire is fjd en m'n MSN is FJDorr op gmail
Ik baal er ook nog steeds van.. met AT mines t zelfde.. Die dingen leg je neer, en als er na 5 min. iemand van je eigen team overheen rijdt is t toch geen teamkill. Ik duw m verdomme toch niet op die mijn, hij rijdt er zelf over heen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:53 schreef Skull-splitter het volgende:
in de laatste paar keer was ik een spec ops en een commander, en ipv te voten voor een mutiny hebben ze me gewoon gekickt.
Claymores: iedereen kan zien dat je er eentje in je klauwen hebt als je in de powerstation op operation clean sweep er een paar klaar zet bij die tunnel, zodat de eerste de beste die zijn knar daardoor steekt een knal in zijn toeter krijgt, alleen keer op keer springen die sukkels dan met een aanloop die tunnel in, waarna ze me doodleuk punishen... Ik had wel verwacht dat die TK er middels wat code uitgehaald was...
Je kan als engineer zijnde ook met je wrench je eigen mijnen weer oppakken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De mijnen kun je tegenwoordig gewoon opblazen! Echt super handig hoef je je tankje niet meer uit, gewoon BOEM en (friendly) mijn is weg.
Vraagje: Heeft iemand al eens van BF2 een filmpje gemaakt? Zo ja, kun je de kill info weg krijgen en de namen van de mannetjes? Oh en een hele belangrijke kun je de cursor laten verdwijnen.
Met je wrench kun je alle mijnen verwijderen, maar dan moet je uitstappen en opblazen is toch makkelijker. Meestal als je er 1 schiet gaan de andere ook omdat die dichtbij genoeg liggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:00 schreef -Dries- het volgende:
Je kan als engineer zijnde ook met je wrench je eigen mijnen weer oppakken.
Is logisch die bestaat ook niet he, de nieuwe map heet wake islandquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:47 schreef RudyCarell het volgende:
"de map system is er niet"
Vertel,vertel.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:58 schreef Incolumis het volgende:
btw, heel misschien kan ik iets regelen voor een server, ik zal het eerst even moeten overleggen....
Hier nog een!! ik kom er zo aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:14 schreef Fillipe het volgende:
Tot diep in de nacht
Ach ben morgen toch vrij dus als het gezellig is
welke aflevering?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Iemand 24 aan het kijken ? Daar kan Domo nog een puntje aan zuigen
Ga jij je dan eens even snel schamenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:12 schreef Beach het volgende:
ik ben niet echt actief in de clan sorry
![]()
![]()
![]()
Niet spoileren aubquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bevrijding van minister en dochter....was echt gaaf.
Die cobra`s in de lucht...
T loopt goed afquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet spoileren aubIk moet dat seizoen nog zien!
Toen ik door had dat dat "not done" was ben ik er ook mee opgehouden. Als je in het commanderscreen bezig bent moet je heel goed opletten om alle berichten nog te kunnen lezen. Overigens had de USMC in dat potje heel af en toe en heel eventjes een vlag op het eiland. Zeker niet "al lang". De laatste keer toen ik doorhad dat ik gewaarschuwd werd zeker niet. Toen stonden er wel 10 man op het vliegdekschip te wachten. Persoonlijk vind ik het tactisch gezien een goede manier om de luchtmacht van de USMC aan de grond te houden. Tuurlijk is het vervelend als je iedere keer granaten op je kuif krijgt, maar het is niet zo dat je hulpeloos bent. Over het algemeen wordt artillery op het vliegveld van de tegenstander, net als airstrikes, toch niet als spawncampen gezien?. Zeker bij Wake ben je anders als China wel erg in het nadeel, omdat je geen vast vliegveld hebt. Het vliegveld dat je wel hebt kan worden veroverd en op alle manieren gebombardeerd worden. Bij een goed USMC team is het op Wake heel moeilijk om als China te winnen. 1 van de taktieken bij Wake 1942 was dan ook om snel het vliegdekschip van de US in de grond te boren, anders kon je het zo goed als shaken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:54 schreef escape_nl het volgende:
hg, die hier ook weleens post was gisteravond bezig met een cursus "Hoe irriteer ik de mede boffers van de tegenpartij"
Wij waren USMC op Wake en hij was commander bij China.
Elke keer een arty strike op het vliegdekschip terwijl wij al lang een post op het eiland hadden.
Herhadelijk al een berichtje via het scherm laten lopen om daar mee op te houden maar geen resultaat.
Meedere mensen hebben daar over geklaagd maar omdat rcon eruit lag kon ik geen actie ondernemen.
Ik denk dat we op wake een uitzondering moeten maken op de regel, "Alleen basecampen als alle andere vlaggen veroverd zijn"
Je kan dan moeilijk van het schip af komen als USMC zijnde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |