Ook geen problemen gehad nee en er loopt wel personeel met verstand. Persoonlijk gebruik ik altijd de vuistregel: hoe mooier de showroom, hoe slechter de winkel. Ik koopt t liefst bij een winkeltje in Spijkenisse wat niet meer is dan een gang met een gat in de muur naar het magazijn en daar kan je bestellenquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik koop altijd alles bij Alternate, eigenlijk nooit problemen gehad in tegenstelling tot me vorige computers!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:52 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nog zo'n afzetter: Computerkrakers:
"Hebben jullie een Geforce 4 kaart liggen ?"
"uhm is dat een geluidskaart meneer ?"
""
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:26 schreef jpjedi het volgende:
Tjonge jonge![]()
De serverrotatie staat weer op 64 player maps! We hebben toch afgesproken dat we dit niet meer gaan doen?![]()
Ik kan niet meer op het clanforum komen...Dus heb er maar wat ingegooid.
quote:ID Map Gametype Mapsize
0: "mashtuur_city" gpm_cq 32
1: "sharqi_peninsula" gpm_cq 32
2: "strike_at_karkand" gpm_cq 32
3: "fushe_pass" gpm_cq 32
4: "dalian_plant" gpm_cq 32
Draait ook 2 jaar met enorme file-switches... Mijn HD is zo gefragmenteerd dat BF gewoon niet lekker laadt, terwijl ik toch echt genoeg geheugen heb. En BF is niet het enige spel dat niet op zijn max draait, gezien de recente aanschaf van de GF6800quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef nlboy het volgende:
Hehe bijna iedereen van BoF heeft problemen met zijn PC.
Volgens mij heeft Jedi dat dan net weer veranderdquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:29 schreef BMH het volgende:
Mijn top opponent is een vriend van me die ik in het echt ken, dat is nog veel ergerquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Top Victim & Opponent in a round:
Top Victim (Rank): cpt.italiano
Killed Top Victim: 5
Top Opponent (Rank): DoMo[NL]
Deaths by Top Opponent: 7
![]()
Dat moet geweest zijn bij Gulf of Oman dat je steeds met je bommen bezig was in je Jetje.![]()
Geen Wake Island - 32 in onze rotatie?quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:29 schreef BMH het volgende:
Das een goed idee, ik weet alleen niet hoe ik die er in krijg. Staat niet op BF2RA. Even rondje vragen dan maarquote:
Spevel69 en Spevel81 mischien ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Even een kleine rondvraag aangezien ik zelf een beetje twijfel. Ik vond zojuist op onze server twee mensen met bijna dezelfde naam, die zullen elkaar wel kennen. Ze hadden allebei extreem veel op Masthuur gespeeld en een best round score van 300.
Ik weet dat Masthuur een puntenfestijn was maar 300 punten verdienen lijkt me heel erg moeilijk tot onmogelijk, ik verwacht dus dat ze vals gespeeld hebben maar kon het niet bewijzen. Toch heb ik ze van de server gemikt gezien de in mijn ogen grote kans dat ze vals hebben gespeeld. Toch blijf ik twijfelen dus ik vraag me af wat de anderen hiervan denken.
Ze hebben trouwens beiden een andere topvictim die ze 40 tot 60 keer hebben neergeschoten en ze hebben een teamwork score die ongeveer 6 keer hoger ligt dan hun combat score.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:35 schreef Suikermais het volgende:
Spevel69 en Spevel81 mischien ?
Heb er 1 kunnen permbannen. De ander was er al vandoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef Suikermais het volgende:
Server message heb ik niet gezien,maar voor zulke lui vindt 'm Permban wel erg geschikt
Niet dat ik weet hoor. Hij stond er niet in en ik wist niet hoe ik die er in moest krijgen dus t duurde evenquote:
Oooow oke. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Niet dat ik weet hoor. Hij stond er niet in en ik wist niet hoe ik die er in moest krijgen dus t duurde even
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:35 schreef jpjedi het volgende:
Misterfox is weer lid van de Band of Fok!kers
Lijkt me een leuk kadootje voor hemquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en nog gefeliciteerd
![]()
Om te vieren vanavond een Wake Island avondje houden ?
tijd is Bf2quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:44 schreef Silver_Shark het volgende:
its good te back,
en kan dat wake island nu en 100 rounds per map anders moet ik de hele tijd laden en dat duurt lang want tijd is bf2 :p
Kan ook 64 doen, weet je het zeker en map is toch klein dus maakt opzich weinig uit.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Wake 32 is goed ? of krijg je dan geen vliegdekschip ?
En lekker veel EA games!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef jpjedi het volgende:
Jedi heeft zich ingeschreven voor EA world
Gratis eten en drinken icm gamen en veeeeeeeeel goodies
![]()
Zit een foutje in je codequote:
Goodies vielen vorig jaar wel mee, sporttas, rugtas en een sweater + stickers en gratis zuipen, dat was hetquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef jpjedi het volgende:
Jedi heeft zich ingeschreven voor EA world
Gratis eten en drinken icm gamen en veeeeeeeeel goodies
![]()
Straaljager!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Kreeg net een bericht over wat wangedrag op de server, ging over een helicopter ofzo....
viel wel mee? ik kon mijn tassen gevuld met truien jassen en shirts niet meer dragen man. Eten en drinken zoveel je wilde...Ik heb mijn BF2 investering er al lang uit daar hahaquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Goodies vielen vorig jaar wel mee, sporttas, rugtas en een sweater + stickers en gratis zuipen, dat was het
Ooit had ik dezelfde reactie als jij.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:37 schreef Fillipe het volgende:
Gratis zuipen maakt dan wel weer alles goed
Anyway, net niet echt gezellig gespeeld omdat Misterfox ja de kleuter die weer in de clan is gekomen het spel werkelijk vergalde.
Het begon met het bijna kapen van de USS Essex ofterwel het vliegdekschip, toen zat die nog bij China en was die elke minuut te vinden op het schip om lekker te spawnkillen terwijl wij nog meerdere vlaggen hadden op het 'platteland'. Dat was al erg kinderachtig. Mensen worden immers voor minder gekicked.
Daarna was het puberale kleutertje nog niet uitgespeeld want meneer kwam bij USA en bij het begin van de nieuwe ronde waar ik nog 1 meter moest afleggen voordat ik in de straaljager zat, knalde hij een paar kogels in m'n rug om zelf vervolgens in de straaljager plaats te nemen en om weg te vliegen.
Ik weet niet waardoor dit kindje van 11 ineens dacht dat die alles kon maken, mede omdat die terug is en het z'n verjaardag is of om andere redenen. Het was in ieder geval diep triest laat ik het daar maar op houden.
Ferdi aka Mitch heeft een screenshot en ik weet niet wat er verder gaat gebeuren, maar toch jammer dat we die 16 of 18 leeftijdsgrens niet aangehouden hebben.
Ook al is die pipi langkous, het interesseert me niet, zo speel je toch gewoon niet? En zo ga je vooral binnen een clan niet met elkaar om. Hij zal best aardig en tof of grappig zijn, maar blijft gewoon irritant dat die je notabene een clanlid teamkilled voor een jet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ooit had ik dezelfde reactie als jij.....
Toen kwam ik op TS en was alles goed...Kom op TS en je zult begrpijen waarom deze jongen een ware fanclub heeft binnen BoF.. (ik maak geen geintje)
Ja ging inderdaad lekker, aardig wat kills gemaakt met jou aan het stuurquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:23 schreef domolanglekker het volgende:
wat is dat wake ene godvergeten kut map zeg .. net met fillipe ging t nog wel in de chopper maar voor de rest is t een zuigmap![]()
Clanleden??? Altijd welkom, 9 van de 10x gaan clanwars niet door omdat wij te weinig man hebben op dat tijdstip...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef Incolumis het volgende:
aangezien bof forum down is, zal ik het maar hier vragen, hebben jullie nog leden nodig? net op ts gevraagd en er waren weinig mensen op tegen (zeg maar niemand), dus uh.......
pleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleaseplease
en maak deze bf2 freak gek
Kom nou maar op TS dan begrijp je het....quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ook al is die pipi langkous, het interesseert me niet, zo speel je toch gewoon niet? En zo ga je vooral binnen een clan niet met elkaar om. Hij zal best aardig en tof of grappig zijn, maar blijft gewoon irritant dat die je notabene een clanlid teamkilled voor een jet.
Forum wordt aan gewerkt maar als je je prefix even aanpast met [BoF] ervoor is het oke. Wel even iedereen aanmelden bij xfire (zie OP) Dan kunnen we je bereiken en kun je admins raadplegen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef Incolumis het volgende:
aangezien bof forum down is, zal ik het maar hier vragen, hebben jullie nog leden nodig? net op ts gevraagd en er waren weinig mensen op tegen (zeg maar niemand), dus uh.......
en maak deze bf2 freak gek
lol maar toch blijft t irri.. vooral voor de lui die niet op TS zitten ..quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kom nou maar op TS dan begrijp je het....![]()
Hier begon het met mij: [PC]Battlefield 2 deeltje 17
Klopt jullie hebben ook geen ongelijk en ik heb Fox ook na zijn aanvaring met Fillipe gelijk de wacht aangezegd zoals de meeste TS-ers hebben kunnen horen. We moeten ze een beetje sturen moeten we maar denken en hopen dat er nog at van te maken is hehequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
lol maar toch blijft t irri.. vooral voor de lui die niet op TS zitten ..
ook al een paar keer meegemaaktquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ook al is die pipi langkous, het interesseert me niet, zo speel je toch gewoon niet? En zo ga je vooral binnen een clan niet met elkaar om. Hij zal best aardig en tof of grappig zijn, maar blijft gewoon irritant dat die je notabene een clanlid teamkilled voor een jet.
Hij is niet heilig, en die uitspraak heb ik niet van mezelf![]()
Ik word gequotequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef Fillipe het volgende:
Hij is niet heilig, en die uitspraak heb ik niet van mezelf![]()
Wat kost dat en wanneer is het ? Is bij m'n vriendin achter... kan het te voet doen (al is het dan wel een klein eindje)quote:
Amenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
mijn antwoord is: misterfox.... je mag best een beetje spelen en pesten maar niet ten koste van de anderen anders kick ik je er elke keer dat je iets flikt uiten kun je weer lekker wachten op dat mooie balkje met laden
![]()
Het gaat niet om exclusieve spel presentaties maar ze hebben thema`s rond een paar grote games die ze dit jaar hebben uitgebracht. (of sommige die nog moeten komen??)quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:08 schreef JK het volgende:
[..]
Wat kost dat en wanneer is het ? Is bij m'n vriendin achter... kan het te voet doen (al is het dan wel een klein eindje)Alleen niet echt spectaculaire spellen op BF2 Modern Combat na, maar die ga ik dus niet kopen voor mn PS2...
Invites only.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:17 schreef kievit19 het volgende:
waarom zie ik op de site van eaworld niets over kaarten of entreeprijzen enz.?
Zou in principe op `uitnodiging` zijn. Dit is slechts een truukje om de doelgroep binnen te halen en aan de deur zul je ook geen toegangscontrole aantreffen....quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:17 schreef kievit19 het volgende:
waarom zie ik op de site van eaworld niets over kaarten of entreeprijzen enz.?
He, volgens mij heb ik net met jou gespeeld!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:36 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]
Deze ook nog in ontvangst mogen nemen
Veteran Specs Ops Badge
Update. Ook Sickert z'n bijdrage is binnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Donatie's voor de Band of Fok!kers Ranked Server zijn weer nodig !
We zijn alweer op de helft120,- zit er reeds in de pot, we hebben dus nog 8 mensen om door te kunnen gaan met de server huur.
Ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om JPJedi, Domo, Fillipe, Di3ki3/Suikermais en SickMyDuck te bedanken voor hun donatie![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:14 schreef escape_nl het volgende:
Hier nog een leuke site voor een goede lelijke sig
[afbeelding]
staat veel info op, maar goed ieder zijn smaakquote:
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:18 schreef escape_nl het volgende:
[..]
staat veel info op, maar goed ieder zijn smaak
Maar Morpheus wanneer kom je weer aan het front?
Answered my own question.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Heel veel informatie maar ik vind m niet mooi. Is er trouwens geen mogelijkheid om een BandofFokkers sig te maken![]()
quote:Due to the overwhelming response to the BF2 Sig Generator it has been decided to only allow registered users to the site to use this feature.... But don't worry folks its free to register, So to continue to use this feature please register by clicking on the Sign up link in the Online status box
huhquote:
Das waar, had ik al eens eerder geprobeerd maar kreeg toen wat errors. Het lukt nu wel maar de jpg wordt heel slecht geshowd http://bf2tracker.com/cache/playersigs/22705/1/sig1.png.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bij bf2tracker kun je ook je eigen sig maken.
Lite versie is ook mogelijk. Laat ik gewoon twee van die dingen naast elkaar lopen, 1 uitgebreide en 1 die slechts de global score en je K/D ratio en je win/loss ratio laat zien ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:35 schreef Fillipe het volgende:
Leuk idee Mitch om een Band Of Fok!kers Sig te maken. Kunnen we misschien ook een lite-versie maken en van iedere BoF'fer z'n sig in de OP vermelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |