abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31303696
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 09:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik koop altijd alles bij Alternate, eigenlijk nooit problemen gehad in tegenstelling tot me vorige computers!
Ook geen problemen gehad nee en er loopt wel personeel met verstand. Persoonlijk gebruik ik altijd de vuistregel: hoe mooier de showroom, hoe slechter de winkel. Ik koopt t liefst bij een winkeltje in Spijkenisse wat niet meer is dan een gang met een gat in de muur naar het magazijn en daar kan je bestellen of in een loods in Hoogvliet.

Nog zo'n afzetter: Computerkrakers:
"Hebben jullie een Geforce 4 kaart liggen ?"
"uhm is dat een geluidskaart meneer ?"
" "
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:12:55 #102
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_31303985
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 10:52 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]
Nog zo'n afzetter: Computerkrakers:
"Hebben jullie een Geforce 4 kaart liggen ?"
"uhm is dat een geluidskaart meneer ?"
" "

The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_31304194
Tjonge jonge

De serverrotatie staat weer op 64 player maps! We hebben toch afgesproken dat we dit niet meer gaan doen?

Ik kan niet meer op het clanforum komen...Dus heb er maar wat ingegooid.
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:29:14 #104
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_31304240
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:26 schreef jpjedi het volgende:
Tjonge jonge

De serverrotatie staat weer op 64 player maps! We hebben toch afgesproken dat we dit niet meer gaan doen?

Ik kan niet meer op het clanforum komen...Dus heb er maar wat ingegooid.
quote:
ID Map Gametype Mapsize
0: "mashtuur_city" gpm_cq 32
1: "sharqi_peninsula" gpm_cq 32
2: "strike_at_karkand" gpm_cq 32
3: "fushe_pass" gpm_cq 32
4: "dalian_plant" gpm_cq 32
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:36:58 #105
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_31304345
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef nlboy het volgende:
Hehe bijna iedereen van BoF heeft problemen met zijn PC.
Draait ook 2 jaar met enorme file-switches... Mijn HD is zo gefragmenteerd dat BF gewoon niet lekker laadt, terwijl ik toch echt genoeg geheugen heb. En BF is niet het enige spel dat niet op zijn max draait, gezien de recente aanschaf van de GF6800
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_31304572
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:29 schreef BMH het volgende:
Volgens mij heeft Jedi dat dan net weer veranderd

In principe is er niet genoeg draagvlak voor 64 player maps nee dus die zouden we dan ook niet meer draaien.
pi_31304918
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 09:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Top Victim & Opponent in a round:

Top Victim (Rank): cpt.italiano
Killed Top Victim: 5
Top Opponent (Rank): DoMo[NL]
Deaths by Top Opponent: 7

Dat moet geweest zijn bij Gulf of Oman dat je steeds met je bommen bezig was in je Jetje.
Mijn top opponent is een vriend van me die ik in het echt ken, dat is nog veel erger
pi_31304935
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:29 schreef BMH het volgende:
Geen Wake Island - 32 in onze rotatie?
pi_31305110
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:08 schreef Fillipe het volgende:
Geen Wake Island - 32 in onze rotatie?
Das een goed idee, ik weet alleen niet hoe ik die er in krijg. Staat niet op BF2RA. Even rondje vragen dan maar

Even een kleine rondvraag aangezien ik zelf een beetje twijfel. Ik vond zojuist op onze server twee mensen met bijna dezelfde naam, die zullen elkaar wel kennen. Ze hadden allebei extreem veel op Masthuur gespeeld en een best round score van 300.

Ik weet dat Masthuur een puntenfestijn was maar 300 punten verdienen lijkt me heel erg moeilijk tot onmogelijk, ik verwacht dus dat ze vals gespeeld hebben maar kon het niet bewijzen. Toch heb ik ze van de server gemikt gezien de in mijn ogen grote kans dat ze vals hebben gespeeld. Toch blijf ik twijfelen dus ik vraag me af wat de anderen hiervan denken.

Ze hebben trouwens beiden een andere topvictim die ze 40 tot 60 keer hebben neergeschoten en ze hebben een teamwork score die ongeveer 6 keer hoger ligt dan hun combat score.

[ Bericht 20% gewijzigd door UnleashMitch op 09-10-2005 13:13:18 ]
pi_31306676
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:17 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Even een kleine rondvraag aangezien ik zelf een beetje twijfel. Ik vond zojuist op onze server twee mensen met bijna dezelfde naam, die zullen elkaar wel kennen. Ze hadden allebei extreem veel op Masthuur gespeeld en een best round score van 300.

Ik weet dat Masthuur een puntenfestijn was maar 300 punten verdienen lijkt me heel erg moeilijk tot onmogelijk, ik verwacht dus dat ze vals gespeeld hebben maar kon het niet bewijzen. Toch heb ik ze van de server gemikt gezien de in mijn ogen grote kans dat ze vals hebben gespeeld. Toch blijf ik twijfelen dus ik vraag me af wat de anderen hiervan denken.

Ze hebben trouwens beiden een andere topvictim die ze 40 tot 60 keer hebben neergeschoten en ze hebben een teamwork score die ongeveer 6 keer hoger ligt dan hun combat score.
Spevel69 en Spevel81 mischien ?
Zaten met z'n tweëen gezellig samen in de blackhawk een beetje rond te vliegen. Ze deden ook echt niks anders. Ik ben toen maar gestopt met spelen. Dat soort lui vergald voor mij de fun in 't spelen..
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_31306775
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:35 schreef Suikermais het volgende:
Spevel69 en Spevel81 mischien ?

Jij was op de server dus je hebt de servermessage gezien Ik heb ze iig opgegeven voor investigation bij EA, zij beschikken hopelijk over veel meer informatie en kunnen dan de juiste beslissing nemen.

-edit-
Thnx voor de toevoeging. Ik zal het bijvoegen in m'n post op het BF2rankedservers forum.
pi_31306886
Server message heb ik niet gezien,maar voor zulke lui vindt 'm Permban wel erg geschikt
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_31306913
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef Suikermais het volgende:
Server message heb ik niet gezien,maar voor zulke lui vindt 'm Permban wel erg geschikt
Heb er 1 kunnen permbannen. De ander was er al vandoor.

PS voor zulke dingen zijn de admins er ook. Ik zag het nu toevallig zelf omdat ik aan het SOGen was maar als je een screenshot maakt en dat naar mij stuurt dan geef ik ze meteen aan bij EA en krijgen ze een permban.
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:53:05 #114
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31307100
Wake Island 2007 @ the server?
» Ja
» Nee
» Maakt mij niet uit

maak je eigen FOK! poll zelf!

Geen Wake Island...geen nlboy.
Wake is mijn favo. map
pi_31307322
Wake staat er nu in
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:04:52 #116
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31307370
Maar die wordt er toch uitgehaald?
pi_31307446
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:04 schreef nlboy het volgende:
Maar die wordt er toch uitgehaald?
Niet dat ik weet hoor. Hij stond er niet in en ik wist niet hoe ik die er in moest krijgen dus t duurde even
pi_31307704
hoerig! heb al een tijdje een nieuwe TFT. op me settings om te photoshoppen is het beeld te donker. en de settings om te gamen wordt ie te licht! kut zooi, iemand een tip?
"I don't know quotes" -Quoteless
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:27:46 #119
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31307823
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:09 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Niet dat ik weet hoor. Hij stond er niet in en ik wist niet hoe ik die er in moest krijgen dus t duurde even
Oooow oke. Dan heb ik niks gezegd.

pi_31309599
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Wake staat er nu in
Top, vanavond maar weer gelijk even knallen als ik in m'n nederige stulpje in Groningen ben.
pi_31311361
Eindelijk weer thuis van het werken, vanavond knallen
BF2: Diamond3d
pi_31312977
Misterfox is jarig!

Bij deze officiele aankondiging! [trommels]

Misterfox is weer lid van de Band of Fok!kers

Welkom terug...
pi_31313066
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:35 schreef jpjedi het volgende:
Misterfox is weer lid van de Band of Fok!kers

en nog gefeliciteerd

Om te vieren vanavond een Wake Island avondje houden ?
-edit-
Voor de admins, om Wake Island in BF2RA te krijgen klik je even hier
pi_31313118
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:38 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

en nog gefeliciteerd

Om te vieren vanavond een Wake Island avondje houden ?
Lijkt me een leuk kadootje voor hem

Goed plan zowiezo...ff waken (www.vandale.nl)
pi_31313195
its good te back,
en kan dat wake island nu en 100 rounds per map anders moet ik de hele tijd laden en dat duurt lang want tijd is bf2 :p
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_31313248
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:44 schreef Silver_Shark het volgende:
its good te back,
en kan dat wake island nu en 100 rounds per map anders moet ik de hele tijd laden en dat duurt lang want tijd is bf2 :p
tijd is Bf2

hehe
pi_31313358
Wake 32 is goed ? of krijg je dan geen vliegdekschip ?
pi_31313525
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Wake 32 is goed ? of krijg je dan geen vliegdekschip ?
Kan ook 64 doen, weet je het zeker en map is toch klein dus maakt opzich weinig uit.

En 100 x Wake Island goed plan, ik join ook zo
pi_31314570
Jedi heeft zich ingeschreven voor EA world

Gratis eten en drinken icm gamen en veeeeeeeeel goodies

pi_31314972
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef jpjedi het volgende:

En lekker veel EA games!
pi_31314997
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:04 schreef -Dries- het volgende:
En lekker veel EA games!
Zit een foutje in je code
  zondag 9 oktober 2005 @ 20:08:50 #132
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_31315083
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef jpjedi het volgende:

Goodies vielen vorig jaar wel mee, sporttas, rugtas en een sweater + stickers en gratis zuipen, dat was het
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31315800
Kreeg net een bericht over wat wangedrag op de server, ging over een helicopter ofzo....
pi_31315880
Gratis zuipen maakt dan wel weer alles goed

Anyway, net niet echt gezellig gespeeld omdat Misterfox ja de kleuter die weer in de clan is gekomen het spel werkelijk vergalde.

Het begon met het bijna kapen van de USS Essex ofterwel het vliegdekschip, toen zat die nog bij China en was die elke minuut te vinden op het schip om lekker te spawnkillen terwijl wij nog meerdere vlaggen hadden op het 'platteland'. Dat was al erg kinderachtig. Mensen worden immers voor minder gekicked.

Daarna was het puberale kleutertje nog niet uitgespeeld want meneer kwam bij USA en bij het begin van de nieuwe ronde waar ik nog 1 meter moest afleggen voordat ik in de straaljager zat, knalde hij een paar kogels in m'n rug om zelf vervolgens in de straaljager plaats te nemen en om weg te vliegen.

Ik weet niet waardoor dit kindje van 11 ineens dacht dat die alles kon maken, mede omdat die terug is en het z'n verjaardag is of om andere redenen. Het was in ieder geval diep triest laat ik het daar maar op houden.

Ferdi aka Mitch heeft een screenshot en ik weet niet wat er verder gaat gebeuren, maar toch jammer dat we die 16 of 18 leeftijdsgrens niet aangehouden hebben.
pi_31315904
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Kreeg net een bericht over wat wangedrag op de server, ging over een helicopter ofzo....
Straaljager!
pi_31318771
Eerst heel veel lag, na een reboot liep BF2 vast, daarna duurde het 2x voor Windows weer op wilde starten en daarna weer veel lag. Heb nu maar even AdAware gedraaid en nu AntiVirus.

Daarna kom ik nog even
  zondag 9 oktober 2005 @ 22:28:36 #137
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_31319036
Eindelijk! Mijn eerste Epert badge!

Daar heb ik heel wat werk voor moeten verzetten Maar eindelijk is hij er net als deze:

Ben ik allebei zeeeeeer blij mee nu eentijdje spelen als anti-tank, assault en sniper, omde rest van de veteran badges te halen
-- ViPeRII --
pi_31319829
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:08 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Goodies vielen vorig jaar wel mee, sporttas, rugtas en een sweater + stickers en gratis zuipen, dat was het
viel wel mee? ik kon mijn tassen gevuld met truien jassen en shirts niet meer dragen man. Eten en drinken zoveel je wilde...Ik heb mijn BF2 investering er al lang uit daar haha

Wie gaan er mee van BoF? misschien wel leuk om met een ploegje daar naar toe te gaan. Ze spreken over kaartjes enzo maar er is geen toegangscontrole. Dat is slechts bedoeld om de doelgroep binnen te halen...
pi_31319909
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:37 schreef Fillipe het volgende:
Gratis zuipen maakt dan wel weer alles goed

Anyway, net niet echt gezellig gespeeld omdat Misterfox ja de kleuter die weer in de clan is gekomen het spel werkelijk vergalde.

Het begon met het bijna kapen van de USS Essex ofterwel het vliegdekschip, toen zat die nog bij China en was die elke minuut te vinden op het schip om lekker te spawnkillen terwijl wij nog meerdere vlaggen hadden op het 'platteland'. Dat was al erg kinderachtig. Mensen worden immers voor minder gekicked.

Daarna was het puberale kleutertje nog niet uitgespeeld want meneer kwam bij USA en bij het begin van de nieuwe ronde waar ik nog 1 meter moest afleggen voordat ik in de straaljager zat, knalde hij een paar kogels in m'n rug om zelf vervolgens in de straaljager plaats te nemen en om weg te vliegen.

Ik weet niet waardoor dit kindje van 11 ineens dacht dat die alles kon maken, mede omdat die terug is en het z'n verjaardag is of om andere redenen. Het was in ieder geval diep triest laat ik het daar maar op houden.

Ferdi aka Mitch heeft een screenshot en ik weet niet wat er verder gaat gebeuren, maar toch jammer dat we die 16 of 18 leeftijdsgrens niet aangehouden hebben.
Ooit had ik dezelfde reactie als jij.....

Toen kwam ik op TS en was alles goed...Kom op TS en je zult begrpijen waarom deze jongen een ware fanclub heeft binnen BoF.. (ik maak geen geintje)
pi_31320646
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 22:59 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ooit had ik dezelfde reactie als jij.....

Toen kwam ik op TS en was alles goed...Kom op TS en je zult begrpijen waarom deze jongen een ware fanclub heeft binnen BoF.. (ik maak geen geintje)
Ook al is die pipi langkous, het interesseert me niet, zo speel je toch gewoon niet? En zo ga je vooral binnen een clan niet met elkaar om. Hij zal best aardig en tof of grappig zijn, maar blijft gewoon irritant dat die je notabene een clanlid teamkilled voor een jet.

Hij is niet heilig, en die uitspraak heb ik niet van mezelf

pi_31320677
wat is dat wake ene godvergeten kut map zeg .. net met fillipe ging t nog wel in de chopper maar voor de rest is t een zuigmap
pi_31320711
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:23 schreef domolanglekker het volgende:
wat is dat wake ene godvergeten kut map zeg .. net met fillipe ging t nog wel in de chopper maar voor de rest is t een zuigmap
Ja ging inderdaad lekker, aardig wat kills gemaakt met jou aan het stuur
pi_31321031
aangezien bof forum down is, zal ik het maar hier vragen, hebben jullie nog leden nodig? net op ts gevraagd en er waren weinig mensen op tegen (zeg maar niemand), dus uh.......
pleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleaseplease
en maak deze bf2 freak gek
pi_31321217
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef Incolumis het volgende:
aangezien bof forum down is, zal ik het maar hier vragen, hebben jullie nog leden nodig? net op ts gevraagd en er waren weinig mensen op tegen (zeg maar niemand), dus uh.......
Clanleden??? Altijd welkom, 9 van de 10x gaan clanwars niet door omdat wij te weinig man hebben op dat tijdstip...
BF2: Diamond3d
pi_31321309
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ook al is die pipi langkous, het interesseert me niet, zo speel je toch gewoon niet? En zo ga je vooral binnen een clan niet met elkaar om. Hij zal best aardig en tof of grappig zijn, maar blijft gewoon irritant dat die je notabene een clanlid teamkilled voor een jet.

Kom nou maar op TS dan begrijp je het....

Hier begon het met mij: [PC]Battlefield 2 deeltje 17
pi_31321384
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef Incolumis het volgende:
Forum wordt aan gewerkt maar als je je prefix even aanpast met [BoF] ervoor is het oke. Wel even iedereen aanmelden bij xfire (zie OP) Dan kunnen we je bereiken en kun je admins raadplegen.
Enneh..als je wat geld over hebt voor de server kun je `elite` BoF lid worden en kan FJD de zerser in de lucht houden.
pi_31321428
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Kom nou maar op TS dan begrijp je het....

Hier begon het met mij: [PC]Battlefield 2 deeltje 17
lol maar toch blijft t irri.. vooral voor de lui die niet op TS zitten ..
pi_31322147
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

lol maar toch blijft t irri.. vooral voor de lui die niet op TS zitten ..
Klopt jullie hebben ook geen ongelijk en ik heb Fox ook na zijn aanvaring met Fillipe gelijk de wacht aangezegd zoals de meeste TS-ers hebben kunnen horen. We moeten ze een beetje sturen moeten we maar denken en hopen dat er nog at van te maken is hehe

Heeft ook met de leeftijd te maken De andere jonge telg Razorback heeft zich gisteren dus ook schuldig gemaakt aan een TK om ee vliegtuig te bemachtigen dus aan hem ook een waarschuwing.

@Fox en razor. Probeer gewoon fatsoenlijk te doen en gedraag je aub! Geintje kan maar kap er dan ook mee. Ik ga hier niet scheidsrechterje spelen maar de admins houden jullie even in de gaten.
pi_31322177
quote:

[..]

ook al een paar keer meegemaakt opzich heb ik er geen problemen mee en pak ik hem een paar keer terug en daarna dreig ik met een kick
gaat ie dan nog door dan kan die de map weer lekker opnieuw laden (vind ie leuk)

mijn antwoord is: misterfox.... je mag best een beetje spelen en pesten maar niet ten koste van de anderen anders kick ik je er elke keer dat je iets flikt uit en kun je weer lekker wachten op dat mooie balkje met laden
Narf!
pi_31322425
quote:
Ik word gequote

Klopt de uitspraak is van mij. Ik vind Misterfox een leuk en aardig menneke maar een TK maken omdat jij zo nodig in de straaljager wil.....buitenstaanders die dit soort geintjes flikken krijgen meteen een ban maar goed omdat Misterfox jarig is hebben we t door de vingers gezien

Net nog een helicopter of 8 uit de lucht gehaald op Wake Island. Het is heeel simpel.
1. Je lockt een vliegtuig/helictoper, op dat moment gaat bij de helictoper het lampje branden.
2. De piloot denkt "ow fuck, flares", de flares kan je echter maar eens in de zoveel tijd gebruiken.
3. Je lockt even opnieuw in op de helicopter, *klik* *klik* en twee raketten zijn onderweg naar doel zonder afleiding

Meteen m'n aviator badge gehaald oid
pi_31322544
aviator badge is voor als je 10 mins vliegt in een ronde
pi_31322802
Wie gaat er mee?

www.eaworld.nl
  maandag 10 oktober 2005 @ 01:06:24 #153
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_31323789
Mooi man, wake night Weer wat puntjes erbij gesprokkeld. Tijd voor een nieuw rank.. om pas m'n 3e wapen te unlocken... ik weet nu eindeiljk ook hoe de unlocked sniper werkt om meteen one shot, one kill te maken ipv 5 shots and still no kill

Ik ga me nest in.. tis mooi geweest vanavond.
  maandag 10 oktober 2005 @ 01:08:18 #154
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_31323852
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 00:27 schreef jpjedi het volgende:
Wie gaat er mee?

www.eaworld.nl
Wat kost dat en wanneer is het ? Is bij m'n vriendin achter... kan het te voet doen (al is het dan wel een klein eindje) Alleen niet echt spectaculaire spellen op BF2 Modern Combat na, maar die ga ik dus niet kopen voor mn PS2...
pi_31325080

Datum: Dinsdag 18 oktober 2005

Tijdstip: 18:00 uur tot 23:00 uur
  maandag 10 oktober 2005 @ 08:05:15 #156
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_31326714
Ik heb me gemeld voor kaartjes
-- ViPeRII --
pi_31326776
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 00:07 schreef Sickert het volgende:

[..]

mijn antwoord is: misterfox.... je mag best een beetje spelen en pesten maar niet ten koste van de anderen anders kick ik je er elke keer dat je iets flikt uit en kun je weer lekker wachten op dat mooie balkje met laden
Amen
  maandag 10 oktober 2005 @ 08:25:31 #158
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31326853
Ik heb me ook aangemeld voor de EA World, maar kom ik net pas achter dat ik een week later vakantie heb.
  maandag 10 oktober 2005 @ 08:29:57 #159
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_31326891
En het probleem is? ;-)
-- ViPeRII --
  maandag 10 oktober 2005 @ 08:32:52 #160
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31326914
Dat is dan minimaal pas om 0u kan slapen.
En moet dan morgenochtend al 7u mijn nest uit.
En heb veel slaap nodig...
  maandag 10 oktober 2005 @ 08:39:26 #161
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_31326964
sla je maar een dagje over hoor dat slapen.. doe je dat nooit voor een potje bf2 ?
Ik wel
-- ViPeRII --
pi_31327172
Keb gitaarlesch op dat tijdstip tijdens EA world

@de nieuwkomer in de clan: mijn xvuur staat nog niet in de OP, dusse: dries1
pi_31329471
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 01:08 schreef JK het volgende:

[..]

Wat kost dat en wanneer is het ? Is bij m'n vriendin achter... kan het te voet doen (al is het dan wel een klein eindje) Alleen niet echt spectaculaire spellen op BF2 Modern Combat na, maar die ga ik dus niet kopen voor mn PS2...
Het gaat niet om exclusieve spel presentaties maar ze hebben thema`s rond een paar grote games die ze dit jaar hebben uitgebracht. (of sommige die nog moeten komen??)

DE kans om EA arm te eten en drinken Daar gaat het om.
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:19:58 #164
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31331010
Bij de Launchparty van Battlefield 2 had ik me vol gevreten. (gratis snack's)
2x patat, 2x broodje kroket. Helaas was het drinken niet gratis...
pi_31333247
heb me ook aangemeld voor kaartjes als het doorgaat zien jullie me daar wel
Narf!
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:58:25 #166
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_31334363
Ik zal er natuurlijk ook weer zijn. Hopelijk hebben ze weer sushi & Chineze pakjes
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:17:48 #167
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_31338404
waarom zie ik op de site van eaworld niets over kaarten of entreeprijzen enz.?
Cause all I ever do
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:55:42 #168
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_31339232
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:17 schreef kievit19 het volgende:
Invites only.
pi_31339596
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:17 schreef kievit19 het volgende:
Zou in principe op `uitnodiging` zijn. Dit is slechts een truukje om de doelgroep binnen te halen en aan de deur zul je ook geen toegangscontrole aantreffen....
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:24:31 #170
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_31341126
oh, hehe
Cause all I ever do
pi_31346153
Heerlijk chaotisch en gezellig gespeeld net met de heren in een squad, even een korte pauze en misschien zo nog lekker knallen.
pi_31346802

Deze ook nog in ontvangst mogen nemen

Veteran Specs Ops Badge
pi_31347937
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:36 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]

Deze ook nog in ontvangst mogen nemen

Veteran Specs Ops Badge
He, volgens mij heb ik net met jou gespeeld!

VanDenBerg_NL. . De Medic.
pi_31350469
veteran spec ops badge kreeg ik gelijk het eerste potje nadat de patch uit was
pi_31350701
Zo even lekker een paar potjes (te veel) gespeeld. Wilde eigenlijk stoppen maar toen kwam Wake. Nou 1 potje wake dan, was er iemand anders commander dus nog 1 potje waar ik commander was en zo werd het half drie

Nog een shitload aan badges gehaald en een crew officer ribbon 8) Ging erg lekker vanavond, geloof slechts 1 potje verloren en steeds aardig meegedaan met de punten
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:31:59 #176
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_31352174
Zoww Ik ga vannavond mijn expert first aid badge proberen te halen 27 heal (dus geen revive) points IAR.

Heb gisteren wel mijn Good Conduct Ribbon gehaald
WTF zijn trouwens je driver points die je kan halen?
Op gameslave zie ik er niks van terug?

Daarnaast nog even 4,5 uur spelen voor mijn veteran assault te halen.... :S
Is echt even wennen hoor het verschil tussen de G3C of de G3
-- ViPeRII --
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:03:56 #177
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_31353585
Was gister voor het eerst op de BOF server.
Heb me daar toch redelijk vermaakt.
wat?
pi_31353794
Redelijk?

Je bedoelt toch zeker wel dat het de gezelligste server is waar je ooit hebt gespeeld? Mooi zo
pi_31354358
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Donatie's voor de Band of Fok!kers Ranked Server zijn weer nodig !

We zijn alweer op de helft 120,- zit er reeds in de pot, we hebben dus nog 8 mensen om door te kunnen gaan met de server huur.

Ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om JPJedi, Domo, Fillipe, Di3ki3/Suikermais en SickMyDuck te bedanken voor hun donatie
Update. Ook Sickert z'n bijdrage is binnen 135,- op dit moment. Kom op mensen nog iets meer dan 100,-
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:59:58 #180
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_31354752
jeetje joh, hoe duur zijn die dingen dan wel niet?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_31354811
Een 32 slots server voor 3 maanden is 240,-, 80,- per maand dus. Wil voor de zekerheid nog wel even rondshoppen maar ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben met de huidige server.

By the way, ik heb zo af en enorme last van framedrops. Hoe komt dat en hoe kom ik daar vanaf ? Zo hoog staan m'n instellingen nou ook weer niet voor een 6800GT.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:09:01 #182
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31354985
Ik maak het geld rond de 18de over Ferdi
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:12:17 #183
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_31355072
Mijnes komt ook binnenkort!
Where law ends, tyrrany begins.
pi_31355246
Ik ga binnenkort maar weer eens een nieuwe en nu fatsoenlijke headset kopen, met die van Trust kreeg ik enorm rare lag als ik aan het spelen was.

Trust
pi_31355366
Never trust a Trust
pi_31355496
pi_31356143
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Never trust a Trust
I will never trust a Trust again
pi_31356352
Hier nog een leuke site voor een goede sig

dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:16:33 #189
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31356383
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:14 schreef escape_nl het volgende:
Hier nog een leuke site voor een goede lelijke sig

[afbeelding]
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_31356423
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:16 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]
staat veel info op, maar goed ieder zijn smaak

Maar Morpheus wanneer kom je weer aan het front?
pi_31356518

foutje! kom er nu pas achter dat ik als een rasechte 'amerikaan' door het battlefield 2 leven ga, is dit nog ergens te veranderen ?
pi_31356584
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:18 schreef escape_nl het volgende:

[..]

staat veel info op, maar goed ieder zijn smaak

Maar Morpheus wanneer kom je weer aan het front?
Precies mijn gedachte

Heel veel informatie maar ik vind m niet mooi. Is er trouwens geen mogelijkheid om een BandofFokkers sig te maken
pi_31356947
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Heel veel informatie maar ik vind m niet mooi. Is er trouwens geen mogelijkheid om een BandofFokkers sig te maken
Answered my own question.
Check hier voor de uitleg over het geheel en dan hier voor een test sig op m'n website let bij de laatste even op de URL balk Moet nog wel even wat meer duidelijkheid krijgen over hoe het werkt en zo

Dat wordt dus het nieuwe project, als ik meer weet stuur ik Rudy meteen even een mailtje voor een achtergrondje van Band of Fokkers
pi_31357531
quote:
Due to the overwhelming response to the BF2 Sig Generator it has been decided to only allow registered users to the site to use this feature.... But don't worry folks its free to register, So to continue to use this feature please register by clicking on the Sign up link in the Online status box
pi_31357631
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:15 schreef -Dries- het volgende:
huh

Het komt er eigenlijk op neer dat ik zo'n sig generator op m'n eigen webspace kan zetten (en zodra het werkt naar Morpheus z'n webspace) en dat iedereen dan een Band of Fokkers sig kan genereren. De achtergrond van de sig en de plaatjes e.d. worden gewoon van de webspace gehaald en de getallen worden opgehaald bij de account server van EA.

Mooie is dat ik PID nummers aan kan geven die toestemming hebben om een signature te genereren. Dus alleen als ik toestemming geef kan je een signature maken waardoor misbruik niet meer mogelijk is

-edit-
oww dat gaat over http://vwsig.com/news.php No worry je krijgt er binnenkort een van mij
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:28:51 #196
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31357742
Bij bf2tracker kun je ook je eigen sig maken.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_31357838
Leuk idee Mitch om een Band Of Fok!kers Sig te maken. Kunnen we misschien ook een lite-versie maken en van iedere BoF'fer z'n sig in de OP vermelden.

Zal binnenkort ook weer eens een mooiere OP gaan maken.
pi_31357872
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bij bf2tracker kun je ook je eigen sig maken.
Das waar, had ik al eens eerder geprobeerd maar kreeg toen wat errors. Het lukt nu wel maar de jpg wordt heel slecht geshowd http://bf2tracker.com/cache/playersigs/22705/1/sig1.png.

Voordeel van de manier die ik noemde is dat iedereen instant dezelfde sig krijgt
pi_31357922
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:35 schreef Fillipe het volgende:
Leuk idee Mitch om een Band Of Fok!kers Sig te maken. Kunnen we misschien ook een lite-versie maken en van iedere BoF'fer z'n sig in de OP vermelden.
Lite versie is ook mogelijk. Laat ik gewoon twee van die dingen naast elkaar lopen, 1 uitgebreide en 1 die slechts de global score en je K/D ratio en je win/loss ratio laat zien ofzo.
pi_31358120
Wat gaan we doen met de uitbreiding?
Nu de volgende 3 maanden aanbreken voor de server is er dus een mogelijkheid om te kiezen voor welke, BF2 of voor de uitbreiding?
Ik neem aan dat we niet de mappen krijgen van de uitbreiding op onze server.

En wie gaan de uitbreiding allemaal kopen? De adviesprijs is 29,99 bij BOL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')