Kheb der zin inquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:19 schreef lillymoon het volgende:
Hehe nog even en de reguliere uitzending komt, ik ben benieuwd...........
nee die gaat nog ff via verweggistan ofzoietsquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:19 schreef wickie het volgende:
Is die moeder er nou nod niet!?
Ja die aandacht heeft ze wel op het moment dat ze iemand kan afzeiken (Lieske van de week)quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het was me eerder eigenlijk nog niet zo opgevallen maar ze (buik) toont ook 0,0% interesse in anderen.![]()
![]()
Echt niet te geloven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef Kolomo het volgende:
En Ralph is weer zo fijn geinteresseerd, en Tanja haakt weer niet in op de mogelijkheden om ook aan hem te vragen hoe hij zich voelt....
Ja bah, dan praat ze welquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:20 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja die aandacht heeft ze wel op het moment dat ze iemand kan afzeiken (Liesek van de week)
![]()
Och...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]well duh, wat denk jij
iedereen kan toch meekijken ? heeft niet zoveel zin om dat te gaan verbloemen, lijkt mij
Iedereen in het huis had het er toch over, dat het zo'n mooi kindje zal worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:20 schreef stil het volgende:
Tanja zegt en hoe het er uit ziet kan me niet boeie, ze zal wel mooi zijn en niet dan hou ik nog wel van haa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |